Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, liakjim είπε

Φαντάζομαι ένα τηλέφωνο στην Inventor θα σου έλυνε τις απορίες.

Πάντως στην πράξη δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσε να γίνει τέτοια επίκληση, φαντάζομαι θα είναι του τύπου : μη το βάλεις μέσα στον φούρνο, ή μη του ρίξεις υγρό άζωτο.

ΥΓ Στο service manual του passion eco έχει αυτό :

Screenshot_2019-09-27-15-23-31-617_com.google.android_apps_docs.png.6660d5552162d66fe38ee21f27502056.png

Πολύ γενικόλογο. Δεν λέει ούτε ποιες διατάξεις, ουτε τίποτα. Και το βασικό. Ακόμα και το λειτουργήσεις με -40 και τα παίξει , πως θα το αποδείξεις; Περιμένεις να πάει -15 και φωνάζεις για βλάβη. 😁

Νομίζω τσάμπα ο λόγος.

Κοιτα αν προσέξεις στην διατύπωση δεν λεει για βλάβες που προήλθαν λογο εξωτερικης θερμοκρασίας... (ενω ολοι οι αλλοι οροι ειναι για βλάβες) Λεει απλα οτι η εγγύηση ακυρώνεται σε εξαιρετικά υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Αρα είτε χαλάσει είτε δεν χαλάσει .. (αν θέλει η INV) παει η εγγύηση :P (δικηγόρος του διαβόλου)

Αυτα σχετικα με την INV το είδα, μου φάνηκε κάπως και το μοιράστηκα μαζι σας.. :)

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Αυτα σχετικα με την INV το είδα, μου φάνηκε κάπως και το μοιράστηκα μαζι σας.. :)

Έχει όντως ενδιαφέρον.

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά πήρα το Fujitsu

https://www.skroutz.gr/s/14978825/Fujitsu-ASYG24KLCA.html

 

Ακόμα δεν το λειτούργησα, γιατί φτιάχνω και το υπόλοιπο σπίτι, Νοέμβριο λογικά θα το τεστάρω. Απλά το ανάψαμε με τον ψυκτικό που το πέρασε ώστε να δούμε ότι λειτουργεί. Η εξωτερική μονάδα είναι φυσιολογικού μεγέθους, μικρότερη από κάτι τέρατα 24αρια που έχω δει στο παρελθόν. Η εσωτερική είναι μικρή στο μήκος και λίγο πιο παχιά από τα "κλασικά" 24αρια. Αφού νόμιζα ότι μου στείλανε λάθος μονάδα στην αρχή, την πέρασα για 12αρα.

Την εξωτερική μονάδα την κρεμάσαμε σε απόσταση 17cm από τον τοίχο. Είναι ΟΚ η απόσταση? Ένα 9αρι που έχω είναι στα 10cm απόσταση, μήπως το βάλαμε πολύ έξω; Γενικά πόσο minimum αέρα πρέπει να έχει μια εξωτερική μονάδα για να μην έχει πρόβλημα, γνωρίζεται;

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδες δεν εχω παρακολουθησει ολη την συζητηση αλλα μηπως εννοει εξωτερικες συνθηκες, οχι τις θερμοκρασιες αλλα το να βρισκεται το κλιματιστικο τοποθετημενο σε παραθαλασσιο σημειο κ να τα εχει "καψει" ολα η αλμυρα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, definitio είπε

Στα TCL στους όρους/προϋποθέσεις της Εγγύησης αναφέρει τη συντήρηση "ανά τακτά χρονικά διαστήματα (ανάλογα με τη χρήση και τις συνθήκες λειτουργίας)", χωρίς ωστόσο να προσδιορίζει ποιό είναι το ελάχιστο περιοδικό διάστημα συντήρησης του κλιματιστικού για την διατήρηση της 10ετούς εγγύησης.

Πρακτικά, μπορεί κατόπιν "εξειδικευμένης διάγνωσης" να σου βγάλει ο διαπιστευμένος τεχνικός πόρισμα ότι δεν συντηρήθηκε σωστά το κλιματιστικό "για τη χρήση/συνθήκες λειτουργίας του" και να σου ακυρώσει την 10ετή εγγύηση.

