Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
To Vanquish δεν μπορω να γνωριζω αν θα ηταν καπως καλυτερο στο 360 αν εβγαινε με βαση αυτο το συστημα.

Με αυτα που βλεπω ομως απο το Vanquish ,εμπειρικα μπορω να κρινω οτι ειναι απιθανο κατ'εμε να ετρεχε στα 60fps, ετσι ακριβως οπως ειναι.Αλλο το bayonetta..

Kαι το GoW3 πιανει 40 μ.ο και ειναι τουμπανο,αυτο δεν σημαινει οτι αν η Santa Monica εκανε ενα αντιστοιχο του Vanquish third person shooter ,θα καταφερνε να το τρεχει πανω απο 30fps.

Nομιζω δλδ οτι ειναι ξακαθαρο πλεον σε αυτη τη γενια οτι τετοια παιχνιδια δεν μπορουν να τρεχουν στα 60fps.

 

Το Bayonetta στο 360 τρεχει στο διπλασιο refresh rate με σχεδον 200.000 pixels (1280*720 = ~928.000 -> 1024*720 = ~737.000) παραπανω στην οθονη και ολα αυτα με particles σε υψηλη αναλυση ενω το Vanquish τρεχει σε χαμηλοτερη αναλυση, μισο frame-rate και κατω του μισου αναλυσης particles - στην ουσια το Vanquish δεν δικαιολογει την μειωση των χαρακτηριστικων/ποιοτητας σε ολους τους τομεις ακομα κ αν μιλαμε για διαφορετικο ειδος παιχνιδιου...αν το Vanquish ετρεχε στα 60fps στην τωρινη του μορφη θα καταλαβαινα γιατι τρεχει σε sub-HD και αντιστροφα αν ετρεχε σε 720p θα καταλαβαινα γιατι ισως δεν τρεχει στα 60fps ή γιατι δεν εχει high-res particles αλλά αυτη τη στιγμη το Vanquish δεν κανει τιποτα απο αυτα που εκανε το προηγουμενο παιχνιδι που ετρεχε στην ιδια μηχανη γραφικων ποσο μαλλον που η μηχανη εχει υποτιθεται αναβαθμιστει απο τοτε...με λιγα λογια πιστευω οτι το παιχνιδι φτιαχτηκε οσο καλυτερο γινοταν στο PS3 και απλα εγινε port στο 360 (μιας κ κατι τετοιο πρεπει να ειναι ευκολο εφοσον η μηχανη γραφικων ειναι βασισμενη πανω του) κυριως για να πεταξει απο πανω της η Platinum το στιγμα των κακων ports που απεκτησε με το Bayonetta.

 

Αnyway οπτικα το παιχνιδι ειναι αρκετα καλο οποτε οι γκρινιες ισως δεν εχουν κ νοημα...απλα αναρωτιεμαι αν θα ειχαμε καλυτερο αποτελεσμα αν ηταν lead platform το 360.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Tεσπα για μενα ειναι πολυ δυσκολο να τρεξει αυτο το game στα 60fps.Δεν ειναι το μοναδικο sub_HD ετσι και αλλιως...

Games που τρεχουν σε περισσοτερα απο 30frames ειναι παιχνιδια σαν το Bayonetta,Ninja Gaiden,GoW3,Dande inferno,DMC4..

Δεν ειναι τυχαιο οτι ανηκουν σε αυτη την κατηγορια.

Δεν υπαρχει third person shooter που να τρεχει σε τετοια frames(ακομα και sub-HD να ειναι).Oποτε ειναι απιθανο να βλεπαμε μια τετοια αλλαγη στο Vanquish(το οποιο εχει και καλα γραφικα).

 

με λιγα λογια πιστευω οτι το παιχνιδι φτιαχτηκε οσο καλυτερο γινοταν στο PS3 και απλα εγινε port στο 360 (μιας κ κατι τετοιο πρεπει να ειναι ευκολο εφοσον η μηχανη γραφικων ειναι βασισμενη πανω του) κυριως για να πεταξει απο πανω της η Platinum το στιγμα των κακων ports που απεκτησε με το Bayonetta.

 

Οσο καλυτερο γινοταν στο Ps3 ομως με multiplatform λογικη.Αυτα τα ορια εφτασε.Οχι τα ορια του ps3..το Vanquish:p

Δημοσ.

Οσο καλυτερο γινοταν στο Ps3 ομως με multiplatform λογικη.Αυτα τα ορια εφτασε.Οχι τα ορια του ps3..το Vanquish:p

 

ανακρίβιες το Bayonetta ps3 version δεν το έφτιαξε η platinum games απότι θυμάμαι το είχαν δώσει η sega σε ένα μικρό studio να το μετατρέψει εξού και τα αποτελέσματα. κάτι σαν το ninja gaiden2 και το ninja gaiden 2 sigma.

 

τουλάχιστον 2011 θα δούμε και bayonetta 2 ,πιστέυω εκεί θα δουν και κάποια τυφλά fanboys οτι δεν ήταν όριο του Ps3 το bayonetta1 αλλα όρια developers και development time.

Δημοσ.
Tεσπα για μενα ειναι πολυ δυσκολο να τρεξει αυτο το game στα 60fps.Δεν ειναι το μοναδικο sub_HD ετσι και αλλιως...

Games που τρεχουν σε περισσοτερα απο 30frames ειναι παιχνιδια σαν το Bayonetta,Ninja Gaiden,GoW3,Dande inferno,DMC4..

Δεν ειναι τυχαιο οτι ανηκουν σε αυτη την κατηγορια.

Δεν υπαρχει third person shooter που να τρεχει σε τετοια frames(ακομα και sub-HD να ειναι).Oποτε ειναι απιθανο να βλεπαμε μια τετοια αλλαγη στο Vanquish(το οποιο εχει και καλα γραφικα).

 

To DMC4 τρέχει σε 60fps locked σε PS3/360. Τα υπόλοιπα τρέχουν απο 30 μέχρι 40 frames το πολύ.

 

Περιεργος είμαι να δω σε πόσα fps θα παίζει το DMC "Reboot".

Δημοσ.

Ας βαλουν κανενα συγκριτικο Gt5 με forza και λεπτομερη αναλυση σε τεχνικο τομεα (πολυγωνα , αναλυση , frame rate , γραφικα)

Ομοιως σε killzone , uncharted , god of war 3 , HR που θεωρουνται τα κορυφαια αυτης της γενιας και το xbox ουδεποτε προκειται να τα φτασει

 

Το να επιμενουν στα συγκριτικα multiplatform δεν βγαζουν πουθενα , το μονο που καταφερνουν να παραπλανουν αυτους που δεν εχουν εμπειρια απο gaming και γενικοτερα τους αφελεις που πιστευουν οτι τα multiports ειναι ποιοτικα παιχνιδια

Δημοσ.

Τα exclusive καθε κονσολας ειναι σημειο αναφορας συγκρισεων και ποιοτητας ,αυτα αξιοποιουν την δυναμη της

 

Τα καλυτερα παιχνιδια στο 360 ειναι τα EXCLUSIVE halo reach , alan wake , gears 3 , τι καθεστε και αναλυετε τα multi

 

Ετρεχε το kz2 με 32 παιχτες ταυτοχρονα σε ανοιχτο χωρο , με volumetric effe καλα γραφικα και χ4 aa - 30 frames και αυτο περασε στο ντοκου

Ομοιως το uncharted 2 η το gow3 κλπ

 

Τωρα που θα βγει το Grand turismo 5 με 16 αμαξια ταυτοχρονα τελεια γραφικα , 1080 μοντελο ζημιων να δω τι θα λετε παλι

Δημοσ.
Το GTAIV είναι ποιοτικό multiplatform;

 

Δώσε μας τα φώτα σου τρισμέγιστε Χοχόση.

 

 

Απο γραφικο τομεα ειναι κατω του μετριου για τα σημερινα δεδομενα

Που θελεις να καταληξεις δεν καταλαβα , οτι θα το λαβουμε ως παραδειγμα ?

Αν εχεις καταλαβει μιλαμε για γραφικα

Δημοσ.
Γιατί κλαις σε κάθε ποστ που κάνεις αγόρι μου; ποιος σε πείραξε να τον κάνουμε ντα;

 

ασε ρε φίλε πλάκα έχει ο τύπος

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...