Fotis13 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2012 Αν ειναι απληρωτοι (λεω ΑΝ) σιγα μην δειξουν ενδιαφερον για την δουλεια τους με οτι αυτο συνεπαγεται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2012 1.Πες τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις για να ξέρουμε προς τα που θα κινηθεί το σκεπτικό μας. 2.Αυτές τις μέρες,δυστυχώς,δε νομίζω να ενδιαφερθεί κανείς για το προβλημά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimgi Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δεν έχουν 3 μήνες προβλήματα στο τηλεφωνικό κέντρο. Μια μέρα έγινε απεργία. Πες μας τι πρόβλημα έχεις μπας και βρούμε καμία άκρη εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 εχεις ανοιξει ενα θεμα και υπαρχει ηδη τοπικ για την forthnet γραφεις γραφεις αλλα ακομα δεν μας εχεις πει ποιο ειναι το προβλημα σου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Τώρα τελευταία μου κάνει κατι ωραία σουρσίματα η forthnet, δεν ξέρω μήπως ετοιμάζονται για την καινούργια εποχή της VDSL offtopic Υπάρχει καμία πληροφορία για ποτε θα δώσει vdsl στον λαό ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kifinas Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Ίσως την Δευτέρα μαζί με τον ΟΤΕ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Super Moderators Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 προβλέπεται επικό πιτάρισμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kifinas Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Όχι απαραίτητα. Ο αριθμός των υποψήφιων πελατών είναι μικρός (σήμερα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lak10 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 ρε παιδια στην forthnet πουλανε τρελα η γραμμη της θειας μου εχει δωθει 16/11 απο τον ΟΤΕ μεσω ΧΕΓ δρομολογουνται κανονικα οι κλησεις υπαρχει και αναγνωριση κλησης και μου λενε οτι η γραμμη δεν εχει παρει ημερομηνια ενεργοποιησης ακομα και δεν μπορουν να μου πουν ποτε θα ανανεωνεται ο χρονος προς κινητα εχει παρει ενα μηνα η ιστορια και ακομα πουλανε τρελα υποτιθεται το ΧΕΓ σε μια βδοαμαδα τελειωνει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Όχι απαραίτητα. Ο αριθμός των υποψήφιων πελατών είναι μικρός (σήμερα). Η ουσία ειναι να ειναι και οι τιμές ανταγωνιστικές σε σχέση με το οτε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Super Moderators Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Όχι απαραίτητα. Ο αριθμός των υποψήφιων πελατών είναι μικρός (σήμερα). στους εναλλακτικούς? Η ουσία ειναι να ειναι και οι τιμές ανταγωνιστικές σε σχέση με το οτε προφανώς θα είναι χαμηλότερες, το πόσο είναι θέμα κέρδους που θέλει να έχει ο εναλλακτικός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kifinas Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Σε όλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A_panM Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2012 σε τι μπορει να οφειλεται στο οτι αργει να παρει ip το thomson σε γραμμη forthnet σε σχεση με netfaster?Mε το πρωτο κανει κανενα 7λεπτο να παρει ip ενω συγχρονιζει κανονικα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lak10 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2012 παιδια μια ερτωση τωρα τελευτια σερνεται στο browsing ενω στο κατεβασμα μια χαρα σε περιπτωση ποου εχει προβλημα η forthnet επηρεαζομαι και εγω που εχω forthnet μεσω ΧΕΓ καιι η γραμμη ουσιαστικα ειναι του ΟΤΕ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ritakos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2012 Το προβλημα ειναι πως απο τις 22 Αυγουστου 2012 εχω κανει αιτηση να μεταφερθω απο το Double-Play (42 Ευρω/Μηνα) στο ADSL σκετο (18 Ευρω/Μηνα) και εξακολουθουν να με χρεωνουν με βαση το Double-Play. Εχω ηδη παει πανω απο 4 φορες στο καταστημα και εχω πει πως δεν προκειται να πληρωσω για κατι το οποιο δεν εχω αγορασει, και ειχα μαζι μου και την αιτηση για την αλλαγη του προγραμματος. Το καταστημα εστειλε 2 φορες e-mail στα κεντρικα και δεν μπηκαν στον κοπο να απαντησουνε, ενω σε τηλεφωνικη μου επαφη με το 13831 μου λενε πως δεν εχει γινει καμια αιτηση. Πως γινεται να μην εχει γινει αιτηση, και εγω να εχω την αιτηση στα χερια μου; Το θεμα ειναι πως 22 Οκτωβριου εγινε διακοπη του internet και το ξανασυνδεσανε στις 25 Οκτωβριου αλλα, μαλλον καποια στιγμη τον Δεκεμβριο θα το ξανακόψουνε. Και ρωταω εγω τωρα, γιατι να πληρωσω πλεον για κατι που δεν εχω αγορασει, ενω εχω αποδειξεις στα χερια μου, και η Forthnet να μην αναγνωριζει το λαθος της. Που πρεπει να απευθηνθω δηλαδη, στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και στον Συνηγορο του Καταναλωτη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα