Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόνο που να σπουδάζεις σε δύο ΤΕΙ ταυτόχρονα είναι παράνομο, οπότε δεν θα τον λυπηθούμε κιόλας...

 

Γενικά καταλαβαίνω τις δυσκολίες που μπορεί να έχει κάποιος για να τελειώσει μια σχολή (ανάγκη για εργασία, ασθένειες, αδυναμία να πληρώνει ενοίκια για να μένει στην ίδια πόλη κτλ.). Υπάρχουν όμως και μερικες αντικειμενικές απαιτήσεις που, κατά τη γνώμη μου, είναι ανελαστικές. Προσωπικά θέλω να παίξω στην εθνική μπάσκετ. Αν τραυματίζομαι συχνά, αν δεν έχω χρόνο να προπονηθώ κάθε μέρα ή αν απλά δεν είμαι αερκετά ψηλός, δεν θα παίξω ποτέ! Και δικαίως. Αντιστοίχως, δεν μπορεί κάποιος που για χίλιους δυο σοβαρούς λόγους δεν μπορεί να αφιερώσει αρκετό χρόνο να μελετήσει να γίνει επιστήμονας, τι να κάνουμε; Επαίσχυντο το ελληνικό κράτος που δεν στηρίζει τους φοιτητές του, αλλά και γιατρός που να έχει διαβάσει φαρμακολογία πριν 12 χρόνια δεν θέλετε να σας εξετάσει!

φυσικα δε γινετια να γινουν ολοι μπασκετμπολιστες η πυρηνικοι φυσικοι,αλλα καποια βασικα πραγματα θα πρεπε να στα παρχει το κρατος και να χει προνοησει ωστε να σου κανει τη ζωη πιο ευκολη.

Δημοσ.

φυσικα δε γινετια να γινουν ολοι μπασκετμπολιστες η πυρηνικοι φυσικοι,αλλα καποια βασικα πραγματα θα πρεπε να στα παρχει το κρατος και να χει προνοησει ωστε να σου κανει τη ζωη πιο ευκολη.

Μα συμφωνώ. Αλλά ο αγώνας δεν πρέπει να είναι για ν συν άπειρο χρόνια σπουδών, αλλά για φοιτητικά δάνεια, σίτιση κτλ. ώστε να μπορούν περισσότεροι να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των σπουδών και όχι να κάνουμε λάστιχο αυτές τις απαιτήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ εν μέρη. Ότι οκ τα παραπάνω χρόνια να τα φάει κάποιος που γουστάρει να χτυπήσει βαθμούς ή να αφοσιωθεί σε μια καλή πτυχιακή που μπορεί να του πάρει και 1-1μιση χρόνο.

 

Αλλά τώρα ο άλλος που περνάει 2 μαθήματα ανα εξάμηνο το ένα με 5 το άλλο με 6 τι να πω.

Ο καθένας έχει τα δικά του προβλήματα,εμείς δεν είμαστε ούτε οι μανάδες ούτε οι πατεράδες τους να τους κρίνουμε!

Θα μου πεις βέβαια,ότι αυτό που λέω τώρα κάποιοι το χρησιμοποιούν ως φερετζέ στην καθημερινότητά τους για να δικαιολογήσουν την τεμπελιά και το χαραμοφαϊλίκι τους μέσα στα Α.Ε.Ι.!Αυτό είναι άλλη ιστορία τι να κάνουμε...

 

Για το πρώτο,κατ'εμέ δεν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας το κυνήγι βαθμών (δεν παίζουν και ιδιαίτερο ρόλο μετέπειτα άλλωστε) όσο η παράλληλη απασχόληση,τα διάφορα setbacks της ζωής και οι λοιπές δραστηριότητες, ενδοπανεπιστημιακές και μη!

Εγώ π.χ. και τα 4 πρώτα έτη εργαζόμουν και μάλιστα όχι από ανάγκη αλλά από επιλογή καθ'ότι ήταν σοβαρή εργασία πάνω στο αντικείμενό μου (σιγά μη την άφηνα για να σπουδάζω full-time) και τώρα στο 5ο που σταμάτησα και πιάστηκα full-time που έκατσε υποτροφία από ερευνητικό κέντρο για την πτυχιακή οπότε βάλε 1+ χρόνο μόνο πάνω σε αυτό...

Άλλος μπορεί να πάει π.χ. κάνα erasmus placement να κάνει πρακτική στο εξωτερικό 1 χρόνο και 2 εξάμηνα να πιστολιάσει τα πάντα!

Kαι εγώ ξέρω άτομα με μέσο όρο 6,5-7 με αποφοίτηση στα 6 χρόνια χοντρικά που μία χαρά δουλεύουν σε μεγάλες εταιρείες σε σχετικό αντικείμενο και το μεταπτυχιακό τους κάνουν κ.λ.π. Εντάξει το φυτό μέσα μου θεωρεί ψιλοάθλιους τέτοιους μέσους όρους αλλά δεν παύει οι βαθμοί να είναι απλά βαθμοί ! Θα έπρεπε να ασχολιόμαστε περισσότερο με το να βελτιώνουμε τον εαυτό μας και λιγότερο με το να ασχολούμαστε με τους άλλους.

Εξαρτάται για ποια τμήματα μιλάμε...

 

Σ'εμάς π.χ. τους μηχανολόγους το 6,5-7 θεωρείται πολύ καλός βαθμός ("λίαν καλώς" γαρ) και οτιδήποτε άνω του 7 είναι σίγουρο διαβατήριο για μεταπτυχιακές σπουδές (για Γερμανία σίγουρα,φαντάζομαι και για τις υπόλοιπες)...

 

Γενικά καταλαβαίνω τις δυσκολίες που μπορεί να έχει κάποιος για να τελειώσει μια σχολή (ανάγκη για εργασία, ασθένειες, αδυναμία να πληρώνει ενοίκια για να μένει στην ίδια πόλη κτλ.). Υπάρχουν όμως και μερικες αντικειμενικές απαιτήσεις που, κατά τη γνώμη μου, είναι ανελαστικές. Προσωπικά θέλω να παίξω στην εθνική μπάσκετ. Αν τραυματίζομαι συχνά, αν δεν έχω χρόνο να προπονηθώ κάθε μέρα ή αν απλά δεν είμαι αερκετά ψηλός, δεν θα παίξω ποτέ! Και δικαίως. Αντιστοίχως, δεν μπορεί κάποιος που για χίλιους δυο σοβαρούς λόγους δεν μπορεί να αφιερώσει αρκετό χρόνο να μελετήσει να γίνει επιστήμονας, τι να κάνουμε; Επαίσχυντο το ελληνικό κράτος που δεν στηρίζει τους φοιτητές του, αλλά και γιατρός που να έχει διαβάσει φαρμακολογία πριν 12 χρόνια δεν θέλετε να σας εξετάσει!

 

100% fail post και σύγκριση αχλαδιών με πορτοκάλια...

 

Τι σχέση μπορεί να έχει ο επαγγελματικός αθλητισμός με τις επιστήμες σχετικά με τη δυνατότητα άσκησης του επαγγέλματος;Τη βλέπεις λογική αυτή τη σύγκριση;

 

Επίσης,δείγμα νοοτροπίας και προσωπικής παιδείας το bold...εκτός του ότι για σένα η διδακτέα ύλη εντός Α.Ε.Ι. και η πρακτική εμπειρία δε φαίνεται να έχουν καμία διαφορά,έχεις και την εντύπωση ότι κατόπιν λήψης του πτυχίου τα βιβλία γεμίζουν αράχνες,οι επαγγελματίες του εκάστοτε κλάδου στρογγυλοκάθονται στο δίπλωμά τους και οι γνώση παραμένει στάσιμη!

Και γαμώ τις λογικές...αν ο χρόνος γύριζε στην Ελλάδα του 1980 κι εσύ και όλοι όσοι σκέφτονται κατά αυτό τον τρόπο θα προκόβατε σίγουρα! B)

 

Και άκουσα από άλλο εργοδότη ότι μέχρι και θέμα πτυχιακής εργασίας μπορεί να κάτσει να κοιτάξει. Μην τα παίρνετε όλα ως δεδομένα, δεν μετράει το ένα, δεν μετράει το άλλο, μετράει μόνο το χαρτί. Αυτά ίσχυαν παλιά που υπήρχε και δημόσιο, η εύκολη λύση με πολύ καλές αμοιβές...

