Προς το περιεχόμενο

Ο αναποφάσιστος αγοραστής!


mastermind88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά. Συγχαρητήρια σ'όλα τα μέλη που απαντούν σε όλα τα μηνύμ ατα βοηθώντας μας να αποφασίσουμε τι mac θα πάρουμε.

Είμαι φοιτητής ιατρικής και πήρα τη μεγάλη απόφαση να μπω και εγώ πλέον στην κοινότητα των mac. Χρησιμοποιώ εδώ και 10 χρόνια windows και είδη είμαι στον τρίτο υπολογιστή. δεν θα αρχίσω να λέω για crashing και τέτοια... όλοι τα ξέρουμε αν και μερικές φορές το έβρισκα διασκεδαστκό.

Μόλις είδα στην εφημερίδα το νέο iMac είπα "εδώ είμαστε"

Όμως με όλα όσα γράφονται στο φόρουμ μπήκα σε αμφιβολίες.

Μου άρεζε βέβαια και ο πρωην-λευκός Μακ αλλά ως οικολόγος ο συνδυασμός αλουμίνιο γυαλί με έκανε να το θέλω ακόμη περισσότερο.

Διαβάζοντας και τις 8 σελίδες του φόρουμ αλλά και ορισμένα άρθρα από το ιντερνετ μπήκα σε τετράλυμα για το τι να πάρω.

 

Έτσι έχουμε:

1) iMac 20" 2.4GHz και τα λοιπά γνωστά...

2) iMac 20" 2.16GHz (λεύκό) - ή το καινούριο φθηνότερο iMac 20" 2.0Hz που πρακτικά είναι το ίδιο πράγμα από ό,τι κατάλαβα καθώς είπα πρώτη φορά θα πάω σε Mac.

3) Μετά σκέφτηκα την κορυφή MacΒook Pro αλλά τείνω να το βγάλω από τη λίστα γιατί δε μου φαίνεται λογικό να σκάσω minimum 2000€ για ένα λαπτοπ με 15,4" οθόνη- βέβαια θα ακούσω και εσάς.

4) τέλος έρχεται το απλό macbook των 13,3" το οποίο είναι μεν στιλάτο και από φορητότητα πετάει αλλά από οθόνη δεν είναι λίγο μικρή για ένα τέτοιο λειτουργικό.Επίσης και η κάρτα γραφικών δεν είναι πολύ λίγη για κάτι τέτοιο?

 

Οι απαιτήσεις μου δεν είναι τρελές: Internet, office, τραγούδια, ταινίες και καμία μα καμία σχέση με παιχνίδια.

Θέλω να σας θυμίσω ότι είδη έχω ένα λαπτοπ turbo-x 15,4" με intel centrino m 1.73Ghz και 512ΜΒ που αρχίζει να τα φτύνει σιγά σιγά παρόλα αυτά δε προτίθεμαι να το αποχωριστώ καθώς είναι το πρώτο μου.

 

Τα χρήματα που προτίθεμαι να δώσω έίναι μέχρι τα 1700€ πάνω-κάτω(προτιμότερο).