Προσωπικά δεν βλέπω την αοριστία με καλό μάτι.

https://www.tclgreece.gr/cms/uploads/2017/11/kl_EGGYHSH_10.pdf

Δεν είναι αοριστία και δεν μπορεί να σου προσδιορίσει κανένας το σωστό χρονικό διάστημα διότι πρακτικά η συντήρηση ενός κλιματιστικού εξαρτάται απο τις ώρες λειτουργίας και απο το περιβάλλον λειτουργίας .
Αν για παράδειγμα ένα κλιματιστικό είναι τοποθετημένο σε χώρο όπου υπάρχει πολύ σκόνη  π.χ εργαστήριο μαραγκού και αυτό δουλεύει ώρες κάθε μέρα το πιθανότερο είναι να θελει συντήρηση κάθε 6 μήνες . Οπότε ας λέει μια εταιρεία ότι θέλει υποχρεωτικά ετήσια συντήρηση  δεν είναι απαραίτητο να ισχύει στη πράξη . Ισχύει όμως για την εγγύηση. Είναι όρος .  
Σκέψου απο την άλλη να έχεις ένα κλιματιστικό στο εξοχικό σου και να το λειτουργείς  20 μέρες το χρόνο . Δεν πιστεύω ότι θα θέλει συντήρηση για τα επόμενα τουλάχιστον 2 χρόνια  πέρα απο τα βασικά  (φίλτρα )  . 

Γενικά να καθαρίζεις τα φίλτρα σίγουρα μια φορά το μήνα να κοιτάζεις τα στοιχεία αν έχουν βουλώσει και τη πτερωτή αν έχει πιάσει πουρί . Όσο είναι οκ δεν υπάρχει λόγος να γίνει συντήρηση  όσον αφορά την σωστή λειτουργία του . 

Η μη συντήρηση ενός κλιματιστικού δε μπορώ να σκεφτώ τί βλάβη μπορεί να προκαλέσει. Αυτό που επηρεάζεται είναι η λειτουργία του και η απόδοση του . 
Μηχάνημα ασυντήρητο δηλαδή με βουλωμένα στοιχεία και πτερωτή με πουρί  θα έχει πτώση απόδοσης και αύξηση θορύβου . Ακόμα και αν το βούλωμα είναι τόσο εκτεταμένο και ζορίζει το μηχάνημα δε πρόκειται να δουλέψει εκτός ορίων το κλιματιστικό . Θα κλείσει απο ασφαλιστική διάταξη θα σου πετάξει κωδικό σφάλματος και θα πρέπει να καθαριστεί για να μην στο ξανακάνει  . Όχι όμως να κάψει κάτι . 


 

10 ώρες πριν, Rnd1978 είπε

Αν εννοεί εξαιρετικά υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίας το εύρος λειτουργίας (δεν το διευκρινίζει πουθενα) του κλιματιστικού τότε απλα θα έπρεπε να κλείνει και να μην ανάβει/λειτουργεί το κλιματιστικό σε τέτοιες θερμοκρασίες (για θέμα ασφάλειας), και όχι να ακυρώνει την εγγύηση..

Ευρος λειτουργίας σημαίνει οτι σε αυτες τις θερμοκρασίες δουλεύει.. ενώ στις άλλες απλά δεν δουλευει ..

Εμένα απλα μου φάνηκε και ακομα μου φαίνεται περίεργο.. και δεν το εχω δει καπου αλλου σε 2-3 εγγυήσεις που είδα (ούτε στην εγγύηση 5 χρονων της Inventor για κλιματιστικά αγορασμένα μεχρι το 2017 το έχει)

Όλες οι αντλίες θερμότητας  (κλιματιστικά) έχουν ένα εύρος λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι τα κλιματιστικά μπορούν να δουλέψουν όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι εντός αυτού του εύρους . 
Αν η θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος ξεπεράσει το εύρος λειτουργίας όλα μα όλα τα κλιματιστικά δεν θα λειτουργήσουν . Έχουν ασφαλιστικές διατάξεις και θα κόψουν . 
Το συγκεκριμένο το έζησα και το προπέρσινο καλοκαίρι με τους 39 βαθμούς . Το κλιματιστικό της Μάνας μου  (μάρκας Gester Air ) έκοψε από ασφαλιστικό  ένα μεσημέρι . 

Θα μπορούσε άνετα κάποιος να μπερδέψει το αισθητήριο θερμοκρασίας εξωτερικού χώρου και η μονάδα να δούλευε ασταμάτητα σε συνθήκες που δεν επιτρέπονται  (εκτός εύρους λειτουργίας)
Αντίστοιχο έχω ακούσει σε server rooms . Ακυρώνουν με κάποιο τρόπο ή μπερδεύουν τον αισθητήρα θερμοκρασίας του εσωτερικού χώρου για να δουλεύει η μονάδα με τσίτα τα γκάζια . 

Γνωρίζοντας με σιγουριά το τί ισχύει με το εύρος λειτουργίας και ότι θα μπορούσε κάποιος να μπερδέψει τον αισθητήρα της μονάδας και το κλιματιστικό να μην μπορεί να ενεργοποιήσει ασφαλιστικά, μάλλον για αυτό το λένε αυτό . 
Ακραία θερμοκρασία λειτουργίας σε καμία περίπτωση δεν είναι το δηλωμένο εύρος λειτουργίας της μονάδας . Είναι οποιαδήποτε άλλη θερμοκρασία εκτός προδιαγραφών . 

Ασχέτως τι πιστεύω εγώ και τι ξέρω, δε χάνεις κάτι να τους καλέσεις για να ρωτήσεις . 

 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dare-Devil είπε

Δεν είναι αοριστία και δεν μπορεί να σου προσδιορίσει κανένας το σωστό χρονικό διάστημα διότι πρακτικά η συντήρηση ενός κλιματιστικού εξαρτάται απο τις ώρες λειτουργίας και απο το περιβάλλον λειτουργίας .
Αν για παράδειγμα ένα κλιματιστικό είναι τοποθετημένο σε χώρο όπου υπάρχει πολύ σκόνη  π.χ εργαστήριο μαραγκού και αυτό δουλεύει ώρες κάθε μέρα το πιθανότερο είναι να θελει συντήρηση κάθε 6 μήνες . Οπότε ας λέει μια εταιρεία ότι θέλει υποχρεωτικά ετήσια συντήρηση  δεν είναι απαραίτητο να ισχύει στη πράξη . Ισχύει όμως για την εγγύηση. Είναι όρος .  
Σκέψου απο την άλλη να έχεις ένα κλιματιστικό στο εξοχικό σου και να το λειτουργείς  20 μέρες το χρόνο . Δεν πιστεύω ότι θα θέλει συντήρηση για τα επόμενα τουλάχιστον 2 χρόνια  πέρα απο τα βασικά  (φίλτρα )  . 

Γενικά να καθαρίζεις τα φίλτρα σίγουρα μια φορά το μήνα να κοιτάζεις τα στοιχεία αν έχουν βουλώσει και τη πτερωτή αν έχει πιάσει πουρί . Όσο είναι οκ δεν υπάρχει λόγος να γίνει συντήρηση  όσον αφορά την σωστή λειτουργία του . 

Η μη συντήρηση ενός κλιματιστικού δε μπορώ να σκεφτώ τί βλάβη μπορεί να προκαλέσει. Αυτό που επηρεάζεται είναι η λειτουργία του και η απόδοση του . 
Μηχάνημα ασυντήρητο δηλαδή με βουλωμένα στοιχεία και πτερωτή με πουρί  θα έχει πτώση απόδοσης και αύξηση θορύβου . Ακόμα και αν το βούλωμα είναι τόσο εκτεταμένο και ζορίζει το μηχάνημα δε πρόκειται να δουλέψει εκτός ορίων το κλιματιστικό . Θα κλείσει απο ασφαλιστική διάταξη θα σου πετάξει κωδικό σφάλματος και θα πρέπει να καθαριστεί για να μην στο ξανακάνει  . Όχι όμως να κάψει κάτι . 


 

Όλες οι αντλίες θερμότητας  (κλιματιστικά) έχουν ένα εύρος λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι τα κλιματιστικά μπορούν να δουλέψουν όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι εντός αυτού του εύρους . 
Αν η θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος ξεπεράσει το εύρος λειτουργίας όλα μα όλα τα κλιματιστικά δεν θα λειτουργήσουν . Έχουν ασφαλιστικές διατάξεις και θα κόψουν . 
Το συγκεκριμένο το έζησα και το προπέρσινο καλοκαίρι με τους 39 βαθμούς . Το κλιματιστικό της Μάνας μου  (μάρκας Gester Air ) έκοψε από ασφαλιστικό  ένα μεσημέρι . 

Θα μπορούσε άνετα κάποιος να μπερδέψει το αισθητήριο θερμοκρασίας εξωτερικού χώρου και η μονάδα να δούλευε ασταμάτητα σε συνθήκες που δεν επιτρέπονται  (εκτός εύρους λειτουργίας)
Αντίστοιχο έχω ακούσει σε server rooms . Ακυρώνουν με κάποιο τρόπο ή μπερδεύουν τον αισθητήρα θερμοκρασίας του εσωτερικού χώρου για να δουλεύει η μονάδα με τσίτα τα γκάζια . 

Γνωρίζοντας με σιγουριά το τί ισχύει με το εύρος λειτουργίας και ότι θα μπορούσε κάποιος να μπερδέψει τον αισθητήρα της μονάδας και το κλιματιστικό να μην μπορεί να ενεργοποιήσει ασφαλιστικά, μάλλον για αυτό το λένε αυτό . 
Ακραία θερμοκρασία λειτουργίας σε καμία περίπτωση δεν είναι το δηλωμένο εύρος λειτουργίας της μονάδας . Είναι οποιαδήποτε άλλη θερμοκρασία εκτός προδιαγραφών . 

