Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Strategos

G7 double right click problem-eshop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Loipon tha ta pw sta greeklish gia exw ta neura mou :mrgreen:.

Ton fevrouari pira to logitech g7 mouse apo eshop ola kala mia xara mexri pou prin 2 mines arxisasa na paratiro se paixnidia opos to cod i to l2 oti otan pataga dexi klik polles fores mou ekane dexi double click (dld apla sto cod ama epernes sniper se kremage, sto l2 kentrare tin kamera). Kai arxisa na to pataw sinexia na kanw reset ktlp mpas kai ftiaksi diavasa sto internet oti genikos to pathenei auto kai thelei rma kai mia mera apo fasisa na to stilw sto eshop.

Paw 6/8 na to doso lew ti exei ktlp kai mou leei se 10 meres peripou tha exei taktopoihthi logika. Perimena perimena kata tis 22 mou stelnoun minima oti tha stalei to podiki stin logitech. Perimenw perimenw kai me pernoun simera tilefono kai mou lene apo ta kedrika tou eshop oti den diapistosan provlima pou eimai 100% sigouros oti ante na patisane ena dexi klik sto desktop kai na eipan ok einai(giati siga min exoun kapio paixnidi, i programma na to dokimasoun. Tou elega tou ipalilou sineneosi 0 mou elege na mou to stilei piso mitilini na to ksanadokimasw les kai eimai ilithios apotelesma tha mou to stilei kai tha to valw ston ... mou.

Pfff. :evil:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως να το έστελνες κατευθελιαν στην Logitech? Έχω ακούσει τα καλήτερα για τον επαγκελματισμό τους. Δε ξέρω όμως τι γίνεται μετά με την εγγύηση από το eshop.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, ακου τι θα κανεις....

Το εχω κανει στο παρελθον με RMA(που αρχικα αρνηθηκαν αλλαγη)και τελικα οχι μονο μου το αλλαξαν αλλα μου ζητησαν και συγνωμη.Ολα αυτα βεβαια αν η εγγυηση της Logitech καλυπτει εξ ολοκληρου το ποντικο σου.

 

Στειλε ενα mail στη Logitech και πες τους τη συμβαινει.Πες οτι o local dealer τους δε δεχεται την αλλαγή και λογικά τα υπολοιπα θα τα αναλαβει η Logitech.

 

Το ιδιο εκανα και τελικα εφαγαν ενα ξεχεσμα απο την akasa και ενω με ταλαιπωρουσαν 1 μηνα ελυσα το προβλημα μου σε 1 μερα.

Το γελιο ειναι οτι ο e-employee ενω μου ζητουσε συγνωμη, ειχε και το θρασος να ρωτησει γιατι δεν τους ενημερωσα οτι θα μιλουσα με την εταιρία.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα στειλω αυριο εναν θειο μου στα κεντρικα, αυτοι το ειχαν στειλει στην logitech αλλα λενε οτι δεν ειδε κανενα προβλημα και μου ειπαν οτι δεν μπορουνε να μου δωσουν τηλεφωνο ωστε να επικοινωνησω εγω με αυτους. Εσυ λες να στειλω εμαιλ στην logitech hellas ή global.?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...