Προς το περιεχόμενο

Διετής η εγγύηση των καταναλωτικών προϊόντων


{nikos}

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

παιδια σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

Μια απορια. αφου ο ιδιος ο συνηγορος του καταναλωτη μου ειπε πως δεν ισχυει η διετης εγγυηση γιατι υπαρχει αυτη ι δικλειδα με την πιθανη διαρκεια ζωης του προιοντος, ειμαστε σιγουροι πως ισχυουν ολα αυτα? γιατι αν ισχυει εκατο % η εγγυηση, τοτε δε θα με ζαλιζαν με το ρασμπερι...θα ειχε γινει η αντικατασταση στα μπαμ.

μιλησα με την μπεριγκερ γερμανιας μεσω ιμειλ. πριν λιγο πηρα την απαντηση πως η τριετης εγγυηση που δινουν ισχυει για συγκεκριμενες χωρες. η ελλαδα προφανως δεν ανηκει σε αυτες, και την εγγυηση τη δινει ο αντιπροσωπος της ελλαδος σεβομενος τους νομους του κρατους. αντε βγαλε ακρη. θα στειλω ιμειλ σε γερμανικο καταστημα (musicstore.de) να δω τι θα μου πουν. ο θομαν κανονικα δινει σε ολους τριετη εγγυηση αλλα δεν εχει την κονσολα.... μπλεξιμο.

ευχαριστω για τις απαντησεις. προσπαθω να καταλαβω ακριβως τι παιζει για να ξερω να αντιδρασω σε περιπτωση που γινει στραβη. να ειστε καλα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, burnin said:

 

Μια απορια. αφου ο ιδιος ο συνηγορος του καταναλωτη μου ειπε πως δεν ισχυει η διετης εγγυηση γιατι υπαρχει αυτη ι δικλειδα με την πιθανη διαρκεια ζωης του προιοντος, ειμαστε σιγουροι πως ισχυουν ολα αυτα?

Ηρθες σε επικοινωνια με το ευρωπαικο κεντρο του καταναλωτη, η απλα με τον συνηγορο του καταναλωτη;

Το γιατι γινονται αυτα.. οπου θελουν ειμαστε ΕΕ, οπου θελουν οχι. Αν διαβασεις την πρωτη σελιδα, ειναι ξεκαθαροι περι εγγυησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι φιλε, μονο τον συνηγορο του καταναλωτη. εχω ηδη μια εκρεμοτητα με το συνηγορο του καταναλωτη και την  pc1. (μιλαμε για το απολυτο χαος εκει. η εταιρια δεν αποδεχεται οσα η ιδια λεει στο σαιτ της). δε γνωριζα για την υπαρξη του ευρωπαικου κεντρου καταναλωτη. μου φαινεται θα τους στειλω ενα μηνυμα και εκει συντομα!!!!!

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

 

αυτο ρε παιδια τα αναιρει ολα. πως να αποδειξεις πως κατι ειχε ελαττωμα απο οταν το παρελαβες? ειμαστε σοβαροι?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...