Προς το περιεχόμενο

Εκτίμηση "καρτών" γραφικών των ps3 και xbox360 σε σχέση με τα γνωστά τσιπάκια?


vassilis_pap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι γνωστό πως τα τσιπάκια γραφικών των κονσολών xbox360 και ps3 έχουν επιμεληθεί οι γνωστές μας ATI και NVIDIA αντίστοιχα. Υπάρχει κάποια αντικειμενική εκτίμηση για το που τοποθετούνται τα τσιπάκια αυτά τόσο από άποψη επιδόσεων όσο και απο άποψη χαρακτηριστικών σε σχέση με τις γνωστές μας κάρτες? Αιτιολογημένες απαντήσεις plsss...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο δύσκολη σύγκριση μιας και μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.

 

Απ όσο ξέρω η GPU του ps3 βασίζεται στο G70 της nvidia...έχοντας υπ'όψην τη διαφορά επιδόσεων των VGA μεταξύ G70 και G80 και με γνώμονα ότι βγαίνει σε λίγο G9X τότε νομίζω δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης...

 

Επίσης ψάχνοντας στα γρήγορα βρέθηκα μπροστά σε ΑΥΤΟ το άρθρο το οποίο λέει ότι η GPU του PS3 δίνει διπλάσια απόδοση από μια 6800Ultra σε αριθμούς.Δε ξέρω κατά πόσο είναι έγκυρο οπότε το παραθέτω με κάθε επιφύλαξη.

 

θεωρητικά λοιπόν το PS3 δίνει καλύτερα γραφικά από μια 6800 Ultra(σε τι αναλύσεις όμως και με τι φίλτρα?) αλλά σίγουρα δε μπορεί να συγκριθεί με τις σύγχρονες 8800 GTS/GTX/Ultra

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο Cell γιατί πράγμα τον έχει το PS3?Για να επεξεργάζεται το Word μήπως?Η κανένα φύλλο Excel?

Μη συγκρίνετε πατάτες με μαρούλια.

 

overestimated processor...

 

gia na kanei Folding@home

 

Ή ακόμα και dvd encoding με τον ένα από τους λειτουργικούς πυρήνες του.(τα bold δεν ειναι τυχαία...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο δύσκολη σύγκριση μιας και μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.

 

Απ όσο ξέρω η GPU του ps3 βασίζεται στο G70 της nvidia...έχοντας υπ'όψην τη διαφορά επιδόσεων των VGA μεταξύ G70 και G80 και με γνώμονα ότι βγαίνει σε λίγο G9X τότε νομίζω δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης...

 

RSX = G7x GPU@500MHz / SM3.0

 

Πως ακριβώς είναι μεταξύ G70 & 80 όταν δεν έχει καν ορθογώνια ROPs όπως η G80 και άρα δεν δύναται να συνδυάσει MSAA με float HDR.

 

Xenos = >SM3.0 yet not SM4.0 compliant; ~ 1/2 R600

 

Επίσης ψάχνοντας στα γρήγορα βρέθηκα μπροστά σε ΑΥΤΟ το άρθρο το οποίο λέει ότι η GPU του PS3 δίνει διπλάσια απόδοση από μια 6800Ultra σε αριθμούς.Δε ξέρω κατά πόσο είναι έγκυρο οπότε το παραθέτω με κάθε επιφύλαξη.

 

Παπαριές λέει. Το Xenos έχει περισσότερες δυνατότητες και είναι πολύ πιο εύκολο στον προγραμματισμό από ότι το RSX, πράγμα που δίνει στο πρώτο δύο τεράστια πλεονεκτήματα.

 

θεωρητικά λοιπόν το PS3 δίνει καλύτερα γραφικά από μια 6800 Ultra(σε τι αναλύσεις όμως και με τι φίλτρα?) αλλά σίγουρα δε μπορεί να συγκριθεί με τις σύγχρονες 8800 GTS/GTX/Ultra

 

Oύτε στην θεωρία ούτε στην πράξη δεν δίνει καλύτερα γραφικά. Στις κονσόλες βγαίνουν αρκετά απαιτητικά παιχνίδια για την δύναμη του hardware και εξαιρετικά σπάνια οι δημιουργοί χρησιμοποιούν έστω και μια δόση AA ή AF.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ακριβώς είναι μεταξύ G70 & 80 όταν δεν έχει καν ορθογώνια ROPs όπως η G80 και άρα δεν δύναται να συνδυάσει MSAA με float HDR.

Δεν είπα ότι είναι μεταξύ G70 & G80 είπα ότι βασίζεται στο G70 οπότε αν δούμε τη διαφορά επιδόσεων των 7ΧΧΧ και 8ΧΧΧ λογικά και χωρίς να μπλέκω με τεχνικά θέματα , δε τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ σύγχρονων VGΑs(8800ΧΧΧ) και PS3 σε θέμα γραφικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υποτίθεται πως το PS3 έχει ''κάπως'' περισσότερες δυνατότητες από το XBOX360 ...

το θέμα είναι κατά πόσο τις εκμεταλεύονται οι εκάστοτε τίτλοι...

για τα PC δεν τίθεται θέμα σύγκρισης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω ακουσει πως και στα 2 ειναι καλυτερο...Anyway, τι να πιστεψει κανεις...

 

αυτά που βλέπουν τα μάτια του μόνο .... προφανώς...:twisted:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...