o_magazatoras Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 ...κι ας ελπίσουμε ότι θα ακουστούν κάμποσες γνώμες μέχρι το λουκέτο. Πολλές φορές κάποιος δημιουργεί μια Αγγελία με μόνο σκοπό να δει "πόσα πιάνει" το μαντζαφλάρι του.Γιατί δεν εξηγείται αλλοιώς να μην απαντάει.Υποθέτουμε ότι τον ενδιαφέρει να πουλήσει κάτι και όταν πουληθεί να έχει την ευγενή καλωσύνη να απαντήσει στα p.m.s των υπολοίπων.Αν βαριέται να απαντάει σε πολλά,ας διορθώσει τουλάχιστον τον τίτλο της Αγγελίας για να μην περιμένει ο άλλος. Ας πούμε ψάχνω για κάποιο συγκεκριμμένο κινητό.Εδώ μέσα υπάρχουν πολλά απ' αυτό που θέλω και ρωτάω κάποιον που πουλάει και με γράφει.Ή τον "μαρκάρω" αρνητικά ή ψάχνω άλλη ομοειδή Αγγελία.Και αν "γυρίσει" ο αρχικός και εγώ έχω "κλείσει αλλού",πως το κόβετε αυτό;Fair;Και αν η κοινωνικότητά μου μου υποβάλει ένα εύλογο time delay,γιατί να "πιαστώ" εγώ και να χάσω την επόμενη ευκαιρία; Καταλαβαίνω ότι πολλοί έχουν κι αλλού Αγγελίες,όπως και ότι χρησιμοποιούν αυτό το κομμάτι του forum για βιοπορισμό.Δεν έχω αντίρρηση,αλλά ούτε και θέλω εγώ να τους νουθετήσω επαγγελματικά,ποιός είναι ο σωστός τρόπος πώλησης δηλαδή. Γι αυτό λοιπόν θεωρώ απαραίτητο κομμάτι την ύπαρξη τηλεφώνου για την ανάρτηση κάποιας Αγγελίας. Και κάτι άλλο:Μήπως στη γενική συνωμοταξία περιλαμβάνεται και η δημοπρασία;Π.χ. λέει κάποιος,στείλ' τε μου p.m. με την προσφορά σας και αν με συμφέρει το πουλάω.Γιατί ρε φίλε να "σε" κοστολήσω εγώ και μάλιστα με αδιαφανείς διαδικασίες;Αφού δεν μπορώ να ξαναpostάρω μεγαλύτερο ποσόν εφ' όσον με ενδιαφέρει το αντικείμενο... Ευτυχώς υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις και βαλσαμώνεται η διάθεσή μου,σε σχέση με την ανθρωπιά και την κοινωνικότητα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Επειδή κοιτάζω για τηλέφωνο αυτόν τον καιρό, μπαίνω κάπως στις αγγελίες (πωλήσεις) που συνήθως τις αποφεύγω*. Το τηλέφωνο είναι μια λύση για γρήγορη επικοινωνία, όμως υπάρχουν δύο αρνητικά: α) αν υποθέσουμε ότι ο άλλος απλά ψαρεύει τιμές, τίποτε δεν τον εμποδίζει να μην απαντά στο τηλέφωνο, να έχει ένα νούμερο καρτοκινητού μονίμως κλειστό κτλ και β) προσωπικά θα δίσταζα να δώσω το τηλέφωνό μου ανοιχτά, ήδη ένα email account που έδωσα κάποτε (αλλού) για επικοινωνία κατακλύζεται από Νατάσες και Σουζάνες που μου τάζουν χάπια να μεγαλώσει το πουλί μου, να κληρονομήσω το ζάπλουτο Νιγηριανό μακαρίτη κτλ, κτλ. Μια εξήγηση (αθώα) για το γιατί δεν απαντάει κάποιος είναι επειδή αισθάνεται άσχημα να πει στον άλλο πως "με προσβάλεις φίλε, τηλέφωνο πουλάω (λ.χ.), όχι πατάτες φυτρωμένες, τι τιμή είναι αυτή που προτείνεις". Το παζάρι πέφτει σύννεφο (δεν ξέρω στο insomnia, σε κάτι site "δημοπρασιών" πάντως...) Φαντάζομαι σπάνια συμβαίνει αυτό, πάντως έχω δει χρήστες εδώ που παρακαλούν να μην τους κάνουν παζάρια στις προσφορές, άρα εικάζω συμβαίνει, σε κάποιο βαθμό. Γενικά, όμως, ο προβληματισμός είναι σωστός, ειδικά η ηθική υποχρέωση του υποψήφιου αγοραστή να δώσει έναν εύλογο χρόνο στον πωλητή να απαντήσει προτού κοιτάξει αλλού. Πρακτικά, ο υποψήφιος αγοραστής μειονεκτεί και δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι γι' αυτό. * Σύντομη offtopic ιστορία: τις αποφεύγω, γιατί το insomnia το ανακάλυψα μέσω κάτι τύπων που τσακώνονταν για site δημοπρασιών και είχαν μεταφέρει την κόντρα τους εδώ, και το τι είχαν δει τα μάτια μου τότε, δεν περιγράφεται. Τραυματική εμπειρία.
o_magazatoras Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Το τηλέφωνο είναι μια λύση για γρήγορη επικοινωνία, όμως υπάρχουν δύο αρνητικά: α) αν υποθέσουμε ότι ο άλλος απλά ψαρεύει τιμές, τίποτε δεν τον εμποδίζει να μην απαντά στο τηλέφωνο, να έχει ένα νούμερο καρτοκινητού μονίμως κλειστό κτλ Τότε θα μου λύσει τα χέρια και με μεγάλη μου ευχαρίστηση θα του απονείμω αρνητική ψήφο.Αν μάλιστα σαν εμένα είναι και καμπόσοι άλλοι,ίσως ξανασκεφτεί να χρησιμοποιήσει το τμήμα των αγγελιών για μαϊμού προσφορές. β) προσωπικά θα δίσταζα να δώσω το τηλέφωνό μου ανοιχτά, ήδη ένα email account που έδωσα κάποτε (αλλού) για επικοινωνία κατακλύζεται από Νατάσες και Σουζάνες που μου τάζουν χάπια να μεγαλώσει το πουλί μου, να κληρονομήσω το ζάπλουτο Νιγηριανό μακαρίτη κτλ, κτλ. Φτιάχνεις ένα e-mail για τις Αγγελίες,το ποίο το δίνεις σ' αυτόν που ενδιαφέρεται την ώρα που θα χρειαστεί,ελαχιστοποιώντας έτσι την δημόσια αναγραφή του.Αν σου ζητάνε να μεγαλώσεις το απαυτό σου μετά,θα ξέρεις ποιός το ζητάει αυτό.Καλό; Kαι για κινητό που λες,το ίδιο,αν παρακολουθείς,είναι αρκετοί που έχουν επαναληπτικές αγγελίες. Μια εξήγηση (αθώα) για το γιατί δεν απαντάει κάποιος είναι επειδή αισθάνεται άσχημα να πει στον άλλο πως "με προσβάλεις φίλε, τηλέφωνο πουλάω (λ.χ.), όχι πατάτες φυτρωμένες, τι τιμή είναι αυτή που προτείνεις". Το παζάρι πέφτει σύννεφο (δεν ξέρω στο insomnia, σε κάτι site "δημοπρασιών" πάντως...) Φαντάζομαι σπάνια συμβαίνει αυτό, πάντως έχω δει χρήστες εδώ που παρακαλούν να μην τους κάνουν παζάρια στις προσφορές, άρα εικάζω συμβαίνει, σε κάποιο βαθμό. Το είπες μόνος σου,αυτοί που είναι κάθετοι στην τιμολόγησή τους (προς τιμή τους) το αναφέρουν και δεν μαζεύουν τους φραγκοφονιάδες.
vagpap Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 ...Υποθέτουμε ότι τον ενδιαφέρει να πουλήσει κάτι και όταν πουληθεί να έχει την ευγενή καλωσύνη να απαντήσει στα p.m.s των υπολοίπων.Αν βαριέται να απαντάει σε πολλά,ας διορθώσει τουλάχιστον τον τίτλο της Αγγελίας για να μην περιμένει ο άλλος. Ας πούμε ψάχνω για κάποιο συγκεκριμμένο κινητό.Εδώ μέσα υπάρχουν πολλά απ' αυτό που θέλω και ρωτάω κάποιον που πουλάει και με γράφει.Ή τον "μαρκάρω" αρνητικά ή ψάχνω άλλη ομοειδή Αγγελία.Και αν "γυρίσει" ο αρχικός και εγώ έχω "κλείσει αλλού",πως το κόβετε αυτό;Fair;Και αν η κοινωνικότητά μου μου υποβάλει ένα εύλογο time delay,γιατί να "πιαστώ" εγώ και να χάσω την επόμενη ευκαιρία; Thumbs up στο σχόλιο περί είτε απάντησης στα pm είτε αλλαγής του τίτλου της αγγελίας. Είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς αν έχει πουληθεί ένα ή περισσότερα προϊόντα ώστε να ξέρει τι γίνεται και με τυχόν εναλλακτικά.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δεν υπερασπίζομαι τη συμπεριφορά αυτών που δεν απαντούν (ναι, θεωρητικά κάποιος μπορεί να παίρνει με pm προσφορές γελοίες και να μη θέλει να θίξει τον άλλο, αλλά πρακτικά πόσο να συμβαίνει αυτό...) απλά προσπαθώ να καταλάβω: α) Σε τι θα διαφοροποιήσει η μη απάντηση στο τηλέφωνο το θέμα σε σχέση με την αρνητική από ό,τι η μη απάντηση σε pm και β) Σε τι βοηθά η αναγραφή του τηλεφώνου τον αγοραστή που νοιώθει δεσμευμένος από το pm που έστειλε και κινδυνεύει να χάσει μια άλλη περίπτωση όσο ο δήθεν πωλητής και στην πραγματικότητα αλιέας τιμών κωλυσιεργεί. Θέλω να πω, επειδή εγώ δεν έχω τέτοια εμπειρία, από αυτούς που καθυστερούν να απαντήσουν σε pm, πόσοι τελικά απαντούν, ώστε να πει κανείς καλόπιστα ότι η καθυστέρηση οφειλόταν απλά στο ότι δεν τσεκάριζαν συνεχώς τα μηνύματά τους; Το ότι πρέπει να ενημερώνει την αγγελία ο πωλητής όταν δίνει το προσφερόμενο αντικείμενο, αυτό είναι βέβαιο.
PCharon Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Είναι δυνατόν να γίνει υποχρεωτικό να αναρτά κάποιος το τηλέφωνό του σε κοινή θέα?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Είναι δυνατόν να γίνει υποχρεωτικό να αναρτά κάποιος το τηλέφωνό του σε κοινή θέα? όχι βέβαια... αν και με έχει τσαντίσει και μένα το να μας γράφει στα @@ του (μετά από pm) είτε κάποιος που πουλάει είτε κάποιος που αγοράζει, δυστυχώς δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι
PCharon Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Άμα είναι δηλαδή να βάλω τηλέφωνο, διεύθυνση κτλ στην υπογραφή μου, μη δυσκολεύω τον κόσμο (όνομα υπάρχει ούτως ή άλλως χα). (Πάντως στα περί "ελεύθερης-ψαρωτικής κοστολόγησης" έχει ένα δίκιο ο magazatoras, δεν τα καταλαβαίνω αυτά) εν τω μεταξύ κατά σύμπτωση ήθελα να αναρτήσω αυτές τις ημέρες δύο πραγματάκια, χα
pournaras Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Μηπως τουλαχιστον να ηταν υποχρεωτικη η αναγραφη της τιμης ωστε να μην υπαρχει το παζαρι; Διοτι το παζαρι καθε αλλο παρα κακο ειναι αλλα στην προκειμενη περιπτωση γινεται πισω απο τις κουρτινες, με αποτελεσμα, και να μην ξερει ο αγοραστης τι παιζεται απο θεμα τιμων (μπορει ρε παιδακι μου να γουσταρει στην τελικη να το χτυπησει και διπλασια τιμη απο καποιο αλλο αλλα να μην ξερει τι τελικα τιμες παιχτηκαν), και απο την αλλη ο καθε αγοραστης, καθεται σα μλκς και περιμενει (και ισως χασει καποια αλλη καλη ευακαιρια) ποτε θα αποφασισει ο πωλητης να θεωρησει καποια απο τις τιμες που ελαβε, ως ικανοποιητικη.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Γι αυτό λοιπόν θεωρώ απαραίτητο κομμάτι την ύπαρξη τηλεφώνου για την ανάρτηση κάποιας Αγγελίας. Σωστα ολα, εδω διαφωνω. Εγω δεν θελω να φαινεται στον κοσμο κατι προσωπικο, οπως το κινητο μου. Ενας να βρεθει να σπαμαρει, τελειωσα... Γιαυτο και σε καθε αγγελια δινω το email ως εναλλακτικη με τα pm.
