Προς το περιεχόμενο

New οδηγος. Σκεψεις για αυτοματο/σειριακο αυτοκινητο


pigos23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Oκ τότε.

 

Κοίταξε, τα κάμπριο με μηχανικές οροφές είναι πολύ πιθανό να σου παρουσιάσουν διαρροές. Ειδικά τα φθηνά κάμπριο.

 

Αλλά ακόμα και SLK να αγοράσεις, δεν είναι απίθανο να σου κάτσει αμάξι που να έχει διαρροές από την οροφή.

 

Σε γενικές γραμμές όμως, η Peugeot έχει σοβαρό πρόβλημα με τα κάμπριό της. Τόσο το 206cc όσο και το 307cc παρουσιάζουν τεράστια ποσοστά αυτοκινήτων με διαρροές στην οροφή. Ειδικά το 206cc.

 

Φυσικά υπάρχει πάντα η πιθανότητα να σου κάτσει καλό αμάξι, όπως στη περίπτωση του paredwse.

 

Αλλά, αν έχεις πρόβλημα με την οροφή, μετά φίλε μου η κατάσταση είναι τρέχα γύρευε. Στη πλειοψηφία των περιπτώσεων το πρόβλημα δεν διορθώνεται, αλλά αντίθετα χειροτερεύει και η βλακεία είναι ότι δεν θα καταφέρεις να αλλάξεις το αμάξι σου με άλλο αλλά ούτε και να αποζημιωθείς, εκτός και αν έχεις καλό δικηγόρο. Και οι γνωριμίες μπορεί να βοηθήσουν.

 

Με το 206cc της πρώην μου, 3 μήνες ζήσαμε έναν εφιάλτη, που μας κούρασε ψυχολογικά αλλά και οικονομικά. Το αμάξι πήγε συνολικά 8 φορές για διόρθωση της οροφής (αλλαγή λάστιχων, ευθυγράμμιση) και το κρατούσανε μέσα από 3 μέχρι 7 μέρες. Κάθε φορά μας λέγανε ότι το αμάξι έφτιαξε και κάθε φορά έμπαζε νερά.

 

Φόρουμς με τα προβλήματα των κάμπριο Peugeot θα βρείς πολλά και οι καταστάσεις είναι απο κωμικοτραγικές έως και απελπιστικές....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το easytronic δεν είναι ιδιέταιρα γρήγορο στις αλλαγές. Δουλεύει συνήθως ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι. Όταν το πατάς πολύ, σηκώνει τις ταχύτητες σε ψηλές στροφές και αλλάζει λίγο γρηγορότερα από το κανονικό. Πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις μιας και δεν είναι καθαρά αυτόματο κιβώτιο. Στο παλιό corsa έβγαινε και easytronic αλλά και αυτόματο. Είναι 2 διαφορετικά κιβώτια. Απλά στο αυτόματο δεν εχεις σειριακό και είναι λίγο πιο γρήγορο στις αλλαγές. Μην ακούς κανένα, εγώ Τρίκαλα μένω και έχω σωθεί με το αυτόματο, όχι εσύ που μένεις στην Αθήνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
[...]

@paredwse Μπορεις να μου πεις περισσοτερες εντυπωσεις απο το ημιαυτοματο των peugeot??Αν γινονται γρηγορα οι αλλαγες κ ομαλα??

[...]

 

Η αίσθηση που είχα ήταν εξαιρετική. Ομαλές αλλαγές με ελάχιστη καθυστέρηση. Εντάξει, ας μην γελιόμαστε, καθυστέρηση υφίσταται. Αλλά για τα δικά μου γούστα ήταν σε παραδεκτό επίπεδο.

Χρησιμοποίησα τόσο τον αυτόματο επιλογέα όσο και τον σειριακό (ημι-αυτόματο) επιλογέα. Όταν ήθελα πιο "παιχνιδιάρικη" οδήγηση, δούλευα τον σειριακό, όταν ήμουν κουρασμένος έβαζα τον αυτόματο. Προσωπικά έμεινα υπερευχαριστημένος από τον επιλογέα, σε σημείο που έχω βάλει στόχο το επόμενο αυτοκίνητό μου (αν και δεν σκοπεύω να αλλάξω σύντομα) να έχει τέτοιο επιλογέα.

Έχω οδηγήσει επίσης αρκετά το Volvo 850 2.0 του πατέρα μου - πλήρως αυτόματο (δεν έχει σειριακό επιλογέα). Μπορώ να πω ότι λόγω του όγκου του οχήματος αλλά και λόγω του επιλογέα, δεν έμεινα ικανοποιημένος - οι ταχύτητες άλλαζαν συνήθως σε πολύ χαμηλές στροφές, καμιά φορά όμως αργούσαν αρκετά. Γενικά μου άφησε αίσθηση δύσχρηστου επιλογέα.

 

[...]

