Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Compile στην C++


Sonam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Katebasa merika sources se c++ gia eksaskhsh. Ola ekanan fysiologiko complile ektos apo auta pou xreisimopoiousan OpenGL. Otan phgaina na ta kanw complile mou ebgaze to parakatw mynhma:

--------------------Configuration: lesson1 - Win32 Debug--------------------

Compiling...

Lesson1.cpp

c:\program files\microsoft visual studio\vc98\include\cderr.h(1) : error C2018: unknown character '0xbf'

c:\program files\microsoft visual studio\vc98\include\cderr.h(1) : error C2143: syntax error : missing ';' before 'constant'

c:\program files\microsoft visual studio\vc98\include\cderr.h(1) : error C2501: 'H' : missing storage-class or type specifiers

c:\program files\microsoft visual studio\vc98\include\cderr.h(1) : fatal error C1004: unexpected end of file found

Error executing cl.exe.<p>lesson1.exe - 4 error(s), 0 warning(s)<p>Auto to mhnhma den mou to ebgale mono se ena alla se ola opote den prepei na exei problhma o kwdikas.Ekana full install tis c++ apo to Visual Studio 6 kai ebala oles tis bibliothikes. Exei kaneis kamia idea? confused.gif" border="0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Exeoun hdh mhden mprosta. Den prepei na einai auto. Pisteuw oti exoun kapoio problhma oi Libraries alla tis exw kanei hdh 3 fores reinstall mexri twra kai pali ta idia mou bgazei!Ti na pw den gnwrizw. To aksiosimioto einai oti otan paw na kanw compile kapoio programma pou xreishmopoiei Direct 3D den yparxei problhma alla mono se OpenGL (!). Tha dw mhpws exoun problhma oi drivers mou gia OpenGL an kai den to nomizw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Den 3erw na sou pw tin alitheia. Alla to miden pou exoun mprosta den exei kamia simasia. Stin ANSI C to 0xffff einai lathos ston compiler. Enw to 0x0ffff pernaei kanonika. Apo oti vlepo ekei sou leei unknown character pou einai akrivos to idio lathos pou vgazei h klassiki C otan valeis 0xffff. Twra gia ta ipoloipa den 3erw. Kanontas mia treli ipothesi, mporei to openGL na exei auti tin apaitisi, enw to direct3D oxi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντέγραψε κάπου το cderr.h και από εκεί δοκίμασε να το κάνεις compile. Αν ο compiler επιστρέψει το ίδιο λάθος (unknown character) τότε υπάρχει σφάλμα στο συγκεκριμένο αρχείο οπότε αθώα τα source που κατέβασες, εάν όμως δεν υπάρξει πρόβλημα τότε κάποιο άλλο αρχείο περιέχει τον «*ξεκάρφωτο» χαρακτήρα 0xbf (191) που συναντά ο compiler και διακόπτει την διαδικασία<p>* ξεκάρφωτο με την έννοια ότι δεν αφορά μεταβλητές (πχ. iDATA=0xBF) αλλά υπάρχει ως χαρακτήρας στον κώδικα πχ: void main(){ printf(test); ί; } (ί=191->0xBF).<p>Καλή τύχη.

DirectX.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο ορθό θα ήταν να ανοίξεις τα source files που έχεις και να δεις ποιά χρησιμοποιούν το header file cderr.h και αυτά να ελέγξεις. Για να γίνει μόνο του compiled αποκλείεται. Τώρα το άλλο. To cderr.h είναι header file που εμπεριέχει κωδικούς των πιθανών errors σε dialogs. Του έριξα μία ματιά και δεν μπορώ να πω ότι εντόπισα τον αριθμό που λες. Επομένως αν δεν έχεις πειράξει το header file μόνος σου, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει λάθος. Απ' ότι θυμάμαι παλαιότερα που είχα ασχοληθεί, το OpenGL συνοδευόταν από κάποιες βιβλιοθήκες (ή SDKs). Έχεις κοιτάξει αν παίζει κάτι τέτοιο και χρειάζεται να βάλεις κάνενα επιπρόσθετο library πάνω. Κάτι είχα ακούσει για το GLUT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ, φίλε globc23 το cderr.h γίνεται stand-alone compilation.. άλλωστε σκοπός μας είναι το parsing του από τον compiler, και όχι φυσικά τίποτε περισσότερο, ώστε απλός να αποκλείσουμε την περίπτωση να φταίει αυτό πράγμα όχι απίθανο μιας και μερικές φορές έχω παρατηρήσει ότι αρκετοί C/C++ compilers αστοχούν και δεν επιστρέφουν την γραμμή που συναντούν το πραγματικό σφάλμα. <p>(άλλωστε αν δεν το δοκίμαζα θα το έγραφα ως συμβουλή ;-)<p>Όσο για τα άλλα νομίζω ότι δεν θα ήταν άσχημα ο Dimokritus να μας έστελνε την διεύθυνση που βρήκε τα αρχεία ή και τα ίδια τα αρχεία ώστε να προβούμε σε μια ουσιαστικότερη βοήθεια (αντί προτάσεων).<p>Φιλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To source pou katebasa einai apo to http://www.planet-source-code.com/ kai shmera pou phga na mpw gia na sas dwsw to akribes URL tou source mou ebgale auto:

Ouch, you are hurting our servers!<p>You were hitting the site from your IP Address of ************** at a rate faster than comprehensible by a human at 72 hits per minute for 13 minutes. If allowed to continue, it would cause our servers to crash and be unavailable to other users. Please slow it down!<p>Some causes of this problem are:<p>1) Using a download accelerator program (such as Download Accelerator) or automated retrieval program (such as 'Get Right'). These programs may speed up access to small sites, but on large sites like this one, with so many people trying to use them, they cause server outages.

2) Turning off caching in your browser (which causes it reload every image on every page...taxing the servers)

3) Plain old browsing too quickly...<p>If this is your first warning...this page will disapper in 24 hours. Users who continue to violate this rule will be permanently banned from the site. Thanks for your cooperation in keeping the site available for everyone.<p>User info: id# **************** on 8/16/2001 4:14:29 AM.<p>LOL! kai twra den mporw na to dw. En pasi periptwsh einai sta games to "An OpenGL 3D Temple". Gia ekshghse mou globc23 to GLUT ti einai akribws kai pou xreishmeuei? kai euxaristo gia to endiaferon paidia. kales giortes. smile.gif" border="0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Dimokritus κατέβασα το source «CODE_UPLOAD136951122001.zip» ή «3D Temple» το οποίο έγινε compile & link με επιτυχία τόσο στην Visual C++ 5.0 όσο και στον C++ Builder 4 (εκεί με «μερική» επιτυχία)<p>Δεν παρατήρησα τα συγκεκριμένα σφάλματα σε κανένα compiling! <p>Δυστυχώς δεν διαθέτω την VC 6 για να δω τι θα συνέβαινε και εκεί.<p>Καλές γιορτές σε όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν Χρόνια Πολλά. Κατά δεύτερο λόγο, φίλε DirectX, δεν είχα καμμία πρόθεση να ειρωνευτώ τις υποθέσεις σου. ʼλλωστε ουδείς αλάνθαστος και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για C++. Αν κατάλαβες κάτι τέτοιο τότε ίσως εγώ δεν διατύπωσα σωστά τη φράση μου. Επί του ψητού τώρα. Όσον αφορά το stand-alone compilation του header file: το έκανα κι έχεις δίκιο. Προφανώς σε console applications γίνεται. Σε MFC programming όσες φορές έχω πάει να κάνω κάτι τέτοιο μου πετάει μήνυμα ότι δεν γίνεται compiled το header file μόνο του. Απλά δεν μου έχει τύχει να συναντήσω ποτέ τέτοιο πρόβλημα και ιδιαίτερα με header file που παρέχεται από την ίδια την microsoft. Ίσως είναι θέμα τύχης που δεν μου έχει τύχει μέχρι στιγμής (Microsoft είναι αυτή... ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει). <p>Φίλε Dimocritus, το GLUT είναι ένα portable API, μία Library που σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάχνεις γρήγορα και εύκολα εφαρμογές σε OpenGL.