Το "μέχρι και" μου άρεσε...ζούμε δυστυχώς στη χώρα που τα αυτονόητα δεν είναι καθόλου αυτονόητα!

Απορώ πραγματικά για το πόσο υποτιμημένη είναι από τους ίδιους τους φοιτητές η πτυχιακή εργασία και θα πω δυο λόγια για αυτό...

 

Η εργασία αυτή παίδες είναι το επιστέγασμα των σπουδών μας!Ειδικά αν μιλάμε για εμάς τους θετικούς επιστήμονες,το να κάνουμε μια βιβλιογραφική εργασιούλα της πλάκας είναι ότι χειρότερο για την ακαδημαϊκή μας εικόνα!Είναι σα να σπούδαζες π.χ. 4 χρόνια μάγειρας (=σπουδές),να έχεις σαν τελική δοκιμασία να φτιάξεις μια 3όροφη τούρτα (=πτυχιακή) και όταν την κάνεις να έχει χάλια εικόνα και να μην τρώγεται με τίποτα! :-D

Ξεχάστε Μ.Ο.,ξεχάστε σεμινάρια ξεχάστε τα όλα...μια καλή πτυχιακή θα σας ανοίξει διάπλατα τις πόρτες,όχι μόνο σε ακαδημαϊκό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο...

 

Μετά από αυτό λοιπόν,όλοι όσοι κάνετε αιτήσεις Γερμανία,Σουηδία κ.λπ. και τρώτε απανωτές πόρτες,μην απορείτε γιατί...

Επεξ/σία από Mirlogria
  • Like 2
Δημοσ.

παιδιά άκουσα στο ραδιόφωνο πως ξαναφέρνουν το νόμο για τους αιώνιους φοιτητές,τελικά πότε διαγράφονται? 

Δημοσ.

Εγω δεν προκειτε να το ξεχασω το 2004 πρωτη ομιλια του δ/ντη του τμηματος Ηλεκτρονικης ΤΕΙ Σινδου Θεσ/κης.

"Παιδια οταν σε 6χρονια περιπου παρετε το πτυχιο θα εχετε αμεση επαγγελματικη αποκατασταση............"

 

Δ/ντης του τμηματος να σου λεει πρωτη κουβεντα.. Ευτυχως ξαναδωσα πανελληνιες και την κοπανησα απο κει..

Περιττο να σας πω οτι απ τα 32 ατομα του τμηματος μου ενας κυπριος μονο ειχε περασει 8/9 μαθηματα....οι αλλοι ............

 

Αυτο για να δωσω σε καποιους δικιο.Σε λιγους ομως..

Εμενα αυτο που με πειραξε πολυ στη σχολη μου ειναι οτι τοσα χρονια εδωσα λεφτα κοπο και ιδρωτα να παρω το πτυχιο και στο τελος στην ορκομοσια δεν ηρθε κανεις ουτε δημαρχος ουτε προεδρος τει ουτε αντπροεδρος μονο κατι καθηγητες που δωσαν τα πτυχια.

 

Εμεις φιλε μου panosem ειχαμε καθηγητες που προετρεπαν τους φοιτητες να δωσουν λευκη κολα γιατι δεν υπηρχαν θεσης!!!!

Μονο στην Ελλαδα νομιζω θα ακους καθηγητες να λενε φυγετε αφου θα κοπητε, δωστε λευκη κολα και πηγενετε για καφε εχει ωραια μερα κλπ.

 

Και μετα μου λετε για διαρκεια σπουδων.

Δημοσ.

παιδιά άκουσα στο ραδιόφωνο πως ξαναφέρνουν το νόμο για τους αιώνιους φοιτητές,τελικά πότε διαγράφονται? 

 

Όταν λες πως το ξαναφέρνουν τι εννοείς?

 

Δεν ισχύει ήδη?

 

Εγώ πάντως μέχρι και για επιβολή διδάκτρων έχω ακούσει μετά από κάποια χρόνια...

Θα δείξει...

 

Πάντως ρε παιδιά εγώ δεν έχω ακούσει για κανέναν που τον διαγράψανε απ'το τμήμα του... ακόμα...  :mellow:

Δημοσ.

Λοιπόν για να μη ρωτάτε ξανά και ξανά προς το παρών ισχύουν ότι ξέραμε όταν ψηφίστηκε ο νόμος.

 

Το αν θα εφαρμοστεί ή αν εχει ή αν θα αλλάξει τηλέφωνα στις γραμματείες της σχολής ο καθένας. Δεν κοστίζει τίποτα, ούτε έχεις κάποια ιδιαίτερη ταλαιπωρία :)

copy paste το σημείο του νόμου που μιλαει για τις διαγραφές:

 

α) Όσοι φοιτητές συμπληρώνουν στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 φοίτηση διάρκειας ίσης ή μεγαλύτερης του διπλάσιου αριθμού εξαμήνων από όσα απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών προσαυξανόμενης κατά δύο εξάμηνα, θεωρείται ότι έχουν απωλέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα από τη λήξη του ακαδημαϊκού έτους 2013-2014, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

 

β) Με την επιφύλαξη της προηγούμενης παραγράφου, όσοι φοιτητές έχουν συμπληρώσει στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 φοίτηση διάρκειας ίσης ή μεγαλύτερης του αριθμού εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών προσαυξανόμενης κατά τέσσερα εξάμηνα, θεωρείται ότι έχουν απωλέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα από τη λήξη του ακαδημαϊκού έτους 2014-2015, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

 

γ) Όσοι φοιτητές έχουν συμπληρώσει στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 φοίτηση διάρκειας μικρότερης από αυτήν της προηγούμενης παραγράφου, θεωρείται ότι έχουν απωλέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα όταν συμπληρώσουν φοίτηση διάρκειας ίσης με το διπλάσιο αριθμό εξαμήνων από όσα απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

 

δ) Οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να διακόψουν, με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία της οικείας σχολής, τις σπουδές τους για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Τα εξάμηνα αυτά δεν προσμετρώνται στην παραπάνω ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Οι φοιτητές που διακόπτουν κατά τα ανωτέρω τις σπουδές τους, δεν έχουν τη φοιτητική ιδιότητα καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της διακοπής των σπουδών τους. Μετά τη λήξη της διακοπής των σπουδών οι φοιτητές επανέρχονται στη σχολή.

 

ε) Για την απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη από τον κοσμήτορα της οικείας σχολής, με την οποία βεβαιώνονται και τα μαθήματα στα οποία ο φοιτητής έχει εξεταστεί επιτυχώς.

Δημοσ.

100% fail post και σύγκριση αχλαδιών με πορτοκάλια...

 

Τι σχέση μπορεί να έχει ο επαγγελματικός αθλητισμός με τις επιστήμες σχετικά με τη δυνατότητα άσκησης του επαγγέλματος;Τη βλέπεις λογική αυτή τη σύγκριση;

 

Επίσης,δείγμα νοοτροπίας και προσωπικής παιδείας το bold...εκτός του ότι για σένα η διδακτέα ύλη εντός Α.Ε.Ι. και η πρακτική εμπειρία δε φαίνεται να έχουν καμία διαφορά,έχεις και την εντύπωση ότι κατόπιν λήψης του πτυχίου τα βιβλία γεμίζουν αράχνες,οι επαγγελματίες του εκάστοτε κλάδου στρογγυλοκάθονται στο δίπλωμά τους και οι γνώση παραμένει στάσιμη!

Και γαμώ τις λογικές...αν ο χρόνος γύριζε στην Ελλάδα του 1980 κι εσύ και όλοι όσοι σκέφτονται κατά αυτό τον τρόπο θα προκόβατε σίγουρα! 

Χα, τώρα το είδα αυτό. Δεν μπορώ ούτε καν να σου περιγράψω πόσο έξω έχεις πέσει στο τι κατάλαβες από αυτά που έγραψα, αλλά δεν είναι και αυτό το θέμα μας.

 

Τη σύγκριση αθλητισμού με επιστήμη φυσικά και την βλέπω λογική, γι' αυτό και την έκανα. Αυτό που είπα είναι ότι σε όλα τα πράγματα στη ζωή υπάρχουν κάποιες αναγκαίες προϋποθέσεις. Για να γίνεις επιστήμονας οι προϋποθέσεις είναι να αφιερώσεις πολύ χρόνο στο διάβασμα, να είσαι επαρκώς ευφυής κτλ. Αν για Χ λόγους δεν μπορείς να αφιερώσεις τον χρόνο που απαιτείται, δυστυχώς δεν μπορείς να γίνεις επιστήμονας με πτυχίο.

 

Δεν καταλαβαίνω πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι θεωρώ πως μετά το πτυχίο τα βιβλία αραχνιάζουν. Ο ρόλος όμως του πανεπιστημίου είναι να διασφαλίσει ότι, τη στιγμή που δίνει το πτυχίο, ο πτυχιούχος έχει επαρκείς γνώσεις για να ασκήσει το επάγγελμα (όσο αυτό είναι δυνατόν χωρίς επαγγελματική εμπειρία εννοείται). Αν βασιζόμασταν στην καλή πρόθεση και την ευσυνειδησία του επιστήμονα, ας μην έχουμε καν εξετάσεις στις σχολές. Όταν λοιπόν κάποιος εμφανίζει πτυχίο ιατρικής με έτος κτήσης το 2010, πρέπει αυτό να σημαίνει ότι έχει τις γνώσεις του 2010 και όχι του 1995. Το επίπεδο μιας σχολής κρίνεται από τον χειρότερο απόφοιτό του και όχι από τους καλούς.

  • Like 1
Δημοσ.

Άρα λογικά ΑΝ γίνουν διαγραφές θα γίνουν απ'το καλοκαίρι του 2014 και μετά...

 

Ίδωμεν...  :mellow:

 

Ακριβώς. Εάν γίνουν θα γίνουν από Σεπτέμβρη του 2014.

Πάντως με τη Γιαννάκου από την πρώτη στιγμή υπήρξαν αντιδράσεις από ιδρύματα και πρυτάνεις και τόνισαν ότι δεν πρόκειτε να διαγραφεί κανένας φοιτητής. Τώρα προς το παρόν δε βλέπω κάτι παρόμοιο να γίνεται. Επομένως προσωπικά θα έλεγα σε όσους χρωστάνε ένα κάρο μαθήματα και έχουν περάσει τα 6-7 έτη να αρχίσουν να αγχώνονται.

Δημοσ.

Χα, τώρα το είδα αυτό. Δεν μπορώ ούτε καν να σου περιγράψω πόσο έξω έχεις πέσει στο τι κατάλαβες από αυτά που έγραψα, αλλά δεν είναι και αυτό το θέμα μας.

Αν βασιζόμασταν στην καλή πρόθεση και την ευσυνειδησία του επιστήμονα, ας μην έχουμε καν εξετάσεις στις σχολές. Όταν λοιπόν κάποιος εμφανίζει πτυχίο ιατρικής με έτος κτήσης το 2010, πρέπει αυτό να σημαίνει ότι έχει τις γνώσεις του 2010 και όχι του 1995. Το επίπεδο μιας σχολής κρίνεται από τον χειρότερο απόφοιτό του και όχι από τους καλούς.

Εχεις πολυ δικιο για αυτο δυστηχως ομως σε πολλες σχολες ετσι ειναι καθηγητες σου μαθαινουν τα βασικα και σου λενε τα υπολοιπα να τα μαθεις μονο σου αφου παρεις πτυχιο.

 

Πχ η δικια μου οι φουρνια πηραμε πτυχιο το 2011 και δεν καναμε ποτε ουτε ενα μαθημα ανανεοσημες πηγες ενεργειας, τα περισσοτερα τα ξερουμε ειτε απο ψαξιμο για χομπυ ειτε αν καποιος εκανε πτυχιακη σε τετοιο θεμα.

Δημοσ.

Λοιπόν εγώ πχ που υπήρξα 10ετής φοιτητής από το 6ο έτος έμεινα σε άλλη πόλη. Δεν κόστισα ούτε ευρώ στο πανεπιστήμιό μου. Ούτε βιβλίο πήρα (τα είχα πάρει κανονικά στο έτος μου) ούτε στην εστία έτρωγα ( η οποία σιγά τα αυγά , 3 στις 7 μέρες ήταν άδεια εφόσον το φαγητό δεν τρωγόταν, μόνο κάτι σιδεροστόμαχοι παλέουρες σαν την πάρτη μου πηγαίναν), δωμάτιο δεν είχα και ούτε είχα απαίτηση να μου δώσουν. 

