Προς το περιεχόμενο

hol ή forthnet double play?


jb1989

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ιδού οι τελευταίες προσφορές των 2 μεγάλων εταιριών:

 

http://www.hol.gr/default.asp?pID=23&ct=3&itmID=50&la=1

http://www.forthnet.gr/templates/corporateProductsDetails2.aspx?c=10009759

 

Υπάρχει βέβαια μια διαφορά 6 ευρώ όμως εμένα με ενδιαφέρει να μάθω κυρίως αν οι εταιρίες αυτές είναι τίμιες (δίχως κρυφές χρεώσεις) και συνεπείς ως προς αυτά που υπόσχονται.

 

Οποιαδήποτε άλλη συμφέρουσα προσφορά είναι αποδεκτή

 

ΥΓ.Το σπίτι για το οποίο ενδιαφέρομαι βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης οπότε φαντάζομαι πως οι συνθήκες θα είναι αρκετά ικανοποιητικές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν διαβαζεις της εντυπωσεις που εχουν αρκετα ατομα εδω στο insomnia απο τις δυο αυτες εταιριες; Θα βρεις σιγουρα ενδιαφερουσες πληροφοριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει βέβαια μια διαφορά 6 ευρώ

3? είναι η διαφορά. Η HOL δίνει 2 διαφορετικές ταχύτητες στο 2play (6Mbps με 34? και 24Mbps με 37?).

Ίσως θα έπρεπε να κάνει κάτι τέτοιο και η Forthnet γιατί υπάρχει πολύς κόσμος που δεν ενδιαφέρεται γιά τόσο μεγάλες ταχύτητες και θα βολευόταν ακόμα και με 1Mbps (για να μην πω ότι και καθόλου internet να μην είχε δεν θα τον πείραζε :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν διαβαζεις της εντυπωσεις που εχουν αρκετα ατομα εδω στο insomnia απο τις δυο αυτες εταιριες; Θα βρεις σιγουρα ενδιαφερουσες πληροφοριες

 

 

Όπως έχω γράψει και στο blog μου, υπάρχουν μεν εκατοντάδες χρήστες που είναι δυσαρεστημένοι από τη Forthnet, αλλά υπάρχουν και χιλιάδες οι οποίοι είναι υπερευχαριστημένοι. Και βέβαια δεν γράφουν στα fora γιατί εκεί γράφουν μόνο οι δυσαρεστημένοι.

Μόλις χτες ένας φίλος στο thread για τη Forthnet είπε ότι ενεργοποιήθηκε σε 25 μέρες. Άντε πες του ότι δεν τον εξυπηρέτησαν καλά :-) Με λίγα λόγια είναι να μην σου τύχει.

Κατα τα άλλα, κρυφές χρεώσεις τουλάχιστον στη Forthnet δεν υπάρχουν. Για την HOL δεν γνωρίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι δύο εταιρείες είναι από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες στον χώρο. Σίγουρα υπάρχουν πολλά παράπονα τον τελευταίο καιρό (για ποιά εταιρεία άραγε δεν υπάρχουν; ), αλλά αυτό οφείλεται στην απότομη αύξηση των συνδρομητών ενώ τα δίκτυά τους δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένα σε συνδιασμό με πολλά προβλήματα που δημιουργούνται από την πάγια τακτική του ΟΤΕ να κάνει ότι μπορεί για να καθυστερεί τις συνδέσεις των ανταγωνιστών του.

Σίγουρα έχουν και αυτές οι εταιρείες μερίδιο ευθύνης, αλλά πιστεύω ότι όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση τα παράπονα θα εκλείψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω HOL adsl και με υποστήριξη ασύρματη σύνδεσης στα 768 από πέρυσι και είμαι Χαϊδάρι-Αθήνα. Το ετήσιο κόστος, χωρίς ασύρματη υποστήριξη ήταν 190 Ε, ενώ με ασύρματη 210 Ε. Το ποσό πληρώθηκε εφʼ άπαξ και δεν μου χρεώθηκαν «κρυφά» ποσά. Ο χρόνος ενεργοποίησης ήταν 16 μέρες ακριβώς και φαντάζομαι αν δεν υπήρχαν και τα γνωστά «εμπόδια» του κΟΤΕ θα γινόταν συντομότερα. Επειδή το συμβόλαιό μου τελειώνει αυτό το μήνα και μια και τα 2play είναι οικονομικότερα από το 1play σκέφτηκα να κάνω μια αναβάθμιση. Ενημερώθηκα λοιπόν από τις αντίστοιχες ιστοσελίδες των hol, forthnet. Για κΟΤΕ ούτε να ακούσω δεν θέλω. ΑΝ δεν γίνει ριζική αλλαγή νοοτροπίας των εργαζομένων (δημοσιουπαλληλική νοοτροπία) στην εταιρία αυτή δεν επιστρέφω. Ήδη έχω το σταθερό μου στην forthnet.

 

Επανέρχομαι στο θέμα μας. Κατέληξα στην οικονομικότερη των 34 ευρώ της HOL. Οι βασικότεροι λόγοι είναι ότι το μεγαλύτερο πακέτο των 24Mpps (maximum δηλαδή φέξε μου και γλίστρησα) δεν το έχω τόσο ανάγκη και ότι σε γενικές γραμμές δεν έχω ιδιαίτερα παράπονα από την εταιρία στον 1 χρόνο συνεργασίας μας.

Προσπαθώ λοιπόν να τους πάρω τηλέφωνο στο 13844 για να μου πουν αν ως παλιός πελάτης θα έχω κάποια έκπτωση ή κάτι άλλο. Προσπαθούσα χτες από το πρωί μέχρι της 21:00 να βρω διαθέσιμο πωλητή για να με ενημερώσει αλλά συνέχεια μου έβγαινε το ηχογραφημένο μήνυμα «αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πωλητές…» Σήμερα από τις 11:00 το ίδιο σενάριο. Τα παίρνω στο κρανίο και τα χώνω -με ευγένεια- στον πρώτο τηλεφωνητή που πετυχαίνω. Ο άνθρωπος με άκουσε με υπομονή και με εξυπηρέτησε συνδέοντας με, με αυτό που συνδέομαι από χτες. Δηλαδή με το ηχογραφημένο μήνυμα. Ξαναπαίρνω και πετυχαίνω πάλι στο τηλεφωνικό κέντρο μια υπάλληλο που περιληπτικά της είπα ότι ενώ είμαι πελάτης και θέλω μια ενημέρωση για ανανέωση συμβολαίου, με έχετε γραμμένο και όλα αυτά που συμβαίνουν θα τα στείλω με e-mail στη διοίκηση της HOL γιατί κάποιοι εκεί το «ξύνουν» με αποτέλεσμα να με χάσουν ως πελάτη.

Αμέσως -ως δια μαγείας - βρέθηκε διαθέσιμη υπάλληλος και με ενημέρωσε. Ως παλιός πελάτης δεν έχω κανένα όφελος. Απλά θα χρειαστούν 15 μέρες για τη σχετική αναβάθμιση και κάποιες ώρες όταν θα γίνει η ενεργοποίηση δεν θα έχω δίκτυο. Ίσως και τηλέφωνο, δεν ρώτησα.

 

Διαβάζω μετά εδώ στο Insomnia την ενότητα 2play hol-forthnet και βλέπω την παρατήρηση του φίλου για την έκπτωση 6%. Αυτό δεν αναφέρεται (εγώ τουλάχιστον δεν το είδα) στην ιστοσελίδα της HOL. Είχα και μια απορία σχετικά με την πληρωμή μέσω δικτύου –internet banking – και είπα να ρωτήσω αν ισχύει και αυτή η έκπτωση.

