Προς το περιεχόμενο

Doom [2015 μάλλον]


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μέχρι και το καινούργιο playstation χρησιμοποιεί opengl και μην μιλήσουμε τώρα για επαγγελματικές εφαρμογές γιατί εκεί έχει την απόλυτη κυριαρχία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πού διαβάσατε ρε παιδιά ότι το OpenGL είναι χειρότερο και 10 χρόνια πίσω; Έχετε άγνοια ή απλώς τρολάρετε; Σε περίπτωση που σας τα είπαν λάθος το OpenGL έχει τα ίδια features με το D3D και σαν API είναι πιο low level.  

Έχει μείνει πίσω το OpenGL dude..Όσο και να χτυπιέσαι δεν συγκρίνεται με το DX11.Θα το δεις και μόλις βγει το Wolfenstein..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει μείνει πίσω το OpenGL dude..Όσο και να χτυπιέσαι δεν συγκρίνεται με το DX11.Θα το δεις και μόλις βγει το Wolfenstein..

 

To συμπέρασμα μπορείς να μας πεις από που το έβγαλες? Διάβασες κάποιο τεχνολογικό άρθρο που τεκμηριώνει κάτι τέτοιο η απλά είναι προσωπική σου άποψη? Γιατί στην δεύτερη περίπτωση η προσωπικές απόψεις δεν είναι ανάγκη να έχουν και βάση. Είναι δλδ σαν να λές... ο Πάοκ παίζει καλύτερη μπάλα από τον Χ και όταν σε ρωτάνε για ποιο λόγο απαντάς το αφοπλιστικό έτσι επειδή γουστάρω τον Πάοκ :P Όλο αυτό το επιχείρημα από τι καταλαβαίνεις δεν στέκει σαν άποψη σε τεχνολογικά forum..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν χρησιμοποιεί κανένας OpenGL στα νέα παιχνίδια και όλοι τα φτιάχνουν με DX αφού είναι ίδια ; Μόνο η ID Software που είναι κολλημένη στο OpenGL εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, και φυσικά το Wolfenstein είναι αρκετά πίσω οπτικά σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX.

 

Είδαμε και το Rage που ήταν OpenGL και χρησιμοποίησε την ''Megatexture engine''..Λέγαμε και 'μεις τι θα δούμε..Βγήκε το παιχνίδι και μας βγήκαν τα μάτια με τα Ps2 textures που είχε..Οπότε αφήστε τη πάρλα ότι είναι τα ίδια, θα το δούμε στα παιχνίδια πρώτα αυτό και μετά θα το πιστέψω εγώ προσωπικά.Για την ώρα για μένα, είναι αρκετά χειρότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει μείνει πίσω το OpenGL dude..Όσο και να χτυπιέσαι δεν συγκρίνεται με το DX11.Θα το δεις και μόλις βγει το Wolfenstein..

 

Γιατί δεν χρησιμοποιεί κανένας OpenGL στα νέα παιχνίδια και όλοι τα φτιάχνουν με DX αφού είναι ίδια ; Μόνο η ID Software που είναι κολλημένη στο OpenGL εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, και φυσικά το Wolfenstein είναι αρκετά πίσω οπτικά σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX.

 

dude μην είσαι προκατειλημμένος και σταμάτα να δημιουργείς εντάσεις και να χαλάς τις συζητήσεις. Και τα 2 APIs κάνουν την ίδια δουλεία με διαφορετικό τρόπο. Το API δεν είναι μέτρο σύγκρισης ποιότητας γραφικών. Για παράδειγμα το Metro Last Light, Painkiller: Hell and Damnation, Serious Sam 3 κτλ κτλ. Παιχνίδια που έχουν αξιοπρεπέστατο OpenGL renderer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίνω παιχνίδια που είναι DX only ή OpenGL only και το OpenGL είναι πολλές κλάσεις πίσω.

 

Παραμένει μια προσωπική σου οπαδική άποψη που όπως σου είπα δεν έχει καμία αξία σε ένα τεχνολογικό forum. Το τι βλέπεις εσύ και το τι πιστεύεις νομίζω δεν αφορά κανέναν αν δεν στηρίζετε σε κάποιο τεκμηριωμένο τεχνολογικό επιχείρημα. Είναι και χάσιμο χρόνου να μπαίνεις σε αντιπαράθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά νομίζω ότι ευτυχώς βρισκόμαστε σε μεγάλη κινητικότητα όσον αφορά τα API.

Ενδιαφέροντα πράγματα έρχονται με τους παίχτες Microsoft dx12,AMD mantle,και το multiplatform openGl με τις εκπλήξεις του και με την nvidia να το σπρώχνει ένα βήμα παραπέρα

post-68421-0-36184700-1398084538_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν χρησιμοποιεί κανένας OpenGL στα νέα παιχνίδια και όλοι τα φτιάχνουν με DX αφού είναι ίδια ; Μόνο η ID Software που είναι κολλημένη στο OpenGL εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, και φυσικά το Wolfenstein είναι αρκετά πίσω οπτικά σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια που χρησιμοποιούν DX.

 

Είδαμε και το Rage που ήταν OpenGL και χρησιμοποίησε την ''Megatexture engine''..Λέγαμε και 'μεις τι θα δούμε..Βγήκε το παιχνίδι και μας βγήκαν τα μάτια με τα Ps2 textures που είχε..Οπότε αφήστε τη πάρλα ότι είναι τα ίδια, θα το δούμε στα παιχνίδια πρώτα αυτό και μετά θα το πιστέψω εγώ προσωπικά.Για την ώρα για μένα, είναι αρκετά χειρότερο.

 

Αν και βλέπω διαβάζεις και απαντάς μόνο σε ότι θελεις απλά να σε πληροφορήσω ότι όλα μα όλα τα παιχνίδια σε ps4 γράφονται σε opengl. Πάει και αυτό στο επιχείρημα σου ότι δεν χρησιμοποιεί κανείς opengl. Και όπως ξαναέγραψα μην αρχίσουμε να λέμε ποιος χρησιμοποιεί opengl στην βιομηχανία animation γιατί εκεί απλά το dx είναι ανύπαρκτο. Είναι και αυτό λόγο ότι το opengl είναι πίσω σε δυνατότητες :P Πάντως τόσο οπαδισμό ούτε οι μισθωτοί υπάλληλοι της microsft δεν έχουν ρε σείς. Το να πολέμας ένα open source projetc που είναι απλά διαθέσιμο τζάμπα σε όλους είναι φοβερή εμπάθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το OpenGL στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ανώτερο από το DX, αλλά λόγω M$ όλοι χρησιμοποιούν DX.Τώρα στο Ps4 δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν, εδώ μιλάμε για το PC και το OpenGL είναι τελειωμένο API.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την στροφή όλης της βιομηχανίας σε open πρότυπα είναι τελειωμένο το opengl? Οκ.. :P  Να σου πω μόνο ότι απλά αν δεν αλλάξει μυαλά η microsoft και συμπεριφέρεται όπως συμπεριφερόταν το 90 της παντοδυναμίας της είναι αυτή τελειωμένη.και όχι κάποιο open source projet που λόγο της φύσης του δεν έχει ανάγκη κάποιας εμπορικής επιτυχίας για να επιβιώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσο υπάρχουν χρήστες να συντηρούν και να αναπτύσσουν τον κώδικα ενός open source προγράμματος αυτό θα επιβιώσει ακόμα και αν το χρησιμοποιούν μόνο δύο ανθρωποι. Θα έιναι πάντα εκεί ελεύθερο να το χρησιμοποιήσει όποιος θέλει και να το βελτιώσει όποιος θέλει.

Αντιθέτως αν τα κέρδη της microsoft αρχίσουν να γίνονται ζημιές το dx και κάθε κλειστού κώδικα πρόγραμμα της θα κλείσει μια για πάντα και δεν θα έχει πλέον κανένας πρόσβαση χρήσης του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού διαβάσατε ρε παιδιά ότι το OpenGL είναι χειρότερο και 10 χρόνια πίσω; Έχετε άγνοια ή απλώς τρολάρετε; Σε περίπτωση που σας τα είπαν λάθος το OpenGL έχει τα ίδια features με το D3D και σαν API είναι πιο low level.  

 

Δεν ειπε οτι ειναι 10 χρονια πισω. Ειπε οτι και πριν 10 χρονια, πισω ειχε μεινει.

 

Δεν ξερω αν ουτε κατα ποσο ισχυει. Στο κατω κατω πιο πολυ σημασια εχει να υλοποιεις κατι με το εργαλειο στο οποιο εχεις την περισσοτερη τεχνογνωσια παρα σε αυτο που υποτιθεται οτι ειναι ανωτερο σε δυνατοτητες.

 

Εδω crysis 1 να βαλεις με dx9 ακομα και σημερα κατα τη γνωμη μου δειχνει καλυτερο απο dx11 τιτλους οπως το far cry 3 και δεν νομιζω το open gl να εχει μεινει πιο πισω απο το dx9!

 

Το wolfenstein που βλεπω στις φωτογραφιες παντως χωρις να εντυπωσιαζει μια χαρα με ικανοποιει οπτικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...