Προς το περιεχόμενο

Crysis 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Crysis 2 Patch 1.9

 

• Added Contact Shadows

• Added DX11 benchmark level

Added DX11 support for Crysis 2 (the following features only work when downloading the optional DX11 package here):

• - Tessellation + Displacement Mapping

• - High Quality HDR Motion Blur

• - Realistic Shadows with Variable Penumbra

• - Sprite Based Bokeh Depth of Field

• - Parallax Occlusion Mapping

• - Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates

• - Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping

• Added Realtime Local Reflections

• Added support for Higher Res Textures Package

• Added various new console variables to whitelist

• Fixed bullet penetration, which had been broken by a bug introduced with the DLC 2 patch

• Fixed issue in MP where player stats weren't always saved at the end of a game

• Fixed issue in MP where player stats would sometimes randomly reset

• Fixed issue with MP time played statistic, which would sometimes be too low on leaderboards and in stats

• Fixed issue with JAW rocket not firing through window's containing broken glass

• Fixed rare issue where a user could not access MP with a valid CD key if they had previously used an invalid CD key

• Improved advanced graphics options menu

• Improved anti-cheat measurements: fixed exploit which could prevent vote kicking working against a user

• Improved multi-GPU support

• Improved Tone Mapping

• Re-added possibility to enable r_StereoSupportAMD via config file (unsupported)

 

Το patch θα είναι διαθέσιμο την επόμενη βδομάδα.

 

Πηγή: Crysis 2 Blog

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

αρχίζει και φτιάχνει η κατάσταση :)

 

Όχι, είναι πολύ αργά πια.

Το κρατάω μόνο για το Dx11 να δω και να παίξω λίγο και μετά ciao το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To έπαιξα επιτέλους. Αρκετά καλύτερο από rail shooters τύπου MoH και CoD, αλλά και πάλι πολύ άμυαλο. Πολύ απλό, ανούσιο και μόνο η ενδιαφέρουσα σκηνοθεσία το έσωσε. Πολύ μονοδιάστατο, βαρέθηκα την ίδια συνταγή, όλο το παιχνίδι το έβγαλα αόρατος με την καραμπίνα, πλησίαζα, τους μπουμπούνιζα, ο επόμενος. Χασμουρητά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...