Έχουν περάσει 2 ώρες και φυσικά ΔΕΝ μπορώ να μιλήσω με «διαθέσιμο» πωλητή. Παρατήρησα στη σελίδα τους ότι υπάρχει και εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας μέσω chat. Δοκίμασα και εκεί αλλά μαντέψτε… ούτε εκεί υπήρχε «διαθέσιμος» πωλητής. Με παρέπεμπε σε φόρμα επικοινωνίας με e-mail. Τους έστειλα ένα «κραχτικό» e-mail το οποίο φυσικά θα το γράψουν στα αρχ….. τους.

Σκέφτομαι σοβαρά να τους γράψω και εγώ εκεί που με γράφουν αυτοί και να στραφώ στην forthnet, χωρίς να έχω παράπονα από την HOL ως παροχή αξιόπιστου Internet αλλά απαράδεκτης αντιμετώπισης πελατών. Ειδικά η κοροϊδία με το chat μου έχει κάτσει.

 

Έφυγα από τον κΟΤΕ για απαράδεκτη αντιμετώπιση ως την παροχή υπηρεσιών αλλά και ως προς την εξυπηρέτηση. Το προσωπικό ήταν και παραμένει εθισμένο στο «ξύσιμο». Ελπίζω με την ιδιωτικοποίηση να αρθεί και το καθεστώς την μονιμότητας μπας και φτιάξει κάποια στιγμή ο κΟΤΕ. Αυτά σας τα λέει κάποιος που είναι ο ίδιος δημόσιος υπάλληλος και ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει «ξύσιμο». Δεν θα ανεχτώ λοιπόν από καμία ιδιωτική εταιρία αντίστοιχη συμπεριφορά. Και αν το προσωπικό τους δεν επαρκεί για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, να προσλάβουν και άλλους. Τόσους ανέργους έχουμε. Αν δεν θέλουν πάλι, ας υποστούν τις συνέπειες. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από ώρες... κατάφερα να βρω πωλητή "διαθέσιμο" ο οποίος μου είπε ότι η έκπτωση 6%, που γράφει ο φίλος - ίσχυε για τα παλιά πακέτα. Για τα νέα -που παρουσιάζονται και στην ιστοσελίδα της HOL- δεν ισχύουν.

Επίσης μου είπε ότι δεν είναι δυνατόν να περίμενα τόσο πολύ. Σε 2 λεπτά το maximum γίνεται η σύνδεση με πωλητές. Ουσιαστικά με έβγαλε τρελό. Το χάλι μας....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες, επειδή ήταν στο δρόμο μου, πέρασα από τα γραφεία τους. Γίνεται ακόμα χαμός με την μετακόμιση. Εμένα με εξυπηρέτησε μια πωλήτρια σε κάποιο διάδρομο. Ευγενέστατη, αλλά ακόμα δεν έχω νεώτερά της για την τύχη της αίτησής μου, αν και ήταν να επικοινωνούσουν μαζί μου από χτες. Καλά, νωρίς είναι, αλλά φοβάμαι πως με τον πανικό, που υπάρχει στα γραφεία απλά δεν περάστηκε. Μάλλον θα πρέπει να πάρω τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από ώρες... κατάφερα να βρω πωλητή "διαθέσιμο" ο οποίος μου είπε ότι η έκπτωση 6%, που γράφει ο φίλος - ίσχυε για τα παλιά πακέτα. Για τα νέα -που παρουσιάζονται και στην ιστοσελίδα της HOL- δεν ισχύουν.

Επίσης μου είπε ότι δεν είναι δυνατόν να περίμενα τόσο πολύ. Σε 2 λεπτά το maximum γίνεται η σύνδεση με πωλητές. Ουσιαστικά με έβγαλε τρελό. Το χάλι μας....

 

Για το 6% το διάβασα σε διαφημιστικό της Dynamic Visa. Μου είπαν τηλ. από την HOL ότι ισχύει (πριν περίπου 3-4 εβδομάδες).

 

Οσο για αργοκίνητο καράβι, νομίζω ότι υπάρχει δικαιολογία επειδή γίνεται αυτή τη περίοδο χαμός από κόσμο. Εχει μπει και η VODAFON στη μέση.

