Προς το περιεχόμενο

Ανάκληση laptop από την Acer λόγω υπερθέρμανσης


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εάν έχετε αγοράσει κάποιο laptop της Acer τον περασμένο χρόνο και έχει πέσει στην αντίληψή σας υποψία υπερθέρμανσης, ίσως να υπάρχει όντως πρόβλημα. Η Acer ανακοίνωσε ότι πέντε μοντέλα της σειράς Aspire υπερθερμαίνονται. Το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό καθώς είναι ικανό να προκαλέσει παραμόρφωση στο σασί του υπολογιστή. Το πρόβλημα πηγάζει κυρίως από το καλώδιο μικροφώνου του λάπτοπ.

 

Η Acer προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, έχει δημιουργήσει ειδική ιστοσελίδα όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να πληκτρολογήσουν το σειριακό αριθμό του laptop τους, ώστε να επιβεβαιώσουν ότι το πρόβλημά τους εμπίπτει στην ανάκληση της εταιρείας. Περαιτέρω πληροφορίεςγια την ανάκληση δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμα. Τέλος, τα μοντέλα που παρουσιάζουν το πρόβλημα είναι τα AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG.

 

Link.png Site: techspot.com

Link.png Site: Το site της Acer όπου μπορείτε να ελέγξετε τον σειριακό αριθμό του λάπτοπ σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τώρα το ανακαλύψανε; Από όσα έχουν περάσει στα χέρια μου τα τελευταία 3 χρόνια όλα είναι "καυτά". Τώρα που είδανε την παραμόρφωση σκεφτήκανε να κάνουν κάτι ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:devil::devil::devil:

Eίμαι κάτοχος ενός 3810Τ.Εβαλα το serial number και μου βγάζει

 

*** YOUR UNIT IS COVERED BY THE SAFETY RECALL AND SHOULD BE RETURNED FOR SERVICE ***

Acer values your business and sincerely regrets the inconvenience caused by this issue. Please accept our apologies.

 

We look forward to receiving your unit as soon as possible. Your local Acer Service Team will endeavour to service the Notebook right away and return it to you promptly.

 

Θερμοκρασίες ιδιαίτερα μεγάλες δεν έχω,γύρω στους 55-59 βαθμούς κυμαίνονται,αν και,με την ίδια (απλή) χρήση σε ένα παλιότερο 17άρι Acer είχα γύρω στους 40-42.

 

καλά μου ξεμπερδέματα με την Acer τώρα...:fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το ανακαλύψανε; Από όσα έχουν περάσει στα χέρια μου τα τελευταία 3 χρόνια όλα είναι "καυτά". Τώρα που είδανε την παραμόρφωση σκεφτήκανε να κάνουν κάτι ε;

 

+1! Ακόμα και όταν δεν είχα σκεφτεί να καταλήξω σε Apple, Acer δε θα αγόραζα ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν έχετε αγοράσει κάποιο laptop της Acer τον περασμένο χρόνο και έχει πέσει στην αντίληψή σας υποψία υπερθέρμανσης, ίσως να υπάρχει όντως πρόβλημα.

 

Ε ναι μόνο τα μοντέλα του περασμένου χρόνου,όλα τ' άλλα για να τα βάλεις στα πόδια σου θες κουβέρτα,πάγος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ποτέ δεν περίμενα κάτι καλύτερο απο την Acer.

Πάντα το φώναζα κ το φωνάζω, μακριά απ' αυτή την εταιρεία.

Πότε θα σοβαρευτούν επιτέλους!???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ποτέ δεν περίμενα κάτι καλύτερο απο την Acer.

Πάντα το φώναζα κ το φωνάζω, μακριά απ' αυτή την εταιρεία.

Πότε θα σοβαρευτούν επιτέλους!???

 

Κοίτα αν εσύ ήθελες ένα φθηνό λάπτοπ με νόμιμη εγγύηση 2 χρόνια,που θα πήγαινες;

Σε innovator-turbox ή σε ένα Acer? Εγώ πάντως θα τα απέφευγα λόγω αισθητικής christmas-tree τα aspire. Τα traveller καλά είναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην είμαστε και άδικοι... σύμφωνοι ... τα acer δε φημίζονται για την ποιότητα της κατασκευής τους, αλλά όποιος τα αγοράζει και πιστέυει ότι αγόρασε vaio είναι τουλάχιστον ανόητος.

 

Η acer είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές λαπτοπ στον κόσμο.

Είναι αναμενόμενο να υπάρξουν σε μερικά προϊόντα της κατασκευαστικά ελαττώματα... Εταιρίες άλλωστε πολύ περισσότερο ποιοτικές έχουν ανακαλέσει ή προσφέρει δωρεάν επισκευή πέρα της εγγύησης πολύ περισσότερες φορές και για πολύ περισσότερα προϊόντα τους.