o_magazatoras Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Ρε παιδιά,δεν λέω για το παζάρι,άλλωστε άμα γράφει τιμή είτε δέχομαι και πάω για αγορά είτε δεν δέχομαι και πάω για άλλη αγγελία στα μέτρα μου.Δεν έχετε καταλάβει τι λέω. Υπάρχει κάποιο αντικείμενο,ενδιαφέρομαι και μέχρι να μου απαντήσει ο άλλος μπαίνει στο καπάκι ομοειδές και εγώ περιμένω να μου απαντήσει ο πρώτος.Και ...το χάνω (το δεύτερο). Οπότε με καλή διάθεση,είτε κοιτάω όλα όσα με ενδιαφέρουν και άμα κάτσει κάποιο το δαγκώνω και άμα μου απαντήσει κάποιος πωλητής του λέω ότι πήρα από αλλού και "καλή πώληση" νάχει,είτε τον πασσάρω με μια αρνητική σε εύλογο χρονικό διάστημα.Το οποίο μπορεί να καθοριστεί άτυπα από μας.Δηλαδή μπορούμε να θεσμοθετήσουμε συζητώντας πότε θα μαυρίζουμε τους πωλητές ή και τους αγοραστές μαζί,γιατί υπάρχει και αυτή η περίπτωση να δεσμευτεί κάποιος και την τελευταία στιγμή να κλωτσήσει η πώληση. Συζήτηση κάνουμε,έτσι; Για το τηλέφωνο,εμένα προσωπικά δεν με πειράζει και όσες φορές χρειάστηκε το δημοσιοποίησα,αφού δεν κρύβομαι από κανέναν.Ίσα-ίσα μάλιστα,αν θελήσω να πουλήσω κάτι θα με ενδιέφερε να ζεστάνω άμεσα την τσεπούλα μου ή να πουλήσω τη μαγγιά μου στην ομήγυρη πασσάροντας το καινούργιο μου απόκτημα,αντίστοιχα...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Ειναι διαφορά αντιληψης. Τον τηλεφωνικο αριθμο τον θεωρω σχετικα αμεσο προσωπικο δεδομενο, καλλιστα μαλιστα μπορει καποιος να σου σπασει τα νευρα αν εχει ορεξη. Οποτε "στειλτε pm/email" κι εκει δινω το κινητο οταν ειναι απαραιτητο. Στο email τι θα σου κανει? Θα σπαμαρει? 3 κλικ υποθεση να το "φτιαξεις" Οσο για τις αρνητικες και τις θετικες, δεν ειναι κατι πρωτιστης σημασιας για εμενα. Π.χ. παρα πολλες φορες ειχα συναλαγη με αγγελια μελους απο εδω, και ουτε καν ζητησα/ζητησε θετικη αξιολογηση. Παρολ αυτα, ενας και μοναδικος πηρε απο εμενα μια μητρικη χωρις να εχει ελεγξει αν ταιριαζει με τη καρτα γραφικων του. Αυτος βεβαια ισχυριστηκε οτι δεν αναβε το pc...μα πώς ν' αναψει αφου δεν κανει η vga? Κι ομως, εφαγα την αρνητικη μου και φαινοταν για καμποσο καιρο οτι εχω 0% αξιολογηση και -1. Δεν ηταν ακριβως ετσι τα πραγματα ομως... Οποτε ως παθων, μετριαζω ΠΟΛΥ το κατα ποσο για μενα μετραει η αξιολογηση..
roybatty Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Παρολ αυτα, ενας και μοναδικος πηρε απο εμενα μια μητρικη χωρις να εχει ελεγξει αν ταιριαζει με τη καρτα γραφικων του. Αυτος βεβαια ισχυριστηκε οτι δεν αναβε το pc...μα πώς ν' αναψει αφου δεν κανει η vga? Κι ομως, εφαγα την αρνητικη μου και φαινοταν για καμποσο καιρο οτι εχω 0% αξιολογηση και -1. Δεν ηταν ακριβως ετσι τα πραγματα ομως... Οποτε ως παθων, μετριαζω ΠΟΛΥ το κατα ποσο για μενα μετραει η αξιολογηση.. Με συγχωρείς αλλά αυτό είναι απλώς η δική σου άποψη επί του θέματος.Επειδή όλοι μας είμαστε πρώτα αγοραστές και ύστερα πωλητές,καλό είναι να σκεφτόμαστε και τι θα μπορούσε να συμβεί αν ήμασταν εμείς στη θέση του αγοραστή.Ασχέτως αν ταίριαζε ή όχι η κάρτα γραφικών του με την μητρική,του πρότεινες να σου την επιστρέψει πίσω και να του δώσεις πίσω τα χρήματά του (μείον το κόστος των μεταφορικών-εαν υπήρχαν-αφού ήταν δικό του το λάθος)? Αν ναι,αμφιβάλλω αν θα έμπαινε στη διαδικασία να σου ρίξει αρνητική.Εκτός κι αν ήταν δα τόσο ανάποδος,ή είχε κανένα βίτσιο να δοκιμάζει κάρτες γραφικών στο pc του,η ακόμα χειρότερα πήρε motherboard με pci-e ενώ είχε κάρτα AGP Αν βαριόμαστε να μπούμε στη διαδικασία να εξυπηρετήσουμε τον άλλο (οχι εσύ συγκεκριμένα GeorgeMan) τότε γιατί να έχουμε την απαίτηση να μας δώσει τα λεφτά του? Προσωπικά προτιμώ να το πάρω πίσω (ειδικά αν είναι πράγμα μικρής αξίας) παρά να κάνω φασαρία.Δεν αξίζει και τον κόπο.
bluesattack Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Oλα αυτα λυνονται σε μεγαλο βαθμο με : Yποχρεωτικη αναγραφη τιμης (και απο κει και περα δυνατοτητα επεξεργασιας αυτης αν αλλαξει κατι,κατι βεβαια που γινεται και τωρα ). Ανοικτες αγγελιες .Να μπορει ο πιθανος αγοραστης να γραψει πιθανες αποριες του και να φαινεται οτι εκδηλωνει και ενδιαφερον για την αγγελια. Καταλαβαινω οτι η προταση για ανοικτες αγγελιες μπορει να επιφερει σπαμαρισμα η αψιμαχιες . Και καταλαβαινω οτι καποιος θα πει οτι ειτε στειλεις πμ ειτε ποσταρεις στην αγγελια δειχνεις το ενδιαφερον σου για το προιον. Μονο που στην δευτερη περιπτωση γινεται δημοσια ,οποτε καποια παρεμβαση του διαχειριστη (πχ να στειλει ενα μηνυμα στον πωλητη κανοντας παρακληση να ενημερωσει τους φορουμιτες αν η αγγελια ειναι ακομα σε ισχυ ) γινεται πιο ευκολα.Ο οποιος διαχειριστης πρεπει να ειναι πιο ΄΄απικο'' (δεν υποννοω οτι ο συγκεκριμενος δεν κανει καλα την δουλεια του ,εννοω οτι απλως αυτη θα ειναι αν οχι πιο δυσκολη πιο χρονοβορα ). Οσο για τυχον αψιμαχιες..μεγαλα παιδια ειμαστε, στο χερι μας ειναι να κρατησουμε το επιπεδο. Νομιζω μονο ετσι μπορει κατι να αλλαξει..
elven Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Οι αγγελίες που είναι σωστές κατά τη γνώμη μου είναι ελάχιστες,τα περισσότερα μέλη που βάζουν αγγελία είναι απλοί μαυραγορίτες. Είναι σπαστικό να βλέπεις συνέχεια τα ίδια άτομα να πουλάνε κάτι,εμποροπανήγυρη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.