Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικής Κιθάρας


Louminis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ασχολείτε κανείς; Το Πάσχα σκέφτομαι να πάρω και θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη κάποιου που έχει εμειρία πάνω σε αυτά τα θέματα. Θα ήθελα να μου πείτε τι θα ήταν καλό να πάρω, τα εξαρτήματα που έχουν πάνω τι κάνουν(είμαι λίγο άσχετος από ηλεκτρική :P) τιμή κτλπ, κτλπ. Επίσης αν μπορείτε να ανεβάσετε εικόνες και site μπου τις έχουν

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει καταρχην να πεις τι παιζεις και ποσα θα δωσεις για κιθαρα και ενισχυτη, αν οχι ακριβως, τουλαχιστον ενα price range, διαφορετικα ειναι σαν να λες οτι θες να αγορασεις αυτοκινητο χωρις να δινεις παραπανω πληροφοριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει καταρχην να πεις τι παιζεις και ποσα θα δωσεις για κιθαρα και ενισχυτη, αν οχι ακριβως, τουλαχιστον ενα price range, διαφορετικα ειναι σαν να λες οτι θες να αγορασεις αυτοκινητο χωρις να δινεις παραπανω πληροφοριες

 

Τι παίζω... από τραγούδια των Beatles μέχρι Black Sabbath αλλά στην κλασική δεν δουλεύουν και πολύ. Για χρήματα μπορώ να δώσω κάπου έως 750 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω πως ξέρεις τουλάχιστον να παίζεις κλασσική κιθάρα ως ένα αξιοπρεπή βαθμό.

Θα σου προτείνω 2 κιθάρες για λόγους που θα καταλάβεις όταν μάθεις

να παίζεις ηλεκτρική και θα έχεις απαιτήσεις.

Parker PM-10(ή PM-20)

Fender Fat Strat(H-S-S μαγνήτες)

Τις Parker τις φέρνει ο Νάκας.

Fender φέρνουν αρκετοί αλλά νομίζω επίσημα τις εισάγει ο Στόλλας(Πάτρα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω πως ξέρεις τουλάχιστον να παίζεις κλασσική κιθάρα ως ένα αξιοπρεπή βαθμό.

Θα σου προτείνω 2 κιθάρες για λόγους που θα καταλάβεις όταν μάθεις

να παίζεις ηλεκτρική και θα έχεις απαιτήσεις.

Parker PM-10(ή PM-20)

Fender Fat Strat(H-S-S μαγνήτες)

Τις Parker τις φέρνει ο Νάκας.

Fender φέρνουν αρκετοί αλλά νομίζω επίσημα τις εισάγει ο Στόλλας(Πάτρα).