Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, free66 είπε

Τελικά η κοπέλα από την επίσημη τεχνική υποστήριξη της toshina την comfort team μου απάντησε ότι ελάχιστο μήκος σωλήνα είναι 2,5 μέτρα. Οπότε εάν βάλουμε το ελάχιστο έχουμε :

80 εγκατάσταση συν  2,5μ επί 20ευρώ το μέτρο = 50 ευρώ σωλήνα και 2,5 μέτρα  επί 10 ευρώ το μέτρο η μόνωση άλλα 25 ευρώ. Σύνολο 80+50+25=155 ευρώ καθαρά. Συν φπα 24% 37,20 ευρώ.

Τελικό ελάχιστο κόστος εγκατάστασης από comfort team 192.20 ευρώ.

Αποκλείεται, κάποιος από τους 2 σας κάτι δεν κατάλαβε καλά. Η τιμή είναι εξωφρενική.

Ίσως οι χρεώσεις είναι από τα 2.5 μέτρα και άνω.

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε το ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο τμήμα στη Toshiba και το έψαξα.

Βρήκα το τηλέφωνο 210 679 6360 το οποίο αφού σε καλώσορίζει στη γραμμή δροσιάς (😂) (το χειμώνα τι θα λέει;) αναφέρει ότι λειτουργεί καθημερινά από τις 8 το πρωί έως τις 10 (ενδιαφέρον!!!).

Είμαι τώρα στην αναμονή για να πάρω τιμή για συντήρηση...

Comfort Team 

Σύμμαχος για τη δική σας απόλυτη άνεση!

Η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ο κύριος στόχο μας. Έτσι για την καλύτερη τεχνική υποστήριξη των οικιακών και ημικεντρικών μονάδων δημιουργήσαμε την ομάδα Comfort Team.

Η Comfort Team διαχειρίζεται όλα τα θέματα :

Εγκατάστασης

Συντήρησης

Επισκευής

Εγγύησης

Μετεγκατάστασης

Ανταλλακτικών και Εξαρτημάτων

Η Comfort Team εξασφαλίζει για εσάς : -Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών

-Ταχύτητα εξυπηρέτησης Χαμηλό κόστος εργασιών

-Γνησιότητα ανταλλακτικών Πανελλαδική κάλυψη

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε στη γραμμή Δροσιάς που λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 22:00 (εκτός Κυριακής): 801 11 19000 (από σταθερό) ή +30 210 679 6360 (από κινητό)

http://www.toshiba-aircon.gr/after-sales/comfort-team/

Επεξ/σία από guzel
  • Like 2
Δημοσ.

Και όμως liakjim. Ξαναμίλησα προς επιβεβαίωση των τιμών. Το κόστος των 80 ευρώ καθαρά για την εγκατάσταση μπορεί να θεωρηθεί λογικό για toshiba.  Λογικό  δεν είναι να μην δίνουν καθόλου υλικά όπως οι υπόλοιποι. Και το ποιο εξωφρενικό για εμένα είναι η χρέωση 10 ευρώ ανά μέτρο της μόνωσης που δεν το έχω δει εγώ προσωπικά  σε κανέναν.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, guzel είπε

Δε το ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο τμήμα στη Toshiba και το έψαξα.

Βρήκα το τηλέφωνο 210 679 6360 το οποίο αφού σε καλώσορίζει στη γραμμή δροσιάς (😂) (το χειμώνα τι θα λέει;) αναφέρει ότι λειτουργεί καθημερινά από τις 8 το πρωί έως τις 10 (ενδιαφέρον!!!).

Είμαι τώρα στην αναμονή για να πάρω τιμή για συντήρηση...

Comfort Team 

Σύμμαχος για τη δική σας απόλυτη άνεση!

Η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ο κύριος στόχο μας. Έτσι για την καλύτερη τεχνική υποστήριξη των οικιακών και ημικεντρικών μονάδων δημιουργήσαμε την ομάδα Comfort Team.

Η Comfort Team διαχειρίζεται όλα τα θέματα :

Εγκατάστασης

Συντήρησης

Επισκευής

Εγγύησης

Μετεγκατάστασης

Ανταλλακτικών και Εξαρτημάτων

Η Comfort Team εξασφαλίζει για εσάς : -Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών

-Ταχύτητα εξυπηρέτησης Χαμηλό κόστος εργασιών

-Γνησιότητα ανταλλακτικών Πανελλαδική κάλυψη

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε στη γραμμή Δροσιάς που λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 22:00 (εκτός Κυριακής): 801 11 19000 (από σταθερό) ή +30 210 679 6360 (από κινητό)

http://www.toshiba-aircon.gr/after-sales/comfort-team/

Το νούμερο περιμένουμε με αγωνία !!

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, guzel είπε

Κάτσε να δούμε αν το σηκώσουν...ακούω τραγουδάκια 

spacer.png

βλεπω να μενεις απο μπαταρια πρωτα.αχαχαχαχαχα .

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, guzel είπε

Κάτσε να δούμε αν το σηκώσουν...ακούω τραγουδάκια 

spacer.png

Πατήστε 1. Να κανονίσετε ραντεβού για συντήρηση

Πατήστε 2. Να μιλήσετε με τεχνικό

Πατήστε 3.  Για ασθενοφόρο

 

 

Δημοσ.

Το σήκωσε ένας ακουγόταν και κόσμος μεσα και μου ζήτησε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς έχει συστημικό πρόβλημα όπως μου είπε. Του ζήτησα αν μπορεί να μου δώσει ενδεικτικά ένα κόστος για συντήρηση και μου είπε ότι για κόστος δε.μπορει να μου πει καθώς αυτή είναι γραμμή γραμματείας και θα με καλέσουν αύριο να μου πουν. Ο ίδιος ωστόσο μου είπε ότι θα με καλέσει σε λίγο μόλις επανέλθει το σύστημα!!!

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, free66 είπε

Και όμως liakjim. Ξαναμίλησα προς επιβεβαίωση των τιμών. Το κόστος των 80 ευρώ καθαρά για την εγκατάσταση μπορεί να θεωρηθεί λογικό για toshiba.  Λογικό  δεν είναι να μην δίνουν καθόλου υλικά όπως οι υπόλοιποι. Και το ποιο εξωφρενικό για εμένα είναι η χρέωση 10 ευρώ ανά μέτρο της μόνωσης που δεν το έχω δει εγώ προσωπικά  σε κανέναν.

Τόσοι υπάρχουν.

Στην τελική πάρε την υπηρεσία του Κωτσόβολου που δίνουν και εγγύηση. Απλά θα θες και ηλεκτρολόγο ξεχωριστά .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, guzel είπε

Το σήκωσε ένας ακουγόταν και κόσμος μεσα και μου ζήτησε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς έχει συστημικό πρόβλημα όπως μου είπε. Του ζήτησα αν μπορεί να μου δώσει ενδεικτικά ένα κόστος για συντήρηση και μου είπε ότι για κόστος δε.μπορει να μου πει καθώς αυτή είναι γραμμή γραμματείας και θα με καλέσουν αύριο να μου πουν. Ο ίδιος ωστόσο μου είπε ότι θα με καλέσει σε λίγο μόλις επανέλθει το σύστημα!!!

Όταν δουλέψει το "σύστημα" και μάθεις την τιμή..(φοβάμαι ότι θα πει φαρμακονούμερο),ρωτά και τι συμπεριλάβει η συντήρηση..

Ο Κωτσος 19.90€ την έχει συντήρηση..

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Δευτέρα πρωί γύρω στις 9πμ  κάλεσα την cοmfort team για την εγκατάσταση. Κύριε θα σας πάρουμε σε λίγο να σας ενημερώσουμε για το κόστος και να κλείσουμε εάν θέλετε ραντεβού. Κρατήστε και το νούμερο που έλαβε η κλήση σας (ένας 6ψήφιος) γιατί σε κάθε τηλ. επικοινωνία θα σας το ζητάνε.  Φτάνει Δευτέρα μεσημέρι, τίποτα. Ξανά κλήση. Ναι κύριε μην ανησυχείτε θα σας πάρουμε. Τρίτη μεσημέρι ξανά τηλέφωνο. Τα ίδια. Μην ανησυχείτε θα σας πάρουμε. Σήμερα το πρωί ξανά τηλ. Τελικά κατά τις 1:30 επιτέλους επικοινώνησαν.

Άστο μην πάρεις τηλ. στο 2102714569. Είναι τηλ. επίσημου συνεργάτη. Από ότι κατάλαβα την εγκατάσταση ή την συντήρηση την αναθέτουν στους επίσημους συνεργάτες τους που είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα τους.

 

Επεξ/σία από free66
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, free66 είπε

 Δευτέρα πρωί γύρω στις 9πμ  κάλεσα την cοmfort team για την εγκατάσταση. Κύριε θα σας πάρουμε σε λίγο να σας ενημερώσουμε για το κόστος και να κλείσουμε εάν θέλετε ραντεβού. Κρατήστε και το νούμερο που έλαβε η κλήση σας (ένας 6ψήφιος) γιατί σε κάθε τηλ. επικοινωνία θα σας το ζητάνε.  Φτάνει Δευτέρα μεσημέρι, τίποτα. Ξανά κλήση. Ναι κύριε μην ανησυχείτε θα σας πάρουμε. Τρίτη μεσημέρι ξανά τηλέφωνο. Τα ίδια. Μην ανησυχείτε θα σας πάρουμε. Σήμερα το πρωί ξανά τηλ. Τελικά κατά τις 1:30 επιτέλους επικοινώνησαν.

Άστο μην πάρεις τηλ. στο 2102714569. Είναι τηλ. επίσημου συνεργάτη. Από ότι κατάλαβα την εγκατάσταση ή την συντήρηση την αναθέτουν στους επίσημους συνεργάτες τους που είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα τους.

Αφού το βλέπεις, δεν το έχουν. Θα έμενα μακριά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...