Σου παραθέτω τη διεύθυνση για περισσότερες πληροφορίες και downloads:<p>http://www.opengl.org/developers/documentation/glut.html<p>Κατέβασα κι εγω το αρχείο που λέει ο DirectX και σε VC 6 γίνεται compiled kai linked μια χαρά. Το πρόβλημα είναι στο executable αρχείο όπου μου δείχνει μία μωβ οθόνη (ίσως κάτι δεν πάει καλά!). <p>Τώρα στο θέμα των προτάσεων. Ίσως θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεις το λόγο για τον οποίο θες να δουλέψεις OpenGL. Τί εννοώ... Το θες για παιχνίδια ή απλά για να βάλεις γραφικά στα applications σου? Ο λόγος που σε ρωτάω έχει να κάνει με διάφορες απόψεις και tips που ακούω κατά καιρούς από άτομα που ασχολούνται με το spor, ότι δηλαδή το OpenGL δεν σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις σε MFC περιβάλλον. Δεν κόβω το λαιμό για αυτό μιας και πάει καιρός που έχω να ασχοληθώ με αυτό. Αν θέλεις κάτι παραπάνω και πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο, καλύτερα να έπαιζες με το ομώνυμο πακέτο με τον φίλο DirectX. Τρομαχτική δύναμη και εφαρμογές όχι μόνο σε γραφικά αλλά και σε ήχο. Εξάλλου η microsoft δίνει τζάμπα το directx SDK και καλό documentation πάνω στο πρόγραμμα. Εν πάσει περιπτώσει. Κοίτα το GLUT κι αν δεν σου κάνει ρίξε μια ματιά και στην microsoft.<p>Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουδέν πρόβλημα φίλε globc23 (και φυσικά no hard feelings!) άλλωστε η C/C++ είναι κυριολεκτικά λαβύρινθος και οι compilers της Microsoft αρκετές φορές Μινώταυροι χεχεχε ;-)<p>*Όσον αφορά το executable είδα βελτίωση με τους OpenGL drivers της κάρτας γραφικών μου αλλιώς με τους standard των Windows 98 A δεν είχα full screen support και η ταχύτητα ήταν χάλια*<p>Κλείνοντας, συμφωνώ μαζί σου ..καλύτερα «DIRECTX» παρά OpenGL.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sas euxaristw olous gia to endiaferon. Epeidh to problhma den lythike kai epeidh eida oti se olous douleuei kanonika tha ksanakanw install to VC6 ston kainourio ypologisth meta thn prwtoxronia dioti se auton pou exw twra den yparxei oute bit eleuthero. O logos pou thelw na xreisimopoihsw to OpenGL einai giati edw kai 4 xronia sxedon asxoloumai me ta 3D grafika. Xrhsimopoiw thn seira Bryce (2 kai 5), 3D studio max 3 kai cinema 4d xl 7. Ton teleutaio 1 xrono me exei piasei mia mania parallhla me ton programmatismo kai thelw na mporesw na syndiasw ta 3D grafika pou kanw me thn c++ pou pisteuw einai mia apo tis kalyteres glwses programmatismou gia thn kataskeuh oxi mono paixnidiwn (gia prosopikh xrhsh) alla kai gia arxh na kanw kapoies multimedia efarmoges me 3D grafika. To kserw bebaia oti exw prosta mou poly xrono mexri na ftasw sto epipedo pou epithimo alla den problhmatizomai kai toso.<p>Kales giortes kai kalh xronia se olous. smile.gif" border="0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...