Προς το περιεχόμενο

Αγορά ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να αγοράσω μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή..... Ομολογώ ότι είμαι άσχετος και επίσης μπερδεμένος με την μεγάλη ποικιλία που υπάρχει στην αγορά :-? . Θέλω μια αυτόματη μηχανή καλών όμως χαρακτηριστικών... Διαθέτω μέχρι 450 ευρώ. Κάποιοι φίλοι μου πρότειναν την olympus m1000 των 10 ΜP. Την έχει κάποιος για να με κατατοπίσει.....

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα να λάβεις πολύ σοβαρά υπ'όψη σου τις CANON που είναι κορυφαίες σε ποιότητα φωτογραφίας και Video. (Δες π.χ την Canon Digital Ixus 850 IS (350?) ή την 800IS και γενικά την σειρά Digital Ixus). Μην δίνεις καμία σημασία στα megapixel. Απο 6 και πάνω είναι υπεραρκετά. Αυτό που πάιζει ρόλο είναι η ποιότητα του φακού και του αισθητήρα καθώς και οι δυνατότητες απο άποψη ρυθμίσεων. Πάντα εξαρτάται τί ζητάς.

Design? Μικρό μέγεθος? Ζοομ? Απλή χρήση? Δεν λέω ότι η Olympus δεν είναι καλή (δεν βρήκα και κανα καλό review να δώ) αλλά απο παλιότερα μοντέλα που είχα την ευκαιρία να συγκρίνω Olympus vs Canon οι Canon υπερτερούσαν έστω στα σημεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα σου λεγα να μην κολλησεις στην αναλυση....και τα 6 και τα 7 ειναι υπεραρκετα...γενικα μην προτιμησεις υψηλη αναλυση και κακο φακο...ειναι προτιμοτερο να παρεις μηχανη με καλο φακο και μικρη αναλυση...θα εχεις σιγουρα μεγαλυτερες και καλυτερης ποιοτητας φωτογραφιες....Τι να το κανεις να εχεις 10 mp και σε εσωτερικο χωρο να χεις κακο φωτισμο? Προτιμησε οπως λεει κι ο φιλος canon ...θα σου προτεινα και panasonic λογω των leica φακων που καποια μοντελα φορανε.....Οι olympus οι super compact οπως και οι sony δεν πολυαξιζουν (γνωμη μου) . Καλη λυση και μια nicon coolpix 7900

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάλογα με τις ανάγκες σου, ψάξε εδώ:

 

http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp