arkoudos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2009 Το θέμα αυτό αφορά αυτό το topic http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=285870&highlight=%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A4%CE%99%CE%A4%CE%9B%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%A3 Το είδα τυχαία και είπα να προειδοποιήσω και τους υπόλοιπους που έπεσαν θέμα σαν εμένα, γιατί απ' ότι είδα το msg box του poster φούλαρε. Γεια χαρά, θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται. Είχα στείλει βιογραφικό στη συγκεκριμένη εταιρεία και μετά από αρκετό καιρό, με πήραν τηλέφωνο για να περάσω συνέντευξη. Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα, γιατί ενώ ήμουν στη Θεσσαλονίκη, ήρθαν άτομα από τη συγκεκριμένη εταιρεία εδώ για να κάνουν τις συνεντεύξεις (σε αντίστοιχη περίπτωση κολοσσού, είχα αναγκαστεί να ταξιδέψω 2 φορές από Θεσσαλονίκη για Αθήνα με δικά μου έξοδα, μια για τη συνέντευξη και μια για την εκπαίδευση). Η Screen Art έκανε και τη συνέντευξη στη Θεσσαλονίκη και την εκπαίδευση μετά, που ομολογώ πως ήταν ένα πολύ καλό σημάδι. Αρχισα να εργάζομαι στη συγκεκριμένη εταιρεία από αρχές Δεκέμβρη. Το πρόγραμα εύχρηστο, η βοήθεια αρκετή και γενικά ήμουν ευχαριστημένος. Η υπόσχεση για πληρωμές ήταν αρχές κάθε επόμενου μήνα. Μπήκε ο Ιανουάριος και ακόμα δεν με είχαν ρωτήσει αριθμό λογαριασμού ή δεν μου είχαν πει να ανοίξω κάπου. Δεν έδωσα όμως σημασία, γιατί τους είχα εμπιστοσύνη. Τέλη Γενάρη, και ενώ είχα ήδη κάνει αρκετούς υπότιτλους, έρχεται ένα mail από τον διευθυντή της εταιρείας προς όλους τους υποτιτλιστές, το οποίο έλεγε με λίγα λόγια πως η εταιρεία αντιμετωπίζει οικονομικό πρόβλημα από τις αρχές Σεπτέμβρη λόγω της κρίσης, πως αυτό θα είναι προσωρινό και πως όλες οι πληρωμές και οι εξοφλήσεις θα γινόντουσαν τέλη Φλεβάρη. Και πάλι δεν αγχώθηκα, αφού και πάλι τους πίστεψα. Οι πληρωμές έγιναν κανονικά και προσωπικά εξοφλήθηκα τέλη Φλεβάρη για όσα είχα κάνει το διάστημα Δεκέμβριος-Ιανουάριος. Το μαρτύριο άρχισε από τότε. Μετέφρασα αρκετά από αρχές Φλεβάρη και έπειτα. Εν τω μεταξύ, έμαθα πως 3 άτομα που είχαμε περάσει μαζί εκπαίδευση από δω Θεσσαλονίκη είχαν "απολυθεί" (σε εισαγωγικά, γιατί δεν μπορείς να απολύσεις κάποιον που δεν έχεις κάνει πρόσληψη), χωρίς να εξοφληθούν. Κάτι τέτοιο συνέβη και μένα αρχές Απρίλη, όταν μου ανακοινώθηκε ότι δεν ήταν πια ευχαριστημένοι με τον υποτιτλισμό μου. Εδώ να πω πως λόγω ενός προσωπικού προβλήματος, είχα αργήσει στα deadline κάποιων αρχείων και επίσης είχα στείλει 2 αρχεία χωρίς να τα επεξεργαστώ όπως θα ήθελα. Κι εγώ αν ήμουν στη θέση τους, μπορεί και να με... έδιωχνα. Το θέμα είναι πως από τη στιγμή που τους είχα στείλει αυτά τα αρχεία, είχα προτείνει από μόνος μου να πληρωθώ μόνο το μισό της τιμής, γιατί αναγνώριζα πως και τα άργησα αλλά και ίσως κάποιος επιμελητής να τα έβρισκε σκούρα μαζί τους. Από τις αρχές Απρίλη και μέχρι σήμερα, προσπαθώ να πάρω το ποσό των 700 ευρώ που μου χρωστάνε. Το ποσό είναι μεγαλύτερο, αλλά εγώ θα είμαι ευχαριστημένος με τα 700 ευρώ. Τα παιδιά που τα έδιωξαν πριν από μένα εξοφλήθηκαν, αλλά εγώ παραμένω έτσι. Σε συνεχόμενα email που έστελνα, δεν έπαιρνα ΚΑΜΙΑ απάντηση. Στα τηλεφωνήματά μου λάμβανα συνέχεια υποσχέσεις για "αυτήν την Παρασκευή". Στο τελευταίο τηλεφώνημα που είχα πριν 3 εβδομάδες, μου εξήγησαν πως η εταιρεία έχει μεγάλο πρόβλημα και πως αναγκαστικά κάποιες πληρωμές θα μείνουν πίσω (φαντάζομαι αυτών που έφυγαν από την εταιρεία και όχι αυτών που υποτιτλίζουν ακόμη). Προσωπικά δεν βλέπω να παίρνω τα λεφτά και δεν ξέρω πώς να το κυνηγήσω. Απλά το θέτω σαν θέμα εδώ, για να προλάβω καταστάσεις και άλλους που ίσως πέσουν θύματα μιας τέτοιας απάτης. Γιατί, περί απάτης πρόκειται, όταν κάνεις σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη για 10 άτομα, διώχνεις τους 7 μετά από 2 μήνες και μετά κάνεις νέο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη και 10 καινούργια άτομα (αλήθεια, η εταιρεία δεν έχει λεφτά, αλλά για ταξιδάκια στη Θεσσαλονίκη, διαμονή σε ακριβά ξενοδοχεία και σεμινάρια-εκπαίδευση στα ίδια τα ξενοχοδεία, μάλλον έχει). Αυτά. Τελικά δεν ήμουν τόσο σύντομος όσο θα ήθελα και ζητώ συγγνώμη αν κούρασα. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας. ΜΦΧ Βαγγέλης Θεσσαλονίκη
Arcanaloth Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε την απάντηση του Arioch79 στα όσα λέει ο Βαγγέλης.
Arioch79 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Καλημέρα σε όλους. Κατ' αρχήν, να σας ενημερώσω ότι πλήρη απάντηση στην καταγγελία του Βαγγέλη θα συντάξω είτε σήμερα το απόγευμα είτε αύριο το πρωί. Δυστυχώς, δεν προλαβαίνω νωρίτερα. Σε πρώτη φάση, απλά θα πω ότι τα γεγονότα όπως τα περιγράφει ο Βαγγέλης είναι ακριβή. Για την οφειλή προς το πρόσωπό του δεν γνωρίζω για να είμαι ειλικρινής, αλλά δεν έχω κανένα λόγο να τον αμφισβητήσω. Απλά θα περιγράψω την κατάσταση "εκ των έσω" για να μην υπάρχει η αντίληψη ότι υπάρχει δόλος εξ ημών. Τα ξαναλέμε σύντομα, λοιπόν. ΥΓ: Να σημειώσω ότι έχω μήνες να μπω στο Insomnia. Το παρόν είχε την καλωσύνη να μου το γνωστοποιήσει ένας εκ των moderators του Μπλα Μπλα. Επί τη ευκαιρία, να ζητήσω συγγνώμη που δεν απάντησα σε όσους μου έστειλαν προσωπικά μηνήματα, αλλά όπως σας είπα είχα μήνες να μπω στο site και απλά αγνοούσα την ύπαρξή τους. Ούτως ή άλλως δεν είχαμε ανάγκη για περισσότερους συνεργάτες όλον αυτόν τον καιρό, οπότε απλά θα τους ενημέρωνα για αυτό.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Παρακαλώ θερμά να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί! (αναφέρομαι σε μήνυμα που αφαιρέθηκε)
o_magazatoras Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Παρακαλώ θερμά να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί! (αναφέρομαι σε μήνυμα που αφαιρέθηκε) Στείλε μου,plz,τον χαρακτηρισμό.
dermitzos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Παρακαλώ θερμά να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί! (αναφέρομαι σε μήνυμα που αφαιρέθηκε) Συγγνώμη . Παραφέρθηκα..
Arioch79 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Καλημέρα/Καλησπέρα σας και πάλι. Ακολουθεί η απάντησή μου στην καταγγελία του Βαγγέλη. Πριν ξεκινήσω, να ξεκαθαρίσω ότι τα παρακάτω είναι μία προσωπική κατάθεση. Δεν πρόκειται για επίσημη απάντηση της εταιρείας Screen Art. Κατ' επέκταση, δεν μπορώ να αναφέρω συγκεκριμένα νούμερα ή αποδείξεις για του λόγου μου το αληθές. Ο λόγος μου έχει την ίδια βαρύτητα με του Βαγγέλη. Αποφάσισα να απαντήσω στην επιστολή του γιατί εγώ ήμουν αυτός που είχε την ιδέα να απευθυνθούμε στα μέλη του Insomnia (και ειδικά σε όσους είχαν ασχοληθεί ερασιτεχνικά με τον υποτιτλισμό στον παρελθόν) και κατ' επέκταση εγώ ήμουν αυτός που εκτέθηκε όταν προέκυψαν τα προβλήματα στα οποία θα αναφερθώ παρακάτω. Όπως αναφέρω στην "αγγελία" που ανέβασα στο Insomnia πριν μερικούς μήνες, ξεκίνησα ερασιτεχνικά στον χώρο και εξελίχθηκα σε βασικό επιμελητή, ενώ είμαι και υπεύθυνος για την παραλαβή/αρχειοθέτηση των αρχείων υπότιτλων και την παράδοσή τους στους πελάτες. Επί της ουσίας είμαι ένας απλός υπάλληλος της εταιρείας. Ούτε συνιδιοκτήτης, ούτε κανένα μεγαλοστέλεχος. Αναφορικά με την υπόθεση του Βαγγέλη ότι όσοι συνεχίζουν πληρώνονται κανονικά, όσο και αν με λυπεί που το αναφέρω, αυτό δεν ισχύει. Μπορούν να του το επιβεβαιώσουν ορισμένοι από τους συνεργάτες μας που συμμετείχαν μαζί του στο πρώτο μας σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι έχουν να πληρωθούν εβδομάδες, μέχρι και μήνες. Αυτό ισχύει επίσης για ΟΛΟΥΣ τους υπάλληλους της εταιρείας. Δεν μπορώ να αναφερθώ συνολικά, αλλά σε εμένα τουλάχιστον οφείλονται περίπου τα εφταπλάσια από όσα οφείλονται στον Βαγγέλη. Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι μέχρι να ξελασπώσουμε κάνουμε αυτό που ανέφερε ο Βαγγέλης. Ότι δηλαδή συνάπτουμε νέες συνεργασίες, κάνουμε κουτσά στραβά τη δουλειά μας, μετά "για κάποιον λόγο" λύνουμε τη συνεργασία και άσε τον άλλο να βρει τα λεφτά του. Το παραπάνω δεν μπορεί να ισχύει για τον παρακάτω λόγο: Οι όγκοι που βγάζουν οι νέοι συνεργάτες είναι ελάχιστοι (4 -5 προγράμματα τον μήνα). Παράλληλα, η διαδικασία της επιμέλειας των αρχείων τους είναι εξαιρετικά χρονοβόρα, και κατ' επέκταση χρηματοβόρα. Αποκλείεται να επιβιώναμε αν εφαρμόζαμε αυτή τη λογική. Στόχος μας είναι να φτάσουμε να απασχολούμε 20 περίπου πλήρως απασχολούμενους και πλήρως καταρτισμένους συνεργάτες, πράγμα στο οποίο μας έχει εμποδίσει η κρίση που περνάμε. Ουσιαστικά επιβιώνουμε χάρη στην κατανόηση και υπομονή των νυν συνεργατών μας. Όσον αφορά στο δεύτερο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη: Για την κατάσταση που προέκυψε στην εταιρεία και την οποία δεν μπορώ να αναλύσω για ευνόητους λόγους, ευθύνεται τόσο ή ίδια η εταιρεία για κάποια τραγικά λάθη του λογιστηρίου, όσο και η κρίση η οποία μας ανάγκασε να αλλάξουμε τελείως τον οικονομικό μας σχεδιασμό. Καθ' όλη αυτή τη διάρκεια που προσπαθούσαμε να βρούμε μία διέξοδο, τα δεδομένα ανατρέπονταν συνεχώς είτε γιατί ανακαλύπταμε συνεχώς νέες "πατάτες" στο λογιστήριο, είτε γιατί οι διαβεβαιώσεις που λαμβάναμε από πελάτες και τράπεζες ήταν κούφιες (το φέσι πάει αλυσίδα, όπως θα γνωρίζετε αρκετοί). Βρισκόμασταν λοιπόν σε μία δύσκολη θέση γιατί αφενός αν ενημερώναμε τους συνεργάτες θα μας έλεγαν ψεύτες γιατί απλά θα τους μεταφέραμε τις άκυρες διαβεβαιώσεις τρίτων, αφετέρου αν δεν τους ενημερώναμε καθόλου θα έλεγαν ότι είμαστε απατεώνες και πάμε να βγάλουμε λεφτά στην πλάτη τους. Το δεύτερο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη προέκυψε μετά από μια τέτοια διαβεβαίωση που είχα από τη Διεύθυνση (η οποία με τη σειρά της είχε αντίστοιχη διαβεβαίωση από τρίτους) ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί εντός του μηνός. Ως οργανωτής/παρουσιαστής αυτών των σεμιναρίων, αλλά και ως εκπαιδευτής της εταιρείας, εγώ είμαι η βασική επαφή της εταιρείας με τους συνεργάτες και κατ' επέκταση εγώ αυτός που εκτίθεται περισσότερο όταν η εταιρεία αδυνατεί να καταβάλει τις αμοιβές τους. Επιπλέον, ο δικός μου κόπος είναι που πάει στα σκουπίδια όταν κάποιος συνεργάτης αποχωρεί επειδή δεν πληρώνεται. Το πού βρήκε τα λεφτά η Διεύθυνση για το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη είναι θέμα της Διεύθυνσης και δεν μπορώ να το γνωρίζω. Πάντως εγώ ακόμη δεν έχω λάβει τα έξοδα που έκανα κατά τη διαμονή μου στη Θεσσαλονίκη... Όσον αφορά στο θέμα του Βαγγέλη: Δεν θέλω να αναφέρω τους λόγους που διακόψαμε τη συνεργασία μας μαζί του. Δεν νομίζω ότι έχει σημασία για τους σκοπούς αυτής της επιστολής. Απλά σημειώνω ότι συνεχίζω να τον εκτιμώ σαν υποτιτλιστή και ότι είμαι πεπεισμένος ότι τα όποια προβλήματα παρουσιάστηκαν στη συνεργασία μας από μέρους του ήταν περιστασιακά και οφείλονταν στα σοβαρά προσωπικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τότε (και που ειλικρινά ελπίζω να έχει ξεπεράσει). Μάλιστα σκόπευα να τον προσεγγίσω εκ νέου μετά το πέρας της κρίσης! (αυτό όποιος θέλει το πιστεύει). Για τις οφειλές προς το πρόσωπό του ειλικρινά δεν γνωρίζω τίποτα. Είναι καθαρά θέρμα λογιστηρίου. Τονίζω, όμως, ότι η σχέση μας με τους συνεργάτες μας είναι καθ' όλα νόμιμη και ότι όλα φαίνονται. Αν επιμείνει, είμαι σίγουρος ότι θα λάβει ό,τι δικαιούται. Όπως ανέφερα, σκοπός μας είναι να ξεπεράσουμε το πρόβλημα καταβάλλοντας τις οφειλές μας, όχι παρακάμπτοντάς τες. Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εικόνα. Πιστεύω ότι με τα παραπάνω απάντησα σε όλα τα "ύποπτα" σημεία που θίγει ο Βαγγέλης στην επιστολή του. Η φύση της συνεργασίας μας με τους εξωτερικούς μας συνεργάτες είναι τέτοια, ώστε εμείς τους χρειαζόμαστε πολύ περισσότεροι από ό,τι αυτοί εμάς. Αν, λοιπόν, κάναμε απατεωνιές εις βάρος τους, πολύ απλά θα μέναμε χωρίς παραγωγή και θα βάζαμε λουκέτο. Ακόμα και αν υποθέταμε ότι αυτή η "ύπουλη ανανέωση" του προσωπικού με τον τρόπο που επεσήμανε ο Βαγγέλης μάς συνέφερε (πράγμα που δεν ισχύει), τα κακά νέα ταξιδεύουν γρήγορα, οπότε σύντομα δεν θα είχαμε ούτε αυτή τη σανίδα σωτηρίας. Η αλήθεια είναι απλή: Με ευθύνη τόσο δική μας όσο και της οικονομικής κρίσης βρεθήκαμε με έλλειψη ρευστού και με τη βοήθεια των συνεργατών μας (τους οποίους οφείλω να ευχαριστήσω και δημόσια όπως έχω κάνει και κατ' ιδίαν) οι οποίοι έχουν δείξει εκπληκτική υπομονή και κατανόηση, συνεχίζουμε όχι μόνο να επιβιώνουμε, αλλά και να αναπτυσσόμαστε (ο όγκος εργασίας μας έχει υπερπενταπλασιαστεί από την ίδρυσή μας, ενώ νέοι πελάτες έρχονται όλο και πιο συχνά). Τέλος, τελείως πληροφοριακά αναφέρω ότι αυτή η προσπάθεια ανάκαμψης φαίνεται να αποδίδει επιτέλους και ευελπιστούμε ότι εντός του μηνός θα έχουμε καταφέρει να ανταμείψουμε τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους (και παράλληλα να ανταμειφθούμε και εμείς). Αυτά ήθελα να ξεκαθαρίσω από μέρους μου. Αν κάποιος χρειάζεται κάποια περαιτέρω διευκρίνιση, θα χαρώ να του απαντήσω. Καταλαβαίνετε, όμως, ότι δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες για τα οικονομικά της εταιρείας. Όπως ξεκαθάρισα από την αρχή, η επιστολή αυτή είναι προσωπική και αφορά στον ρόλο μου στην όλη κατάσταση και στην εικόνα που έχω σχηματίσει εγώ για την εταιρεία και στην εκτίμησή μου για το μέλλον της. Με εκτίμηση, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου (όχι, δεν είμαι από την Κύπρο) Chief Editor Screen Art
slipknot Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Μην διαγράψετε το topic παρακαλώ. Θέλω να το διαβάσω απλά τώρα δεν έχω χρόνο. Keep it alive.
DrLo Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 @Arioch79 : Μπορείς να μας αναφέρεις πια είναι η εργσιακή σχέση των υποτιτλιστών σαν τον arkoudos με την εταιρεία ? Πως πληρώνονται ?
Arioch79 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Κανονικά οι πληρωμές γίνονται κάθε μήνα. Η αμοιβή υπολογίζεται ανά λεπτό προγράμματος. Δεν γνωρίζω για τους άλλους, αλλά εμείς πληρώνουμε ένα ευρώ ανά λεπτό τα ντοκιμαντέρ και 0,85 τις ταινίες/σειρές (το να πληρώνονται λιγότερο οι ταινίες/σειρές ισχύει παντού από όσο γνωρίζω. Και οι πελάτες μας λιγότερο μας πληρώνουν για αυτές. Θεωρούνται πιο εύκολες στον υποτιτλισμό και έτσι είναι εδώ που τα λέμε). Π.χ. αν έχεις κάνει τέσσερα 50λεπτα προγράμματα τον μήνα, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του επόμενου θα πάρεις 200 ευρώ. Επαναλαμβάνω, υπό ΚΣ.
