rotten crusader Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 *Το θέμα είναι σοβαρό,σπάμ,αστειάκια και λοιπά δεν είναι ευπρόσδεκτα* Έχω αγοράσει εναν φορητό turbo-x απο το πλαίσιο,ο οποίος ως ώρας είχε εμφανίσει 2 φορές πρόβλημα στο σκληρό δίσκο,και τις 2 φορές οι υπάλληλοι απλά αλλάξαν δίσκο και δε προσπάθησαν να επανακτήσουν τα δεδομένα.Αλλά αυτό το ανέχτηκα.Πριν απο μια βδομάδα και μόλις ενα μηνα-και αν-μετα τη τελευταία επισκεψή μου για service αυτού,εμφάνισε πρόβλημα το οποίο τελικά οοφειλόταν σε καμένη μητρική.Το θέμα είναι οτι μου ζητάν να πληρώσω εγώ τη ζημιά,επείδη εχουν περάσει οι 12 μήνες της εγγύησης.Πρώτο παράδοξο,οτι πριν απο ενα μήνα που το πήγα,είχε ήδη περάσει ενας χρόνο απο τότε που το πήρα αλλα δε μου παν τίποτα περι εγγύησης.Δεύτετο παραδοξο?Επιμένουν να αγνοούν τον νόμο 3043/2002 του αστικού κώδικα περι παραγραφής,δλδ το 554 που συγκεκριμένα λέει "Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά". Πιστεύω,πως είναι μη φρόνιμο το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο ν'αμφισβητεί τον αστικό κώδικα.Αυτό που θα κάνω αύριο,είναι καταγγελία σε Ινκα,αλλα θα ψάξω και για ανάλογους φορεις(γενικη γραμματεία καταναλωτή,συνήγορο πολίτη κτλ).Απλά θέλω να ακούσω μια γνώμα και απο σας οσον αφορά στο τι θα ταν συνετό να κάνω,αν χρειάζεται να κάνω κατι περεταίρω. Υγ:Εν τω μεταξύ αυτή η νοοτροπία που έχουν πολλες εταιρίες,"προτιμώ να χάσω το πελάτη,παρα του παρέχω τ'αυτονόητα"δε την καταλαβαίνω.Δηλαδή δε μπορούν να δούν,τι χασούρα θα χουν,αν απογοητευσουν εμενα που χω σκάσει καποια χιλιάρικα εκει,και παρόλο που δεν έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος απο τη ποιοτητα των προιόντων,παρ ολα αυτά ήταν το μόνο κατάστημα που υποστήριζα και πρότεινα?Τι να πω?Είμαι απογοητευμένοςς ειλικρινά απο τη στάση τους...
Chris_85 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Pε συ βλεπω οτι και στα πιο φθηνα λαπτοπς δινει 24 μηνες εγγυηση..και απ οτι θυμαμαι δινει απο παλια τοσο.. Αν ωστοσο επιμενουν, η καταγγελια ειναι μονοδρομος γιατι ουσιαστικα καμμενη μητρικη=καινουριο λαπτοπ
Super Moderators paredwse Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 [...] Πριν απο μια βδομάδα και μόλις ενα μηνα-και αν-μετα τη τελευταία επισκεψή μου για service αυτού,εμφάνισε πρόβλημα το οποίο τελικά οφειλόταν σε καμένη μητρική. Το θέμα είναι οτι μου ζητάν να πληρώσω εγώ τη ζημιά,επείδη εχουν περάσει οι 12 μήνες της εγγύησης. [...] Δεύτετο παραδοξο?Επιμένουν να αγνοούν τον νόμο 3043/2002 του αστικού κώδικα περι παραγραφής,δλδ το 554 που συγκεκριμένα λέει "Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά".[...] Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα σου ανταπαντήσω όπως (πιστεύω ότι) θα σου απαντούσαν από το κατάστημα: η καμμένη μητρική δεν είναι πραγματικό ελλάτωμα, η καμμένη μητρική είναι ζημιά που επήλθε από την χρήση ή μάλλον την μη προβλεπόμενη χρήση. Πραγματικό ελλάτωμα ή έλλειψη συνομολογηθείσας ιδιότητας θεωρείται κάτι που είτε ήταν εξ αρχής χαλασμένο (κάτι που δεν συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση, αφού μέχρι πριν 1 βδομάδα, η μητρική ήταν ΟΚ) είτε κάτι που υποτίθεται ότι είχε ο υπολογιστής που σου πούλησαν αλλά τελικά δεν το είχε (πχ η διαφήμιση έλεγε ότι ο φορητός έχει blu-ray ενώ στην πραγματικότητα έχει DVD-R).
S2Katana Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα σου ανταπαντήσω όπως (πιστεύω ότι) θα σου απαντούσαν από το κατάστημα: η καμμένη μητρική δεν είναι πραγματικό ελλάτωμα, η καμμένη μητρική είναι ζημιά που επήλθε από την χρήση ή μάλλον την μη προβλεπόμενη χρήση. Πραγματικό ελλάτωμα ή έλλειψη συνομολογηθείσας ιδιότητας θεωρείται κάτι που είτε ήταν εξ αρχής χαλασμένο (κάτι που δεν συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση, αφού μέχρι πριν 1 βδομάδα, η μητρική ήταν ΟΚ) είτε κάτι που υποτίθεται ότι είχε ο υπολογιστής που σου πούλησαν αλλά τελικά δεν το είχε (πχ η διαφήμιση έλεγε ότι ο φορητός έχει blu-ray ενώ στην πραγματικότητα έχει DVD-R). Σωστό. Για να το παίξω όμως και εγώ δικηγόρος του διαβόλου του διαβόλου, το βάρος απόδειξης ότι το πραγματικό ελάττωμα δεν οφείλεται στην ίδια την ελαττωματικότητα του προιόντος, αλλά σε κακή χρήση, το έχουν αυτοί που επικαλούνται την μη υποχρέωση εκπλήρωσης του καθήκοντος εγγύησης, εν προκειμένω το Πλαίσιο.
rotten crusader Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Κοίτα όταν,3 φορές αλλάζουν δίσκο,χωρίς να τσεκάρουν τι είναι αυτό που κάνει τους δίσκους να κρασάρουν,καταλαβαίνουμε,οτι απλά η μητρική απο την αρχή μπορεί να ταν ελλατωματική,η η συναρμολόγη(της ψύξης πχ) να μην ήταν άρτια,και αυτό να οδηγούσε στη κατ'εξακουλούθησιν καταστροφή των δίσκων μου...απλά κάναν μια πολυ επιφανειακή διάγνωση...και καμια προσπάθεια για επανακτηση δεδομένων του χρήστη.Δε νομίζω φορητός της sony,να παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα,και να μη το εξαλείψουν ριζικά.Απλά η sony μπορεί να στο κρατήσει μισό μήνα,ενω το πλαίσιο 4 ώρες το πολυ.Δυστυχώς όπως λέει ο λαος,το καλο πράγμα αργεί να γίνει.Και για να κάνω και γω το δικηγόρο του διαβόλου,το προηγούμενο μήνα που λήξει ήδη η 12ετης εγγύηση,γιατι δε μου παν τίποτα?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και θα σου ανταπαντήσω όπως (πιστεύω ότι) θα σου απαντούσαν από το κατάστημα: η καμμένη μητρική δεν είναι πραγματικό ελλάτωμα, η καμμένη μητρική είναι ζημιά που επήλθε από την χρήση ή μάλλον την μη προβλεπόμενη χρήση. Πραγματικό ελλάτωμα ή έλλειψη συνομολογηθείσας ιδιότητας θεωρείται κάτι που είτε ήταν εξ αρχής χαλασμένο (κάτι που δεν συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση, αφού μέχρι πριν 1 βδομάδα, η μητρική ήταν ΟΚ) είτε κάτι που υποτίθεται ότι είχε ο υπολογιστής που σου πούλησαν αλλά τελικά δεν το είχε (πχ η διαφήμιση έλεγε ότι ο φορητός έχει blu-ray ενώ στην πραγματικότητα έχει DVD-R). και πως θα αποδείξουν ότι έφταιγε ο πελάτης? εδώ ακόμα και αν το έκανε επίτηδες δεν μπορούν...
De@th L0rd Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Παιδιά χάλασε έχω εγγύηση,φτιάξτε το ή δώστε μου άλλο.Τόσο απλά θα έπρεπε να ήταν τα πράγματα.
elven Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Παιδιά χάλασε έχω εγγύηση,φτιάξτε το ή δώστε μου άλλο.Τόσο απλά θα έπρεπε να ήταν τα πράγματα. Εγώ απο e-shop μια φορά χρειάστηκε να γυρίσω ελλατωματικό προιόν (drive) και δεν τους ενδιέφερε να μάθουν καν τι έχει,το πήραν και με δωκαν καινούριο. Τους το πήγα και με λάθος firmware απο τα πειράματα που έκανα μπας και δουλέψει. Εντός εγγύησης εννοείται,επίσης εννοείται ότι άλλο drive άλλο laptop αλλά να χαμε να λεγαμε
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Σωστό. Για να το παίξω όμως και εγώ δικηγόρος του διαβόλου του διαβόλου, το βάρος απόδειξης ότι το πραγματικό ελάττωμα δεν οφείλεται στην ίδια την ελαττωματικότητα του προιόντος, αλλά σε κακή χρήση, το έχουν αυτοί που επικαλούνται την μη υποχρέωση εκπλήρωσης του καθήκοντος εγγύησης, εν προκειμένω το Πλαίσιο. Δεν με κατάλαβες: το κατάστημα θα πει "δεν είχε πρόβλημα εξ αρχής η μητρική". Αυτή θα είναι η υπερασπιστική του γραμμή. Δεν μπορείς να υποχρεώσεις το ένα μέρος να αποδείξει κάτι αρνητικό. Είναι σαν να καλείς κάποιον να αποδείξει ότι ΔΕΝ είναι ελέφαντας. Κοίτα όταν,3 φορές αλλάζουν δίσκο,χωρίς να τσεκάρουν τι είναι αυτό που κάνει τους δίσκους να κρασάρουν,καταλαβαίνουμε,οτι απλά η μητρική απο την αρχή μπορεί να ταν ελλατωματική,ή η συναρμολόγη(της ψύξης πχ) να μην ήταν άρτια,και αυτό να οδηγούσε στη κατ'εξακουλούθησιν καταστροφή των δίσκων μου.. Και θα σου απαντήσουν "ελέγξαμε το σύστημα και το μόνο προβληματικό που είδαμε ήταν ο σκληρός δίσκος, τον οποίο και αντικαταστήσαμε τρεις φορές. Η μητρική δεν είχε κανένα πρόβλημα - γι'αυτό άλλωστε συνέχισε να λειτουργεί κανονικά ο υπολογιστής". .απλά κάναν μια πολυ επιφανειακή διάγνωση...και καμια προσπάθεια για επανακτηση δεδομένων του χρήστη. Δεν ξέρω την πολιτική και τους όρους εγγύηησης του καταστήματος. Είναι υποχρεωμένοι να ανακτήσουν τα δεδομένα σου; [...] Και για να κάνω και γω το δικηγόρο του διαβόλου,το προηγούμενο μήνα που λήξει ήδη η 12ετης εγγύηση,γιατι δε μου παν τίποτα? "Δεν σας είπαμε κάτι γιατί δεν είδαμε κάτι προβληματικό. Αλλιώς θα σας το λέγαμε". Αυτό δεν είναι μία πολύ πιθανή απάντησή τους; Τα γράφω όλα αυτά για να καταλάβεις ότι υπάρχει και ένας αντίλογος. Για να προετοιμαστείς καλύτερα.
S2Katana Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δεν με κατάλαβες: το κατάστημα θα πει "δεν είχε πρόβλημα εξ αρχής η μητρική". Αυτή θα είναι η υπερασπιστική του γραμμή. Δεν μπορείς να υποχρεώσεις το ένα μέρος να αποδείξει κάτι αρνητικό. Είναι σαν να καλείς κάποιον να αποδείξει ότι ΔΕΝ είναι ελέφαντας. Nαι, αλλά εφόσον κάηκε και ανήκει στην κατηγορία των ευαίσθητων ηλεκτρονικών, πιστεύω ότι με πραγματογνωμοσύνη εύκολα μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα πως είχε ελαττωματικότητα εξαρχής.Στην περίπτωση αυτή, το αποδεικτικό βάρος το έχει όντως ο πελάτης. Αναφέρθηκα στην περίπτωση του ισχυρισμού πως συγκεκριμένη ενέργεια του πελάτη οδήγησε αιτιωδώς στο κάψιμο της μητρικής.
rotten crusader Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Παιδιά σας ευχαριστώ πολυ που ασχολείστε με το θέμα,και paredwse μην ανησυχείς δε παραξηγώ τις προθέσεις σου
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Nαι, αλλά εφόσον κάηκε και ανήκει στην κατηγορία των ευαίσθητων ηλεκτρονικών, πιστεύω ότι με πραγματογνωμοσύνη εύκολα μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα πως είχε ελαττωματικότητα εξαρχής.Στην περίπτωση αυτή, το αποδεικτικό βάρος το έχει όντως ο πελάτης. Όπως αντιλαμβάνεσαι, αν είναι να πληρώνεις πραγματογνώμονα ΚΑΙ δικηγόρο για υπόθεση μικροδιαφορών Ειρηνοδικείου, καλύτερα να πάρεις νέο laptop. Αναφέρθηκα στην περίπτωση του ισχυρισμού πως συγκεκριμένη ενέργεια του πελάτη οδήγησε αιτιωδώς στο κάψιμο της μητρικής. Προφανώς κανένα κατάστημα δεν θα ισχυριστεί κάτι τέτοιο...
orck Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 σου ειπαν μηπως για ποιο λογο δεν εχεις εγγυηση 2 ετων;
Timour21 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δεν ξέρω την πολιτική και τους όρους εγγύηησης του καταστήματος. Είναι υποχρεωμένοι να ανακτήσουν τα δεδομένα σου; ) Καμία εταιρεία/μαγαζί δεν είναι υποχρεωμένο να προβαίνει σε ανάκτηση δεδομένων. Ο κάτοχος των δεδομένων είναι υποχρεωμένος να κρατάει backup (αν θέλει να έχει εξασφαλισμένα τα δεδομένα του) ή μπορεί να διαπραγματευτεί την ανάκτηση αυτών με έξτρα χρέωση.
S2Katana Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Όπως αντιλαμβάνεσαι, αν είναι να πληρώνεις πραγματογνώμονα ΚΑΙ δικηγόρο για υπόθεση μικροδιαφορών Ειρηνοδικείου, καλύτερα να πάρεις νέο laptop. Προφανώς κανένα κατάστημα δεν θα ισχυριστεί κάτι τέτοιο... Για το 1ο, εννοείται, άλλωστε αυτό σκέφτηκα να συμπληρώσω με edit. Για το 2ο, άστα, εμένα προσωπικά μου το είπε το Πλαίσιο.Αλλά επειδή επρόκειτο για mp3 των 70 ευρώ, είπα ούτε με εξώδικο να ασχοληθώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.