Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Εγώ θα το αλλάξω λίγο το ερώτημα: Δεδομένης της ηλιόλουστης και τα λοιπά και τα λοιπά, τι θα συνέβαινε αν ένας δάσκαλος, κατά παράβαση του διδακτικού προγράμματος, γέμιζε την αίθουσα εικόνες, δίδασκε στο μάθημα της γεωγραφίας πως πρωτεύσα της Ελλάδας είναι η Κωνσταντινούπολη και υποχρέωνε τα παιδάκια να εξομολογούνται ή να μεταλαμβάνουν κάθε Δευτέρα; Θα έπρεπε και τότε να σεβαστούμε τα πιστεύω του, ή μήπως θα έπρεπε να απαιτήσουμε να κόψει τις ομορφιές και να κάνει τη δουλειά του, όπως ορίζεται από το πρόγραμμα του υπουργείου; Αυτό που θέλω να πω, για να προλάβω αντιρρήσεις, είναι πως εδώ έχουμε έναν άνθρωπο που διαφωνεί με το περιεχόμενο ενός μαθήματος (απολύτως θεμιτό) και επιλέγει να εκδηλώσει τη διαφωνία του με εντελώς άστοχο (ου μην αλλά και ανούσιο) τρόπο. Αν κάποιος έχει ιδεολογικές ή πολιτικές διαφωνίες με το μάθημα των θρησκευτικών, ίσως θα ήταν καλό για τον ίδιο να μην επιλέξει να κάνει μια δουλειά που προσβάλει βάναυσα τα πιστεύω του. Δικαίωμά του να γίνει φυσικά, αλλά και υποχρέωσή του να εφαρμόσει το πρόγραμμα. Και, δόξα τη λογική και την επιστήμη, από τον Παπαδόπουλο απαλλαγήκαμε και έχει άλλους τρόπους να αγωνιστεί για να περάσει τις θέσεις του, πέρα από το να κάνει το μάγκα και τον ψαγμένο στα παιδάκια. Μου θυμίζει εκείνη τη θεωτικιά δασκάλα που είχα στο δημοτικό, που όταν της ψέλισα κάτι λιγοστά που είχα διαβάσει για την εξέλιξη των ειδών, μου είπε "έχεις δει καμιά μαϊμού να γίνεται άνθρωπος; Ποια εξέλιξη;" Όποιος νομίζει πως ο φασισμός έχει μονάχα μια μπάντα, γελιέται τραγικά.
The_Judas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Μάλλον δεν κατάλαβες. Κάποιοι χρησιμοποιούν τον αθεϊσμό για δικά τους θέματα. Και ναί είναι θρησκεία. Έχουν τα ίδια πιστεύω κατά βάθος και χρησιμοπιούν τις ίδιες μεθόδους. Άσχετα αν υπάρχει άλλη επικεφαλιδα. Σύμφωνα με το λεξικό μου: θρησκεία=πίστη και λατρεία των θεών, σύνολο δοξασιών σχετικών με την πίστη στους θεούς ή στον θεό κλπ Με ποια λογική προσδιορίζεις την αθεϊα ως θρησκεία? Ιδεολογία ναι... τρόπος σκέψης ίσως αλλά θρησκεία με τίποτα. Πάντα υπάρχουν δογματικοί σε κάθε ιδεολογία, αλλά συγκεκριμμένο δόγμα δεν υπάρχει σε αυτή την περίπτωση.
Mika Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Εγώ θα το αλλάξω λίγο το ερώτημα: Δεδομένης της ηλιόλουστης και τα λοιπά και τα λοιπά, τι θα συνέβαινε αν ένας δάσκαλος, κατά παράβαση του διδακτικού προγράμματος, γέμιζε την αίθουσα εικόνες, δίδασκε στο μάθημα της γεωγραφίας πως πρωτεύσα της Ελλάδας είναι η Κωνσταντινούπολη και υποχρέωνε τα παιδάκια να εξομολογούνται ή να μεταλαμβάνουν κάθε Δευτέρα; Θα έπρεπε και τότε να σεβαστούμε τα πιστεύω του, ή μήπως θα έπρεπε να απαιτήσουμε να κόψει τις ομορφιές και να κάνει τη δουλειά του, όπως ορίζεται από το πρόγραμμα του υπουργείου; Αυτό που θέλω να πω, για να προλάβω αντιρρήσεις, είναι πως εδώ έχουμε έναν άνθρωπο που διαφωνεί με το περιεχόμενο ενός μαθήματος (απολύτως θεμιτό) και επιλέγει να εκδηλώσει τη διαφωνία του με εντελώς άστοχο (ου μην αλλά και ανούσιο) τρόπο. Αν κάποιος έχει ιδεολογικές ή πολιτικές διαφωνίες με το μάθημα των θρησκευτικών, ίσως θα ήταν καλό για τον ίδιο να μην επιλέξει να κάνει μια δουλειά που προσβάλει βάναυσα τα πιστεύω του. Δικαίωμά του να γίνει φυσικά, αλλά και υποχρέωσή του να εφαρμόσει το πρόγραμμα. Και, δόξα τη λογική και την επιστήμη, από τον Παπαδόπουλο απαλλαγήκαμε και έχει άλλους τρόπους να αγωνιστεί για να περάσει τις θέσεις του, πέρα από το να κάνει το μάγκα και τον ψαγμένο στα παιδάκια. Μου θυμίζει εκείνη τη θεωτικιά δασκάλα που είχα στο δημοτικό, που όταν της ψέλισα κάτι λιγοστά που είχα διαβάσει για την εξέλιξη των ειδών, μου είπε "έχεις δει καμιά μαϊμού να γίνεται άνθρωπος; Ποια εξέλιξη;" Όποιος νομίζει πως ο φασισμός έχει μονάχα μια μπάντα, γελιέται τραγικά. συμφωνω μεχρι τελειας... μαλιστα ειχα μια φιλολογο στο γυμνασιο που ειχε πει κατι αντιστοιχο
punky Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Snoob, ως συνήθως αυτά που γράφεις είναι καλοζυγισμένα, μετριοπαθή και ισορροπούν σε μια πολιτικώς ορθή λογική. Που ως συνήθως (πάλι), δίνουν περισσότερη σημασία στο να μη σπάσουν τα αυγά παρά στο να εστιάσουμε στην ουσία του πράγματος. Αναντίρρητα, ο φασισμός δεν είναι μονόπατος. Και συμφωνώ ότι ήταν από άκομψη εώς βλακώδης η πράξη του δασκάλου, για τον τρόπο που επέλεξε να σπαταλήσει διδακτική ώρα αντί τουλάχιστον να συζητήσει για φιλοσοφικά/θρησκευτικά θέματα με τα παιδιά. Και σπάνιο για σένα, αλλά ατυχές το παράδειγμά σου. Γιατί όποια πηγή και αν ανοίξει το παιδί, θα δει ότι πρωτεύουσα είναι η Αθήνα ότι κι αν λέει ο δάσκαλος ή ο Καρατζαφέρης. Μη μπλέκεις τις προσδοκίες/whatever κάποιων με την σύγχρονη ιστορική πραγματικότητα. Το δικό μου ερώτημα είναι το εξής: θα πρέπει να αποκλειστούν από την παιδεία οι άνθρωποι που θέλουν να διδάξουν τα παιδιά ανάγνωση, γραφή, ιστορία, αριθμητική κλπ επειδή δεν συμφωνούν με την εκμάθηση ενός και μόνο μαθήματος; Ενός μαθήματος μάλιστα που πολλοί από εμάς θεωρούμε ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει στα σχολεία; Θέλει ο γονιός να κάνει το παιδί του να πιστεύει στον ζωροαστρισμό; Θέλει να πιστεύει στον Ζορό ή στον Σούπερμαν; Ας το στείλει στο κατηχητικό. Ας το κατηχήσει ο ίδιος. Δεν νοείται κοσμικό κράτος να εμποτίζει τα παιδιά με παράλογες υπερφυσικές ιδέες και κάποιοι να ισχυρίζονται ότι μετά τα παιδιά ας διαλέξουν ότι θέλουν. Γιατί αυτές οι ιδέες ριζώνουν στα μυαλά των παιδιών και δεν έχουν καμία σχέση με την παιδεία.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Η ουσία του πράγματος είναι πως ένας δημόσιος υπάλληλος αρνείται να κάνει τη δουλειά του, το περιεχόμενο της οποίας γνώριζε όταν κάθισε να σπουδάσει για να κάνει αυτή τη δουλειά και όταν προσλήφθηκε από τον εργοδότη του. Δεν επιχειρεί καν να δώσει μια πιο ζυγισμένη εικόνα των θρησκειών, της σημασίας ή της όποιας βάσης μπορεί να έχουν. Αρνείται καθ' ολοκληρία να ασχοληθεί με το μάθημα, γιατί είναι κάτοχος της απόλυτης, αναμφισβήτητης και επιστημονικής αλήθειας πως η θρησκεία είναι μια φαντασίωση. Παρενθετικά, πουθενά δεν υπερασπίζομαι το μάθημα των θρησκευτικών, τη δομή ή το περιεχόμενό του (το αντίθετο μάλιστα, μήνυμα #71). Προσωπικά, δε θα ζητούσα ποτέ τον αποκλεισμό οποιουδήποτε διαφωνεί μαζί μου σε κάποιο θέμα (ακραίων περιπτώσεων εξαιρουμένων, ας πούμε αν διαφωνεί κάποιος πως η παιδεραστία είναι έγκλημα, δε θα καθίσω να το συζητήσω) αλλά δε δέχομαι και κανένα κάτοχο της αλήθειας να παίρνει αυτόνομα την απόφαση να συμπεριλάβει ή να αφήσει έξω από το πρόγραμμα ό,τι του αρέσει ή όχι. Γιατί σήμερα μπορεί κάποιος να αποφασίσει να αφήσει απέξω τα θρησκευτικά, αύριο κάποιος άλλος να θελήσει να τους μιλήσει για τον "ευφυή σχεδιασμό" και αν αρχίσει ο καθένας να κάνει τα δικά του, ζήτω που καήκαμε. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με την πολιτική ορθότητα, είναι στοιχειώδες ανάχωμα για την ομαλή λειτουργία μιας κοινωνίας. Καλώς ή κακώς, υπάρχει υπουργείο παιδείας που αποφασίζει. Καλώς ή κακώς, ακολουθεί μια γραμμή με τα θρησκευτικά που κάθε άλλο παρά ιδανική φαντάζει στα μάτια μου. Όμως, προτιμώ ένα υπουργείο που παίρνει λανθασμένες αποφάσεις από ένα δάσκαλο που στα μουλωχτά πάει να περάσει τις ιδέες του, όσο φωτισμένες ή σκοταδιστικές, βάσιμες ή αβάσιμες (εξ ου και το φαινομενικά αλλά σε διαβεβαιώ εσκεμμένα ακραίο παράδειγμα της Κωνσταντινούπολης) είναι οι απόψεις του. Με άλλα λόγια, η ουσία είναι πως ο άνθρωπος αυτονομήθηκε επειδή έτσι γούσταρε, άσχετο αν προσωπικά συμφωνώ ή διαφωνώ με τη θέση του στο ζήτημα που αυτονομήθηκε. Κι αν αρχίσουμε να επικροτούμε όποιον ετσιθελικά αυτονομείται, επειδή συμβαίνει να συμφωνούμε με το θέμα που τον ενοχλεί, φοβάμαι πως είναι μικρή η απόσταση που μας χωρίζει από το να βλέπουμε αυτονομήσεις και σε θέματα με τα οποία δε θα συμφωνούμε. Επίσης, παρότι έχω την αίσθηση ότι μια σημαντική μερίδα του κόσμου διαφωνεί όχι μόνο με το ύφος του μαθήματος των θρησκευτικών, αλλά ακόμη και με το αν θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία, προσπαθώ να υπενθυμίζω στον εαυτό μου πως, ό,τι θεωρώ εγώ αυτονόητο δεν είναι απαραίτητα η άποψη της πλειοψηφίας.
katerina_a_86 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2008 Ως προς τις αντιλήψεις του δασκάλου : Αν σκέφτονταν έτσι όλοι οι δάσκαλοι μπορεί κάποτε αυτός ο τόπος να πήγαινε μπροστά. Ως προς τις πράξεις του : Το κράτος είναι απαράδεκτο να μην προβλέπει τίποτα γι αυτή την περίπτωση. Ο ίδιος είναι απαράδεκτος γιατί γνώριζε τις υποχρεώσεις του επαγγέλματος όταν το επέλεξε. Άρα του αξίζει να απολυθεί. Συμπέρασμα : Κρίμα να κινδυνεύει χάσει την πιο τέλεια δουλειά που υπάρχει (κωλοβάρεμα επί πληρωμή) προκαλώντας και χωρίς να πετυχαίνει τίποτα. Έπρεπε να κρατήσει τα προσχήματα.
punky Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Snoob, καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό που λες. Και είναι βάσιμο. Από την άλλη, με τη λογική του ότι "αφού ήξερες πως είναι τα πράγματα, ας μην έμπαινες στην παιδεία", αποκλείουμε οποιαδήποτε αλλαγή στην παιδεία γιατί έτσι τη βρήκαμε όταν μπήκαμε; Και μάλιστα από αυτούς που εργάζονται σε αυτή; Με την ίδια λογική, θεωρείς ότι η απεργία είναι καθολικά και κατά πάσα χρόνο, μια ανεπίτρεπτη πράξη γιατί "ήξερες τι θα πληρωνόσουν όταν μπήκες στον χ χώρο εργασίας"; Σπάνια (μπορεί και ποτέ) συμφωνούμε, αλλά πάντα καταλαβαίνω την οπτική σου και σέβομαι το λόγο σου και τη συνέπειά του, καθώς και την εντιμότητά του. Και τον χαρακτηρίζω έντιμο, γιατί πολλές φορές, μπαίνει πάνω και από τις δικιές σου πεποιθήσεις καθώς αξιολογείς υψηλότερα το "δίκαιο" ή το να μη χαλάσουμε τις καρδιές μας οι διαφωνούντες. Με αποτέλεσμα όμως ρε αδερφέ να παραμένουμε εγκλωβισμένοι στο κατά πως έχουν τα πράγματα, ενώ μέσα μας ξέρουμε πως δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Μόνο και μόνο στο όνομα κάποιας κοινωνικής ειρήνης και συναίνεσης, για να μη στεναχωρήσουμε ο ένας τον άλλο. Εν κατακλείδι, είσαι γαμώ τα παιδιά για να σε κάνει κάποιος γαμπρό του. Αλλά για να αλλάξει τα πράγματα, με τίποτα
parsifal Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Με αποτέλεσμα όμως ρε αδερφέ να παραμένουμε εγκλωβισμένοι στο κατά πως έχουν τα πράγματα, ενώ μέσα μας ξέρουμε πως δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Μόνο και μόνο στο όνομα κάποιας κοινωνικής ειρήνης και συναίνεσης, για να μη στεναχωρήσουμε ο ένας τον άλλο. punky, δεν είναι θέμα κοινωνικής ειρήνης και συναίνεσης, αλλά αξιοπρέπειας πάνω απ' όλα. Εν προκειμένω, ο περί ου ο λόγος δάσκαλος δε στερείται κοινωνικών συμμάχων. Και το σημαντικότερο, κανείς δε θα του έδινε άδικο αν επέλεγε άλλους τρόπους να αγωνιστεί για τις ιδέες του. Π.χ. απεργία (χμμμ, έχει προσωπικό κόστος σε χρήματα), μέσω του συνδικαλιστικού οργάνου του (χμμμ, θέλει τρέξιμο, χρόνο και κόπο), υπομνήματα προς τη Διεύθυνση Α'Βάθμιας Εκπαίδευσης ή προς το Υπουργείο (ομοίως), lobbying σε βουλευτές κ.ά. πολιτικούς (ομοίως). Αντί αυτών, επέλεξε το δρόμο της λούφας και της παράβασης καθήκοντος. Για να προκαλέσει άμεσα; Για να γίνει ντόρος; Για κανένα τοπικό κανάλι που θα δείξει κι ένα σχετικό ρεπορτάζ; Who knows?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Από την άλλη, με τη λογική του ότι "αφού ήξερες πως είναι τα πράγματα, ας μην έμπαινες στην παιδεία", αποκλείουμε οποιαδήποτε αλλαγή στην παιδεία γιατί έτσι τη βρήκαμε όταν μπήκαμε; Δεν είπα αυτό το πράγμα. Το ότι γνώριζε το πλαίσιο της δουλειάς του το αναφέρω ως στοιχείο που αφαιρεί κάθε υπόνοια αιφνιδιασμού. Δεν πήγε για δάσκαλος και βρέθηκε να καθαρίζει τουαλέτες για να πει "άλλα περίμενα εγώ". Κατά δεύτερο (αριθμητικά, νοηματικά κατά κύριο) λόγο, προσπαθώ να καταλάβω ποια, ακριβώς, αλλαγή στην παιδεία προωθεί ένας εκπαιδευτικός, απαξιώντας να ασχοληθεί με ένα μάθημα που του φαίνεται γελοίο. Και τι μας εγγυάται, αν θεωρούμε θεμιτό να δικαιούται ο κάθε εκπαιδευτικός να αγνοεί ό,τι δεν του αρέσει, ότι δε θα βρεθεί αύριο κάποιος που να θεωρεί ανάξια λόγου την ιστορία, ή τα μαθηματικά. Ή, όταν κάποια στιγμή καταργηθεί το μάθημα των θρησκευτικών (πράγμα που θεωρώ νομοτελειακά βέβαιο, άλλη κουβέντα αυτή όμως), δε θα αποφασίσει να διδάσκει θρησκευτικά στα παιδιά, γιατί έτσι του υπαγορεύουν τα πιστεύω του. Και μάλιστα από αυτούς που εργάζονται σε αυτή; Επαναλαμβάνω, στη συγκεκριμένη περίπτωση εγώ δε διακρίνω καμία προσπάθεια για αλλαγή. Μια πολύ βολική κατάσταση διακρίνω, βάσει της οποίας ένας άνθρωπος επιχειρούσε χωρίς προσωπικό κόστος να απαλλαγεί από το βάσανο της διδασκαλίας ενός φαιδρού, για τα μέτρα του, μαθήματος. Η ιστορία προκλήθηκε όταν μίλησαν τα παιδιά στους γονείς, όχι επειδή ο δάσκαλος επιχείρησε να προωθήσει κάποια αλλαγή. Θα μπορούσα κάλλιστα να προτείνω ένα σενάριο βάσει του οποίου τα παιδιά δε λένε λέξη, οι γονείς δε μπαίνουν στον κόπο να ρωτήσουν, η χρονιά κυλάει ήσυχα, το ίδιο και η επόμενη, περνάνε τα χρόνια, οι δεκαετίες, ο τύπος παίρνει σύνταξη και πάει σπίτι του. Τι, ακριβώς, θα είχε αλλάξει; Με την ίδια λογική, θεωρείς ότι η απεργία είναι καθολικά και κατά πάσα χρόνο, μια ανεπίτρεπτη πράξη γιατί "ήξερες τι θα πληρωνόσουν όταν μπήκες στον χ χώρο εργασίας"; Θεμιτό και σημαντικότατο το δικαίωμα της απεργίας. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος, όμως, δεν απεργεί. Απέχει (ανέξοδα για τον ίδιο, μέχρι τη στιγμή που το μικρό του μυστικό διαρρέει, χωρίς δική του πρωτοβουλία και επομένως, είμαι ελεύθερος να εικάσω, ενάντια στη θέλησή του) από ένα κομμάτι της δουλειάς του που δεν του αρέσει. Κατεβάζει και το ενοχλητικό είδωλο από τον τοίχο, και ο μικρόκοσμός του μπαίνει σε ζηλευτή τάξη. Αυτή η ιδιότυπη και μέχρι πρότινος "βουβή" αποχή δεν μπορεί να ονομάζεται αγώνας για αλλαγή. Με αποτέλεσμα όμως ρε αδερφέ να παραμένουμε εγκλωβισμένοι στο κατά πως έχουν τα πράγματα, ενώ μέσα μας ξέρουμε πως δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Μόνο και μόνο στο όνομα κάποιας κοινωνικής ειρήνης και συναίνεσης, για να μη στεναχωρήσουμε ο ένας τον άλλο. Φυσικά και θα στεναχωρήσουμε ο ένας τον άλλο. Και το να υποστηρίζω πως με βουβές αυθαιρεσίες ουσιαστικά δεν αλλάζει τίποτε δε σημαίνει πως δεν υποστηρίζω την αλλαγή. Η Ελλάδα αλλάζει. Από χώρα εξαγωγής μεταναστών, μετατρέπεται σε χώρα υποδοχής μεταναστών. Φυσικά απροετοίμαστη, φυσικά με αργά αντανακλαστικά, όμως αλλάζει. Εκεί που κάποτε η μη συμμετοχή στα θρησκευτικά σήμαινε πως το παιδί ήταν μάρτυρας του Ιεχωβά, σήμερα μπορεί να σημαίνει ότι είναι Μουσουλμάνος, Βουδιστής, άθεος ή ό,τι άλλο. Το πλαίσιο αλλάζει, η διαφορετικότητα (εκ των πραγμάτων, και όχι με καθέδρας νομοθέτηση) αποτελλεί καθημερινή πραγματικότητα κι εκεί που η ίδια κυβέρνηση μέχρι πρότινος έθετε θέμα δικαιολόγησης της αποχής από τα θρησκευτικά, σήμερα συνειδητοποιεί ότι δεν έχει λογική να ζητάς αιτιολόγηση όταν τα αίτια είναι τόσο ποικίλλα. Η πραγματικότητα επέβαλλε την αλλαγή. Κοντολογίς, "όταν το κοινό είναι ώριμο, η λύση πρακτικά έρχεται ως μονόδρομος".
punky Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Βρε δεν διαφωνώ σε αυτό. Αν και ίσως αυτός ο ντόρος παρά τα όποια αρνητικά του να έχει και μια πρακτική αξία, υπό την έννοια ότι θυμίζει πως δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί συντεταγμένοι με αυτό που σήμερα διδάσκεται στα σχολεία. Πάντως ρε παιδί μου αν είναι να συνεχίσουμε να υποβάλλουμε και τις επόμενες γενιές παιδιών σε αυτή την πλύση εγκεφάλου, τουλάχιστον να το κάνουμε σωστά και όχι αποσπασματικά. Μη τους μαθαίνουμε μόνο ότι ο Χριστός είναι ένα καταπληκτικό τυπάκι να τον έχεις κολλητό, γιατί ακόμη κι άφραγκη να είναι η παρέα, μπορεί ο μπαγάσας να πολλαπλασιασει τα πιτόγυρα στον Μπαϊρακτάρη ή τα ψάρια στο Καστελόριζο. Να πούμε στα παιδιά ότι ο θεός της Παλαιάς Διαθήκης, επιβάλει το λιθοβολισμό στους ομοφυλόφιλους συμμαθητές τους, ότι η κτηνοβασία και η αιμομιξία ήταν αγαπημένα σπορ των Πατέρων, ότι οι γυναίκες είναι πλάσματα β' κατηγορίας, ότι ο θεός ήταν πολύ χωρατατζής και μπορεί να σε έβαζε να ξεκοιλιάσεις το γιο σου για να αποδείξεις την πίστη σου λίγο πριν σε φρενάρει φωνάζοντας "smile you are on candid camera!". Επίσης να τονίσουμε ότι τα κορίτσια μπορούν να κυοφορήσουν είτε γιατί βιάσθηκαν και ήρθαν σε οργασμό, είτε γιατί μύρισαν τον κρίνο. Ότι η γη έχει ιστορία περίπου 5.000 χρόνια, και όχι όσα υπολογίζουν οι άθεοι οι επιστήμονες με αποδείξεις. Δηλαδή, why not go all the way?
Wandex Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Εγώ θα το αλλάξω λίγο το ερώτημα: Δεδομένης της ηλιόλουστης και τα λοιπά και τα λοιπά, τι θα συνέβαινε αν ένας δάσκαλος, κατά παράβαση του διδακτικού προγράμματος, γέμιζε την αίθουσα εικόνες, δίδασκε στο μάθημα της γεωγραφίας πως πρωτεύσα της Ελλάδας είναι η Κωνσταντινούπολη και υποχρέων..........(και τα λοιπά).........να αγωνιστεί για να περάσει τις θέσεις του, πέρα από το να κάνει το μάγκα και τον ψαγμένο στα παιδάκια. Μου θυμίζει εκείνη τη θεωτικιά δασκάλα που είχα στο δημοτικό, που όταν της ψέλισα κάτι λιγοστά που είχα διαβάσει για την εξέλιξη των ειδών, μου είπε "έχεις δει καμιά μαϊμού να γίνεται άνθρωπος; Ποια εξέλιξη;" Όποιος νομίζει πως ο φασισμός έχει μονάχα μια μπάντα, γελιέται τραγικά. Συμφωνώ 100%. Κάτι τέτοιο ήθελα να γράψω αλλά δεν τα πάω καλά με την έκφραση. Με άλλα λόγια υποστηρίζεις πως 1) είναι καλό να έχουμε θρησκεία, επειδή έχουμε και αργίες λόγω των εορτών της και 2) πως εμείς που δεν "πιστεύουμε" είμαστε υποκριτές, επειδή μας αρέσουν οι αργίες. Αρκετά εσφαλμένη λογική μπορώ να πω...Καμία σχέση τελείως. Αυτά κατάλαβες; Γιατί τέτοια άρνηση;Για να μην παρεξηγηθώ, αν και νομίζω ότι έχω ήδη, εννοώ ότι πρέπει να γίνει πλήρης διαχωρισμός κράτους θρησκείας. Όχι Ελληνισμού. πχ Γιατί να γιορτάζει η κάθε $#%#πόλυ τον Άγιο της και να κλείνουν τα πάντα;Και όταν εννοώ πλήρης εννοώ πλήρης. Αφαίρεση του μαθήματος, αφαίρεση φόρων όπως αναφέρθηκε, αφαίρεση και όλων των τυπικών σχέσεων.Αντί αυτών' date=' επέλεξε το δρόμο της λούφας και της παράβασης καθήκοντος. Για να προκαλέσει άμεσα; Για να γίνει ντόρος; Για κανένα τοπικό κανάλι που θα δείξει κι ένα σχετικό ρεπορτάζ; Who knows?[/quote']Προφανώς parsifal. Άντε να έβγαινε σε κανένα star το πολύ.Το νόημα είναι να θυμίζουμε σε όλους αυτούς πως υπάρχουμε και δεν κυβερνά καθολικά τον κόσμο η δική τους στρεβλή λογική. Ελάχιστες πιθανότητες δίνουμε στο να συνεννοηθούμε.Το νόημα είναι μόνο να 'να θυμίζουμε'; Τα παιδιά νομίζεις δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται με αυτό το μάθημα ή πιο είναι το βαθύτερο νόημα; Έχεις σκεφτεί ότι σε πολλούς Χριστιανούς δεν αρέσει αυτό που γίνεται γιατί προσβάλει τον Χριστιανισμό; Το θέμα είναι να βρεθεί λύση. Προσωπικα αντικειμενική παρουσίαση όλων των θρησκειών και τίποτα παραπάνω μόνο για ιστορικούς λόγους μιας και οι θρησκείες είναι υπεύθυνες για πολλά γεγονότα στην ιστορία μας. Και πάντα ΧΩΡΙΣ χειραγώγηση παιδιών. Δεν υπάρχει πιο αισχρό πράγμα.
Houston Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 τα αυτονόητα ρε παιδιά συζητάμε….αλλοίμονο αν ο καθένας έκανε ότι του κ@βλώσει εμένα πάντως το πιο σπαστικό μάθημα ήταν τα αρχαία…τα θρησκευτικά δε με πείραζαν και τόσο, επίσης πολύ βαριόμουνα την έκθεση. ρε katerina_a_86 δεν αφήνεις τις πράξεις και τα συμπεράσματα λεω γω να πας να διαβάσεις λίγο μαθηματικά … άιντε γιατί πολύ ξεθάρεψες
Fidelio Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 λολ - Κοιτάξτε να δείτε τώρα μια σουρεαλ σκέψη που έκανα διβάζοντας τα παραπάνω ποστς, ας πούμε οτι ήμουνα μαθητής και είχα δάσκαλο θρησκευτικών τον punky και δάσκαλο φιλοσοφίας τον lucifer - παυση γιατί ήδη γελάω - λοιπον, και προέβαιναν οι δασκαλοί μου αυτοί σε αποκαθηλώσεις , σε προπηλακισεις και τέλος πάντων σε μια επανάσταση βαθιά ριζωμένη όμως σε στέρες βάσεις και με συνέπεια. Ε, οκ , είμαι σίγουρος οτι μετά απο μια μακρά περίοδο μαθήτευσης , θα έλεγα για το σχολείο ,εγώ και μια συστάδα οπαδών : " ΝΑΙ , κάψτετο το γαμημένο" και βουρ στο προαυλιο για θυελώδη διαμαρτυρία, ενώ για πάντα στην μνήμη μου θα έμεναν οι αγαπημένοι μου δάσκαλοι. Κάνουμε και κανα καλαμπούρι έτσι; χαχα. Στην παραπάνω όμως παραβολή (λολ) η πρακτική αυτή δεν συμβαδίζει με την Διδακτική ως διαδικασία επιστημονική, στην οποία να εμπεριέχονται πολλές ευγενείς προθέσεις προς τέρψιν της ελευθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας των μαθητών. Γιατί βλέπω οτι συζητάμε τόση ώρα σε επίπεδο δασκάλου και κοινωνίας αν η πράξη του είναι νόμιμη, αν είναι συμβολική ή αν είναι επαναστατική. Τίποτα ,μιλάμε σε επίπεδο Τάξης , αυτά δεν είναι πρακτικες δασκάλου , αυτά είναι κομπογιανίτικες μεθοδεύσεις που σε καμία περίπτωση δεν λειτουργούν υπερ του μαθητή. Αυτό το οποίο θα έπρεπε να προσέξετε για να καταλάβετε τι λέω , είναι πως στο παράδειγμα αυτό (ακόμα και αν είναι υποθετικό και δεν έγιναν ακριβώς έτσι τα πράγματα) ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ήταν αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν στους γονείς τους. Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα για έναν ...δάσκαλο.
aGka8l Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 το εκανε με αθλιο τροπο ο δασκαλος ηξερε τα καθηκοντα του , θα μπορουσε ομως να αναθέσει την δουλεια σε καποιον αλλον συναδελφο ή πχ στο διευθηντη π κολοβαραει
LL_NEO Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Επίσης να τονίσουμε ότι τα κορίτσια μπορούν να κυοφορήσουν είτε γιατί βιάσθηκαν και ήρθαν σε οργασμό, Ωχ ο ομνιβλαξ χάκεψε το λογαριασμό του punky. Λοιπόν στην Ελλάδα έχουμε το κακό συνήθειο να παίρνουμε ένα θέμα και να του βγάζουμε την παναγία στην ανάλυση. Σόρρυ ρε μάγκες αλλά το συγκεκριμένο είναι πολύ απλό. Τον συγκεκριμένο μαλάκα δεν τον έβαλε το υπουργείο εκεί για τις ιδέες του αλλά να διδάξει στα παιδιά, αυτά που το παιδαγωγικό ινστιτούτο έχει αποφασίσει ότι πρέπει να μάθουν. Αν δεν κάνει καλά τη δουλειά του τέλος, τον πούλο, πιλοφόρι στον ώμο και οικοδομή. Αν τα θρησκευτικά πρέπει να καταργηθούν απο τα σχολεία είναι μια άλλη ιστορία, ειλικρινά στα παπάρια μου κιόλας αλλά όπως να χει δε μπορεί ένας κύριος Startδης να παίρνει την κατάσταση στα χέρια του και να κάνει ότι γουστάρει. Αν ο κάθε εκπαιδευτικός διαμορφώνει το πρόγραμμα όπως θέλει τι θα γίνει στο τέλος; Αντι γραμματικής ο nerdoulas δάσκαλος θα μαθαίνει στα παιδιά greeklish, ο κουμμουνιστής θα αντικαταστίσει την πολιτική οικονομία με το κεφάλαιο του Marx και πάει λέγοντας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.