 

Καμία εταιρία δε θέλει να κάνει ζημιά στη φήμη της βγάζοντας ελαττωματικά προϊόντα... και αυτό που έχει περισσότερο σημασία είναι το πως μια εταιρία χειρίζεται μια κατάσταση τέτοια.

Μια εταιρία που αναγνωρίζει την ελαττωματικότητα και με δικά της έξοδα αντικαθιστά ή επιδιορθώνει το προϊόν της είναι για μένα καλύτερη από μια εταιρία που βγάζει "ποιοτικά" (και χωρίς παρένθεση) προϊόντα αλλά αν αυτά εμφανίσουν κάτι, αρνείται αρχικά ότι υπάρχει πρόβλημα, βγάζει το λάδι των πελατών της μέχρι να παραδεχθεί το ελάττωμα και περιορίζει απαράδεκτα τον αριθμό των επισκευαστέων προϊόντων της π.χ Apple και άλλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τουλάχιστον τα αποσύρει... θυμη8ήτε τοθς άλλους που έβγαζαν patchακια για να ανεβάσουν rpm στις ανεμηστήρες. Μήπως θα το προτιμούσατε αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ποτέ δεν περίμενα κάτι καλύτερο απο την Acer.

Πάντα το φώναζα κ το φωνάζω, μακριά απ' αυτή την εταιρεία.

Πότε θα σοβαρευτούν επιτέλους!???

 

έχω αλλάξει πάνω από 10 κανένα ποτε δεν μου παρουσίασε πρόβλημα.

acer έχω και acer θα συνεχίζω να παίρνω τέλος!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
...ποτέ δεν περίμενα κάτι καλύτερο απο την Acer.

Πάντα το φώναζα κ το φωνάζω, μακριά απ' αυτή την εταιρεία.

Πότε θα σοβαρευτούν επιτέλους!???

 

το ίδιο μπορούμε να πούμε και για την HP ειδικά στην Ελλάδα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το θυμηθήκαν ότι έχουν προβλήματα με το σασί τους...έχω 4-5 χρόνων αν δεν κάνω λάθος Acer Aspire 5024 το ασημένιο χρώμα έχει λιώσει απο τη ζέστη δίπλα από το touchpad και ο ένας μεντεσές από την οθόνη το πρώτο 2μηνο ράγισε και τώρα έχει σπάσει τελείως (ναι η οθόνη στηρίζεται/ανοιγοκλείνει σε ένα μεντεσέ). Το σέρβις με το "καλημέρα σας" ήθελε 40 ευρώ επειδή θα "έψαχνε" το πρόβλημα, το οποίο και από 1χλμ να τους το δείξω φαίνεται. Από τότε δεν αγγίζω/προτείνω Acer...σίγουρα πέρνεις ότι καλύτερο τεχνολογικά για τα λεφτά που δίνεις αλλά πολύυυυ φτηνή κατασκευή. Πρόταση σε όσους αλλάζουν λαπτοπ κάθε 2-3 χρόνια...οπότε και ίσως δεν προλάβει να καταρεύσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβός τα ίδια προβλήματα στο ίδιο laptop,+ότι το καπάκι της οθόνης άφηνε σημάδια στο σημείο που είναι η οθόνη στο κάτω καπάκι που είναι το πληκτρολόγιο,+Δεν κατάφερα να βάλω πότε νέους drivers στην κάρτα vga,ότι και αν δοκίμασα με το έβγαινα από κάποιο παιχνίδι μου έβγαιναν γραμμές.και πάνω στον μηνά κάηκε ο σκληρος και στο service μου ελεγαν οτι εφταιγα εγω....???????ναι του έκανα βουντού..........το λιγότερο που μπορώ να πω για την εταιρία είναι αλητεία στα τέρματα.το λαπτοπ σήμερα μόνο από κατασκευαστικά λάθη είναι σαν να έπεσε από τον 3 όροφο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι να πω αγορασα χτες το 3810Τ. μετα απο ξεσκισμα δεν ανεβασε θερμοκρασια μεχρι 49 αν θυμαμαι καλα αλλα δυστυχως οταν εδωσα το serial στο site της acer μου εβγαλε οτι θελει αλλαγη. παντως μπραβο για την ανακληση (αλλες εταιριες απλα τα μπαλωνουν η κανουν την παπια). τα timeline δεν εχουν καμμια σχεση με τα υπολοιπα acer. απο τα πιο δροσερα λαπτοπ με πολυ καλα υλικα ομορφα και οτι πρεπει για μεταφορα λογω μπαταριας και βαρους. και μπραβο στην τυχη μου. οτι λαπτοπ εχω παρει εχει ανακληθει (fujitsu dell toshiba για διαφορους λογους...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...