Προς το περιεχόμενο

SPI I/O ...


xpapias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά χαρά. Θα ήθελα από την αρχή να ξεκαθαρίσω εξαρχής ότι είμαι άσχετος με το θέμα της αποθήκευσης δεδομένων σε επίπεδο hardware.

 

Κάπου διάβασα για μια μέθοδο Input-Output SPI. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω - όσο αφελές και αν ακούγεται - είναι αν είναι εφικτό μέσω της μεθόδου αυτή να γραφτούν δεδομένα σε επίπεδο bits.

 

Με άλλα λόγια μπορώ να να αποθηκεύσω την πληροφορία 01 00 00 11 (μισό byte) μέσω αυτού του πρωτοκόλλου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε βρήκα κάτι για τεχνολογία αποθήκευσης δεδομένων με το όνομα SPI ή κάτι τέτοιο. Το μόνο σχετικό που βρίσκω είναι το Serial Peripheral Interface, που είναι standard μετάδοσης δεδομένων. Έχεις κάποιο link για να καταλάβουμε τί εννοείς... ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που βρήκες εννοεί. Οι εφαρμογές είναι πολλές. Από αποθήκευση δεδομένων μέχρι επεξεργασία και προβολή video.

Από όσο θυμάμαι μπορείς. Πάνε βέβαια και χρόνια. Γιατί δεν χρησιμοποιείς το Simulink για να το δεις με τα μάτια σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δικό μου λάθος - σ'αυτό το standard αναφερόμουν. Μήπως γνωρίζεις πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα του; Λογικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην μεταφορά δεδομένων bit-wise, έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν υπήρχε πρόβλημα, αλλά κάτι έπαιζε με ορισμούς προτεραιότητας για να μην χάνεται το ρολόι στο δίαυλο. Δυστυχώς τα έχω αφήσει χρόνια κ με άφησαν κ αυτά. Κατασκευή θα κάνεις ή σε ενδιαφέρει μόνο η θεωρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πείτε και σε μας να μάθουμε, σε τι βοηθάει να μπορείς να γράψεις σε επίπεδο bit? και ποια η διαφορά με αυτό που χρησιμοποιούμε τώρα? στην πράξη για τι πράγμα μιλάμε, δλδ τι θα δεις εσύ κάνοντάς το αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο