Προς το περιεχόμενο

e-shop ? οχι ευχαριστώ πολύ ΔΕΝ θα ξαναπάρω


soma_g4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και κατι άλλο ειδα μολις τωρα πως το θέμα εχει κάνει 1141 εμφανισεις(ας υποθεσουμε απο διαφορετικα ατομα), σκεφτειται οτι ειμαστε υποψηφιοι πελατες του eshop για αγορα υπολογιστη ή αλλών ειδών αξίας 1000ευρω.... Μιλαμε για ποσο 1.141.000 ευρω. Λέτε το eshop να μην ενδιαφερεται για ενα τετοιο ποσο??? Απο μια καταγγελια ειναι προτιμότερο να

ενημερωθούν απλα για την υπαρξη αυτου του φορουμ. Λεω απλα να τους στειλω ένα λινκ με την ολη συζητηση στο εμαιλ του τμηματος πωλήσεων...η τελος παντων να το δει καποιος που δε θελει να χασει τζιρο η εταιρεια...

Υπερβάλεις κάπως :)

Ούτε τα views είναι unique, ούτε όσοι είδαν το thread ενδιαφέρονται για (άμεση) αγορά, ούτε σκοπεύουν να δώσουν 1000?, ούτε άλλαξαν γνώμη.

Επίσης, σχετικά με τους υπεύθυνους του e-shop που αναφέρεις, δε νομίζω να τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα η συζήτηση που γίνεται εδώ για λόγους που είπα νωρίτερα. Ακόμα και να τους ενδιέφερε πιθανότερο θα ήταν -κατά τη γνώμη μου- να προσπαθήσουν να κινηθούν εναντίον είτε των ατόμων που "δυσφημούν" το κατάστημα είτε του forum, παρά να δώσουν μια απάντηση ή να αλλάξει κάτι (κι αυτό δεν το πιστεύω μόνο για το e-shop).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Και εμένα η μέχρι τώρα εμπειρία μου από το υποκατάστημα Χίου είναι άριστη.

-Παραγγέλνω και την επομένη εργάσιμη,συνήθως, το έχω, αλλιώς την μεθεπόμενη.

-Μένω σε περιοχή όπου ο ΦΠΑ είναι μειωμένος. Ε, το e-shop είναι ΤΟ ΜΟΝΟ ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν με χρεώνει τον ΦΠΑ με 19%, αλλά με 13%, όπως πρέπει.

-Παρήγγειλα ένα λανθασμένο εξάρτημα (από λάθος επριγραφή στο site τους) και μου έδωσαν αμέσως τα λεφτά πίσω. Ούτε πίστωση για επόμενη αγορά, ούτε "γιατί" και "πώς".

Συμπέρασμα: Όπως σε όλες τις επιχειρήσεις με υποκαταστήματα, μεγάλο ρόλο παίζει το προσωπικό και ο διευθυντής. Ναι μεν υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες, αλλά και το προσωπικό έχει αρκετή ελευθερία κινήσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δικό σου το συμπέρασμα είναι αυτό Τιτίκος.

Εγώ π.χ., έχω αγοράσεις πάρα πολλά πράγματα από eshop χωρίς κανένα πρόβλημα. Φίλος που πήρε ολόκληρο pc, είχε την καλύτερη αντιμετώπιση όταν λίγο καιρό μετά του χάλασε το τροφοδοτικό. Το αντικατέστησαν σε μερικές ημέρες.

 

Το θέμα όμως είναι αλλού. Τι λέει το όνομά του; ESHOP. Τι σημαίνει eshop; Ότι το κατάστημα δεν έχει βάση υποστήριξης σε κάθε πόλη της χώρας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Απολύτως νόμιμο. Γι' αυτό όσο και να χτυπιόμαστε...

 

Το σωστότερο ποιο είναι; Όταν θέλουμε pc να πηγαίνουμε σε τοπικό κατάστημα και όχι σε αλυσίδες πολυκαταστημάτων, ηλεκτρονικά μαγαζιά κτλ.

Τα πράγματα με τους τοπικούς είναι καλύτερα. Γνωρίζεσαι, λες και μια κουβέντα, σε αντιμετωπίζουν αλλιώς. Έχω άπειρα παραδείγματα να αναφέρω. Διαλέγω ένα στην τύχη: Παίρνω την Παρασκευή το πρωί ένα δίσκο, από μαγαζί της πόλης, τον βάζω στο pc και αρχίζει να κάνει θορύβους τύπου "οι αλυσίδες του Εμπενίζερ Σκρουτζ στη χριστουγεννιάτικη ιστορία". Τον παίρνω παραμάσχαλα, τον επιστρέφω και το παλικάρι μου λέει "κανένα πρόβλημα, φέρ' τον και πάρε έναν άλλον". Έτσι, απλά, σε 2 λεπτά.

 

Κι ένα άλλο "αρνητικό" παράδειγμα: Είμαι στην ουρά σε μεγάλο πολυκατάστημα για να πάρω σακούλες για τη σκούπα του σπιτιού. Ξαφνικά, μπαίνει αναψοκοκκινισμένος ένας ταλαίπωρος κουβαλώντας έναν χαλασμένο hp εκτυπωτή. Τους λέει το πρόβλημά του και αυτοί απαντούν "α, δεν ξέρουμε πρέπει να βρείτε το service". Και πού είναι το service, τολμά να ρωτήσει ο απελπισμένος. "Τι να σας πούμε, θα το βρείτε κάπου στην συσκευασία". Ο απελπισμένος σταμάτησε να είναι απελπισμένος, έγινε εξαγριωμένος, βρόντηξε τον εκτυπωτή στον πάγκο τους (ο οποίος κόντεψε να ραγίσει) και έφυγε λέγοντάς τους ότι φεύγει για να γυρίσει με το δικηγόρο του. Οι αδιάφοροι και μπλαζέ ασχετοϋπάλληλοι στη στιγμή, άρχισαν να υποκλίνονται και να του υπόσχονται ότι θα φροντίσουν να λυθεί το πρόβλημά του πολύ γρήγορα...

 

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ προσωπικά, παραλίγο να γίνω πελάτης τους με υποψήφια 1η αγορά της τάξης των 400 ευρώ και με χάσανε πριν καν με αγγίξουν...

Να σας εξηγήσω....

Επί μέρες ατελείωτες ψάχνω να αγοράσω κατάλληλο ups...Mετά από πολύ ψάξιμο καταλήγω ότι χρειάζομαι το APC SMART UPS 750VA...

Tα ups της APC όμως και δη αυτής της σειράς ήταν σε τεράστια έλλειψη...(βλέπε απεργίες της ΔΕΗ)...

Δυστυχώς το "κοντινότερο" που βλέπω να υπάρχει στο e-shop είναι αμέσως επόμενο μοντέλο το 1000VA...στα 400 ευρω...στο κατάστημα του ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ....

Ανησυχώντας ότι οι ελλείψεις μπορεί να συνεχιστουν για πολύ καιρό, αποφασίζω να το παραγγείλω ΕΚ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ, όπου και μου λένε ότι είναι διαθέσιμο, για να έρθει κάτω στο κατάστημα του Ελληνικού να περάσω να το πάρω από εκεί...

Κάνω την παραγγελία την Τρίτη....Φτάνει η Παρασκευή και καμία επικοινωνία από το εν λόγω κατάστημα!!!

Τους παίρνω τηλ.να δω τι κάνει η παραγγελία μου και τι μου απαντάει ο υπάλληλος?(ο οποίος να σημειώσω ότι είχε ένα ύφος λες και τον διέκοψα από τον ύπνο ή ό,τι άλλο και ο οποίος μου μιλούσε με ένα απαθέστατο ύφος απίστευτης βαρεμάρας)

Μου απαντάει το εν λόγω προϊόν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ...

ΜΑΑΑΑ...του λέω...."Την Τρίτη που σας πήρα είχατε αναρτημένο στο site σας ότι είναι διαθέσιμο στο ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ως εκ τούτου πήρα τηλέφωνο, προφανώς κοίταξαν στον υπολογιστή, και μου απάντησαν ότι είναι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ"

Ο υπάλληλος συνεχίζει με το απαθέστατο υφάκι, εμένα στο εν το μεταξύ μου είχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι, και του κάνω..."Ε τότε τι τα χρειάζεστε τα PC, αφού δεν ξέρετε τι σας γίνεται!!!Τη μία τα κοιτάτε και σας λένε ότι είναι διαθεσιμο, την άλλη ότι δεν είναι...Κάψτε τα καλύτερα....Δεν σας χρειάζονται! Εγώ απλά υποθέτω ότι το δώσατε αλλού το ups"

Συνεχίζει απαθεστατος, του κάνω θέλω να μιλήσω με τα κεντρικά του Χαλανδρίου...Ποιο είναι το τηλ? Μου κάνει εδώ είναι τα κεντρικά του Χαλανδρίου...Λέω, δώστε μου έναν υπεύθυνο....

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:"Δεν υπάρχει υπεύθυνος"ΝΤΟΙΓΚ....

Κάπου εκεί του μίλησα φωνάζοντας και του το έκλεισα στα μούτρα!!!

Το ίδιο απόγευμα, μου έρχεται μήνυμα στο κινητό να επικοινωνήσω με το μαγαζί...Παίρνω τηλ και μου λένε ότι το ups που παράγγειλα δεν μπορούσε να μου παραδοθεί γιατι ήταν χαλασμένη η συσκευασια του....

 

Κατόπιν, συνεχίζω ακόμη και τώρα και παρακολουθώ την διαθεσιμότητα των εν λόγω προϊοντων(παρόλο που βρήκα αλλού αυτό που έψαχνα)...Θυμάστε ότι μία μέρα μετα την παραγγελία μου το 1000VA, όπως είπα, έπαψε να είναι αναρτημένο στο site...Kαποιες μέρες πιο μετά, εμφανίζεται να είναι διαθέσιμο ΜΟΝΟ στο καταστημα του ΜΕΝΙΔΙΟΥ, Χ Ω Ρ Ι Σ να υπάρχει κάποια νέα παραλαβή από κανένα ups της εν λόγω σειράς...

Κοινως εμένα το μυαλό μου πήγε στο ότι, το ups με τη χαλασμένη συσκευασία πήγε στο Μενίδι....

Μετά από κάτι μέρες και μεχρι τωρα, όλα τα ups της σειράς αυτής παρουσιάζονται να είναι στην κατηγορία "κατόπιν παραγγελίας σε 1-2 εργάσιμες μέρες"

 

Τα συμπεράσματα δικά σας....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε ρε είμαι, ούτε φιλαράκι σου για να έχουμε καλή εξήγηση απ' την αρχή. Και ποιος είσαι συ του λόγου σου που θα με ρωτήσεις ποιος είμαι; Ο νταής με το κομπολόι ή ο Dirty Harry του πληκτρολογίου; Για πάρκαρε την τεστοστερόνη σου σε παρακαλώ γιατί διαθέτουμε και εμείς περίσσεια.

 

Αδιαφορώ για το αν ο κόσμος φαίνεται να κράζει ή να βελάζει ή να γαυγίζει το e-shop. Εγώ ξέρω πως όταν σε κλέβουν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Και όμως, ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΩ ΔΕΙ 100αδες ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ e-shop ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΙΝΚΑ. Αν θέλετε να μου το εξηγήσετε αυτό.. Δηλαδή τόση οργή για την κλεψιά και την κακομεταχείριση μετατρέπεται αποκλειστικά σε παραπονιάρικα νήματα στο insomnia; Για πάτε λίγο να δείτε αν έρχομαι..

 

Και δε νομίζω κάποιος-κάποια να θεωρεί τους πελάτες του e-shop και γενικά αυτούς που ασχολούνται με τον υπολογιστή τους ως άβουλα όντα. Αντιθέτως πρόκειται περί μορφωμένων (συνήθως) ατόμων που ξέρουν να διεκδικούν τα δίκαιά τους. Τί στο διάολο ρεεε. Μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ δεν μπορούμε να κάνουμε; Τώρα κανονικά θα έπρεπε το ΙΝΚΑ να είχε ταράξει το e-shop στα πρόστιμα .

 

 

 

 

 

 

 

Τί να λέγαμε άραγε; Μας έχει πιάσει ένα τρέμουλο αγαπητέ φίλε.. Άλλο πράμα σου λεω. Για αυτό θα ψωνίσουμε απ' το megamarket που προτείνεις με έμεσο τρόπο. Ε;

 

τρολλάκι μάζεψε την γλωσσίτσα σου, έφαγες ήδη κίτρινη, μη το ζορίζεις άλλο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Παρήγγειλα ένα λανθασμένο εξάρτημα (από λάθος επριγραφή στο site τους) και μου έδωσαν αμέσως τα λεφτά πίσω. Ούτε πίστωση για επόμενη αγορά, ούτε "γιατί" και "πώς".

 

Αδερφέ, πες μου που είσαι τώρα και τι κάνεις. Γιατί θέλω να έρθω να σου πάρω αυτόγραφο. Θα ήθελα να 'ξερα πώς το καταφέρνεις αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ρε παιδιά συμφωνώ οτι είναι διαφορετικά τα πράγματα από υποκατάστημα σε υποκατάστημα. Όμως εδώ στην πόλη μου δεν έχω e-shop point και μιλάω ΠΑΝΤΑ με τα κεντρικά στα 2 γνωστά τηλέφωνα.

 

Από εκει έχω παράπονα, και όπως γνωρίζετε το ψάρι μυρίζει από το κεφάλι.Τι να το κάνω αν πχ στο υποκατάστημα στο Μενίδι και στην Χίο είναι μαμάτοι αν δεν μπορώ να συννενοηθώ μου με αυτούς που μιλάω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά φίλε nzeppos υπάρχουν πωλητές και πωλητές.Ο συγκεκριμένος του επέστρεψε τα λεφτά του πίσω και τον παρότρυνε αν ξαναγοράσει από το e-shop, υπάρχουν και οι άλλοι που κοινό χέστικαν και δεν τους νοιάζει.Φίλε Voodooman από πιο κατάστημα έκανες τις συναλλαγές σου με το e-shop?

 

@φίλε vice για ένα λεπτό με πρόλαβες. Θα μπορούσες απλά την επόμενη φορά που δεν θα σου φερθούν όπως πρέπει να πάρεις τηλέφωνο το ΙΝΚΑ και να κάνεις μια ωραιότατη καταγγελία.Αυτή η κίνηση θα τους ταράξει και θα γίνουν κύριοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε ρε είμαι, ούτε φιλαράκι σου για να έχουμε καλή εξήγηση απ' την αρχή. Και ποιος είσαι συ του λόγου σου που θα με ρωτήσεις ποιος είμαι; Ο νταής με το κομπολόι ή ο Dirty Harry του πληκτρολογίου; Για πάρκαρε την τεστοστερόνη σου σε παρακαλώ γιατί διαθέτουμε και εμείς περίσσεια.

 

Αδιαφορώ για το αν ο κόσμος φαίνεται να κράζει ή να βελάζει ή να γαυγίζει το e-shop. Εγώ ξέρω πως όταν σε κλέβουν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Και όμως, ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΩ ΔΕΙ 100αδες ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ e-shop ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΙΝΚΑ. Αν θέλετε να μου το εξηγήσετε αυτό.. Δηλαδή τόση οργή για την κλεψιά και την κακομεταχείριση μετατρέπεται αποκλειστικά σε παραπονιάρικα νήματα στο insomnia; Για πάτε λίγο να δείτε αν έρχομαι..

 

Και δε νομίζω κάποιος-κάποια να θεωρεί τους πελάτες του e-shop και γενικά αυτούς που ασχολούνται με τον υπολογιστή τους ως άβουλα όντα. Αντιθέτως πρόκειται περί μορφωμένων (συνήθως) ατόμων που ξέρουν να διεκδικούν τα δίκαιά τους. Τί στο διάολο ρεεε. Μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ δεν μπορούμε να κάνουμε; Τώρα κανονικά θα έπρεπε το ΙΝΚΑ να είχε ταράξει το e-shop στα πρόστιμα .

 

 

 

 

 

 

 

Τί να λέγαμε άραγε; Μας έχει πιάσει ένα τρέμουλο αγαπητέ φίλε.. Άλλο πράμα σου λεω. Για αυτό θα ψωνίσουμε απ' το megamarket που προτείνεις με έμεσο τρόπο. Ε;

 

Άμα δεις πιο πάνω και σε άλλα τόπικ τους τα χω πει τόσες φορές. Για μένα ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ. ΙΝΚΑ ΙΝΚΑ ΙΝΚΑ. Ξέρουν τις λαμογιές του eshop, πάρτε τηλ και θα δείτε.

 

Απο κει και πέρα, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ. 'Αρε ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και έγω και απο φίλους και απο το Forum και εδώ εχώ ακούσει τέτοια παράπονα! εδώ σε ενάν φίλο μου έκαναν να του φέρουν το PC 3 μήνες λόγω επισκεύης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ nzeppos, alkis13

κατάστημα Χίου. Η πλάκα όμως είναι άλλη. Τους είπα "μη μου δίνετε τα λεφτά πίσω, πάω σπίτι να βρω μία άλλη ψήκτρα και θα τα βρούμε μετά στη διαφορά" και αυτοί μου απάντησαν "όχι, είναι Σάββατο μεσημέρι, η παραγγελία σου θα έρθει από Δευτέρα, καλύτερα να μην αφήνουμε εκκρεμότητες"!

Για αυτό σας λέω, πού θα πέσεις είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το e-shop ετσι, το πλαισιο αλλιως, το μαγαζακι της γειτονιας αλλιως,....

Το ζουμι για μενα ειναι τελειως αλλου.ΠΟΛΥ ΕΛΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ, μα παρα πολυ τα τελευταια 2-3 χρονια,σαν πολυ εχει πεσει η ποιοτητα κατασκευης.

Οσο για τη φαγωμαρα σχετικα με τις τιμες "ελευθερο" εμποριο εχουμε και ανταγωνισμο μαζι.Για τις τιμες webtop offer του πλαισιου ειναι καθαρα θεμα Logistics που εφαρμοζει.

Αμα το βαλει μεσα καταστημα θα πρεπει να πληρωσει υπαλληλους να ξερουν τι ειναι το προιον και χωρο μεσα στο μαγαζι να το βαλει και νοικι για το μαγαζι.Ενω αμα το εχει σε μια αποθηκη οπως κανει το e-shop τα γλιτωνει ολα αυτα, λογικο να το πουλαει πιο φθηνα μετα.

Οσο για το αν θα ξαναπαρω σαν παθων θα δηλωσω κλασσικος αμετανοητος ελληνας που απο τη μια βριζω και απο την αλλη λεω μα θα γλιτωσω τοσα λεφτα και ξαναπαιρνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά έχω ψωνίσει και από το e-shop και από το πλαίσιο και από πολλά άλλα e-shops (το e-direct που βάρεσε κανόνι, το e-gate, το you της infoquest, multirama κλπ) αλλά και από το μαγαζάκι της γειτονιάς. Δεν παρήγγειλα ολόκληρο υπολογιστή ποτέ από κανέναν πάντα έπαιρνα κομμάτια και έχω χρησιμοποιήσει και το online order και τηλέφωνο έχω πάρει και στα μαγαζιά τους έχω πάει. Η εμπειρία γενικώς δεν ήταν απογοητευτική κάθε άλλο μάλιστα. Το τρικ είναι το εξής όμως. Όλοι στα κομμάτια που φεύγουν πολύ πχ φθηνοί εκτυπωτές έχουν στοκ, παίρνουν καλύτερες τιμές και χτυπάνε την αγορά ειδικά όσον αφορά το μαγαζάκι της γειτονιάς που λέγαμε πριν. Στα πιο ακριβά (και έχω αγοράσει και πολύ ακριβά κομμάτια, άνω των 500 και 1000 ευρώ) κανείς δεν έχει στοκ και πολύ λογικά γιατί άμα του μείνει, την έκατσε τη βάρκα! Οπότε εδώ στην τιμή μπορεί το μαγαζάκι της γειτονιάς να πετύχει και καλύτερη τιμή (αλλά ενδεχομένως και χειρότερη). Αν λοιπόν τύχει λόγω βλάβης και επιστρέψεις κάτι που φεύγει πολύ ίσως το πάρεις πίσω και γρήγορα, αν είναι κάτι ακριβό... περιμένεις! Άσε το παραμύθι που θα φας ότι εσύ χάλασες την κάρτα γιατί δεν ήξερες να την βάλεις, εσύ κατέστρεψες τον δίσκο κλπ. Όσον αφορά το service οι μεγάλοι παίκτες (e-shop, multirama, plaisio) έχουν μία κεντρική μονάδα service για όλη την Ελλάδα, πράγμα που τους επιτρέπει να μειώσουν το κόστος του service (με 50 τεχνικούς, τυχαίο νούμερο δίνω, είτε 50 πελάτες την ημέρα έχεις είτε 150 η δουλειά βγαίνει λένε και δεν προσθέτω οικονομία σε ρεύματα, ενοίκια, τηλέφωνα, εξοπλισμό κλπ). Αλλά εδώ αρχίζουν τα προβλήματα! Γιατί δεν έχουν 50 αλλά 5 και τους ξεζουμίζουν! Όσον αφορά τους πωλητές... κλάψ' τα Χαράλαμπε! Λίγοι είναι αυτοί που πραγματικά ξέρουν τη δουλειά τους και για μένα για να γίνεις καλός πωλητής πρέπει να περάσεις απ' το service και να έχεις δουλέψει πάνω στα μηχανήματα και να έχεις ψηθεί αλλιώς το μόνο που κοιτάς είναι να πουλήσεις όσο περισσότερο μπορείς αδιαφορώντας για το τι πραγματικά θέλει ο άλλος. Ενώ το μαγαζάκι, θα είναι πάντα σίγουρα πιο ακριβό (ενοίκια, ρεύματα, κλπ που λέγαμε παραπάνω αλλά απευθύνεται σε λιγότερο κόσμο) αλλά ο κυρ Θανάσης θα είναι εκεί όταν θες να του μιλήσεις, θα είσαι μπροστά όταν θα πάρει τηλέφωνο για το ανταλλακτικό σου, θα μπορεί ενδεχομένως να σου αντικαταστήσει τον επεξεργαστή που πήρες χθες αλλά τελικά θες πιο γρήγορο (αφού μπορεί άμεσα να βάλει τον άλλο επεξεργαστή στον υπολογιστή του μικρού Νικόλα που τον έχει εκεί για αναβάθμιση και ούτε γάτα ούτε ζημιά) κλπ, χωρίς να λείπουν και οι αετονύχηδες! Το καλό με τα μεγάλα ονόματα είναι κυρίως οι φθηνές τιμές αλλά και η ποικιλία και ίσως η αμεσότητα, τα χαλάνε όλοι μόλις πάνε να δαγκώσουν παραπάνω από αυτό που μπορούν (είμαι σίγουρος ότι το e-shop όταν άνοιξε θα ήταν υπόδειγμα καταστήματος). Τέλος κάπου διάβασα κάποιο σχόλιο από κάποιον που αναρωτιέται γιατί να υπάρχει διαφορά στην τιμή μεταξύ φυσικού καταστήματος και e-shop. Αυτό λέγεται logistics... Το να έχεις στοκ, βιτρίνα, πωλητή στοιχίζει χρήματα, μια φωτογραφία στο ίντερνετ δεν είναι τίποτα, οπότε προωθούν τον κόσμο να αγοράζει διαδικτυακά με την ελπίδα ότι κάποτε όλη η δουλειά θα μεταφερθεί εκεί. Και πέραν της διαφοράς του κόστους είναι και θέμα marketing. Όταν εσύ που ξέρεις ψωνίσεις μια φορά online και το πάρεις φθηνότερα, την επόμενη φορά που ο κολλητός σου θα θέλει κάτι θα τον προτρέψεις να το κάνει και αυτός έτσι ώσπου οι πωλητές να γίνουν περιττοί (γιατί αλήθεια σε τυποποιημένα πράγματα που απλά πρέπει να ξέρεις τεχνικά χαρακτηριστικά τι να τον κάνεις τον πωλητή, αυτό που σου χρειάζεται είναι κάποιος που θα μπορεί να σου πει τι θα πάρεις ανάλογα με το τι θες να κάνεις και να σου δώσει και μια-δυο εναλλακτικές αν δεν ξέρεις το οποίο γίνεται και αυτό με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα)

 

EDIT: Ο koprodogis με έφαγε στην ανάλυση του Logistics όσο εγώ έγραφα! Να προσθέσω επίσης ότι στο logistics είναι δυνατόν το προϊόν να φεύγει κατευθείαν από τον προμηθευτή προς τον τελικό καταναλωτή χωρίς να περάσει από τον πωλητή (λέγε με e-shop)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι θα πάρει πάαααραααα πολλά χρόνια, μέχρι να αρχίσει ο κόσμος να εμπιστεύεται να ψωνίζει διαδικτυακά στο βαθμό που το περιγράφεις?

Προσωπικά δεν μπορώ να λειτουργήσω με τίποτα έτσι...Πολύ απλά δεν εμπιστεύομαι να αφήσω ιντερνετικά τα προσωπικά μου στοιχεία σε κανένα μαγαζί!

Ακόμη και ηλεκτρονικό να είναι το μαγαζί, θα προτιμήσω την κλασσική μέθοδο του τηλεφώνου και την παραλαβή από το εκάστοτε υποκατάστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...