Προς το περιεχόμενο

Tomb Raider


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι στα σημεία με τα πολλά κτίρια. Και αυτό συμβαίνει σε πολύ συγκεκριμένες γωνίες.

 

Για παράδειγμα κοιτάς τα κτίρια μπροστά σου και η χρήση της GPU πέφτει κατακόρυφα, μαζί και τα frames, ενώ αυξάνεται κατακόρυφα η χρήση της CPU. Γυρνάς το βλέμα της Lara ελάχιστα δεξιά ή αριστερά και η χρήση της GPU επανέρχεται στα κανονικά της, ενώ η χρήση της CPU πέφτει.

 

Το παιχνίδι μου παίζει καρφωτό 60fps με Ultra Quality. Σε εκείνα τα πολύ συγκρεκριμένα σημεία τα fps πέφτουν στα 45-50.

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

κοιτα εγω το επαιζα με avg 44-45 γιατι ειχα την 6950 ακομα και σε γενικες γραμμες το παιχνιδι ηταν αρκετα smooth, αλλωστε μιλαμε για 3rd person, εκει τα 60αρια δεν ειναι και τοσο απαραιτητα

 

υπηρχαν σημεια που επεφταν τα frames , αλλα σε γενικες γραμμες ηταν λιγα

 

το παιχνιδι (ειδικα σε amd στην αρχη ), ειναι απο τις καλυτερες μεταφορες απο κονσολα, παιζει ανετα σε μια πιο αδυναμη καρτα και στις high end υπαρχει διαφορα ωστε να δικαιολογησουν και αυτες τα χρηματα τους 

 

προσωπικα δεν ειχα ιδιαιτερο παραπονο στο τεχνικο τομεα (θα ειχα αν ειχα nvidia με το σκηνικο που ειχε γινει με τη nixxes ), αλλα ειδικα αν αναλογιστουμε αλλα port το συγκεκριμενο ηταν υποδειγμα 

 

ενταξει και αν εχεις μερικα framedrops στα 45 δε χαθηκε ο κοσμος, για παιχνιδι με τετοιο οπτικο αποτελεσμα επιμενω οτι ειναι παναλαφρο 

Δημοσ.

Δεν λέω όχι και δεν ασκώ κάποια κριτική στο παιχνίδι.

 

Απλά μου φάνηκε περίεργο που σε εκείνα τα σημεία γονατίζει τον επεξεργαστή, αντί να μεταφέρει το βάρος στην κάρτα γραφικών. Σε εκείνα τα σημεία το παιχνίδι όχι απλώς δεν είναι ελαφρύ, αντίθετα, δεν έχει βγεί ακόμα ο επεξεργαστής για να το παίζει smooth σε 60fps.

 

Στο φόρουμ της Eidos αναφέρεται για τύπο που έχει 2 Titan σε SLI και σε εκείνα τα σημεία το παιχνίδι του πέφτει στα ίδια κάτω των 60fps με όλους τους άλλους.

 

Αυτό και αν δεν είναι ξενέρωμα :-(

Δημοσ.

OK, μετά από 11 ώρες παιχνιδιού και αφού ξεπέρασα το κόλλημα που έτρωγα με τα mini challenges 2 πράγματα έχω να πώ για το παιχνίδι:

 

1) Είναι ένα καταπληκτικό παιχνίδι και ευελπιστώ να δούμε και επόμενο παιχνίδι με την ανανεωμένη Lara.

 

2) Έχει τρομερά προβλήματα optimization. Το παιχνίδι απλά δεν μπορεί να αξιοποιήσει τους πόρους του συστήματός σου και σου ρίχνει αδικαιολόγητα τα fps, περιμένοντας την CPU να τελειώσει τις εργασίες της. Για κάποιον που έχει middle-end κάρτα γραφικών, δεν πρόκειται να δεί κάποια διαφορά. Αν έχεις όμως high-end μηχάνημα, κατευθείαν φαίνονται τα σημεία που το παιχνίδι "μπουκώνει" και δεν τραβάει, κάνοντας under-utilization των πόρων σου.

