Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

PavelX

Χολινεργικη Κνιδωση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγνώμη για το post αυτό αλλα πραγματικά δεν ξέρω που αλλου να ψάξω.Πάσχω από χολινεργικη κνιδωση.Συγκεκριμένα είναι μια κνίδωση με την οποία βγάζω σπυριά σε όλο μου το σώμα μετά από αύξηση θερμοκρασίας.Συγκεκριμένα :

 

Η Χολινεργική Κνίδωση συνίσταται από λεπτότατα (περ. 0,3 εκ) σπυράκια που

περιβάλλονται από άσπρη ή ερυθρή ζώνη. Εμφανίζονται μετά από σωματική άσκηση,

ζέστη ή συναισθηματική πίεση. Ο κνησμός είναι έντονος. Οποιοσδήποτε παράγοντας

που αυξάνει τη θερμοκρασία του δέρματος μπορεί να προκαλέσει αυτούς τους μικρούς

πομφούς (ιδρώτας, ήλιος, ζεστά μπάνια, θυμός).

 

Έψαξα το Web αλλά δεν βρήκα τίποτα ουσιώδες, πήγα σε γιατρούς (πάνω από 6 διαφορετικούς) και δεν κατάφεραν τίποτα.

 

Παιδιά , όποιος ξέρει κάτι είτε από προσωπική πείρα , είτε από οπουδήποτε αλλού παρακαλώ κάντε reply.Please μην κάνετε delete το topic αυτό.Είναι μεγάλη ανάγκη.Ευχαριστώ για τον χρόνο.

 

Παύλος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dear pavlo den einai tipota to anisixitiko....

 

einai mia apantisi toy anosopoihtikoy soy sistimatos stin zesti kai se ola ayta poy anafereis....

 

pigaine edw

mporeis na apofygeis ena arketo tmima twn symptwmatwn prosexwntas ti trws, me mia swsti iatriki parakoloythisi....me xrisimopoihsi antistaminikwn, gnwrizw farmako to opoio tha endyknyotan omws den lew tipota....

 

OMWS kai tonizw OMWS pigaine se kapoion dermatologo ... eipes piges se 6...pigaine se kapoion 7o i kai 8o an xreiastei ... an kai den pisteyw na min soy eipan ta pollaplasia apo osa soy eipa egw.....

 

na eisai kala kai na min anisixeis

 

<small>[ 30-04-2002, 02:44: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: mrFrodo ]</small>

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για το reply αλλά δες πως εχει το πράγμα.Στους γιατρούς που πήγα , διέγνωσαν τι έχω αλλά δεν ξέρουν την θεραπεία.Οπότε μου έδωσαν κάποια φάρμακα (Aerius,Zaditen etc) τα οποία στην αρχή βοηθούσαν αλλά μετά τίποτα.Οπότε μου έκαναν ένεση κορτιζόνης.Πάλι τίποτα.Μετά από αυτό , έχω κόψει για 1 περίπου μήνα τις σοκολάτες , τις κοκα κόλες , τα αλμυρά και γενικά ότι περιέχει καφεϊνη.

Ακόμα αποτέλεσμα δεν είδα.Πάσχω εδώ και 2 χρόνια , αλλά αυτά τα Χριστούγεννα επιδηνώθηκε.Φαντάσου να μπαίνεις μέσα στο σπίτι και να γεμίζεις με σπυριά μέσα σε 2-3 λεπτά !

 

Οπότε εάν κάποιος γνωρίζει οτιδήποτε για το θέμα , ας μου κάνει ένα reply.

 

Παύλος

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Paidia de 3erw na apanthsw sto topics 8a h8ela omws na sas rwthsw kati allo sxetiko me dermatologika,to exw petyxei se arketa paidia k isws kapoios na mporei na voh8hsei!eixa paei sto parel8on se giatro gia kati psila spyrakia sto panw meros twn xeriwn mou,mpratsa,m eipane xhneio derma terma k teleiwse!exei akousei kaneis tpt 8erapeies klp?eixe kapoios apo esas k tou perase me kapoia 8erapeia?mou eipane oti me ta xronia k apo mono tou isws perasei,isxyei??thx...!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

koita den exo thn lysh sto problhma sou alla ypomonh 8a sou perasei.

To mono pou mporo na sou po einai na kaneis mia bolta apo auto to site kai na ri3eis mia matia mpas kai breis kati, epishs mporeis na rotiseis kai edo.

Elpizo na psiloboi8isa kai kane ypomonh.

Episis kati oxi kai toso iatriko alla pou poles fores exei apotelesma einai otan kaneis mpanio stis perioxes pou exeis spyrakia na tis pernas me sapouni(prasino) kapote eixa ki ego ena psiloparomoio problhma kai se syndiasmo me sapouni ekane douleia.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

basika gia tin xolinergiki knidwsi den yparxei therapeia gia na ta leme starata....

 

mono me antistaminika kai kortizonoyxa eperxaitai mia anakoyfisi....

yparxoyn periptwseis poy ta symptwmata ekanan na eksalifthoyn dekaetia...

 

oso gia to xineio derma einai klironomiko, einai ek genetis kai xalara den peirazei kanena kai opws soy eipane me ta xronia isws fygei

 

b good kai kalo pasxa

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουσε ειχε αυτο το προβλημα ενας φιλος μου παλια, κυριως αποδειχτηκε οτι στις κρισεις επαιζε ρολο ο ψυχολογικος παραγοντας. Δηλαδη ειχε παγιωθει μια κατασταση αυθυποβολης, οπως συμβαινει με το αγχος.

Σκεφτοτανε τωρα θα με πιασει και τον επιανε...

Ετσι καποια στιγμη παραλληλα με την δερματολογικη θεραπεια ακολουθησε και μια ψυχοθεραπεια (μη φανταστεις οτι πλακωθηκε στα ψυχοφαρμακα, καθε αλλο) και τωρα εκδηλωνεται σπανια.

Κοιταξε (μεσω ειδικου) αν υπαρχει και ψυχολογικος παραγοντας και σε σενα και εστιασου και εκει. Παντως στα δερματολογικα το ψυχολογικο στοιχειο ειναι κυριαρχο, προσεξε το αυτο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

se oles tis <<aftoanoses>> astheneies o psychologikos paragontas einai synithos o kyrioteros paragontas i kirios paragontas ,

afto den xreiazete na eise giatros gia na to gnorizeis ,xoris na simainei oti aparaitita exeis

aparaitita kapoio sovaro psychologiko provlima,

poles fores otan gia megalo xroniko diastima

katapnigeis kapoia pragmata gai na min vgouyn pros ta exo

i apla ipomeneis kapoies katastaseis syssorevounte kapoioa <<arnitika fortia>> pou syxna vgainoun stin epifaneia me mia lanthanousa morfi .....

kali anastasi ,

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη τώρα θα έχω αυτό το πράγμα για την υπόλοιπη ζωή μου ??????

Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις...Εύχομαι πραγματικά να μην συμβεί σε κανέναν αυτό που συμβαίνει σε μένα.

Συμπέρασμα : Η ΥΓΕΙΑ είναι το πολυτιμότερο πράγμα στον κόσμο !!!

 

Και πάλι ευχαριστώ...

 

Παύλος

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω και εγω κνιδωση εδω και ενα 6μηνο.νοσηλευτηκα πολλες φορες και εκτος απο κορτιζονι και πολλα αλλα φαρμακα λυση δεν βρηκα.σημερα ξυπνησα για ακομα μια φορα με πρισμενο ολο μου το προσωπο..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και στην αρχη λεω..."μπα πως και γραφουν greeklish και δεν τους την λεει κανεις????μεχρι που κοιταξα ημερομηνιες...μπραβο gkika...αλλα αυτο που εκανες στο post ας το ειχες κανει στην αμμο σε καμια παραλια...:P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει είδα κι εγώ ότι πρόκειται για τυμβωρυχία αλλά λόγω του "ευαίσθητου" θέματος δεν σχολίασα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον η περίπτωσή σου είναι χειρότερη από τη δική μου.

δοκίμασε να κάνεις δίαιτα με σούπες για 6 μήνες ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Αυτό μου είχε προτείνει ο γιατρός αλλά τον έγραψα. Πολλές φορές οι παράγοντες είναι ψυχολογικοί (άγχος).

 

Οπότε ή δοκιμάζεις την δίαιτα ή περνάς σε πιο ακραίες καταστάσεις όπως του να προκαλείς την αλλεργία. Τι εννοώ. Ένας γιατρός μου είπε να την προκαλώ συνέχεια ώστε το σώμα να αποκτήσει αντοχές και αντισώματα.

 

Η αλήθεια είναι πως μια μέρα ξύπνησα και απλά είπα "ωχ βαρέθηκα" και δεν ασχολήθηκα ξανά. Πλέον έχει σχεδόν περάσει.

 

Κουράγιο φίλε

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.