Προς το περιεχόμενο

Φόρμα με λίστες - Excel ή Access?


petesoulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να φτιάξω μια απλή φόρμα για καθημερινή παρακολούθηση εσόδων / εξόδων η οποία να κάνει το εξής:

Θα εχει καταρχήν πεδία ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ και ΠΟΣΟΥ.

Από κει και πέρα θέλω να χωρίσω τα έξοδα σε ΥΠΕΡΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ οι οποίες θα επιλέγονται από λίστα, π.χ. η λίστα μπορεί να έχει ΕΝΟΙΚΙΑ, ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, Δ.Ε.Κ.Ο.

Επειτα, και ανάλογα με την επιλογή στο πεδίο της ΥΠΕΡΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, θέλω στο επόμενο πεδίο να μου βγάζει την ανάλογη λίστα, π.χ. αν επιλέξω ΕΝΟΙΚΙΑ να μου βγάζει να επιλέξω ανάμεσα σε ΣΠΙΤΙ, ΜΑΓΑΖΙ 1, ΜΑΖΑΓΙ 2 κ.ο.κ. ή αν επιλέξω ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ να μου βγάζει ΜΙΣΘΟΙ, ΙΚΑ, ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ/ΔΩΡΑ, ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ κλπ.

Ολα αυτά τα θέλω για να μπορώ να βγάζω αναλυτικά reports κάθε μήνα/χρόνο κλπ...

Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...