Προς το περιεχόμενο

Far Cry


pappous_soulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Xχαχα,καλα,πεθανα στο γελιο..τι ηταν παλι αυτο???βιντεοπεριπετεια αλτερ 3.00 το βραδυ επιπεδου...ειχα καιρο-χρονια-να δω τρεηλερ ταινιας τετοιο απιστευτο σκηνικο,χαχαχα,ακομα γελαω...

Uwe Boll.

= Εγγυημένη σαβούρα.

 

ρε,ο τυπος δεν παιζει...επιτηδες το κανει για να βγει ο νεος εντ γουντ,ειναι ζαβος κ εχει αυτο το στοχο,δεν εξηγητε αλλιως,απλα..:-)..ο ιδιος χρηματοδοτει τα φιλμ του,για να εχει απολυτο ελεγχο κ ετσι,χαχα,τι μλκας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.petitiononline.com/fcmovie/petition.html

 

Ψηφίστε,όχι ότι θα γίνει τίποτα,αλλά να ξέρει ότι ούτε ένα χέσιμο δεν αξίζει αυτός ο βλαμμένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν γίνει και καλές ταινίες από βίντεο παιχνίδια;;;

 

Εγώ δύσκολα μπορώ να το φανταστώ διότι όσα παιχνίδια έχω παίξει έχουν σενάριο της πλάκας. Στο παιχνίδι, δεν είναι εκεί η ουσία. Στα παιχνίδια, το σημαντικό είναι εγώ ο παίκτης να είμαι άπαικτος! Δεν με ενδιαφέρει ο χαρακτήρας των αντιπάλων, οι οποίοι άλλωστε δεν θα επιβιώσουν για πολύ! Αυτό ισχύει βέβαια ακόμη και για καλά παιχνίδια όπως το Max Pain και το Far Cry.

 

Αντίθετα, σημασία έχουν τα γραφικά. Πχ. το νερό να μοιάζει με νερό.

 

Και τα δύο παραπάνω στοιχεία είναι απολύτως άχρηστα για μια ταινία! Το νερό βεβαίως θα μοιάζει με νερό! Και αν ο ήρωας είναι σίγουρα ανίκητος, τι ενδιαφέρον θα έχει η ταινία;

 

Οπότε, δεν βλέπω καν το νόημα να προσπαθεί κανείς να φτιάξει ταινία από ένα παιχνίδι. Η ταινία θα είναι καλή μόνο αν τελικά έχει ελάχιστη σχέση με το παιχνίδι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καπου ειχα διαβασει οτι στην γερμανια υπαρχει ενας νομος που εκμεταλλεβεται αυτος ο τυπος και εχει να κανει με πριμοδοτηση σε ταινιες που βασιζονται σε παιχνιδια, γι αυτο γυριζει μονο τετοιες. Μπερδεμενα τα λεω, ψαξτε το λιγο, κατι παρομοιο ισχυει τελος παντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Υπήρξαν ταινίες απο παιχνίδια που ήταν καλές. Οσκαρικές αν τις συγκρίνει κανείς με τις απόπειρες του Boll.

Πολλά παιχνίδια εχουν και σοβαρή υπόθεση εκτός από γραφικά. Και πέρα από ένα σενάριο, συχνά εισάγουν ολόκληρη νέα κοσμοϊστορία και σύμπαν. Άνετα προκύπτει ταινία απ'αυτά ακόμα και αν δεν ασχοληθεί με τον κεντρικο ήρωα του παιχνιδιού και την ίδια ακριβώς υπόθεση.

 

edit: Και εγώ κάτι τέτοιο είχα ακούσει tzinos. Ότι έχει βρει κάποιες άκρες για να βγάζει λεφτά και πήρε σβάρνα τίτλους-κράχτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο wilkipedia

 

Financing

Boll continues to secure investors for the rights to future video-game-to-movie adaptations. His investors are mostly German. He carefully secures the rights for potential future adaptations, afterwards doing all of the actual production himself, and finishes the product.

 

Movies directed by Boll have performed modestly to poorly at the domestic box office. House of the Dead (budget: $12 million) broke $5.73 million on opening weekend,[3] Alone in the Dark (budget: $20 million) made over $5.1 million,[4] and BloodRayne (budget: $25 million) topped $2.42 million.[5]

 

In the DVD commentary of Alone in the Dark, Boll explains how he funds his films:

 

"Maybe you know it but it's not so easy to finance movies in total. And the reason I am able to do these kind of movies is I have a tax shelter fund in Germany, and if you invest in a movie in Germany you get basically fifty percent back from the Government."

 

Boll is able to acquire funding thanks to German tax laws that reward investments in film. The law allows investors in German-owned films to write off 100% of their investment as a tax deduction; it also allows them to invest borrowed money and write off any fees associated with the loan. The investor is then only required to pay taxes on the profits made by the movie; if the movie loses money, the investor gets a tax writeoff.

 

While Boll has received a lot of negative publicity regarding this funding method,[6] he was actually one of the few directors to use the tax shelter as intended. His films were financed, produced, and directed by a German company, which was the initial intention behind the tax shelter: to provide incentive for investment in German entertainment properties. Regardless of the law's intention, most of these German film funds ended up funneling money to American studios to finance American blockbusters. The law merely required that the movie's copyright be owned by a German company; thus studios would "sell" a movie's rights to a German company, then immediately lease the movie back for a small fee, while the German owners would agree to very limited control. Essentially, the German company would own the movie on paper, but have no say over its production. Because of this, in January 2006, as had been expected for several months, the German legislature changed the country's tax laws to eliminate the tax shelter. It is not known if this will have any effect on Boll's funding as the new laws only seek to punish investors who are abusing the law for tax purposes; Boll's activities appear to be well within the legitimate usage of the tax shelter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...