Ασχέτως τι πιστεύω εγώ και τι ξέρω, δε χάνεις κάτι να τους καλέσεις για να ρωτήσεις . 

 

Δηλαδή εσένα δεν σου περνάει καν από το μυαλό ότι όταν λέει ο όρος εγγύησης: Η εγγύηση ακυρώνεται σε εξαιρετικά υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.. ότι η εγγύηση ακυρώνεται αν έχει πολύ ζέστη η πολύ κρύο έξω;

Το πρώτο που σου ήρθε στο μυαλό είναι ότι κάποιος σκαλίζει / πειράζει τον αισθητήρα της εξωτερικής μονάδας του κλιματιστικου; (Κάτι το οποίο το καλύπτουν ήδη με τους άλλους όρους της εγγύησης).

Ούτε σε ενοχλεί αυτή η ασάφεια το εξαιρετικά υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες;  

Εξαιρετικά χαμηλές σε σχέση με τι; Άλλες θερμοκρασίες έχει π.χ. στην Κρήτη,άλλες φλωρινα κτλ..

Ασάφεια,άρα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όπως και όποτε θέλουν.. ούτε αστεράκια,ούτε μικρά γράμματα έχει η εγγύηση.. 

Έχει δεν έχει βλάβη το κλιματιστικο όποτε θέλει σου λέει bye εγγύηση. Τηλέφωνο να πάρω την Inventor, και τι να τους πω τι εννοείτε με τον όρο : Η εγγυηση ακυρώνεται σε εξαιρετικά χαμηλές/υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος; 

Αν είχα Inventor θα έπαιρνα τηλ, όχι όμως να μου εξηγήσουν τι σημαίνει (είναι προφανές) αλλά ποιες είναι αυτές οι θερμοκρασίες.. όπως και το τι μπορώ να κάνω σε αυτές τις θερμοκρασίες για να μην δώσω δικαίωμα να ακυρωθεί η εγγύηση μου..

 

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.

Πολύ csi miami η υπόθεση με τις εγγυήσεις

 

 

 

Να προτιμήσω την εγγύηση https://www.alphaclimagr.gr/product/1409113/tcl-elite-tac-18chsa-xa51-klimatistiko-r32-inverter.html?ref=bestprice.gr

Το όνομα https://diogenistore.gr/midea-prime-ma2-18nxd0-i-κλιματιστικό-τοίχου-wifi-ready-18000-btu-a-a-ma2-18nxd0-i.html?ref=bestprice.gr

 

Η άλλη επιλογή σε αυτά τα λεφτά;

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, marioboni είπε

Πραγματικά δίλημμα μεταξύ των δύο. Το midea έχει ελαφρώς καλύτερα χαρακτηριστικά αλλά μόνο τρία+7 χρόνια συμπιεστη εγγύηση,ενώ το  TCL 10 παντού.  Σε αυτά εγω ίσως προτιμούσα την εγγύηση..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Δεν είναι αοριστία και δεν μπορεί να σου προσδιορίσει κανένας το σωστό χρονικό διάστημα διότι πρακτικά η συντήρηση ενός κλιματιστικού εξαρτάται απο τις ώρες λειτουργίας και απο το περιβάλλον λειτουργίας .
Αν για παράδειγμα ένα κλιματιστικό είναι τοποθετημένο σε χώρο όπου υπάρχει πολύ σκόνη  π.χ εργαστήριο μαραγκού και αυτό δουλεύει ώρες κάθε μέρα το πιθανότερο είναι να θελει συντήρηση κάθε 6 μήνες . Οπότε ας λέει μια εταιρεία ότι θέλει υποχρεωτικά ετήσια συντήρηση  δεν είναι απαραίτητο να ισχύει στη πράξη . Ισχύει όμως για την εγγύηση. Είναι όρος .  
Σκέψου απο την άλλη να έχεις ένα κλιματιστικό στο εξοχικό σου και να το λειτουργείς  20 μέρες το χρόνο . Δεν πιστεύω ότι θα θέλει συντήρηση για τα επόμενα τουλάχιστον 2 χρόνια  πέρα απο τα βασικά  (φίλτρα )  . 

Γενικά να καθαρίζεις τα φίλτρα σίγουρα μια φορά το μήνα να κοιτάζεις τα στοιχεία αν έχουν βουλώσει και τη πτερωτή αν έχει πιάσει πουρί . Όσο είναι οκ δεν υπάρχει λόγος να γίνει συντήρηση  όσον αφορά την σωστή λειτουργία του . 

Η μη συντήρηση ενός κλιματιστικού δε μπορώ να σκεφτώ τί βλάβη μπορεί να προκαλέσει. Αυτό που επηρεάζεται είναι η λειτουργία του και η απόδοση του . 
Μηχάνημα ασυντήρητο δηλαδή με βουλωμένα στοιχεία και πτερωτή με πουρί  θα έχει πτώση απόδοσης και αύξηση θορύβου . Ακόμα και αν το βούλωμα είναι τόσο εκτεταμένο και ζορίζει το μηχάνημα δε πρόκειται να δουλέψει εκτός ορίων το κλιματιστικό . Θα κλείσει απο ασφαλιστική διάταξη θα σου πετάξει κωδικό σφάλματος και θα πρέπει να καθαριστεί για να μην στο ξανακάνει  . Όχι όμως να κάψει κάτι . 


 

Όλες οι αντλίες θερμότητας  (κλιματιστικά) έχουν ένα εύρος λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι τα κλιματιστικά μπορούν να δουλέψουν όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι εντός αυτού του εύρους . 
Αν η θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος ξεπεράσει το εύρος λειτουργίας όλα μα όλα τα κλιματιστικά δεν θα λειτουργήσουν . Έχουν ασφαλιστικές διατάξεις και θα κόψουν . 
Το συγκεκριμένο το έζησα και το προπέρσινο καλοκαίρι με τους 39 βαθμούς . Το κλιματιστικό της Μάνας μου  (μάρκας Gester Air ) έκοψε από ασφαλιστικό  ένα μεσημέρι . 

Θα μπορούσε άνετα κάποιος να μπερδέψει το αισθητήριο θερμοκρασίας εξωτερικού χώρου και η μονάδα να δούλευε ασταμάτητα σε συνθήκες που δεν επιτρέπονται  (εκτός εύρους λειτουργίας)
Αντίστοιχο έχω ακούσει σε server rooms . Ακυρώνουν με κάποιο τρόπο ή μπερδεύουν τον αισθητήρα θερμοκρασίας του εσωτερικού χώρου για να δουλεύει η μονάδα με τσίτα τα γκάζια . 

Γνωρίζοντας με σιγουριά το τί ισχύει με το εύρος λειτουργίας και ότι θα μπορούσε κάποιος να μπερδέψει τον αισθητήρα της μονάδας και το κλιματιστικό να μην μπορεί να ενεργοποιήσει ασφαλιστικά, μάλλον για αυτό το λένε αυτό . 
Ακραία θερμοκρασία λειτουργίας σε καμία περίπτωση δεν είναι το δηλωμένο εύρος λειτουργίας της μονάδας . Είναι οποιαδήποτε άλλη θερμοκρασία εκτός προδιαγραφών . 

Ασχέτως τι πιστεύω εγώ και τι ξέρω, δε χάνεις κάτι να τους καλέσεις για να ρωτήσεις . 

 

Η ιδια η εγγυηση παρεχεται στη βαση κάποιων μεσων ορων και προβλεπομενων/τυποποιημενων σεναριων χρησης και σχετικων ελεγχων που πραγματοποιούνται απο την εταιρεια στα υποσυστηματα του κλιματιστικού και στο σύνολο του

Κι αυτα αφορουν τοσο τη λειτουργία οσο και τη μη-χρηση του κλιματιστικου...

...γιατι μια μοναδα που δεν λειτουργεί, δεν σημαινει οτι δεν φθειρεται κι ισως η μη ανάπτυξη εσωτερικης θερμοκρασιας ανα τακτα χρονικα διαστηματα να συμβάλει σε φθορα αναλογη ενος αλλου σεναριου συστηματικης χρήσης.

Τετοια σεναρια αναγκαια περιλαμβάνουν επιμερους παραμέτρους οπως πχ

- "ζωνης θερμοκρασιας" / εκθεση σε βροχη ή αλατι.

- ημερησιων ωρων λειτουργίας/χρησης

- μηνών λειτουργίας στο ετος (και χειμωνα η καλοκαιρι).κοκ

...κι ετσι να σου πει πχ οτι σε καθε περιπτωση να κανεις συντήρηση οπωσδήποτε εντος των 2 ετων / ηδη απο το πρωτο ετος αν λειτουργει πανω απο Χ μηνες το έτος ή πανω απο Χ ωρες τους Ψ μηνες / εστω μετα το 4 ετος κάθε χρόνο.

...κι ετσι με βαση τις.μελετες για την αντοχη των υποσυστηματων να σου θετει καποια τυποποιημενα ορια, για να παραμενει το προϊόν εντός προδιαγραφών...

...μια μικρη παραγραφος θα χρειαζόταν...

...καπου θα πεσουν μεσα (και δεν θα χρειαστεί χρηση εγγυησης) και καπου θα.πεσουν εξω, προβλεπομενο ειναι κι αυτο.

Το να επικαλειται ομως το φυλλαδιο εγγύησης διαφορετικα σεναρια χρησης, χωρις να δινει καποιες κατευθυντήριες για καποια γενικα παραδειγματα/τυπους ειναι σκοπιμη αοριστια...

Αν νομιζει κανεις ότι μια εταιρεια/κατασκευαστης έχει λιγότερα σεναρια "κατα νου" απο τις απολύτως συνηθισμενες διαφοροποιησεις που αναφερθηκαν, σιγουρα σφάλλει.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Ποια η γνώμη σας για τα κλιματιστικά sharp, έχουν κάποια ποιότητα/αξιοπιστία ή είναι κλιματιστικά κατηγορίας σαν κάτι κινεζιές του σωρού.

Παλιοτερα ηταν μαρκα ποιοτητας, θυμαμαι οτι εποχης '99 ειχαν μηχανηματα πανακριβα και με πολυ καλα χαρακτηριστικα αλλα στην πορεια η εταιρεια σχεδον πτωχευσε και εχει αγορασει μεγαλη ποσοστο η ταιβανεζικη foxconn.

Θεωρητικα, εχουν ακομα Ιαπωνεζικο  DNA τα προιοντα αλλα τα κλιματιστικα κατασκευαζονται απο καποια αλλη εταιρεια για την Sharp. Το καλοκαιρι του 1999, ειχα αγορασει σε παραπλησεις τιμες(για τα BTU) ενα 9αρη SHARP και δυο 12αρια DAIKIN(Inverter και τα 2). Τα DAIKIN αποδειχτηκαν μακραν καλυτερα απο καθε αποψη...και μαλιστα τοτε το SHARP ηταν Made in Japan... 

8 ώρες πριν, marioboni είπε

Εγω εβαλα το MORRIS που ειναι φασον TCL και ειναι πολυ καλο με καλες καταναλωσεις λογω του οτι ινβερταρει σωστα. Επίσης, εχει καλη ποιοτητα κατασκευης και δεν ακουω τριγμους. Γενικα, ολες οι εντυπωσεις απο τα καινουργια TCL απο ψυκτικους και χρηστες ειναι θετικοτατες..εκει θα πηγαινα προσωπικα.

20 ώρες πριν, dimostr είπε

Όλα αυτά είναι ένα παράδειγμα του ότι για μένα τουλάχιστον δεν είναι κράχτης η μεγάλη εγγύηση γιατί έχει ένα σωρό υποσημειώσεις και στο τέλος καταλήγεις να πληρώνεις παραπάνω λεφτά κάτι για το οποίο σε βάθος χρόνου δεν έχει ισχύ γιατί ποτέ δε θα μπορέσεις να αποδείξεις ότι στα 6-7 χρόνια πχ το μηχάνημα χάλασε από αστοχία όπως καλύπτει η εγγυηση και όχι από κακή χρήση η εξωγενώς παράγοντες που θα ισχυριστεί η οποιαδήποτε εταιρεία και άρα καταλήγουμε στην κλασική εγγυηση των δυο ετών που έχουν όλα τα προϊόντα από μια καρφίτσα έως ένα πύραυλο 

Αφου εχω μιλησει και ζησει καταστασεις στη Ελλαδα με εγγυησεις, επιμενω στην επιλογη του καλυτερου μηχανηματος που αντεχει η τσεπη μου εξ'αρχης. Οταν ξερω οτι μια εταιρεια εμπορευεται φασον Κινεζικα δεν με εμπνεει η 10ετης εγγυηση της, προπαντος αφου την θεωρω εκ' του πονηρου για να πουλησει.

Προτιμω να παρω το κλιματιστικο που κατασκευαστικα εμπιστευομαι περισσοτερο και ας εχει μικροτερη εγγυηση.

Εξαλλου συνεχως ακουω για το πως δεν τιμουν της μακροχρονιες εγγυησεις καποιες εταιρειες επικαλουμενες καποιους ορους...

Πχ, στα 20 χρονια που λειτουργω κλιματιστικα, η αξιοπιστια των μηχανηματων ηταν ως εξης με σειρα.

1.DAIKIN(δεν εχουν παρουσιασει κανενα προβλημα σε 20 χρονια λειτουργιας)

2. MITSUBISHI HEAVY( δεν εχουν παρουσιασει κανενα λειτουργικο προβλημα αλλα εχουν βγει μικροσυντονησεις σε ενα μηχανημα με το χρονο)

3. FUJITSU (μειωμενη λειτουργικη αποδοση με τον χρονο και βλαβες στον αισθητηρα θερμοκρασιας αλλα γενικα, καλα)

4. SHARP (εκαψε πλακετα μετα απο 8 χρονια λειτουργιας και ειχε αισθητη πτωση αποδοσης απο το 15 ετος μεχρι το 18ου οταν χαλασε η φτερωτη και το πεταξα)

5. AIRWELL (χαλασε το σερβο των περσιδων απο το 7ο ετος αλλα λειτουργει καλα μεχρι και σημερα μετα απο 17 χρονια)

 

Επεξ/σία από CorumD
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, CorumD είπε

Παλιοτερα ηταν μαρκα ποιοτητας, θυμαμαι οτι εποχης '99 ειχαν μηχανηματα πανακριβα και με πολυ καλα χαρακτηριστικα αλλα στην πορεια η εταιρεια σχεδον πτωχευσε και εχει αγορασει μεγαλη ποσοστο η ταιβανεζικη foxconn.

