the other one Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 πραγματικά αυτοι οι death timers από τις μεγαλύτερες ηλιθιότητες που εκανε ποτέ η rito. Δε ξέρω γιατί δεν έχει πέσει hotfix ακόμη.
Alchemist` Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 πραγματικά αυτοι οι death timers από τις μεγαλύτερες ηλιθιότητες που εκανε ποτέ η rito. Δε ξέρω γιατί δεν έχει πέσει hotfix ακόμη. προσωπικά προτιμώ αυτό και να τελειώνει το game στα 25-35min παρά να παίζω 50-60min γιατί οι πολωνοί δεν παρατάνε ποτέ... 1
Luxx Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 πραγματικά αυτοι οι death timers από τις μεγαλύτερες ηλιθιότητες που εκανε ποτέ η rito. Δε ξέρω γιατί δεν έχει πέσει hotfix ακόμη. Τι εννοεις;
the other one Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Εννοώ να νικάς μέχρι το 30λεπτο και σε κάποια άκυρη στιγμη ο στόκος που έχεςι για adc να πέφτει γιατί βγήκε out of position. -> έχασες έχω βαρεθεί να νταντεύω χίλιες φορές η προηγούμενη κατάσταση.
SakafliaC Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Στο next game θα ναι το enemy adc που θα το πάθει αυτό τι λογική είναι αυτή
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 γενικα οσο πιο late game πηγαινει το παιχνιδι πρεπει να σε τιμωρει πιο πολυ για τις πατατες που κανεις εσυ η η ομαδα σου,οποτε το θεωρω καπως σωστο...θες βαρονο στο 45 με 5 αντιπαλους ζωντανους?καλα να παθεις (πχ)
Atallos1 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δεν εχει αδικο σε αυτο που λεει Τα death timers στα 35 λεπτα ειναι too punishing , κατι που εχουν παραδεχτει και οι ιδιοι και που νομιζω αλλαζει στο αμεσως επομενο patch
Nath2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Στο next game θα ναι το enemy adc που θα το πάθει αυτό τι λογική είναι αυτή Τι λογική είναι αυτή; Είναι η λογική του ότι όχι μόνο πρέπει εσύ να μην κάνεις κανένα λάθος αλλά και κανείς από την ομάδα σου δεν πρέπει να κάνει λάθος που θα οδηγήσει σε instant defeat. Από εκεί και πέρα το αντίπαλο team έχεις υποχρέωση να το αναγκάσεις να κάνει το λάθος και όχι να έχεις την λογική μία θα χάσουμε εμείς γιατί έφαγαν 2 άτομα bait από τον split pusher και μια θα το πάθουν αυτοί. Άλλο να δημιουργήσεις mistakes για να πάρεις προβάδισμα και αφού το κατάντησαν έτσι το παιχνίδι να νικήσεις κιόλας και άλλο να φοβάσαι ότι άμα και γίνει η πατάτα στην ομάδα σου έχασες. Χάθηκαν οι ισσοροπίες και πάλι καλά που δεν υπάρχουν ranked teams να γίνει το μπάχαλο. Γιατί τότε όλοι θα έκαναν abuse το 25 minute teamfight powerspike και όσοι δεν το ακολουθούσαν θα πηγαίνανε στα ταρταρα. Αλλά τα βλέπουμε στα lcs που μέχρι τα 20 λεπτά οι ομάδες παίζουν ξύλο με τα ward και τα tower και μετά επειδή κυνηγάνε τόσο το ένα καθοριστικό teamfight, σε κάθε fight που δεν είναι 100% οι συνθήκες υπέρ τους θα επιλέξουν να τρέξουν πίσω πράγμα που κάνει ακόμα και τον useless δράκο να έχει μια κάποια ισχύ . Εν τέλει το καθοριστικό fight γίνεται είτε λόγο του outrotation είτε λόγο κάποιου λάθους, οδηγεί σε νίκη την μία ομάδα και την άλλη στα ταρταρα. Κανένα πλάνο απλά τρέχουμε πέρα δώθε άμα βρούμε έναν βαράμε, baron, inhib, abuse the lead to victory. Τραγικά πράγματα. Χάθηκε η μαγεία του παιχνιδιού..οι ανατροπές...(βλέπε season 2,3...στο 4 άρχισε η κατρακύλα και φτάσαμε να χάνουμε από ένα λάθος ενώς cocky teamate.) Αυτά άδραξα την ευκαιρία να εξηγήσω τους λόγους που ξανα έσβησα το λολ. Άμα δεν έγινα κάπου κατανοητός ρωτήστε.
dimitrisOP Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Κάθε φορά που θέλω να παίξω ρανκετ περιμένω κάνα μισάωρο στο queue λολ Για μένα μια χαρά λογική έχουν τα death timers ειδικά στα high elo οι μαλακίες δεν συγχωρούνται και έτσι πρέπει 4
Nath2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Για το queue στα μεγάλα ελο συμφωνώ είναι ένα από τα θέματα που θέλει δουλειά. Στο κομμάτι των death timers όλοι έχουν την άποψη τους ιδιαίτερα όσοι δεν έχουν και πολύ μεγάλη επαφή με το αντικείμενο μπορεί να μην ενοχλούνται...είναι κατανοητό.
Alchemist` Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Για το queue στα μεγάλα ελο συμφωνώ είναι ένα από τα θέματα που θέλει δουλειά. Στο κομμάτι των death timers όλοι έχουν την άποψη τους ιδιαίτερα όσοι δεν έχουν και πολύ μεγάλη επαφή με το αντικείμενο μπορεί να μην ενοχλούνται...είναι κατανοητό. γιατί πρέπει να έχεις πολύ μεγάλη επαφή για να ενοχλήσε? Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη... Οι μαλακίες τιμωρούνται και τελειώνει το game... Δεν θα καθόμαστε να το τυρρανάμε 300 ώρες. Πιό πολύ με ενοχλεί που με 1 kill ο άλλος στο 3ο λεπτό σου σνοουμπολάρει το lane και καμιά φορά και το game παρά τα timers στο Mid game.
Nath2015 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 γιατί πρέπει να έχεις πολύ μεγάλη επαφή για να ενοχλήσε? Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη... Οι μαλακίες τιμωρούνται και τελειώνει το game... Δεν θα καθόμαστε να το τυρρανάμε 300 ώρες. Πιό πολύ με ενοχλεί που με 1 kill ο άλλος στο 3ο λεπτό σου σνοουμπολάρει το lane και καμιά φορά και το game παρά τα timers στο Mid game. Γιατί κάποιος που αντιλαμβάνεται το patch και ξέρει ότι υπάρχει win condition με ένα στραβοπάτημα θα το κάνει abuse και είναι φυσικό και μαγκιά του. Αν αυτό είναι ωραίο πάω πάσο. Μαζί σου για το early snowball αλλά νομίζω ότι ήμαστε στο άλλο άκρο πλέον.
Atallos1 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δεν ειναι αναγκη να τελειωσει το game though στα 35 λεπτα , ουτε να σου σπασουν 2 inhibitors γιατι ψοφησε καποιος randomly και πρεπει να περιμενεις 45 δευτερολεπτα να κανεις fight Οπως ειπα , το προβλημα το ξερουν και ηδη στο 6,7 θα μειωσουν τα timers αναμεσα στο 30 και το 45 Source 1
YourTrueLegend Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Κάθε φορά που θέλω να παίξω ρανκετ περιμένω κάνα μισάωρο στο queue λολ Για μένα μια χαρά λογική έχουν τα death timers ειδικά στα high elo οι μαλακίες δεν συγχωρούνται και έτσι πρέπει Εγω βαζω fill για να μην μου παιρνει ωρα και μολις μπω στο lobby απλως παω στο lane που θελω, top or troll κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις