Προς το περιεχόμενο

Τι μουσικό όργανο παίζετε?


guitarist4u

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αποφάσισα να θέσω ξανά αυτό το θέμα γιατί απ' ότι βλέπω όλο και περισσότεροι-νέοι κυρίως- εθίζονται στον ήχο των ηλεκτρικών μουσικών οργάνων και θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας!

 

Υ.Γ. Έγω παιζω εδώ και 2 χρόνια ηλ.κιθάρα και πραγματικά είμαι εθισμένος σε αυτήν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Άντε αφού το ανάφερες.Πριν από πολλά χρόνια άρχισα να παίζω ηλεκτρική κιθάρα αλλά η σχέση μου με αυτό το όργανο τελείωσε κάπως ανορθόδοξα. Τώρα παίζω πλήκτρα, φλογέρα, tin whistle και κάποια στιγμή ενδιαφέρομαι να μάθω να παίζω καλύτερα αυλό μιας και με αυτό το μουσικό όργανο είμαι εντελώς αρχάρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα καταλήγουμε πώς οι περισσότεροι ασχολούνται με την ροκ και μεταλ, οπότε και παίζουν όργανα που συνδέονται άμεσα με αυτά τα είδη μουσικής....διακρίνω κάποια έξαρση στον αριθμό αυτών που παίζουν ροκ ή όχι???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηλεκτρικη κιθαρα!η οπως λενε οι μεγαλυτεροι...ηλεκτρονικη...:lol:

 

Κουραζω αφανταστα τα αυτια γειτονων-φιλων-γνωστων με το μπασο μου....

 

ελα ρε porco να φτιαξουμε μια μπαντα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελα ρε porco να φτιαξουμε μια μπαντα!!

 

Με μπασο κ κιθαρα,αυτα που νομιζω πως θα θες να παιξουμε δεν παιζονται,κανα αρμονιο κ πολυ ειναι(xoxoxox,lol,xoxo!!!!:devil::-D:mrgreen:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπάσσο κι εγώ...

 

και αν θέλω να διώξω τους γύρω μου, γρατσουνάω καμμιά κιθάρα...

 

 

οι ειδικές περιπτώσεις ανθρώπων που με αντέχουν να παίζω και κιθάρα, φεύγουν όταν ξεκινάω να τραγουδάω... :o

 

 

πρόσφατα βέβαια, ανακάλυψα και μία κιθάρα μου μου πάει γάντι...

union_icon.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο