Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με κάμερα mini dv


8515

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μια καμερα sony mini dv. Πήρα ένα καλώδιο firewire για να περάσω τα βιντεάκια στο pc μου. Συνδέω την κάμερα με τον υπολογιστή αλλά στο movie maker δεν την βλέπει. Η αλήθεια είναι ότι όταν πάω στην διαχείρηση υλικού του υπολογιστή δεν βλέπω πουθενα την θύρα firewire. Μια βοήθεια ρε παιδιά γιατί είμαι λίγο άσχετος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια καμερα sony mini dv. Πήρα ένα καλώδιο firewire για να περάσω τα βιντεάκια στο pc μου. Συνδέω την κάμερα με τον υπολογιστή αλλά στο movie maker δεν την βλέπει. Η αλήθεια είναι ότι όταν πάω στην διαχείρηση υλικού του υπολογιστή δεν βλέπω πουθενα την θύρα firewire. Μια βοήθεια ρε παιδιά γιατί είμαι λίγο άσχετος.

Driver έβαλες;

Μαζί με την κάμερα είχε κανένα CD;

Αν ναι κάνε εγκατάσταση το πρόγραμμα της sony.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Koita idika oi sony exoun provlima me ta kina kalodia firewire pou poulounde sto emporio.

Prepi na vris ena firewire kalodio pou na ypostirizete apo sony siskeves diladi na legete i-link.

Ara fteei to kalodio sou.Pigene kai alaxeto kai zita ena i-link gia sony cam

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχω την εντύπωση ότι στην διαχείριση υλικού μου δεν υπάρχουν πουθενά οι θύρες firewire μπορεί να μου πει κάποιος που θα δω αν είναι όντως περασμένοι οι drivers;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι λετουργικο εχεις, η θυρα firewire ειναι πανω στη μητρικη σου ή πηρες καποια pci καρτα?

XP. Δεν πήρα κάρτα, ήταν επάνω αλλά δεν την βλέπω στη διαχείριση υλικού.

 

Μπες στο bios και τσέκαρε να είναι enabled το onboard IEEE1394 Device ή κάπως έτσι.

 

Στο bios πως μπαίνω; είμαι λίγο άσχετος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες