Προς το περιεχόμενο

Ε-Shop: Αύξηση 58% των πωλήσεων


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 52
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μια επιχείρηση με 100.000.000 ευρώ ετήσιο τζίρο από πωλήσεις λιανικής που πουλάει μετρητοίς και αγοράζει επί πιστώσει ,

και μάλιστα χωρίς τα κόστη της παραδοσιακής λιανικής (αέρας καταστημάτων, υπέρογκα ενοίκια, υπαλλήλους κλπ.) είναι πολύ δύσκολο να μπει μέσα, παρά μόνο αν χαθεί ο έλεγχος και γίνει έρμαιο ελαφροχέρηδων (στελεχών) ή κάνει πολύ κακή διαχείριση Logistics και στοκάρει εμπόρευμα το οποίο δεν πουλιέται και χάνει την αξία του.

 

Με ένα ελεεινό 2% του τζίρου ετήσια καθαρά κέρδη μετά από φόρους , μιλάμε για 2.000.000 ευρώ στους μετόχους κάθε χρόνο.

Ακόμη και δυσκολίες να περάσει , οι πιστώσεις που μπορεί να αντλήσει από τράπεζες μπορεί και να ξεπεράσουν τα 50 εκατ. ευρώ (το μισό τζίρο) για να καλύψει τις ανάγκες του. Τα νούμερα είναι τεράστια.

 

Το eshop απ' όσο το θυμάμαι εστιάζεται στο value for money,

αλλά όταν έχεις τέτοιο όγκο πωλήσεων δεν μπλέκεις σε γυφτιές όσον αφορά την αντικατάσταση - επισκευή RMA συσκευών. Η συντριπτική πλειοψηφία των RMA είναι για αντικατάσταση αφού ελάχιστα μπορούν να επισκευαστούν.

Όσα προβλήματα προκύπτουν (τουλάχιστον από προσωπική εμπειρία) αφορούν κυρίως καθυστερήσεις λόγω μη διαθεσιμότητας του μοντέλου προς αντικατάσταση από τον προμηθευτή , ή λόγω απόσυρσης κάποιου μοντέλου. Αυτά είναι προβλήματα που θα τα συναντήσεις σε όλες τις εταιρίες και έχουν να κάνουν με τα εργοστάσια και όχι με τους retailers.

Τα RMA στέλνονται στους προμηθευτές και αυτοί αποφασίζουν την αντικατάσταση.

Απ' ότι ξέρω για τα μόνα RMA που αποφασίζει απευθείας το eshop είναι τα δικά του PC και Laptops (innovator) και κάποιες εισαγωγές που κάνει μόνο του κυρίως σε φτηνά gadgets.Λογικά το ίδιο ισχύει για όλους τους retailers.

 

 

Τώρα αν ο αιώνιος έλληνας παίρνει ένα mobo με 35 ευρώ και όταν του παρουσιάσει πρόβλημα θέλει αντικατάσταση σε 24 ώρες, ας πρόσεχε.

Αν θέλει τέτοιο service μπορεί να πάρει Dell ή HP με συμβόλαιο 4 hours On site replacement ή next business day replacement On site ή Bring In για να κάνει τη δουλειά του.;)

Μου τη σπάει ο μηδενισμός και η γκρίνια ορισμένων "τέλειων" που κατηγορούν τους πάντες για τα πάντα. Όταν όμως τους "τέλειους" για δικές τους μλκίες πχ. στη δουλειά τους κάποιος άλλος τους κράζει με τον ίδιο τρόπο, τότε είναι φασίστας, υπερβολικός και τελειομανής :-)...

Η υπερβολή είναι γνώρισμα μας δυστυχώς:rolleyes:

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δε νομίζω. Όσο υπάρχουν πρόβατα που την πάτησαν και γνωρίζοντας πως η περίπτωσή τους δεν είναι από τις λίγες και εξακολουθούν να αγοράζουν από εκεί γιατί είναι 5% φθηνότερο, δε βλέπω γιατί να αλλάξει κάτι.

 

Πάντως παιδιά εγώ δύο πράγματα έχω αγοράσει από το e-shop και τα δύο μου βγήκαν σκάρτα.

ΤΙ εννοώ??? ενα plextor για το οποίο δεν ενδιαφέρθηκε κανένας να με εξυπηρετήση και αφού πήγα μια μέρα απο το μαγαζί και έκανα φασαρία βρήκα τη λύση μόνος μου...

Και ένα WD 250gb που μου χάλασε μετά από ένα χρόνο και μάλιστα πολλοί γνωστοί μου που είχαν το ίδιο μοντέλο έπαθαν το ίδιο.

Τελικά το e-shop είναι για κανα usb και για κανένα αναλώσιμο, μόνο αυτό.Κατα τ'άλλα ποιότητα 0 και γι αυτό άλλωστε οι τιμές είναι και χαμηλές.Αλλα ότι πληρώνεις πέρνεις....)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι και καλά κάνουν. Είναι φθηνοί εκεί όπου οι άλλοι βαράνε αλύπητα και όπως πάνε θα τα κλείσουν. χώρια που πόσες φορές έχω πάει να παραλάβω και βλέπω κούτες με τα ονόματα αυτών που έχουν μαγαζιά Η/Υ. Μέχρι και σε αυτούς τους κάθεται καλά, φαντάσου! Όσο για το after sales, 2 φορές μου χρειάστηκε και τις δυό όλα πήγαν καλά. (Κατάστημα Χανίων).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ στο κατάστημα της Μυτιλήνης μια χαρά είναι όλα,όταν στα παραγγείλουν..πέρυσι τ καλοκαίρι είχα πάρει ένα mp3,μια web-cam κ μια vga..όλα μια χαρά έχουν..Που σ άλλα μαγαζιά εδώ ήταν πανάκριβα,αλλά κ από άλλο online καταστήματα..Γιαυτό προτίμησα το eshop..K φέτος,πήρα σχεδόν νέο πισι,με τ εξαρτήματα κ βγήκε πολύ οικονομικά που απο πλαίσιο έβγαιναν 80ευρω πάνω τ ίδια πράγματα,κ προχτές παράγγειλα μελάνια για τ πολυμηχάνημα..

Συν ότι το φέρνουν με 13% φπα,λόγο παράκτιας περιοχής που πάει ακόμα πιο κάτω η τιμή..

 

 

Μν τ κατηγορούμε όλα μα όλα πια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μια επιχείρηση με 100.000.000 ευρώ ετήσιο τζίρο από πωλήσεις λιανικής που πουλάει μετρητοίς και αγοράζει επί πιστώσει ,

και μάλιστα χωρίς τα κόστη της παραδοσιακής λιανικής (αέρας καταστημάτων, υπέρογκα ενοίκια, υπαλλήλους κλπ.)[....]

 

Είπες μια πολύ πολύ σωστή κουβέντα.

 

Επίσης, όσο περισσότερο αυξάνεις τους τζίρους σου, άρα και τις παραγγελίες στους προμηθευτές σου, τόσο περισσότερο μπορείς να τους στριμώχνεις και να κερδίζεις εσύ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¨οπως σε όλες τις περιπτώσεις,έτσι και εδώ υπάρχουν οι θετικές και οι αρνητικές απόψεις που οι περισσότερς βασίζονται σε προσωπικές εμπειρίες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα RMA στέλνονται στους προμηθευτές και αυτοί αποφασίζουν την αντικατάσταση.

Απ' ότι ξέρω για τα μόνα RMA που αποφασίζει απευθείας το eshop είναι τα δικά του PC και Laptops (innovator) και κάποιες εισαγωγές που κάνει μόνο του κυρίως σε φτηνά gadgets.Λογικά το ίδιο ισχύει για όλους τους retailers.

 

Για το συγκεκριμένο κομμάτι κάνεις λάθος, δεν ισχύει για όλους τους retailers.

Ο κάθε λογικός άνθρωπος θέλει όταν πάει σε ένα μαγαζί έχοντας στα χέρια του ένα χτυπημένο σκληρό, μια καμένη μνήμη ή μια χαλασμένη motherboard να φύγει με ένα καινούργιο προιόν. Ας ασχοληθεί μετά το μαγαζί με τον προμηθευτή του χωρίς να καθυστερεί τον καταναλωτή άδικα.

Αυτό που περιγράφεις είναι και ο λόγος που φωνάζουν όλοι, δε μπορεί να τους πηγαίνεις εξάρτημα DOA και αντί να στο αλλάζουν επί τόπου να σου λένε ότι θα το στείλουμε στην αντιπροσωπία.

Συγνώμη αλλά το σχόλιο ότι "λογικά το ίδιο ισχύει για όλους τους retailers" δείχνει άγνοια των επιλογών σου ως καταναλωτής.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To eshop όπως και να έχει ...έχει μεγάλο stock και ο αγοραστής αν θέλει ενα μηχάνημα απο ΕΝΑ e-shop τότε λογικό να προτιμήσει το εν λόγο κατάστημα.

 

Το πλαίσιο καλό χρυσό αλλα δεν έχει ποικιλία (μόνο σουβλάκια :P)

 

Και μετά είναι και τα eshop points!

παραγγέλνεις 1 ανεμιστήρα και δεν πληρώνεις μεταφορικά πχ.

 

Και οι τιμές είναι στα περισσότερα πολύ καλύτερες

 

Και γενικά όπου οσο πιο πολύ λαός υπάρχει κάπου τόσο περισσότερη και η γκρίνια.

Λογικό είναι.

Και το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο αν είχε τόση πελατεία ποιος ξέρει τι θα γινότανε.

 

μερικές φορές που χρειάστηκα αντικατάσταση ενός προϊόντος ήταν άμεση οπότε μια χαρα για μένα. Αλλα θα μπορούσε να ήταν και αλλιώς.

 

Όπως σε κάθε μαγαζί όλα μπορούν να συμβούν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ποτέ δεν είχα πρόβλημα με καμοιά παραγγελία μου. 3 φορές που έστειλα rma , μέσω όρο σε 10 μέρες είχα αντικατάσταση :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κοινότητα βρίσκεται εδώ για την παράθεση των απόψεων σας. Όλων.

Επειδή ο τάδε δεν συνάντησε πρόβλημα με το ψ κατάστημα δεν σημαίνει ότι κανείς άλλος δεν θα συναντήσει πρόβλημα.

Αντίστοιχα επειδή ο δείνα συνάντησε μόνο προβλήματα πάλι αυτό δεν φτιάχνει τον κανόνα.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι να ακούγονται όλες οι απόψεις.

Ποιές θα λάβει σοβαρά υπόψη του και ποιές όχι είναι θέμα έκαστου καταναλωτή.

 

 

Kαλά όσοι πάντως εδώ ευλογούν το e-shop δεν θα έχουν κανένα δικαίωμα να ποστάρουν στο φόρουμ για τυχόν προβληματικά RMA που μπορεί να τους προκύψουν στο μέλλον. ...

 

Ευχαριστούμε που χαράσεις την πολιτική, κοινότητας στην οποία είσαι απλά μέλος, και αναφέρεις αυτοβούλως στα υπόλοιπα μέλη τα "δήθεν" δικαιώματα τους.

Αν χρειαστούμε και άλλα ιδρυτικά στελέχη θα σε καλέσουμε να μας τιμήσεις.

Προς το παρόν θα σε τιμήσουμε με ένα Infraction παραλογίας.

 

 

 

/sc

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
To eshop όπως και να έχει ...έχει μεγάλο stock και ο αγοραστής αν θέλει ενα μηχάνημα απο ΕΝΑ e-shop τότε λογικό να προτιμήσει το εν λόγο κατάστημα.

 

Το πλαίσιο καλό χρυσό αλλα δεν έχει ποικιλία (μόνο σουβλάκια :P)

 

Και μετά είναι και τα eshop points!

παραγγέλνεις 1 ανεμιστήρα και δεν πληρώνεις μεταφορικά πχ.

 

Και οι τιμές είναι στα περισσότερα πολύ καλύτερες

 

Και γενικά όπου οσο πιο πολύ λαός υπάρχει κάπου τόσο περισσότερη και η γκρίνια.

Λογικό είναι.

Και το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο αν είχε τόση πελατεία ποιος ξέρει τι θα γινότανε.

μερικές φορές που χρειάστηκα αντικατάσταση ενός προϊόντος ήταν άμεση οπότε μια χαρα για μένα. Αλλα θα μπορούσε να ήταν και αλλιώς.

 

Όπως σε κάθε μαγαζί όλα μπορούν να συμβούν.

 

Ρε παιδιά να ξέρουμε τι λέμε... όχι και "αν το πλαίσιο είχε τόση πελατεία".

Ο τζίρος του πλαίσιου το πρώτο τρίμηνο του 2008 ήταν όση είναι η πρόβλεψη του e-shop για όλο το έτος: http://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=16690

Για τα υπόλοιπα πέρι ποικιλίας και το ότι εξυπηρετούν πολύ τα e-shop points συμφωνώ.

Το θέμα είναι ότι όσους βλέπω ικανοποιημένους από τα RMA έχουν εξυπηρετηθεί σε 3-15 μέρες (κι εγώ όταν το χρειάστηκα σε 2 βδομαδες ήμουν ΟΚ).

Όταν όμως στο έτερο μαγαζί εξυπηρετούμαι αυθημερόν ή το πολύ την επόμενη μέρα αν έχει πέσει πολύ δουλειά, αυτό θα βαρύνει στην επιλογή μου, ανάλογα πάντα με το προιόν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το rma του e-shop θα το γράψω άλλη μια φορά και όσοι δούλεψαν ξέρουν μιας και έκανα και εγώ υπάλληλός του για λίγο, αν κάνετε rma κατευθείαν στο Μενίδι όπου είναι το service και μόνο εκεί θα τα πάρετε πίσω σε μία μέρα ακριβός έχω κάνει πάνω από 100 rma εκεί και σε 24 ώρες τα είχα πίσω και έχω και άτομα από εδώ μέσα να το επιβεβαιώσουν ;)

 

Πάντως παιδιά εγώ δύο πράγματα έχω αγοράσει από το e-shop και τα δύο μου βγήκαν σκάρτα.

ΤΙ εννοώ??? ενα plextor για το οποίο δεν ενδιαφέρθηκε κανένας να με εξυπηρετήση και αφού πήγα μια μέρα απο το μαγαζί και έκανα φασαρία βρήκα τη λύση μόνος μου...

Και ένα WD 250gb που μου χάλασε μετά από ένα χρόνο και μάλιστα πολλοί γνωστοί μου που είχαν το ίδιο μοντέλο έπαθαν το ίδιο.

Τελικά το e-shop είναι για κανα usb και για κανένα αναλώσιμο, μόνο αυτό.Κατα τ'άλλα ποιότητα 0 και γι αυτό άλλωστε οι τιμές είναι και χαμηλές.Αλλα ότι πληρώνεις πέρνεις....)

 

 

για το οτι δεν ενδιαφέρθηκαν οκ αλλά το οτι σου βγήκαν σκάρτα τα προιόντα δεν νομίζω να είναι θέμα του e-shop δεν φταίει αυτό αν έπεσε σε bad era δίσκων και Dvd μην λέμε ότι νάνε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.