 

Προσωπικά θα περιμένω αναγκαστικά να ηρεμίσει η κατάσταση. Πιθανόν ισχύει για πολλές εταιρείες. Μην ξεχνάμε και τον ΟΤΕ που κάνει ότι μπορεί να δημιουργεί καθυστερήσεις.

 

Επειδή έχω και εγώ HOL 1024 και γενικά είμαι ευχαριστημένος θα μπω σε αυτούς.

Προσπάθησε να επικοινωνήσεις με mail. ΑΛΛΑ από το mail που σου έχουν φτιάξει στο δικό τους site.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδού οι τελευταίες προσφορές των 2 μεγάλων εταιριών:

 

http://www.hol.gr/default.asp?pID=23&ct=3&itmID=50&la=1

http://www.forthnet.gr/templates/corporateProductsDetails2.aspx?c=10009759

 

Υπάρχει βέβαια μια διαφορά 6 ευρώ όμως εμένα με ενδιαφέρει να μάθω κυρίως αν οι εταιρίες αυτές είναι τίμιες (δίχως κρυφές χρεώσεις) και συνεπείς ως προς αυτά που υπόσχονται.

 

Οποιαδήποτε άλλη συμφέρουσα προσφορά είναι αποδεκτή

 

ΥΓ.Το σπίτι για το οποίο ενδιαφέρομαι βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης οπότε φαντάζομαι πως οι συνθήκες θα είναι αρκετά ικανοποιητικές

 

Αν προσέξεις καλά θα δείς ότι η Hol χρεώνει ελάχιστη χρέωση προς κινητά 60 sec ενώ η Forthnet 30 sec.... Οπότε αν κάνεις 100 κλήσεις μικρής διάρκειας σε κινητά το μήνα, στην HOL θα πληρώνεις 50 min επιπλέον δηλαδή 50 Χ 0,165 = 8,25 ευρώ παραπάνω....Επιπλέον η χρέωση της ΗΟL προς κινητά είναι ακριβότερη από της Forthnet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι. Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007 (έχει σημασία, γιαυτό το σημειώνω)

Με τα πολλά αποφάσισα να συνεχίσω τη συνεργασία μου με την HOL και είπα να τους πάρω τηλέφωνο χτες για να προχωρήσω στην αναβάθμιση από απλή ADSL σε 2Play. Ξέροντας ότι όντως γίνεται πανικός με τις αιτήσεις την είδα cool. Μια και έχω ήδη HOL, μου έχουν δώσει ένα δεύτερο αριθμό 213.... με τον οποίο μπορώ να επικοινωνήσω με χαμηλές χρεώσεις όπως και το κανονικό σταθερό μου. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, παρά μόνο για να μιλάω με το "πρόσωπο" - φρόντισα να κάνει και αυτή σύνδεση με HOL- που έχει και αυτή αριθμό 213.... και μιλάμε όσο θέλουμε τζάμπα. Η "χαρά" της γυναίκας και η "καταστροφή" του άντρα. Τουλάχιστον, είπα, να μην χρεώνομαι....

Τους καλώ από εκεί που είναι δωρεάν και το άφησα να χτυπάει. Εν τω μεταξύ εγώ έκανα άλλη δουλειά στο pc. Μετά από 10 λεπτά βρέθηκε "διαθέσιμος" υπάλληλος, ο οποίος με παράπεμψε σε άλλον και στο τέλος μετά από μια γρήγορη ενημέρωση, κάναμε την όλη διαδικασία τηλεφωνικά. Μου ζήτησε μέχρι και τι χρώμα βρακί φοράει η θειά μου - που λέει ο λόγος- και του είπα ότι η μηνιαία εξόφληση των 34 ευρώ θα γίνεται αυτόματα μέσω κάρτας. Όπως όλοι σας έχω μια κάρτα για τέτοιες δουλειές, αγορά ειδών από δίκτυο κλπ. Επειδή ήμουν ήδη πελάτης της HOL μου είπαν ότι η όλη διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε 15 μέρες το minimum. Το καταλαβαίνω γιατί γίνεται της τρελής και της πικραμένης τώρα.

Προσπαθώ να πω στον υπάλληλο που μιλάμε να με διαφωτίσει σε κάποια θέματα όπως τις ταχύτητες downloading αλλά ή δεν ήθελε να μου απαντήσει ή οι γνώσεις του ήταν μόνο γύρω από την αναπαραγωγή των σαλιγκαριών Helisoma nigricans....

Καταλήγοντας, η συμφωνία μετετράπη σε 24Mbbs, άρα 37 ευρόπουλα και ο θεός βοηθός.

Μια και η διαφορά είναι μόνο 3 ευρόπουλα, είπα να μην έχω φραγμούς στο να πιάσω την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 24 Mbbs, άσχετα αν αυτό που θα πιάσω είναι 24cm....

Τον επόμενο μήνα που τελειώνει η συνδρομή του "προσώπου" θα κάνουμε συμβόλαιο των 6 Mbbs για να δούμε διαφορές. Βέβαια εγώ είμαι ψηλά στο Δάσος Χαϊδαρίου και αυτή χαμηλά κεντρικά στο Χαϊδάρι και αυτό ίσως επηρεάσει την ταχύτητα αλλά τι να κάνουμε;

Προς το παρόν με 768 κατεβάζω ταινιούλες από rapidshare με ταχύτητα 78-80Κbps το maximum. Μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση και απογειωθώ -λέμε τώρα- στα 24 Mbbs, θα σας στείλω αναλυτική ανταπόκριση.

 

Στα θετικά να βάλουμε το εξής : Τους λέω ότι εμένα η συνδρομή μου τελειώνει 27 Οκτωβρίου και μέχρι τότε δεν θα έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση. Τι θα κάνω ; θα μείνω χωρίς Internet;;;; τα χάπια μου!!! Μου είπαν ότι θα έχω την ADSL μέχρι να γίνει η αναβάθμιση. Ελπίζω να το τηρήσουν....

 

Vaya con dios !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι Forthnet!!!Παραθετω για να μην κουραζω:

1.Κακή ποιότητα τηλεφωνικης γραμμης

2.Η αναγνωριση κλησεων ποτε λειτουργει ποτε οχι

3.Το ιντερνετ αρκετες φορες βγαινει εκτος

4.Καποιες φορες το τηλεφωνο δεν λειτουργει καν(απο Παρασκευη μεχρι και σημερα Δευτερα δεν ειχα τηλεφωνο)

5.Για να συνδεθεις με το τεχνικο τμημα να τους πεις το προβλημα σου καλυτερα να εχεις κανει ταμα...

Αυτα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σταθερό μου το έχω στην Forthnet και πρέπει να πως ότι ως ποιότητα ήχου δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Αυτό όμως με το δίκτυο του κΟΤΕ και απλά με προεπιλεγμένο φορέα.

Επειδή όμως έχω ADSL με HOL δεν μπορώ να κάνω κλήση από το σταθερό 210.... στον extra αριθμό 213... που μου παραχώρησε η HOL. Σε πηλεφωνική επικοινωνία και με τις 2 εταιρίες κατέληξαν στο ότι προς το παρόν δεν συνεργάζονται τα 2 δίκτυα.. Καλά κρασιά...

 

Στο 5 όμως σε διαβεβαιώνω ότι το περίμενε στη HOL έφτασε χτες στην μισή ώρα.

Αν κάνανε κόντρες οι 2 εταιρίες στο περίμενε δεν ξέρω ποια θα έβγαινε πρώτη.

Διαβάζω στην ενότητα ADSL για την Forthnet ότι έχει 30 υπαλλήλους προσωπικό στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Δεν διευκρινίστηκε ακριβώς αν είναι συνολικά ή σε κάθε βάρδια όμως...

 

Διαβάζω επίσης ότι η ταχύτητα στα 2play εξαρτάται και από την απόσταση από τους βρόγχους. Την ..αμίσαμε….. Μένω στο Δάσος Χαϊδαρίου, πάνω στο βουνό. Θα σέρνεται. Με βλέπω πάλι να κατεβάζω κάτω από 100kbs….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...