Προς το περιεχόμενο

Mazda 3 1.4 vs Ford Focus 1.4


GI@RG@S

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ουσιαστικά τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν ίδια.Απο κει και πέρα διαλέγεις το ''περιτύλιγμα''.Μήπως ,όμως, θα ήταν καλύτερο να κατέβεις κατηγορία και να ανέβεις σε κυβικά?

 

Όπως και να χει,δοκίμασε τα να δεις αν σε ικανοποιούν και σκέψου καλά πριν αποφασίσεις για 1400αρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν πάρεις τέτοιο αμάξι σε 1,4 να κάνεις ένα καλό test drive και να βεβαιωθείς ότι δεν θα το μετανιώσεις. Τα αμάξια είναι αισθητά αργά. Εδώ τα 1.6 θεωρούνται ικανοποιητικά απλώς πλέον.

Εγώ στη θέση σου θα θυσίαζα τον εξοπλισμό και θα έπαιρνα το απλό 1.6, στο focus νομίζω είναι το basic ή το abiente και είναι στα 15500 αν θυμάμαι καλά. Οι ζάντες μπαίνουν μετά και τα πλαστικά βάφονται αργότερα. ABS αερόσακοι υπάρχουν, η μόνη βλακεία είναι το κεντρικό κλείδωμα και κάτι τέτοια αλλά πιστεύω αξίζει τον κόπο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μεγάλο λάθος να πάρεις 1.4 το focus. Δεν ξέρω για το Mazda, αλλά πιστέυω οτι ως Γιαπωνέζικο θα είναι και πιο 'σβέλτο'. Αλλά εγώ είμαι απόλυτα υπέρ της ποιότητας του Γερμανικού. Κλείσε την πόρτα του Focus και μετά του Mazda. Θα καταλάβεις τη διαφορά πιστεψέ με.

 

Πάντως πριν αγοράσεις οποιοδήποτε από τα δύο, ρώτα ενδεικτικές τιμές για τα service καθώς και το κόστος κάποιων ανταλλακτικών, γιατί κι εγώ γερμανικό έχω, και κάθε φορά που πηγαίνω στην αντιπροσωπεία παθαίνω σοκ απο τα λεφτά που πληρώνω. Θα σου πω ενδεικτικά οτι στο αυτοκίνητό μου που είναι στην ίδια κατηγορία αμαξώματος με αυτά που έχεις επιλέξει πληρώνω 105 ευρώ λάδια και φίλτρο για τελείως απλά λάδια στην αντιπροσωπεία, τα οποία σε βενζινάδικο κάνουν περίπου τα μισά λεφτά. Πάντως αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα ένα από αυτά με το δωρεάν σέρβις για πάντα. Μετά απο τα 5 χρόνια έτσι κι αλλιώς, όποιο αυτοκίνητο και να πάρεις σε αυτή την κατηγορία, θα θεωρείται παλιό. Το θέμα είναι να σου αρέσει, να μην πληρώνεις χρυσή την συντήρησή του και να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία.

 

Η επιλογή δική σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει ρε παιδιά δεν μπορώ να διαβάζω υπερβολές. τα καθίσματα του Focus είναι μια χαρά. όσον αφορά τα κυβικά σαφώς καλό θα είναι να μην πάρει το παλικάρι 1.4 αλλά όχι ότι δεν θα μπορεί να οδηγήσει ή να κάνει ένα ταξίδι. μην είμαστε υπερβολικοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει ρε παιδιά δεν μπορώ να διαβάζω υπερβολές. τα καθίσματα του Focus είναι μια χαρά. όσον αφορά τα κυβικά σαφώς καλό θα είναι να μην πάρει το παλικάρι 1.4 αλλά όχι ότι δεν θα μπορεί να οδηγήσει ή να κάνει ένα ταξίδι. μην είμαστε υπερβολικοί

 

Μα πραγματικά τώρα, πιστεύεις φίλε μου οτι μπορεί κάποιος να έχει επαρκή ενεργητική ασφάλεια με 1.4 κινητήρα σε τόσο βαρύ αμάξωμα (μιλάω γενικά); Πώς θα κάνει μια προσπέραση με ασφάλεια; Μην μου πεις οτι στην εθνική πηγαίνουν όλοι με 100. Εγώ πήγα μέχρι την Πάτρα και μου έσπασε η χολή από τις νταλίκες που κόλλαγαν απο πίσω μου να προσπεράσουν, και τα παντώς είδους οχήματα που έρχονταν 'σφαίρα' από το αντίθετο ρεύμα. Εγώ έχοντας να επιλέξω μεταξύ καινούργιου 1.4 της ίδιας κατηγορίας και μεταχειρισμένου 1.6, προτίμησα το 2ο και έψαξα και βρήκα με λίγα χιλιόμετρα. Δεν το έχω μετανιώσει μέχρι σήμερα. Και πίστεψέ με δεν τρέχω γιατί έχω οικογένεια.

 

Όσον αφορά τα καθίσματα, συμφωνώ μαζί σου. Μια χαρά είναι τα καθίσματα των Γερμανικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχοντας στην οικογενεια ενα focus 1.4 mod 1999 μπορω να πω απο ιδία πειρα οτι ειναι μεγαλη m@λ@κ!@ να παρεις οποιοδηποτε αμαξι αυτης της κατηγοριας και να μην εχει τουλαχιστον 1600 κυβικα.

 

Η οδηγηση του στην εθνικη με τους 75 ιππους (το mod 1999) ειναι απο μαρτυριο εως και επικινδυνη οταν πας να προσπερασεις. Καλα δεν λεω να καιει και το αρκουδισιον. Τοτε καθεσαι δεξια και περιμενεις να φτασεις. Και το καινουργιο με τους 80 ιππους το ιδιο αργο και επικινδυνο ειναι, αφου ειναι και πιο βαρυ στα κιλα.

 

Και επιπλεον μην νομιζετε οτι κανετε οικονομια στην βενζινη, αφου ο ανεπαρκης 1400αρης κινητηρας, δουλευει σκληροτερα για να κινησει το αμαξωμα απο οτι θα δουλευε ενας 1600αρης, με συνεπεια την αυξημενη καταναλωση.

 

Ο,τι και να παρετε, θες focus, mazda 3, auris, megane, 307, κλπ, κλπ, τα 1600 ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ απο θεμα ασφαλειας, οικονομιας, ανεσης, και ο,τι αλλο θελετε._

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

100%, τα 1400 φτάνουν για Αθήνα (και είναι μιά χαρά μάλιστα χωρίς άλλους επιβάτες). Ταξίδι φορτωμένο με 4 + βαλίτσες όμως? Τι να το κάνεις το αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας αν δεν μπορείς να βάλεις άλλους μέσα? Πάρε αν είναι μικρότερο... Θέλει 100 άλογα και 15 kg ροπή ως ελάχιστο imo ένα σημερινό 1200+ κιλά αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...