 

Είδα το performance analysis που έκανε ο john2gr και τα αποτελέσματά του είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που παρατηρώ και εγώ. Όμως πρέπει να επισημάνω κάτι, το οποίο δήλωσαν και οι developers του παιχνιδιού:

 

Στα σημεία στα οποία τα frames πέφτουν και η κάρτα γραφικών δεν αξιοποιείται, το παιχνίδι είναι καθαρά CPU-bound και περιμένει τον επεξεργαστή να τελειώσει εργασίες. Οπότε ακόμα και αν έχεις τις καλύτερες κάρτες γραφικών στο σύμπαν, το παιχνίδι θα σου τρέχει χάλια.

 

Καθότι όμως, αν βάλεις τον task manager, διαπιστώνεις την CPU να δουλεύει στο 60%-70%, νομίζεις ότι δεν είναι θέμα της CPU.

 

Λάθος.

 

Οι devs του Tomb Raider αναφέρουν ρητά ότι είναι θέμα ταχύτητας CPU:

 

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=136427

 

 

 

Just to be clear again, all I was saying is that you are hitting a CPU bottleneck, and specifically a CPU bottleneck regarding the speed of each individual core. More cores (and especially) hyper threads will not help with this. Because the CPU is the bottleneck the GPU usage will drop, and the GPU usage dropping will be especially apparent on fast GPU configurations like SLI or Titans. And more so at lower resolutions. (At higher resolutions the GPU will have plenty of work to do...)

I'm not sure what you are trying to convince me off. That these spots are specifically CPU heavy, much more so then some other spots? I am not disagreeing with that at all. This is fact. The main contributor to this performance drop is the LOD setting, and you can obviously set this to a lower setting to improve your performance. Also note that both the game and the driver contribute to CPU time spend, so it is quite difficult to compare with so many variables in play.

 

 


Just one further clarification, Windows cannot really show CPU bottlenecks using a percentage number since it will move a single thread of work from one core to another all the time. So you can have a single block of work bottlenecking due to single core performance, while Windows will never show 100% CPU usage for any core. You could just see say 70% work on one and 30% on another, but if that is effectively the same thread or sequential work you could still be hitting a CPU limit.

Only with overall CPU usage being below 25% on a quad-core (no HT) would you be sure you are not hitting a CPU bottleneck (though in most cases at only 25% you really wouldn't).

Δημοσ.

The end.

 

Μετά από 21 ώρες παιχνιδιού και 92% ποσοστό ολοκλήρωσης, το ταξίδι της Laras στο νησί της βασίλισσας του Ήλιου έφτασε στο τέλος του.

 

Πάρα πάρα πολύ καλό παιχνίδι και χαίρομαι που το υποστήριξα αγοράζοντάς το full price.

  • Like 6
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Eχω την εκδοση του ''θειου'' και δεν μου κραταει saves. Ουτε βρισκω καποιο folder με τα saves του παιχνιδιου. Δοκιμασα ξανα install αλλα τπτ

Δημοσ.

Εδώ ούτε μια βδομάδα μετά το release δεν κατάφερα να βρω παίκτες online (εκτός 2-3 lobbies με κάτι Σκανδιναβούς achievement hunters) - τώρα ούτε αυτούς βρίσκω...

Δημοσ.

Τέσσερα απο τα οκτώ που σου λείπουν γίνονται και solo.

 

juv1.jpg Monkey Around - In multiplayer, escape death 3 times by using the rope ascender.

 

Πας απο το main menu στις επιλογές Multiplayer > Create Private Match > Rescue > Beach. Επιλέγεις ως faction τους Solarii (μια και οι Survivors δεν έχουν zip-line ascender) και μετά Start Match.

 

Βρίσκεις την φωτιά που βρίσκεται κοντά στο turret (βλ. screenshot).

 

post-143955-0-06719500-1377463062_thumb.jpg

 

Κάθεσαι μέσα στη φωτιά (1) μέχρι να φτάσεις critical health (θα αρχίσεις να ακούς ένα heartbeat και τα χρώματα του παιχνιδιού θα "ξεθωριάσουν") και μετά χρησιμοποιείς το κοντινό zip-line (2), κάνοντας το ascender move (αν δεν κάνω λάθος, κρατάς πατημένο το X στο gamepad, για keyboard δεν θυμάμαι το αντίστοιχο κουμπί). Αν όλα έγιναν σωστά, στις 3 φορές θα σου δώσει το achievement.

 

09r1.jpg Escapist - Survive 10 explosions in multiplayer.
 
Και πάλι απο main menu, Multiplayer > Create Private Match > Rescue αλλά αυτή τη φορά επιλέγεις το map Chasm. Στην επιλογή χαρακτήρα επιλέγεις Survivor faction (μια και οι Solarii δεν έχουν εκρηκτικά όπλα αρχικά) και μετά Start Match.
 
Στο spawn point των Survivors υπάρχει μια ξύλινη κατασκεύη (βλ. screenshots).
 
post-143955-0-00837400-1377463807_thumb.jpg
 
post-143955-0-40247700-1377463804_thumb.jpg
 
Αν σταθείς στο σημείο (1) και σημαδέψεις στο σημείο (2) με το grenade launcher (που είναι default equipment στους Survivors), μπορείς να κάνεις αρκετή ζημιά στον εαυτό σου χωρίς να πεθάνεις, ώστε να μετρήσει για "survive an explosion". Όταν σου τελειώσουν τα πυρομαχικά, μπορείς είτε να ψάξεις για salvage crates (δίνουν +1 grenade ανά κιβώτιο, μοιάζουν ακριβώς όπως αυτά του single-player) ή να πεθάνεις και να κάνεις respawn για να τα αναπληρώσεις. Μπορείς επίσης να πειραματιστείς στο συγκεκριμένο map με τα εκρηκτικά καλάθια που υπάρχουν σκορπισμένα κοντά σε zip-lines.
 
tek0.jpg True Commitment - Reach level 60 in multiplayer.

 

uq5n.jpg Shopaholic - Buy every upgrade and character in multiplayer.

 

Εδώ είναι τα ζόρια - πρέπει να κάνεις φοβερό grind για να ανεβάσεις αρκετό experience και salvage, ώστε να ξεκλειδώσεις αυτά τα achievements. Η πιο "αποτελεσματική" λύση είναι να παίζεις Private Match > Rescue στο Beach map και να ολοκληρώνεις objectives ως Survivor (μαζεύεις όσα περισσότερα med kits μπορείς και τα επιστρέφεις στον μπλέ κύκλο κοντά στο spawn point, το κάθε match πρέπει να σου δίνει κάπου 10,000 με 11,000 experience), καθώς και να μαζεύεις όσο περισσότερο salvage γίνεται μεταξύ των διαδρομών για med kits, ώστε να μπορείς να ξεκλειδώνεις upgrades και χαρακτήρες.

 

Δυστυχώς, τα υπόλοιπα τέσσερα achievements απαιτούν άλλους παίκτες για να ολοκληρωθούν - αν δεν βρείς κόσμο (θέλει νομίζω 10 άτομα για το achievement "I'm All That") δοκίμασε να κάνεις join στο Steam group "100% Achievements Group" (όπου διοργανώνουν κάθε Σάββατο βράδυ events για achievements σε παιχνίδια όπως το TR, όπου το multiplayer είναι πλέον άδειο), και να περιμένεις για το επόμενο Tomb Raider event.

  • Like 2
Δημοσ.

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω, για το experience/salvage grind, σέταρε απο τις ρυθμίσεις του lobby το Time Limit στα 20 λεπτά και τα Med Kits Needed σε 20 (γλυτώνεις κάποια loading screens και, συνεπώς, χρόνο σε αντίθεση με τα default 5 med kits) - επίσης, όταν τελειώνει το round σαν Survivor κάνε exit match και ξεκίνα φρέσκο απ'την αρχή (οι Solarii έχουν objective να κάνουν kills, οπότε είναι χάσιμο χρόνου σε solo private), το experience/salvage που μάζεψες το κρατάς αρκεί να είχε τελειώσει το round.

 

Χρειάζεται κάπου 1,7 εκατομύρια experience για να φτάσεις level 60, ενώ θα χρειαστείς περίπου 250,000 salvage για να ανοίξεις όλα τα characters και upgrades. Υπολόγιζε χαλαρά γύρω στις 25+ ώρες farming...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...