Προς το περιεχόμενο

Ελληνικό (ερασιτεχνικό) site με freeware games.


vdweller

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι ερασιτέχνης προγραμματιστής, και φτιάχνω freeware παιχνίδια με κύριο εργαλείο της Visual Basic 6.

Σας ενημερώνω ότι από τον Μάιο του 2007 ανέβασα μια ιστοσελίδα με όλα τα παιχνίδια που έφτιαξα. Είναι προφανώς freeware άρα μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα δείτε! Κάνω ερασιτεχνική δουλειά, δεν παίρνω δεκάρα για το χόμπι μου, ούτε από διαφημίσεις ούτε τίποτα.

Το παράπονό μου είναι ότι στην Ελλάδα, περιοδικά όπως το PC Master με έγραψαν τελείως, ενώ ξένα Freeware Sites όπως το Caiman Games (http://www.caiman.us) ή ακόμα και ξένα περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας από...Τσεχία (http://www.Level.cz και http://www.svet-pocitacu.cz) επικοινώνησαν μαζί μου μέσω email για να συμπεριλάβουν κάποια παιχνίδια στα DVDs τους και να κάνουν review στα sites τους!

 

Μάλλον τα Ελληνικά παιχνιδιπεριοδικά ασχολούνται μόνο με χονδρική...

 

Αυτά...ελπίζω να σας αρέσουν! Σχόλια ευπρόσδεκτα.

 

Το site:

 

http://vdweller.awardspace.com

 

Μερικά screens παιχνιδιών μου:

 

Fishing Fun

fish_scr1.jpg

 

The House

1W.jpg

 

Rotris

rot_scr2.jpg

 

Blockmania

bmania_scr1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Από τα screenshots φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η δουλεία που έχεις κάνει. Συγχαρητήρια και εύχομαι ακόμα καλύτερες δουλειές στο μέλλον, και γιατί όχι και εμπορικές...

 

Είναι κάτι με το οποίο έχω σκοπό να ασχοληθώ και εγώ στο μέλλον και χαίρομαι που υπάρχουν αντίστοιχες προσπάθειες που αρχίζουν να πυκνώνουν στον ελληνικό χώρο.