Προς το περιεχόμενο

Mazda 3 1.4 vs Ford Focus 1.4


GI@RG@S

Προτεινόμενες αναρτήσεις

λοιπον παιδια επροκειτο να γινει αγορα ενος απο των δυο αυτοκινητων.Ομως μιλαμε παντα για ενα απο τα 2 μην αναφερουμε αλλα αδικος κοπος,ξερω τι σας λεω.Ακομα ξερω οτι οι 2 εταιριες ειναι καπως ιδιες περιπου μηχανικα,σαν να συνεργαζονται,ετσι ωστε τα 2 αυτοκινητα να εχουν και ιδια μηχανικα μερη (κατα ποσο αληθευει οτι ειναι ολοιδια μηχανικα-αν ξερει καποιος?).

Εμενα προσωπικα δεν μ'αρεσει το φοκους ,σε αντιθεση με το μαζντα που μου αρεσει.Στο φοκους δεν μαρεσει ο κολος του και το εσωτερικο του-ειναι λιγο κλασικο.Το μαζντα συνολικα μ'αρεσει.Σε εκδοσεις που σκεφτομαι στην πρωτη για το φοκους, στην δευτερη για το μαζντα,περιπου τα ιδια εχουν.Για πειτε καμια γνωμη σχετικα με οτι ξερετε ..αξιοπιστια/ταχυτητες/επιταχυνσεις/σερβις/εταιριες κ οτι αλλο ξερετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιος ειπε οτι συνεργαζονται κ ειναι ιδια?

το ενα ειναι αμερικη μερια κ το αλλο ιαπωνια...

 

Και ομως... και ομως...

 

 

Γιωργο... τι εχεις σκοπο να κανεις με το αμαξι? Τι ειδους χρηση? Στο λεω γιατι τα 1.4 σε αυτη την κατηγορια ειναι ο απολυτος ΤΑΦΟΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιος ειπε οτι συνεργαζονται κ ειναι ιδια?

το ενα ειναι αμερικη μερια κ το αλλο ιαπωνια...

 

http://www.ford.com/en/company/about/brands/default.htm

 

Να πώ κι εγώ τη γνώμη μου, από αξιοπιστία πάνω κάτω τα ίδια θα είναι αφού είναι το ίδιο αμάξι. Τώρα ξέρεις οτι το φόκους θα κρατάει καλύτερα παντού αφού έχει την ίδια γ@μ@τη ανάρτηση με το παλιό. Επίσης έχει και καλύτερη ποιότητα πλαστικών εσωτερικά και ας σου φαίνεται βαρετό. Από την άλλη το μαζντα θα είναι πιο φτηνό και μάλλον με περισσότερα στάνταρ στη βασική έκδοση, ίσως και να έχει φτηνότερα σέρβις (κάτι που είναι αρκετά σημαντικό). Η αλήθεια είναι οτι όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, δε θα έιναι ιδιαίτερα γρήγορα. Αυτά. Εγώ θα πρότεινα το φορντ γιατί η ανάρτηση, πίστεψε με, είναι και γ@#ώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα φίλε, είμαι κάτοχος ενός Ford Focus 1.4. Το αυτοκίνητο είναι πάαρα πολύ καλό αλλά θα σε συμβούλευα μακριά από 1.4 σε αυτή την κατηγορία. Καλύτερα μια έκδοση με λιγότερο εξοπλισμό και περισσότερα κυβικά παρά το αντίστροφο. Θα το μετανιώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να πω κι εγώ τη γνώμη μου, θα πρότεινα mazda.

 

Από κει και πέρα ο Byzantinos έχει απόλυτο δίκιο. Χίλιες φορές να "θυσιάσεις" ένα radio-cd mp3 και να προτιμήσεις το κάτι παραπάνω σε δύναμη. Αυτό θα σου φανεί όταν πια ξεκινήσεις να πας ένα ταξίδι. Τότε θα δεις οτι πραγματικά το χρειάζεσαι. Αυτό άλλωστε είναι και η ενεργητική ασφάλεια. Πολύ γκάζι, δυνατό φρένο, σταθερή ανάρτηση. Βέβαια για λόγους κόστους κατά πάσα πιθανότητα σε τέτοιες κατηγορίες τα φρένα και οι αναρτήσεις να είναι τα ίδια και στο 1.4 και στο 1.6 αλλά και μόνο που θα έχεις την έξτρα ροπή-ιπποδύναμη από τον μεγαλύτερο κινητήρα, είναι μεγάλη υπόθεση. Μάλλον αυτό που πρέπει να σκεφτείς πρώτα είναι ο κυβισμός του αυτοκινήτου και μετά το μοντέλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η mazda συνεργάζεται με τη ford και τα αυτοκίνητα έχουν αν δεν κάνω λάθος κοινό πάτωμα. Πιστεύω η επιλογή πρέπει να γίνει με βάση κυρίως κριτήρια γούστου και μεταπωλητικής αξίας... Μάλλον στο ford θα πήγαινα, αλλά οι διαφορές δεν θεωρώ πως είναι τόσο συνταρακτηκές.

 

Επίσης επειδή το ακούω συχνά, τα ford ευρώπης είναι γερμανικά, όχι αμερικάνικα... Το μόνο αμερικάνικο ford που πωλείται εδώ πρέπει να είναι το maverick. Είναι σαν να λέτε τα OPEL αμερικάνικα γιατί είναι της GM, εδώ σχεδιάζονται, εδώ κατασκευάζονται και εδώ πωλούνται.

 

edit: Το εδώ μακάρι να ήταν Ελλάδα, αλλά εννοώ Γερμανία:P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιταξτε παιδια κ εγω ανησυχω κ σκεφτομαι οτι στα 1,4 θα σερνεται αλλα μετα στα 1.6 ρε γαμωτο ανεβαινουμε αρκετα στα 16-17 χιλιαρικα ενω πριν ημασταν 15,5 περιπου ,αυτο θελω να δω ποσο θα σερνεται,αλλα τωρα με εχετε ανησυχησει πιο πολυ που καποιοι ειπαν να μην κανω αυτο το λαθος...δεν ξερω τι να κανω.Αλλα κ το αλλο που λετε να παρω χειροτερο εξοπλισμο δεν εχω βαλει κ τπτ το ιδιαιτερο ο κακομοιρης τα βασικα ειναι αν το κοιταξεις καλυτερα...Οντως μηχανικα πατανε στα ιδια οπως εχω μαθει...απλως ρε γμτ το φοκους με χαλαει πολυ στο κολο...+ οτι μεσα δεν μ'αρεσει,ενω το μαζντα κ μεσα μου αρεσει αρκετα...Παντως οι επιλογες ειναι αυτες οι δυο αναγκαστικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην παρεις τετοιο αυτοκινητο στα 1400.. Καλυτερα πηγαινε σε κατι μικροτερο και με περισσοτερα κυβικα (ή και σε μικροτερο με τα ιδια κυβικα καθως ρο μικροτερο θα ειναι και πολυ ελαφρυτερο) ή στην ιδια κατηγορια αλλα στα 1600....

 

Τωρα σχετικα με τα δυο μοντελα που λες εγω θα διαλεγα το focus καθως μου αρεσει περισσοτερο... Αλλα πανω απ'ολα κανε test drive και αποφασισε......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αμα ηταν μεταξυ του προηγουμενου Focus και του mazda 3 θα διαλεγα το προηγουμενο focus , αμα ειναι ετσι οπως ειναι τωρα, mazda βεβαια!

Το ξεφτυλισανε το Focus το μακρυνανε, το χαλασανε και εμπρος και -κυριως- πισω, και βαρυνανε... δεν μου αρεσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...