Θεωρητικα, εχουν ακομα Ιαπωνεζικο  DNA τα προιοντα αλλα τα κλιματιστικα κατασκευαζονται απο καποια αλλη εταιρεια για την Sharp. Το καλοκαιρι του 1999, ειχα αγορασει σε παραπλησεις τιμες(για τα BTU) ενα 9αρη SHARP και δυο 12αρια DAIKIN(Inverter και τα 2). Τα DAIKIN αποδειχτηκαν μακραν καλυτερα απο καθε αποψη...και μαλιστα τοτε το SHARP ηταν Made in Japan... 

Εγω εβαλα το MORRIS που ειναι φασον TCL και ειναι πολυ καλο με καλες καταναλωσεις λογω του οτι ινβερταρει σωστα. Επίσης, εχει καλη ποιοτητα κατασκευης και δεν ακουω τριγμους. Γενικα, ολες οι εντυπωσεις απο τα καινουργια TCL απο ψυκτικους και χρηστες ειναι θετικοτατες..εκει θα πηγαινα προσωπικα.

Αφου εχω μιλησει και ζησει καταστασεις στη Ελλαδα με εγγυησεις, επιμενω στην επιλογη του καλυτερου μηχανηματος που αντεχει η τσεπη μου εξ'αρχης. Οταν ξερω οτι μια εταιρεια εμπορευεται φασον Κινεζικα δεν με εμπνεει η 10ετης εγγυηση της, προπαντος αφου την θεωρω εκ' του πονηρου για να πουλησει.

Προτιμω να παρω το κλιματιστικο που κατασκευαστικα εμπιστευομαι περισσοτερο και ας εχει μικροτερη εγγυηση.

Εξαλλου συνεχως ακουω για το πως δεν τιμουν της μακροχρονιες εγγυησεις καποιες εταιρειες επικαλουμενες καποιους ορους...

Πχ, στα 20 χρονια που λειτουργω κλιματιστικα, η αξιοπιστια των μηχανηματων ηταν ως εξης με σειρα.

1.DAIKIN(δεν εχουν παρουσιασει κανενα προβλημα σε 20 χρονια λειτουργιας)

2. MITSUBISHI HEAVY( δεν εχουν παρουσιασει κανενα λειτουργικο προβλημα αλλα εχουν βγει μικροσυντονησεις σε ενα μηχανημα με το χρονο)

3. FUJITSU (μειωμενη λειτουργικη αποδοση με τον χρονο και βλαβες στον αισθητηρα θερμοκρασιας αλλα γενικα, καλα)

4. SHARP (εκαψε πλακετα μετα απο 8 χρονια λειτουργιας και ειχε αισθητη πτωση αποδοσης απο το 15 ετος μεχρι το 18ου οταν χαλασε η φτερωτη και το πεταξα)

5. AIRWELL (χαλασε το σερβο των περσιδων απο το 7ο ετος αλλα λειτουργει καλα μεχρι και σημερα μετα απο 17 χρονια)

λαθος

 

Επεξ/σία από cumulus
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Rnd1978 είπε

Δηλαδή εσένα δεν σου περνάει καν από το μυαλό ότι όταν λέει ο όρος εγγύησης: Η εγγύηση ακυρώνεται σε εξαιρετικά υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.. ότι η εγγύηση ακυρώνεται αν έχει πολύ ζέστη η πολύ κρύο έξω;

Το πρώτο που σου ήρθε στο μυαλό είναι ότι κάποιος σκαλίζει / πειράζει τον αισθητήρα της εξωτερικής μονάδας του κλιματιστικου; (Κάτι το οποίο το καλύπτουν ήδη με τους άλλους όρους της εγγύησης).

Ούτε σε ενοχλεί αυτή η ασάφεια το εξαιρετικά υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες;  

Εξαιρετικά χαμηλές σε σχέση με τι; Άλλες θερμοκρασίες έχει π.χ. στην Κρήτη,άλλες φλωρινα κτλ..

Ασάφεια,άρα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όπως και όποτε θέλουν.. ούτε αστεράκια,ούτε μικρά γράμματα έχει η εγγύηση.. 

Έχει δεν έχει βλάβη το κλιματιστικο όποτε θέλει σου λέει bye εγγύηση. Τηλέφωνο να πάρω την Inventor, και τι να τους πω τι εννοείτε με τον όρο : Η εγγυηση ακυρώνεται σε εξαιρετικά χαμηλές/υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος; 

Αν είχα Inventor θα έπαιρνα τηλ, όχι όμως να μου εξηγήσουν τι σημαίνει (είναι προφανές) αλλά ποιες είναι αυτές οι θερμοκρασίες.. όπως και το τι μπορώ να κάνω σε αυτές τις θερμοκρασίες για να μην δώσω δικαίωμα να ακυρωθεί η εγγύηση μου..

Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι ότι όλα τα κλιματιστικά έχουν ένα εύρος λειτουργίας θερμοκρασιών μέσα στο οποίο δουλεύουν χωρίς κανένα θέμα . Αυτό ισχύει σε όλα τα προϊόντα τεχνολογίας . Όλα τα προϊόντα έχουν εύρος θερμοκρασιών όπου θα δουλέψουν όπως προβλέπεται να δουλέψουν. Απο κινητό μέχρι και το Χ εξάρτημα ενός αυτοκινήτου.  Εκτός αυτών των ορίων τα κλιματιστικά  δεν πρόκειται να δουλέψουν γιατί δεν θα το επιτρέψουν οι ασφαλιστικές διατάξεις . Άρα είσαι οκ !
Το δεύτερο ότι μπορείς να παρακάμψεις τα ασφαλιστικά .  Δεν είσαι οκ  αν δουλέψει εκτός προδιαγραφών αλλά έτσι και αλλιώς δεν είσαι οκ επειδή έχεις πειράξει την λειτουργία της μονάδας . (Μη εξουσιοδοτημένη παρέμβαση ) . 

Αυτή είναι η άποψη μου . Απο κει και πέρα την καλύτερη εξήγηση θα την δώσει η αντιπροσωπεία . Αυτός που τα πουλάει και ξέρει για ποιό λόγο έθεσε αυτόν τον όρο έστω  πολύ γενικευμένα . 
Πάντως ακραία θερμοκρασία σε καμία περίπτωση δε θεωρείται το εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας της μονάδας  που εκτός αυτού του ορίου δεν θα λειτουργήσει έτσι και αλλιώς . 

 

 

17 ώρες πριν, marioboni είπε

Πολύ csi miami η υπόθεση με τις εγγυήσεις

Να προτιμήσω την εγγύηση https://www.alphaclimagr.gr/product/1409113/tcl-elite-tac-18chsa-xa51-klimatistiko-r32-inverter.html?ref=bestprice.gr

Το όνομα https://diogenistore.gr/midea-prime-ma2-18nxd0-i-κλιματιστικό-τοίχου-wifi-ready-18000-btu-a-a-ma2-18nxd0-i.html?ref=bestprice.gr

Η άλλη επιλογή σε αυτά τα λεφτά;

Για τί χρήση το θες ; Ψύξη και θέρμανση ή μόνο ψύξη; Θα έιναι κύρια πηγή θέρμανσης ; Στη θέρμανση θα το δουλεύεις καθημερινά ; Πόσες ώρες υπολογίζεις ;

Δημοσ.

Φιλος ψαχνει για 14αρι ποιοτικο επωνυμο μηχανημα με εμφαση αποδοση /οικονομοια στη θερμανση.Ψυξη δεν τον ενδιαφερει..Ενιαιος χωρος 30τμ περιπου με καλη μονωση..Εγω του προτεινα καλυτερα 18αρι Τoshiba shorai που ναι εγγυηση. κολλαει λιγο στην τιμη βεβαια... για αυτο το mirai plus τι λετε; https://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/198885-toshiba-mirai-plus-13tavg-e/b13tkvg-e

Καμια αλλη προταση;

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Ποια η γνώμη σας για τα κλιματιστικά sharp, έχουν κάποια ποιότητα/αξιοπιστία ή είναι κλιματιστικά κατηγορίας σαν κάτι κινεζιές του σωρού.

Για τα τωρινά sharp βλέπω ότι έχουν ελληνική αντιπροσώπευση.  https://www.zampa.gr/templatehome.aspx?s=αρχική&Id=1
Στο site του αντιπρόσωπου δεν έχουν αναρτήσει τίποτα για την εγγύηση  .  Στα διάφορα sites με κάθε επιφύλαξη αναφέρουν ότι δίνουν 1 χρόνο εγγύηση και 3 χρόνια μόνο στο συμπιεστή .  Πολύ μικρή. Για την ποιότητα δεν έχω καμία άποψη . 
 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...