Προς το περιεχόμενο

_ Προσφορές Καταστημάτων _


madsc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκανα και εγω μια παραγγελια στο πλαισιο για 3 εξωτερικους της SEAGATE αλλα ειμαι σιγουρος οτι δε θα μου τους στειλουν σε αυτη την τιμη. Για να μη γινει καμια βλακεια δεν εβαλα πιστωτικη αλλα αντικαταβολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

αν δειτε το email επιβεβαίωσης λεει:

 

1. Η παρούσα επιβεβαίωση της παραγγελίας σας έχει εκτελεστεί αυτόματα και μηχανικά από το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και δεν έχει ελεγχθεί ως προς την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχειών της από υπάλληλο της εταιρείας μας.

 

αρα μην περιμενετε πολλα και εδω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσα πολλα "λάθη" ρε παιδιά; Και σε σκληρό δίσκο και σε κάρτα γραφικών και μάλιστα Κυριακή που δεν μπορεί να γίνει έλεγχος; Μας δουλεύουν μου φαίνεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσα πολλα "λάθη" ρε παιδιά; Και σε σκληρό δίσκο και σε κάρτα γραφικών και μάλιστα Κυριακή που δεν μπορεί να γίνει έλεγχος; Μας δουλεύουν μου φαίνεται..

 

εμ αυτό είναι σίγουρο !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 4-5 χρόνια δούλευε πολύ δικός μου άνθρωπος μέσα στο πλαίσιο και μου είπε ότι είχαν βάλει στο site κατά λάθος τιμή 1300Ε για λαπτοπ Toshiba των 3000Ε, και τα 3-4 κομμάτια που πρόλαβαν και αγοράστηκαν πριν διορθωθεί η τιμή τα έδωσαν τόσο. Κανονικά ένα μαγαζί με τσίπα έτσι πρέπει να κάνει αλλά πλέον δεν το βλέπω, οπότε αν δεν έρθει η παραγγελία μου δεν θα σκάσω κι όλας. Παίζεις και χάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ναι εσύ δεν θα σκάσεις γιατί είσαι λογικός άνθρωπος, αλλά ότι στοίχημα θες πως θα δούμε γκρίνια από άλλους σε αυτό το topic :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι έχει γίνει στο παρελθόν γιατί έτσι τα έβγαζε και η ταμειακή μηχανή αφού είχαν περαστεί λάθος. Και φυσικά δεν ζήτησαν την διαφορά από τους πελάτες τους. Αλλά αν το παραγγείλεις μέσω internet περιμένεις μήνυμα επιβεβαίωσης όπου μόνο τότε ισχύει η παραγγελία. Η παραγγελία ισχύει μόνο αν συμφωνήσουν και οι δυο πελάτης-πωλητής για αυτό περιμένεις απαντικό μήνυμα ότι συμφωνεί το κατάστημα να στο πουλήσει σε αυτή την τιμή. Τώρα σε περίπτωση τέτοιου λάθους αν επιβεβαιωθεί με μήνυμα τότε είναι υποχρεωμένοι να στο στείλουν σε αυτή την τιμή αλλά δεν νομίζω θα απαντήσουν με την κανονική τι,μή και ένα συγνώμη. Τώρα αν δεν έχετε τίποτα να κάνετε το πρωί τρέξτε με το που ανοίγουν μήπως προλάβετε και δεν έχει αλλάξει η τιμή μόνο έτσι θα εποφεληθείτε από ένα τέτοιο λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδες εγω το βαζω κανονικα στο καλαθι και μου δειχνει την τιμη αυτη

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977735&product=1161369

 

δεν υπαρχει περιπτωση ε?

 

Το ίδιο και εδώ:http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977735&product=1161369

 

 

-----Προστέθηκε 11/1/2009 στις 11 : 55 : 17-----

 

 

και εδώ:http://www.plaisio.gr/product.aspx?product=1187805&catalog=20&category=69977741

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου ηρθε το e-mail επιβεβαίωσης με την τιμή που λέει το site ...

Οποτε ή μου το στελνουν ή τηλεφωνο στο ΙΝΚΑ..

 

To INKA δε θα κάνει τίποτα γιατί στους όρους χρήσης του site έχουν "αποποίηση ευθυνών" (disclaimer) για τέτοιες περιπτώσεις (κοινώς σου λένε οτι αν περαστεί μια τιμή λάθος διατηρούν το δικαίωμα να μην σου πουλήσουν το προϊόν στη λάθος τιμή, αν δεν συμφωνείς με αυτό απλά δεν ψωνίζεις από το πλαίσιο), οπότε αν το αφεντικό δεν τρελάθηκε και τα δίνει όσο όσο μην περιμένετε τίποτα απολύτως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...