arkoudos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Κώστα, χαίρομαι που απάντησες, έστω κι έτσι. Καταρχάς να ξέρεις πως η εκτίμηση είναι αμοιβαία, αφού άλλωστε ουσιαστικά και οι δύο έχουμε τις ίδιες "ρίζες" (ήμουν κάποτε μέλος της APSU Team και υποτιτλίζω ερασιτεχνικά από το 2002 και επαγγελματικά από το 2004). Η συνεργασία μας ήταν άψογη και οι επισημάνσεις σου στα λάθη μου ήταν πάντα σωστές και με έκαναν καλύτερο υποτιτλιστή. Πρέπει να καταλάβεις πως ο λόγος που ήμουν λάβρος και επιθετικός στο τελευταίο μέρος του μηνύματός μου δεν ήταν να θίξω εσένα ως άνθρωπο, αλλά την εταιρεία. Για κάθε 2 υποτιτλιστές που θα μου δείξεις ότι όντως δεν πληρώθηκαν, εγώ θα σου δείξω άλλους 2 που εξοφλήθηκαν. Προσωπικά πάντα, αν συνέχιζε η συνεργασία μας, θα περίμενα κι εγώ. Ποτέ άλλωστε δεν έθιξα θέμα πληρωμής όσο εργαζόμουν σε εσάς. Μάλιστα, είχα αφήσει και εν λευκώ το θέμα στο λογιστήριο. Πρέπει όμως να καταλάβεις (όπως μάλλον φυσικά το ξέρεις), πως για να κάνω αυτήν τη δουλειά που έχει μείνει απλήρωτη, θυσίασα δεκάδες άλλα πράγματα, ξενύχτησα αρκετές φορές (μέχρι να πάει η ώρα 8 για να πάω στην πρωινή μου δουλειά) και γενικά ασχολήθηκα. Σεβάστηκα το γεγονός πως με εμπιστευτήκατε και προσπάθησα να το ανταποδώσω. Σεβασμό όμως που δεν δείξατε μετά το τέλος της συνεργασίας, όταν δεν απαντούσατε σε κανένα e-mail μου ή μου λέγατε "αυτήν την Παρασκευή" στο τηλέφωνο. Αν μου λέγατε ένα "ξέρεις κάτι; Χρήμα γιοκ. Κάνε υπομονή ως το Γενάρη του 2010", τότε φυσικά θα στεναχωριόμουν αλλά δεν θα το έκανα τόσο θέμα. Αλλά το να μου λέτε "πήγαινε σήμερα", να πηγαίνω στην τράπεζα, να βλέπω μηδέν, μετά να μου λέτε "Παρασκευή", να πηγαίνω στην τράπεζα και πάλι τα ίδια, δεν τιμάει ούτε εσάς τους εργαζόμενους εκεί, ούτε και την εταιρεία. Η ειλικρίνεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν και αυτό ζητούσα μόνο. Επέτρεψέ μου να σου πω πως αυτό που λες για πενταπλασιασμό όγκου δουλειάς κλπ, το είχε αναφέρει στο mail του (το οποίο είναι στη διάθεση του καθενός) και ο διευθυντής της εταιρείας, όταν είχε στείλει το πρώτο "απολογητήριο" για τον Φλεβάρη. Καταννοώ τι συμβαίνει με ακάλυπτες επιταγές κλπ., δεν ζω σε άλλη χώρα, αλλά κι εσύ πρέπει να καταλάβεις τι θυσιάζει ο καθένας για να υποτιτλίσει. Άλλωστε, μόνο αν ασχοληθείς σοβαρά (και όχι ερασιτεχνικά όπως το κάναμε στην αρχή), καταλαβαίνεις ΠΟΣΟ δύσκολο επάγγελμα είναι ο υποτιτλισμός. Αυτά, επιφυλάσσομαι δυστυχώς για συνέχεια. Επαναλαμβάνω πως μαζί σου φυσικά δεν έχω τίποτα, μιας και η συνεργασία μας ήταν άριστη. ΜΦΧ Βαγγέλης EDIT: Επίσης να πω και κάτι καλό (έτσι για αλλαγή). Από την αρχή η εταιρεία που είχε ξεκαθαρίσει πως η σχέση μας θα είναι καθ' όλα νόμιμη. Πως δηλαδή τα λεφτά που θα έπαιρνα θα ήταν καθαρά (και όχι μαύρα, όπως κάνουν αρκετές εταιρείες του χώρου) και πως τίποτα δεν θα ήταν παραποιημένο. Δεν υπάρχει δηλαδή θέμα νομιμότητας, αν κάποιος αναρωτηθεί κάτι τέτοιο. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός πως αρκετοί άνθρωποι παραμένουν απλήρωτοι :/
Chris_85 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 EDIT: Επίσης να πω και κάτι καλό (έτσι για αλλαγή). Από την αρχή η εταιρεία που είχε ξεκαθαρίσει πως η σχέση μας θα είναι καθ' όλα νόμιμη. Πως δηλαδή τα λεφτά που θα έπαιρνα θα ήταν καθαρά (και όχι μαύρα, όπως κάνουν αρκετές εταιρείες του χώρου) και πως τίποτα δεν θα ήταν παραποιημένο. Δεν υπάρχει δηλαδή θέμα νομιμότητας, αν κάποιος αναρωτηθεί κάτι τέτοιο. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός πως αρκετοί άνθρωποι παραμένουν απλήρωτοι :/ Δηλαδη? Ειχες υπογραψει συμβαση εργασιας, επαιρνες ενσημα? (ρωταω απλα-δεν ξερω, αν ναι, μπραβο τους)
Arioch79 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Γεια σου Βαγγέλη! Καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που λες και φυσικά έχεις απόλυτο δίκιο. Το μόνο ελαφρυντικό που έχω είναι αυτό που ανέφερα και στην επιστολή μου, ότι δηλαδή κι εμείς παίρναμε κάποιες διαβεβαιώσεις από τη Διεύθυνση η οποία τις έπαιρνε από πελάτες/τράπεζες και μετά βγαίναμε ψεύτες. Από την άλλη όταν κλείσαμε τη ροή πληροφοριών γιατί είδαμε ότι εκτιθέμεθα ανεπανόρθωτα και χάναμε κάθε αξιοπιστία, μας κατηγορούσαν για απατεώνες! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα λοιπόν. Όσον αφορά σε αυτά που γράφεις για τη δουλειά, και πάλι έχεις δίκιο. Βέβαια τα ίδια τραβάμε και εμείς και τολμώ να σου πω και χειρότερα. Εγώ μπορεί να μην είχα δεύτερη δουλειά σαν κι εσένα, όμως αναγκάστηκα να βρω για να τα βγάλω πέρα. Κι όλα αυτά, τη στιγμή που αν έπαιρνα κανονικά τον μισθό μου θα ήμουν πλήρως καλυμμένος. Μπορώ να σου πω και άλλα, αλλά αν θες αυτά θα τα πούμε κατ' ιδίαν. Τέλος πάντων, θέλω να καταλήξω στο ότι αν η εταιρεία πήγαινε για φούντο, δεν θα έμενα εδώ να κάνω pro bono εργασία. Αλλά τη στιγμή που όπως φαίνεται θα εξοφληθώ και επιπλέον η εταιρεία φαίνεται να τα πάει καλά στο αναπτυξιακό κομμάτι, νομίζω ότι είναι λογικό να κάνω υπομονή μέχρι να δω φως στο τούνελ. Όπως και να έχει, στην παρούσα φάση είμαστε σε αγώνα δρόμου. Αν μπουν τα λεφτά πριν εξαντληθεί η υπομονή των συνεργατών, έχουμε πολύ καλές προοπτικές. Αν όχι, τότε πάμε για λουκέτο. Όπως φαίνεται θα είναι οριακός αγώνας. Αναμένουμε το αποτέλεσμα μέσα στην άλλη εβδομάδα. Αυτό που είπα περί προσέγγισης ισχύει. Άπαξ ξεχρεωθείς και αν υπάρξουν οι κατάλληλες εγγυήσεις και αν κι εσύ δεν είσαι τελείως τσαντισμένος και αν δεν μας έχεις στείλει τον εργατολόγο μέχρι τότε και αν έχεις χρόνο και όρεξη, τότε ελπίζω ειλικρινά να το ξανασκεφτείς και στο ελπίζω όχι και τόσο μακρινό μέλλον να ανανεώσουμε τη συνεργασία μας. Βέβαια αν έχεις χάσει πάσα εμπιστοσύνη και θες να κινηθείς νομικά, και αυτό το καταλαβαίνω απόλυτα. Αυτά από εμένα. Καλό κουράγιο, καλή τύχη και επιτυχία σε ό,τι κάνεις. Κ.
DrLo Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2009 EDIT: Επίσης να πω και κάτι καλό (έτσι για αλλαγή). Από την αρχή η εταιρεία που είχε ξεκαθαρίσει πως η σχέση μας θα είναι καθ' όλα νόμιμη. Πως δηλαδή τα λεφτά που θα έπαιρνα θα ήταν καθαρά (και όχι μαύρα, όπως κάνουν αρκετές εταιρείες του χώρου) και πως τίποτα δεν θα ήταν παραποιημένο. Δεν υπάρχει δηλαδή θέμα νομιμότητας, αν κάποιος αναρωτηθεί κάτι τέτοιο. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός πως αρκετοί άνθρωποι παραμένουν απλήρωτοι :/ Πάντως εγώ ποτέ δε μίλησα ή άφησα υπονοούμενο για "μαυρα". Απλά ρώτησα αν πληρώνεσαι ως υπάλληλος (αν γίνεται πρόσληψη δηλαδή), αν είσαι ωρομίσθιος ή αν δουλέυεις "με μπλοκάκι" (φαντάζομαι).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.