Σε γενικές γραμμές όμως, η Peugeot έχει σοβαρό πρόβλημα με τα κάμπριό της. Τόσο το 206cc όσο και το 307cc παρουσιάζουν τεράστια ποσοστά αυτοκινήτων με διαρροές στην οροφή. Ειδικά το 206cc.

 

Φυσικά υπάρχει πάντα η πιθανότητα να σου κάτσει καλό αμάξι, όπως στη περίπτωση του paredwse.

[...]

Φόρουμς με τα προβλήματα των κάμπριο Peugeot θα βρείς πολλά και οι καταστάσεις είναι απο κωμικοτραγικές έως και απελπιστικές....

 

Τι να πω, δεν θέλω να διαψεύδω τον panther_512, ούτε φυσικά να το "παίξω" αυτόκλητος υπερασπιστής της Peugeot. Επαναλαμβάνω ότι προσωπικά δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με διαρροές οποιουδήποτε είδους και η οροφή μου βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Είμαι υπερευχαριστημένος από το 206cc, σε σημείο που να λέω ότι εάν είχα να ξανακάνω επιλογή αυτοκινήτου, πάλι το ίδιο θα επέλεγα με κλειστά τα μάτια (μόνο που, όπως είπα και πιο πάνω, θα διάλεγα το μοντέλο με το ημι-αυτόματο κιβώτιο).

 

Έχω έναν φίλο με 206cc και μηχανικό κιβώτιο ο οποίος επίσης δεν έχει κανένα πρόβλημα με την οροφή του (έχει το αυτοκίνητο πάνω από 4 χρόνια, το'χε πάρει πριν από εμένα) και έχω άλλον έναν φίλο του οποίου η κόρη έχει 206cc και μάλιστα αυτόματο και ο οποίος, απ' ότι ξέρω, δεν έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα με την οροφή (αλλά αντιμετώπισε πρόβλημα με το... κιβώτιο!).

 

Τι να πω... :-|

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις

 

Να σας πω πως το σκεφτομαι για τα 2 ανταγωνιστικα cc (206cc 1.6/tigra 1.4 twintop)

 

To peugeot 206cc νομιζω οταν θα ειναι η ωρα να παραγγειλω αμαξι δεν θα υπαρχει καινουριο (λογο 207cc) Οποτε ως μεταχειρισμενο πιθανον να βγαλει τα παραπανω προβληματα που αναφερει ο panther_512 με την οροφη.Απο την αλλη για μενα ειναι ομορφο,εχει χωρους πισω κ λογικα θα πηγαινει πιο γρηγορα απο το opel (το peugeot ειναι 1.6) (δεν ξερω βεβαια κατα ποσο συνεργαζετε σωστα με τον 1.6 κινητηρα το ημιαυτοματο)

Το opel tigra πιστευω οτι τελικα οταν θα ειναι η ωρα να παραγγειλω αμαξι οτι θα εχω την δυνατοτητα να το παρω καινουριο.Ειναι εξισου ομορφο δεν εχει χωρους πισω ομως.Επισης δεν ξερω αν βγαζει προβληματα στεγανοτητας κ αν ο 1.4 θα πνιγεται απο το easytronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον....Εχω στην οικογενεια δυο αυτοματα...Ενα peugeot 206 cc L/G που οδηγει η κορη μου (ειναι και σειριακο) και ενα Honda CRV αυτοματο μονο.Κια τα δυο μοντελλο 2006.

 

Απλα θα πω οτι οποιος δεν εχει οδηγησει αυτοματο δεν εχει δικαιωμα να κρινει ή να κατακρινει.

 

Η αισθηση ειναι πολυ καλη για καποιν που δεν ειναι ιδιαιτερα ...γκαζακιας.

 

Οπως λεει και ο paredwse υπαρχει καποια καθυστερηση αλλα τιποτα δεν υπαρχει να μην εχει ανταλαγμα..

 

Εγω απλα να προσθεσω οτι οταν αλλαξω αμαξι παλι αυτοματο θα παρω.

 

Βεβαια ειναι να μην σου ...κατσει καμμια φορα οπως στο 206 που στα 8.500 χλμ αλλαξαμε ολοκληρο το κιβωτιο γιατι εβγαλε ροβλημα.Ευτυχως ηταν στην εγγυηση... Αν ομως ηταν ενα χρονο μετα θα θελαμε 3.500 ευρω.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Το απαραδεκτο ειναι τα 2 χρονια εγγυηση του Peugeot σε αντιθεση μετα 7 του Honda.

 

 

Αυτα !!!!!:-D :-D :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο αυτα που μου λετε οποτε καλυτερα opel και καινουριο παρα peugeot κ μεταχειρισμενο εε??

Τουλαχιστον αμα μου σκασει σοβαρο προβλημα να εχω την εγγυηση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Απο αυτα που μου λετε οποτε καλυτερα opel και καινουριο παρα peugeot κ μεταχειρισμενο εε??

Τουλαχιστον αμα μου σκασει σοβαρο προβλημα να εχω την εγγυηση....

 

Δεν ξέρω για τα Opel και δεν μπορώ να πω τίποτα - κατέθεσα την προσωπική μου εμπειρία από το Peugeot που έχω (έχει και η μάνα μου Peugeot 106 αλλά δεν λέω τίποτα επ'αυτού: δεν είναι cabrio και δεν είναι με αυτόματο κιβώτιο).

 

Είναι όμως προφανές ότι συνήθως καλύτερα να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο παρά μεταχειρισμένο. Στο καινούργιο έχεις και την εγγύηση, όπως λες. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Είναι όμως προφανές ότι συνήθως καλύτερα να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο παρά μεταχειρισμένο. Στο καινούργιο έχεις και την εγγύηση, όπως λες. ;)

 

 

Χωρις καμμια αμφιβολια !!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κατι αλλο...Μεγαλυτερη καταναλωση βενζινης στα αυτοματα αλλα χαλαλι της !!!! Κατα την γνωμη μου παντα...

 

Το Honda CRV αυτοματο μου ...τσιμπαει 15 λιτρα στα 100 χλμ μεσα στην πολη.Το Peugeot μονο 10 λιτρα.

 

Σε ταξιδι μπρος - πισω περυσι γεμισαμε μαζι και στην αρχη του και στο τελος και το 206 ειχε καψει 30 ευρω και εγω ....45 ευρω.

 

Κακα τα ψέματα για μέσα στην πολή το αυτοματο είναι ιδανικό. Τωρα όσα αφορα την καθυστέρηση και τις προσπεράσεις δεν συγκρίνεται με τα απλά. Στο αυτοματο δεν μπορεισ να κατεβάσεις 4η απο 5η για την προσπεραση σου και γενικά δεν σε αφήνει να παίζεις με τις στροφες.

 

 

Οχι ακριβως....Μπορει αν μην επιταχυνει οσο με μηχανικο και 6.000 στροφες αλλα με ενα αποτομα πατημα γκαζιου κατεβαζει ταχυτητα και επιταχυνει και το αυτοματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες για μενα το ημιαυτοματο εκτος απο ολα τα μειονεκτηματα ειναι και επικυνδυνο. Εκανα δοκιμη σε ενα και κατεβαινεω σε κατηφορα με 3η και υπαρχει μια διασταυρωση. Κοιταζω αριστερα ερχοτανε αυτοκινητο αλλα ειμαι σιγουρος οτι αν συνεχισω προλαβαινω 100% να φυγω. Ελα που με το απλο κοψιματακι που εκανα για να κοιταξω την κυκλοφορια επεσα στην φαση που ο εγκεφαλος απο φασισε να μου κοψει το γκαζι για να κατεβασει ταχυτητα. Καμια σχεση με αυτο που ηθελα να κανω , εχασα 2 δευτερολεπτα, αναγκαστικα συνεχισα γιατι ειχα βγαλει μουρη και εκανα δεξια να με προσπερασει το αλλο που ερχοτανε!

 

Απο την αλλη αρεσει σε πολλους που τους αρεση η ομαλη οδηγηση και η ανεση να μην πατας συμπλεκτη, να οδηγεις ενω πινεις καφε , τρως κλπ η αν εχεις σπασμενο χέρι :mrgreen:.

 

Το 206 cc εχει και αυτο τα προβληματακια του αλλα οχι και πολυ περισσοτερα απο τα αλλα μοντελα του ανταγωνισμου.

Απλως γινεται τοσος ντορος για το 206 cc γιατι εχουν πωληθει πολυ πιο πολλα απο τα αλλα μοντελα του ανταγωνισμου.

 

Προσωπικα ειμαι υπερ του αυτοματου αλλα κατα του ημιαυτοματου (με μηχανικό κιβωτιο) διοτι δεν ειναι αξιοπιστο και βλεπω σε καθε μοντελο το παλευουν απο δω το παλευουν απο κει αλλα αυτοματο δεν προκειται να γινει.

Η τεχνολογια στα αυτοματα καλπαζει και πιστευω θα κυριαρχησει καποια στιγμη

εξ αλλου ετσι οπως τα εχουν κανει δεν μπορεις να τρεξεις και πουθενα

Αστυνομιες μπλοκα ρανταρ, που να πας να κανεις ραλλυ με το manual.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες για το 206cc, όπως είπα και πρίν, ρίξτε μιά ματιά στο τί συμβαίνει στο ίντερνετ από αυτούς που έχουν πρόβλημα.

 

Ναί, είναι πολλοί αυτοί που αγόρασαν το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά αναλογικα πάντα, η αναλογία αμαξιών που έχουν διαρροή ξεπερνάει μακράν όλους τους άλλους.

 

Κάντε ένα Googlaki και συγκρίνετε

 

"(το κάμπριο της επιλογής σας) leaking roof" με 206cc ή 307cc leaking roof

 

Θα με θυμηθείτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...