Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οτι και αν λεμε η αληθεια ειναι μια....5 εταιρειες ειναι που κανουν σχεδιασμο και βρισκουν νεες τεχνολογιες. Οταν βρουν μια και την υλοποιησουν ελευθερωνουν τις προηγουμενες για τις φασον εταιρειες... Ειναι αστειο να λεμε οτι ενα φασον υπαρχει περιπτωση να ειναι καλυτερο απο ενα κλιματιστικο των 5 αυτων εταιρειων. Υπαρχει βεβαια περιπτωση ενα φασον να ειναι καλυτερο απο ενα αλλο φασον επειδη πληρωσε περισσοτερα για να της δωσουν καλυτερη ποιοτητα κατασκευης , αλλα μεχρι εκει. Η αγορα εχει χορο για ολους αναλογα την οικονομικη δυνατοτηα του καθενος... ειναι ομως στεναχωρο να βλεπεις φασον ισαξιας τιμης  ή περιπου ισαξιας με αυτα των κατασκευαστων.

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, elpaso1 είπε

http://www.forcecooling.com/eshop/17000btu-18000btu/174-toshiba-ras-167sav-e3-ras-167skv-e3-inverter.html

Οτι φαινεται και στο βιντεο. Αναβοσβηνουν συνεχεια, μεχρι να βγαλω την πριζα.

Τα φιλτρα τα καθαριζω καθε λιγους μηνες.

Δυστυχώς θα σου βγάλει την ψυχή το συγκεκριμένο μοντέλο . Το κωδικολόγιο είναι εξαιρετικά περίπλοκο για να δεις τι φταίει . Το χειριστήριο έχει ένα service menu και ο τρόπος που αναγνωρίζεις το κωδικό βλάβης είναι της υπομονής . 
Αν έχεις όρεξη κατέβασε το service manual και πήγαινε στην σελίδα  67
https://www.manualslib.com/download/836665/Toshiba-Ras-137skv-E3.html

15 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Και σε μηχανολογο να πήγαινα,αν δεν ανακαλυπτα ότι το κλιματιστικό που πήρα παίζει μέχρι  ελαχιστο περίπου 50% της μεγιστη απόδοσης του πάλι θα γκρινιάζα και θα είχα την ίδια  on/off συμπεριφορά του κλίματιστικου..

Ορίστε το video, είναι δύο Ρώσοι που το ανοιγουν (αν ενεργοποιήσεις το cc,και βάλεις auto translate στα αγγλικά κάτι μπορεί να πιάσεις,έτσι το είδα και εγώ)


Το unboxing σε άλλο επίπεδο !! 🤣

Ναι έχουν βάλει διπλή στρώση  αλλά δεν έχουν καλύψει το πάνω μέρος  που το καλύπτουν όλοι οι κατασκευαστές σε γενικές γραμμές .  Δηλαδή η κουβέρτα πιάνει κυκλικά τον συμπιεστή και κλείνει και απο πάνω με σκρατς  και δεν τον βλέπεις καθόλου απο πάνω . Είναι καλυμμένος !

Μάλιστα σε ευχαριστώ για την πληροφορία !

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ κατάλαβα ότι υπάρχουν 2 τύποι Inverter, τα real Inverter και τα φόλα inverter. Τα φόλα προφανώς είναι ανακατασκευές από παλιά μηχανήματα που δεν πουλήθηκαν ποτέ.

Και εμένα τα ίδια μου έλεγαν, ότι πρέπει να ζεσταθούν τα δομικά υλικά και τότε θα επεφτε η κατανάλωση και να το αφήσω για 24-48 ώρες. Ότι και αν έκανα δεν άλλαξε ποτέ συμπεριφορά το προηγούμενο φόλα inverter κλιματιστικό.(toyotomi izuru). Τελικά με το Toshiba όλα έγιναν ξεκάθαρα, μόλις πιάσει επιθυμητή -είτε σε 5 λεπτά είτε μετά από Χ ώρες- η κατανάλωση πέφτει στα τάρταρα.

Προφανώς οι εταιρείες με τα φόλα inverter (toyotomi, inventor κλπ), θεωρούν ότι ο κόσμος δεν μπαίνει στην διαδικασία να μετρήσει τις καταναλώσεις και απλά πιστεύει τα όσα γράφουν. Τι να κάνουμε είμαστε και όλοι εμείς που μπήκαμε στον κόπο και τα μετρήσαμε και έχουμε κάθε λόγο να το φωνάξουμε για να μη την πατήσουν άλλοι, με τα όσα ανακριβή λέει η κάθε εταιρεία.

Αν κλείνει το κλιματιστικό, είναι  on/off που απλά το βάφτησαν inverter!!!!

Επεξ/σία από guzel
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα .θα ήθελα την βοήθεια σας.ψαχνω για AC και σήμερα είδα αυτό

https://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/187833-morris-wfin50132 είναι καλό?γνωστή εταιρία είναι πολύ καλή τιμή κ αρκετές τεχνολογίες.5 χρόνια εγγυηση

Ο χώρος που θα το βάλω είναι είναι σαλόνι/τραπεζαρία περίπου στα 30τμ.δεν έχω ιδέα αρκετά για AC τώρα διαβάζω και μαθαίνω Έχετε να μου προτείνετε κάποιο άλλο μέχρι 600€ ?

Επεξ/σία από kwstas_1993
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Δυστυχώς θα σου βγάλει την ψυχή το συγκεκριμένο μοντέλο . Το κωδικολόγιο είναι εξαιρετικά περίπλοκο για να δεις τι φταίει . Το χειριστήριο έχει ένα service menu και ο τρόπος που αναγνωρίζεις το κωδικό βλάβης είναι της υπομονής . 
Αν έχεις όρεξη κατέβασε το service manual και πήγαινε στην σελίδα  67
https://www.manualslib.com/download/836665/Toshiba-Ras-137skv-E3.html


Το unboxing σε άλλο επίπεδο !! 🤣

Ναι έχουν βάλει διπλή στρώση  αλλά δεν έχουν καλύψει το πάνω μέρος  που το καλύπτουν όλοι οι κατασκευαστές σε γενικές γραμμές .  Δηλαδή η κουβέρτα πιάνει κυκλικά τον συμπιεστή και κλείνει και απο πάνω με σκρατς  και δεν τον βλέπεις καθόλου απο πάνω . Είναι καλυμμένος !

Μάλιστα σε ευχαριστώ για την πληροφορία !

Αν προσέξεις στο 18:56 έχει και τρίτη "κουβέρτα" κάτω από το συμπιεστή που εκπλησει τους unboxers.

Το(πρώην) toyo μου,που το άνοιξαν πάνω από 10 φορές οι τεχνικοί έχει μονο μία κουβέρτα. Σαν την δεύτερη που τα αγκαλιάζει όλα.

Αν δεν σας ενδιαφέρει ο θόρυβος,η αν κλείνει (σαν on/off) σε συνθήκες χαμηλού φορτίου το κλίματιστικο,το Toyo είναι ένα εργοστάσιο παραγωγής ζέστης.. βγάζει ζεστό αέρα σαν πιστολάκι ,δοκιμάστηκε σε αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες για την χώρα μας (Ιανουαρίου 19),έχει τα πάντα από καλουδια wifi,ιονιστη κτλ.. Και για αυτό έχει τόσες καλές κριτικές γενικά.

Απλά εγώ με τον θόρυβο θα είχα θέμα 100% το καλοκαίρι,δεν μου πρόσφερε τη σταθερή θερμική άνεση (υπερθερμαινε τον χώρο σε συνθήκες χαμηλού φορτίου,είχε συμπεριφορα on/off) και τέλος δεν μ'άρεσει να μου λένε ψέμματα (αν κάποιος λέει ψέμματα για ένα πράγμα,που ξέρω ότι τα άλλα που ισχυρίζεται είναι αληθεια;)  Και εκεί έγινε η αλλαγή σε άλλη μάρκα.

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά τέλος καλό όλα καλά με τα 2 inventor που είχα το θεματάκι. Το θέμα λύθηκε κυρίως λόγω πρωτοβουλίας της ίδιας της Inventor αλλά και μιας απίστευτης τύπισσας στα MM που το πήρε πατριωτικά απ την μεριά της. Δεν ξέρω αν πρώτα μίλησε αυτή με Inventor ή αν η Inventor με πήρε απο μόνη της, το θέμα είναι ότι προσφέρθηκαν απο Inventor να πάρουν τα μηχανήματα πίσω αφού είχα τόσους μήνες θέματα που δεν λύθηκαν σε τόσες επισκέψεις και να κοπεί πιστωτικό στα ΜΜ ώστε να πάρω άλλα μηχανήματα από εκεί. Εδώ να πω ένα μεγάλο μπράβο στην Inventor για το after sales της. Το αν μου έκατσε μια στραβή με τα μηχανήματα κτλ, δεν το κούρασαν αφού δεν λύθηκε το θέμα και μόνοι τους μου βρήκαν την καλύτερη λύση και ας "φύγω".

Σήμερα έγινε η απεγκατάσταση και άμεσα με φώναξε η κοπελιά στα MM για να διαλέξω άλλα μηχανήματα. Φυσικά με τις επιλογές που είχα (που δεν είχα καλύτερα) στα ΜΜ, η μόνη λύση ήταν τα Daikin, οπότε κατέληξα στα ATXM25M (9ρι) και ATXM35M (12ρι).. μου βγήκαν άλλα 735 πάνω απ τα inventor (έτσουξε λίγο) αλλά σε γενικές γραμμές βγήκαν καλή τιμή καθώς έτρεχαν σε έκπτωση και είχαν απ όσο έμαθα και δωρεάν εγκατάσταση την οποία δεν πήρα καθώς οι εγκαταστάτες απο ΜΜ δεν θέλω καν να τους σχολιάσω για την δουλειά που έκαναν την προηγούμενη φορά οπότε κόπηκε κάποιο ποσό απ την τιμή με τον σκοπό να βάλω τον δικό μου άνθρωπο που ξέρω τόσα χρόνια και έχει κάνει όλες τις εγκαταστάσεις (πάντα άψογα by the book)

Όλα καλά λοιπόν... εκτός απο ένα πράγμα... αυτό που δεν είχα κάτσει να ασχοληθώ να μάθω είναι σχετικά με την εγγύηση της Daikin... οκ ξέρω πως είναι μόνο 3 χρόνια η εγγύηση στην Daikin (έδιναν στα ΜΜ 5ετία με extra 119 στο κάθε μηχάνημα αλλά δεν την πάλευα να δώσω άλλα 240 με τίποτα....), το πρόβλημα όμως είναι πως τώρα που με ηρεμία μπόρεσα να δω λίγο (δεν είχα χρόνο καθόλου όλα έγιναν μέσα σε ελάχιστες ώρες εντελώς ξαφνικά χωρίς να προλάβω να κάνω τίποτα) διαβάζω για εγκατάσταση και ετήσια συντήρηση απο ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ απο την Daikin άνθρωπο (ισχύει? τι εννοούμε εξουσιοδοτημένο?) με αποτέλεσμα να αρχίσω να αμφιβάλλω αν μπορεί καν ο δικός μου να κάνει την εγκατάσταση (μεταξύ μας ούτε σφραγίδα δεν ξέρω σίγουρα αν μπορεί να βάλει ο ίδιος ή θα πρέπει να βάλει άλλος...). Ρώτησα την ίδια την Daikin και μου έδωσαν την τσουχτερή τιμή των 100 ευρώ (απ τα 40-50-60 της "γειτονιάς" περίμενα ένα 80ρι απο daikin αλλά όχι τα διπλά....)

Θέλω να το πάω by the book (2,5 - 3 μέτρα, όσο λέει για σωλήνα, δεν ξέρω πόσο θα γράφει όπως και αντλία κενού κτλ) αλλά πρέπει να είναι απ την ίδια την Daikin ο άνθρωπος? Ξέρω πως το καλύτερο είναι να ρωτήσω αύριο την ίδια την Daikin αλλά καλό είναι να γνωρίζω άμεσα καθώς αύριο πρωί πρέπει να τα κανονίσω όλα για να γίνει η εγκατάσταση το συντομότερο (δεν έχουμε άλλη πηγή θέρμανσης και αν έρθει το ΠΣΚ με την κακοκαιρία, την κάτσαμε).

Αν επίσης γνωρίζει κάποιος, κάποιον "εξουσιοδοτημένο" για την Daikin κοντά στην Νίκαια που πάνω απ όλα να κάνει καλή και σωστή εγκατάσταση όπως πρέπει, ας μου δώσει τα στοιχεία σε ένα PM.. 

Υ.Γ Βλέπω την άψογη εγγύηση της Inventor και το άψογο after sales χωρίς μα μου σου του και απ την αλλη τους όρους της Daikin που μόνο να χορέψεις γυμνός κάτω απο φεγγάρι αφού έχεις πιεί το αίμα απο μονόκερο δεν πρέπει να έχεις κάνει πρώτα και "κλαίω"

Επεξ/σία από Craven
  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Craven είπε

Τελικά τέλος καλό όλα καλά με τα 2 inventor που είχα το θεματάκι. Το θέμα λύθηκε κυρίως λόγω πρωτοβουλίας της ίδιας της Inventor αλλά και μιας απίστευτης τύπισσας στα MM που το πήρε πατριωτικά απ την μεριά της. Δεν ξέρω αν πρώτα μίλησε αυτή με Inventor ή αν η Inventor με πήρε απο μόνη της, το θέμα είναι ότι προσφέρθηκαν απο Inventor να πάρουν τα μηχανήματα πίσω αφού είχα τόσους μήνες θέματα που δεν λύθηκαν σε τόσες επισκέψεις και να κοπεί πιστωτικό στα ΜΜ ώστε να πάρω άλλα μηχανήματα από εκεί. Εδώ να πω ένα μεγάλο μπράβο στην Inventor για το after sales της. Το αν είχα εγώ τα κολλήματα μου σαν πελάτης, το αν μου έκατσε μια στραβή με τα μηχανήματα κτλ, δεν το κούρασαν αφού δεν λύθηκε το θέμα και μόνοι τους μου βρήκαν την καλύτερη λύση και ας "φύγω".

Σήμερα έγινε η απεγκατάσταση και άμεσα με φώναξε η κοπελιά στα MM για να διαλέξω άλλα μηχανήματα. Φυσικά με τις επιλογές που είχα (που δεν είχα καλύτερα) στα ΜΜ, η μόνη λύση ήταν τα Daikin, οπότε κατέληξα στα ATXM25M (9ρι) και ATXM35M (12ρι).. μου βγήκαν άλλα 735 πάνω απ τα inventor (έτσουξε λίγο) αλλά σε γενικές γραμμές βγήκαν καλή τιμή καθώς έτρεχαν σε έκπτωση και είχαν απ όσο έμαθα και δωρεάν εγκατάσταση την οποία δεν πήρα καθώς οι εγκαταστάτες απο ΜΜ δεν θέλω καν να τους σχολιάσω για την δουλειά που έκαναν την προηγούμενη φορά οπότε κόπηκε κάποιο ποσό απ την τιμή με τον σκοπό να βάλω τον δικό μου άνθρωπο που ξέρω τόσα χρόνια και έχει κάνει όλες τις εγκαταστάσεις (πάντα άψογα by the book)

Όλα καλά λοιπόν... εκτός απο ένα πράγμα... αυτό που δεν είχα κάτσει να ασχοληθώ να μάθω είναι σχετικά με την εγγύηση της Daikin... οκ ξέρω πως είναι μόνο 3 χρόνια η εγγύηση στην Daikin (έδιναν στα ΜΜ 5ετία με extra 119 στο κάθε μηχάνημα αλλά δεν την πάλευα να δώσω άλλα 240 με τίποτα....), το πρόβλημα όμως είναι πως τώρα που με ηρεμία μπόρεσα να δω λίγο (δεν είχα χρόνο καθόλου όλα έγιναν μέσα σε ελάχιστες ώρες εντελώς ξαφνικά χωρίς να προλάβω να κάνω τίποτα) διαβάζω για εγκατάσταση και ετήσια συντήρηση απο ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ απο την Daikin άνθρωπο (ισχύει? τι εννοούμε εξουσιοδοτημένο?) με αποτέλεσμα να αρχίσω να αμφιβάλλω αν μπορεί καν ο δικός μου να κάνει την εγκατάσταση (μεταξύ μας ούτε σφραγίδα δεν ξέρω σίγουρα αν μπορεί να βάλει ο ίδιος ή θα πρέπει να βάλει άλλος...). Ρώτησα την ίδια την Daikin και μου έδωσαν την τσουχτερή τιμή των 100 ευρώ (απ τα 40-50-60 της "γειτονιάς" περίμενα ένα 80ρι απο daikin αλλά όχι τα διπλά....)

Θέλω να το πάω by the book (2,5 - 3 μέτρα, όσο λέει για σωλήνα, δεν ξέρω πόσο θα γράφει όπως και αντλία κενού κτλ) αλλά πρέπει να είναι απ την ίδια την Daikin ο άνθρωπος? Ξέρω πως το καλύτερο είναι να ρωτήσω αύριο την ίδια την Daikin αλλά καλό είναι να γνωρίζω άμεσα καθώς αύριο πρωί πρέπει να τα κανονίσω όλα για να γίνει η εγκατάσταση το συντομότερο (δεν έχουμε άλλη πηγή θέρμανσης και αν έρθει το ΠΣΚ με την κακοκαιρία, την κάτσαμε).

Αν επίσης γνωρίζει κάποιος, κάποιον "εξουσιοδοτημένο" για την Daikin κοντά στην Νίκαια που πάνω απ όλα να κάνει καλή και σωστή εγκατάσταση όπως πρέπει, ας μου δώσει τα στοιχεία σε ένα PM.. 

Προφανώς ψυκτικό με άδεια εννοούν και όχι απαραίτητα συνεργάτη της daikin

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, guzel είπε

Προφανώς ψυκτικό με άδεια εννοούν και όχι απαραίτητα συνεργάτη της daikin

Μην είσαι απόλυτα σίγουρος . Η Daikin δεν χαρίζει . Είναι πολύ αυστηρή με τους όρους  ακόμα και με την παραμικρή λεπτομέρεια στην εγκατάσταση  που έχει γίνει λάθος άνετα σε πετάει εκτός εγγύησης . Δεν έχει την ελαστικότητα που έχουν άλλες εταιρείες που κάνουν "χάρες" .

Για μένα να πάρει τηλέφωνο να τους ρωτήσει τί εννοούν και να ζητήσει εγγράφως τους όρους της εγγύησης ή να τους κατεβάσει απο το site τους γιατι σοβαροί τεχνικοί λίγοι υπάρχουν που θα τα πάνε όλα by the book . Οπότε να ξέρει τι ζητάει η εταιρεία ! 

1 ώρα πριν, Craven είπε

Τελικά τέλος καλό όλα καλά με τα 2 inventor που είχα το θεματάκι. Το θέμα λύθηκε κυρίως λόγω πρωτοβουλίας της ίδιας της Inventor αλλά και μιας απίστευτης τύπισσας στα MM που το πήρε πατριωτικά απ την μεριά της. Δεν ξέρω αν πρώτα μίλησε αυτή με Inventor ή αν η Inventor με πήρε απο μόνη της, το θέμα είναι ότι προσφέρθηκαν απο Inventor να πάρουν τα μηχανήματα πίσω αφού είχα τόσους μήνες θέματα που δεν λύθηκαν σε τόσες επισκέψεις και να κοπεί πιστωτικό στα ΜΜ ώστε να πάρω άλλα μηχανήματα από εκεί. Εδώ να πω ένα μεγάλο μπράβο στην Inventor για το after sales της. Το αν μου έκατσε μια στραβή με τα μηχανήματα κτλ, δεν το κούρασαν αφού δεν λύθηκε το θέμα και μόνοι τους μου βρήκαν την καλύτερη λύση και ας "φύγω".

 

Υ.Γ Βλέπω την άψογη εγγύηση της Inventor και το άψογο after sales χωρίς μα μου σου του και απ την αλλη τους όρους της Daikin που μόνο να χορέψεις γυμνός κάτω απο φεγγάρι αφού έχεις πιεί το αίμα απο μονόκερο δεν πρέπει να έχεις κάνει πρώτα και "κλαίω"

Για να σου είπε η αντιπροσωπεία ότι αποδέχεται να τα πάρει πίσω αυτό σημαίνει ότι χρεώνεται αυτή την χασούρα προς όφελος σου άρα ήταν δική της απόφαση . Αν ήταν απόφαση των MediaMarkt θα σε καλούσε το Media . 

Πάντως παρ όλο που όπως είπες και εσύ ήταν ευθύνη των MediaMarkt όλη αυτή η ταλαιπωρία και όχι την Inventor, μακάρι όλες οι εταιρείες να κάναν τέτοιου είδους εξαιρέσεις και να χαν τόσο ψηλά το after sales support σε αυτό το κομμάτι . Την εικόνα τους ! 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Δημοσ.

Πραγματικά ΜΑΚΑΡΙ να μου καθόταν καλά με Inventor και να είχα ηρεμίσει και να είχα αυτή την αντιπροσωπεία να αντιμετωπίζω... κρίμα πραγματικά που δεν μου έκατσε και τώρα άντε μπλέξε..

Στις καλές μάρκες βρε παιδιά (Daikin, Mitsubishi, Toshiba) ποια έχει την πιο νορμαλ εγγύηση? δεν περιμένω επίπεδο inventor αλλά με έχει εκνευρίσει όλο αυτό με την Daikin.. Ενώ θα έπρεπε να ισχύει το ότι εφόσον πάω σε ένα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ μηχάνημα θα πρέπει να έχω και ΚΑΛΟ και premium support, ξαφνικά κατάλαβα πως πάω στο εντελώς άλλο άκρο και απ το εντελώς χαλαρό και ήρεμο που ήμουν με Inventor, πρέπει να είμαι στην τσίτα μην κάνει κάποιο "λάθος" ο εγκαταστάτης (και να μην μπορώ να έχω καν τον δικό μου εγκαταστάτη στην ουσία), μην δεν της αρέσει κάτι της Daikin και κόψει την εγγύηση, μην ξεχάσω καμιά συντήρηση, μην τους φωνάξω και με χρεώσουν την επίσκεψη αν δεν θεωρήσουν πως υπάρχει πρόβλημα (όπως και γράφει στην ουσία τους όρους), ακόμα και για επισκευή εντός εγγύησης να πληρώσω ΕΓΩ τυχόν μεταφορές του μηχανήματος για επισκευή (έλεος) και όλα αυτά που διαβάζω έχουν αρχίσει να με κάνουν να έχω δεύτερες σκέψεις.

Το ένα μηχάνημα θα το λουστώ σίγουρα καθώς όπως είπα η αγορά πρέπει να γίνει απο ΜΜ και δεν έχω άλλες επιλογές σε καλές μάρκες (δεν το πίεσα για επιστροφή χρημάτων είναι η αλήθεια αλλά μου έδωσαν να καταλάβω απ έξω απ έξω πως δεν...) για το άλλο, το πλήρωσα σήμερα αλλά φυσικά μπορώ να κάνω υπαναχώρηση και να πάρω κάτι άλλο απο αλλού αν έχετε να μου προτείνετε κάτι.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Curtis76 είπε

ψαξε εδω τις αναφορες και δες σε ποιον χαλασε το daikin να ρωτησουμε τι αντιμετωπιση ειχε.

Καλό αλλά και για inventor αν ψάξεις αναφορές το ίδιο θα ισχύει... εκτός απο εμένα ;) 

Οπότε αυτά δεν μου λένε κάτι εμένα...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Craven είπε

Καλό αλλά και για inventor αν ψάξεις αναφορές το ίδιο θα ισχύει... εκτός απο εμένα ;) 

Οπότε αυτά δεν μου λένε κάτι εμένα...

δε σε επιασα.... για ποιο ιδιο αναφερεσαι?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Craven είπε

Καλό αλλά και για inventor αν ψάξεις αναφορές το ίδιο θα ισχύει... εκτός απο εμένα ;) 

Οπότε αυτά δεν μου λένε κάτι εμένα...

Δεν ξερεις τι εχει γινει μεταξυ καταστηματος και inventor.Γραφεις πανω δεν  λυθηκαν θεματα σε τοσες επισκεψεις για  πιστωτικο .Αν δεν ηταν θεμα ινβεντορ θα γινοταν εξαρχης οτι εγινε.Θα παιζουν και αλλες συμφωνιες μεταξυ τους.Ισως και αλλα χαλασμενα.Τα ιδια ομως μπορεις να εχεις και παντου σε οτι παρεις.

40 λεπτά πριν, Craven είπε


Στις καλές μάρκες βρε παιδιά (Daikin, Mitsubishi, Toshiba) ποια έχει την πιο νορμαλ εγγύηση?

Αν γραφουν ισχυουν και ευρωπη οι εγγυησεις ,ειναι νορμαλ για ολους .

Επεξ/σία από Diskimpex
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Curtis76 είπε

δε σε επιασα.... για ποιο ιδιο αναφερεσαι?

Μάλλον παρανόησα και νόμιζα πως εννοούσες πως στην ουσία δεν υπάρχουν χαλασμένα Daikin και απάντησα πως και για inventor δεν έβρισκα προβλήματα αλλά έλα ντε που εγώ είχα (και πιθανόν να ήμουν ο μόνος άτυχος) οπότε για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος (ειδικά αν έχεις καεί απ τον χυλό που λένε). Προφανώς κατάλαβα λάθος και όντως το εννοούσες να ψάξω (πράγμα δύσκολο σε 560 σελίδες)

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Craven είπε

Πραγματικά ΜΑΚΑΡΙ να μου καθόταν καλά με Inventor και να είχα ηρεμίσει και να είχα αυτή την αντιπροσωπεία να αντιμετωπίζω... κρίμα πραγματικά που δεν μου έκατσε και τώρα άντε μπλέξε..

Στις καλές μάρκες βρε παιδιά (Daikin, Mitsubishi, Toshiba) ποια έχει την πιο νορμαλ εγγύηση? δεν περιμένω επίπεδο inventor αλλά με έχει εκνευρίσει όλο αυτό με την Daikin.. Ενώ θα έπρεπε να ισχύει το ότι εφόσον πάω σε ένα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ μηχάνημα θα πρέπει να έχω και ΚΑΛΟ και premium support, ξαφνικά κατάλαβα πως πάω στο εντελώς άλλο άκρο και απ το εντελώς χαλαρό και ήρεμο που ήμουν με Inventor, πρέπει να είμαι στην τσίτα μην κάνει κάποιο "λάθος" ο εγκαταστάτης (και να μην μπορώ να έχω καν τον δικό μου εγκαταστάτη στην ουσία), μην δεν της αρέσει κάτι της Daikin και κόψει την εγγύηση, μην ξεχάσω καμιά συντήρηση, μην τους φωνάξω και με χρεώσουν την επίσκεψη αν δεν θεωρήσουν πως υπάρχει πρόβλημα (όπως και γράφει στην ουσία τους όρους), ακόμα και για επισκευή εντός εγγύησης να πληρώσω ΕΓΩ τυχόν μεταφορές του μηχανήματος για επισκευή (έλεος) και όλα αυτά που διαβάζω έχουν αρχίσει να με κάνουν να έχω δεύτερες σκέψεις.

Το ένα μηχάνημα θα το λουστώ σίγουρα καθώς όπως είπα η αγορά πρέπει να γίνει απο ΜΜ και δεν έχω άλλες επιλογές σε καλές μάρκες (δεν το πίεσα για επιστροφή χρημάτων είναι η αλήθεια αλλά μου έδωσαν να καταλάβω απ έξω απ έξω πως δεν...) για το άλλο, το πλήρωσα σήμερα αλλά φυσικά μπορώ να κάνω υπαναχώρηση και να πάρω κάτι άλλο απο αλλού αν έχετε να μου προτείνετε κάτι.

Toshiba

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...