Προς το περιεχόμενο

Ασφάλεια πτήσεων


rigardie

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βέβαια υπάρχουν κι άλλες προεκτάσεις όπως π.χ ότι η Ολυμπιακή δεν θα λυπηθεί τα έξοδα για τα ανταλλακτικά, ούτε υπάρχει και ανάγκη να κάνει ελλιπή συντήρηση ή συντήρηση στο γόνατο όπως το helios. Δεν υπάρχει καν η ανάγκη να βιάζεται σ' αυτές τις δουλειές.

Επίσης συνταξιοδοτεί πιλότους, που σημαίνει ότι δεν κινδυνεύουν να μείνουν σε 6 μήνες από δουλειά αναλόγως τα συμφέροντα της γραμμής, όχι πως με έπιασε ο πόνος για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, απλώς ξέρω ότι και καινούργια μοτοσυκλέτα να αγοράσεις θα κάνεις μήνες να τη συνηθίσεις, πόσο μάλλον ένα αεροπλάνο. Και το να πιλοτάρουν το ίδιο αεροπλάνο 20 χρόνια είναι ασφαλώς στα υπέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ κουβουσουνου

χαχα! ναι, να να μόλις ξεκίνησαν οι γόνιμες αχ τι ωραία αίσθηση, μόλις τελειώσουν θα ενημερώσω το φόρουμ να μην ανησυχεί :P

Rep φυσικά και εχω κάνει και πιλότος καθώς και κοπτοραπτού- τιγκελού και τυλιχτης και μοντέλο χεριών σε διαφημίσεις telemarketing, αμε.. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθετω οτι το topic αυτο εγινε σε σχεση με το οτι η Ryanair ειναι η εταιρια που κατήγγειλε την Ολυμπιακη στα ευρωπαϊκα δικαστηρια σχετικα με τις παρανομες επιδοτησεις απο το ελληνικο δημοσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να θέσω έναν άλλο παράγοντα. Η μείωση των ναύλων προέρχεται και από συμπίεση τον αμοιβών του προσωπικού. Που σημαίνει ότι οι πιλότοι της χ ή ψ φθηνής εταιρείας καταγράφουν περισσότερες ώρες πτήσεις ημερησίως απότι οι συνάδελφοί τους των ακριβών εταιρειών. Πιστεύω ότι και αυτός είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την ασφάλεια μιας πτήσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πόσες ώρες θα εργαστεί ένας πιλότος είναι καθορισμένο από νομοθεσία, δεν μπορεί να εργάζεται περισσότερες από κάποιο αριθμό ωρών, αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες, κανονισμοί της iata αν δεν κάνω λάθος( μου το έχει πει φίλος πιλότος) το ίδιο ισχύει κ για τα αεροπλάνα, δεν μπορούν να πετούν 24/24 αλλά κάποιο καθορισμένο αριθμό ωρών. τώρα το πρόβλημα παρουσιάζεται, όπως έχεται αναφέρει στην συντήρηση. Επίσης, ο πίλότος έχει άδεια για να πετάει με ένα τύπο αεροπλάνου, δεν μπορούν να χειρίζονται όλα τα είδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα οταν οι φοροι για πτησεις εντος ΕΕ ειναι γυρω στα 55? απο το Ελ. Βενιζελος και αναλογως στα υπολοιπα αεροδρομια δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε φτηνες πτησεις, οσο και να συμπιεστει το περιθωριο κερδους απο τις αεροπορικες εταιριες.

Δεν ειναι τυχαιο οτι η Ryan πεταει ακομα και στην Εσθονια και δεν πεταει Ελλαδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω καταλήξει (κάνοντας τουλάχιστον 30 ταξίδια το χρόνο με αεροπλάνο κατά μέσο όρο) ότι τελικά οι φθηνές αεροπορικές εταιρίες είναι υπερτιμημένες με την εννοία ότι τελικά δεν είναι και τόσο πιο φθηνές. Εδώ η Lufthansa έχει πτήσεις σε όλη την Ευρώπη με 80-90 εύρω. Αν πετάξω με TUI ή germawings με 70 δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου εν τέλει. Συν ότι η εξυπηρέτηση είναι εν γένει πολύ καλύτερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να πετάξεις με την τουη και να δώσεις 70 δεν είναι όχι και τόσο φτηνό είναι η αλήθεια, από τη στιγμή που μπορείς να βρεις τικετς χωρίς να χρειαστεί να κάνεις μήηηηηνες νωρίτερα την κράτηση και με 19.90 (ΜΕ τους φόρους).

στην τελική το να έρχεται ανά πέντε λεπτά η αεροσυνοδός (βλ. λουφτχάνσα και αλιτάλια) και να με ρωτάει αν θέλω καφέ δε λέει τίποτα. προτιμώ να πληρώσω 20 ευρώ και να μην φάω το άθλιο παστίτσιο ή το ακόμη πιο άθλιο σαντουϊτς με αγκινάρα που θα μου φέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης ξέρεις αν η Easyjet έχει βιβλίο συντήρησης αεροσκαφών και αν και κάθε πότε το ενημερώνει?

Επίσης ξέρεις απο τι είδους εκπαίδευση σε σύγκριση με την ποιότητα της εκπαίδευσης των μηχανικών της Ο.Α. περνάνε οι μηχανικοί της Easyjet?

για να πουμε την αλήθεια, αυτά δεν τα ξέρω ούτε για την Ο.Α., ουτε για τις εταιρείες που θελουν 300 ε για Λονδινο, ούτε γι αυτες που θέλουν 30, ουτε για καμιά άλλη.

black box .

 

 

για να μην κλείσει η ΟΑ, ένας δρόμος υπάρχει:

,

 

σε συνδιασμό με Ενταντικότερη Εκπαίδευση Πληρωμάτων για αντιμετώπιση κάθε πιθανής εναέριας κατάστασης

 

:cry: :cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω οτι η ΟΑ κινδυνεύει να κλείσει λόγω ασφάλειας ή πιλότων ή άλλων παραγόντων. Το θέμα είναι η οργάνωσή της και το γεγονός ότι μπλέκεται το δημόσιο με τις υπερβολικά μεγάλες προσλήψεις του. Από την άλλη αν πάνε να απολύσουν κάποιους μπλέκονται εργατικά δικαιώματα και απεργίες. Οπότε θα μείνουν χωρίς δουλειά όλοι να ησυχάσουνε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...