 

Οπότε τι να κοστίσει ο αιώνιος φοιτητής? Τίποτα. Δεν έβλεπα κανέναν μας να λέει πως δεν του δίνουν άδικα δωμάτιο. Και στις παραδόσεις, σιγά τις αίθουσες και σιγά τον καθηγητή και τα συγγράματα και τρίχες κατσαρές. 

 

ΑΛΛΑ και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους γιατί οι περισσότεροι ζείτε σε παραδείσια νησιά στο μυαλό σας. Αν είχαμε συγγράμματα  καθηγητές και εξετάσεις τις προκοπής και περνούσαμε όλοι με την αξία μας ΠΩΣ θα βγάζαν λεφτά τα φροντιστήρια? Πως θα τα πέρναν οι καθηγητές από τα φροντιστήρια για να περνάν τους δικούς τους?  Τυχαία πράγματα? 

Ξέρετε γιατί δεν μπαίνουν multiple choice tests? Γιατί σε αναβαθμολόγηση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΕΙΣ. Τι να πει ο καθηγητής εκεί? Δεν μου το έγραψες όπως το ήθελα?

 

Όσο οι φοιτητές έχουν ψήφο στο πανεπιστήμιο, τα μαθήματα θα είναι ένα μέσο πίεσης. Δε με ψήφισες ? Δεν το περνάς. Είμαι κομπλεξάρα? Δεν το περνάς. Αν όμως εγώ σε 1 χρόνο έπρεπε να πάρω πτυχίο αλλιώς τον πούλο, θα πήγαινα και θα του έβαζα γκαζάκι ή θα έστελνα κανένα παλικάρι να του περάσει το ''μήνυμα'' ή θα του έδινα λεφτά.

 

Με άλλα λόγια. Το αιώνιο φοιτητηλίκι είναι μια παπάτζα που παίζουν τα κανάλια για να περνάει η ώρα. Ας το καταργήσουν να δείτε τι ξύλο έχει να πέσει στους ''δύσκολους'' καθηγητές. Το προβλήμα ΑΕΙ-ΤΕΙ , το μεγάλο πρόβλημα όμως , είναι η συμμετοχή φοιτητών στα εκτελεστικά-εκλογικά όργανα. Με τα κόμματα, τους προσωπικούς στρατούς, την επιρροή κομμάτων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ , με τα τραπεζάκια, τις αφίσες ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Κάθετε σαν αιώνιος φοιτητής ο κάθε τελειωμένος και ασχολείται με τα κομματικά δήθεν επειδή έχει την παραπάνω ιδιότητα. Το ότι είναι αιώνιος φοιτητής φταίει Η η ενασχόληση με το κόμμα και τις παρατάξεις?

  • Like 2
Δημοσ.

ως φοιτητης θα ηθελα να πω την γνωμη μου. Σπουδαζω πληροφρικη σε επαρχιακο ΤΕΙ ειμαι στο 7ο εξαμηνο και θα δωσω αυτη τη βδομαδα 4 εργαστηρια και αργοτερα 5 θεωριες δεν χρωσταω τιποτα αν ομως κοπω σε εργαστηριο μπορω να το ξαναδωσω σε ενα χρονο λογω μονων ζηγων εξαμηνων και δεν μπορω ουτε πρακτικη να κανω ουτε πτυχιακη αυτο δεν ειναι αδικο αν καποιος δηλαδη χρωσταει 3-4 εργαστηρια τι θα κανει πρεπει να λυθει αυτο το θεμα δεν μπορει καποιος που χρωσταει μονο ενα εργαστηριο να ειναι σε ομηρια ενα χρονο

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

καλησπέρα!

θέλω να ρωτήσω τι γίνεται με τους αιώνιους φοιτητές δλδ μετά από πόσα έτη διαγράφονται.έχω βρει αυτο το "προγραμματακι" που υπολογίζει πόσα έτη έχουν ακόμα οι αιώνιοι μέχρι την διαγραφή τους >> http://teiserron.gr/studycalc/

 

θέλω να ρωτήσω αν ισχύει ακόμα ή υπάρχει κάτι νεότερο γιατί διαβάζω σε πολλά blog ότι ξεκινάνε οι διαγραφές και έχω τρομοκρατηθέι λιγάκι.

έχει αλλάξει κάτι στον νόμο αυτο...από ότι βλεπω στο ίντερνετ δεν υπάρχει κάτι νεο??

ευχαριστώ!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...