Προς το περιεχόμενο

Hard disc ή DVD βιντεοκάμερα???


pavel_pc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι άσχετος από κάμερες και δεν ξέρω τι να διαλέξω μεταξύ των δύο.Hard disc ή DVD βιντεοκάμερα???

Υπάρχει διαφορά στην ποιότητα εγγραφής;

Υπάρχει πρόβλημα με την αντοχή του σκληρού στις Hard disc βιντεοκάμερες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πρότεινα HDD. Πολλοί θεωρούν πως θα είναι το μέλλον κ είναι λογικό. Σβήνεις, γράφεις κ όλα μια χαρά. Τα dvd είναι ωραία, γιατί γράφεις κ επί τόπου το βάζεις στο player, αλλά δεν μπορείς να κάνεις αυτά που κάνει ο hdd (μακροπρόθεσμα θα σου κοστίσει παραπάνω!).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

HD με κλειστά μάτια. Ο μόνος λόγος για να πάρεις dvd θα ήταν η ευκολία χρήσης. Όμως πλέον τα περισσότερα μοντέλα HD φτιάχνουν DVD μέσω Η/Υ πατώντας μόνο ένα κουμπί.

 

Την ποιότητα μπορείς να την επιλέξεις, αλλάζοντας αντίστροφα τον χρόνο εγγραφής.

 

Αν η κάμερα πέσει από ύψος το πρόβλημα δεν θα είναι στον σκληρό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

HDD δαγκωτό! Ειδικά η νέα σειρά της sony (sr νομίζω) είναι και σε προσιτή τιμή. Έχω δει και JVC αλλά είναι πιο ακριβές και πιο παλιές.

 

Από ποιότητα εγγραφής ξέρει κανείς τί παίζει? Γιατί για τις jvc δεν είχα ακούσει και τα καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει αισθητή διαφορά μεταξύ των 0,8 και των 1,33 megapixels ;

 

exartatai apo tis apaithseis sou..kai pou vlepeis thn tainia!an exeis poly kalh thltha deis thn diafora,an theleis na kaneis "sovarh"epexergasia video theleis olo kai pio polla pixel

 

PROSEXE omws.mporei h mia camera (giati den xerw gia poia montela les) na exei 1,33 kai h allh 0,8 alla ayth me ta 0,8 na einai poly kalyterh,na exei poly kalytera xarakthristika klp giati se mia kamera den paizei mono rolo ta MP...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.