Προς το περιεχόμενο

Nintendo "DS2" vs. SONY "PSP2"


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

'Ενα άρθρο με μερικές εκτιμήσεις για τα μελλοντικά handhelds Nintendo & SONY από το Eurogamer:

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-ds2-vs-psp2-article

 

΄Οποιον ενδιαφέρει το θέμα αξίζει την ανάγνωση.

 

Αν και το θεωρώ απόλυτη τσατσαριά γιατί οι πιθανότητες είναι μηδαμινές να αληθεύει:

 

http://fgnonline.webs.com/

 

Sony has chosen the GPU for the next generation PlayStation.We can officially reveal in this world exclusive that SCEI has officially chosen the Imagination Technologies currently in development PowerVR Series 6 architecture for it's next generation PlayStation console scheduled for 2012 worldwide deployment.

The PlayStation 4 shall use a high end variant of the Series 6 line. Performance, specifications and features are at this time unknown. The Series 6 shall receive an official announcement from IMGTEC sometime in 2010, with initial models targeting the smartphone and netbook sector.

It is believed that Sony has gained exclusive rights to the technology for the console space.

IMGTEC's PowerVR technology uses an advance technique called TBDR which can outperform a competing IMR product from nVidia/ATi by 3-5 fold whilst maintaining equal die size and price point. TBDR was the primary reason the SEGA DreamCast was capable of such astonishing graphical feats as early as 1998.

Interestingly SCEI has also chosen IMGTEC as the graphics provider for their next generation PSP. That particular product shall however be using the Series 5XT.

Mr Zachary Morris

 

 

I call for bullshit. Σε αντίθετη περίπτωση είναι καιρός να πάρω μετοχές της IMG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δε διάβασα το άρθρο γιατι είναι πισω από φίλτρα.

Για το δεύτερο ‘νέο’/φήμη…

είναι να έρθει και μια freescale να βγάλει SoC powerpc cores + SGX +(cell spe emu) … ως upgrade path για τις επόμενες γενιές ps… να τρέχουμε για μετοχές και άλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To υποψιαζόμουν εδώ και καιρό ότι θα αρχίσουν να προωθούν πιο έντονα το META IP. Bασικά είναι ένα είδους MIMD GP processor με superthreading:

 

http://www.imgtec.com/News/Release/index.asp?NewsID=498

 

The META Connected Processor™ family will combine Imagination’s innovative META multithreaded processor and ENSIGMA multi-standard programmable communications technologies, fully optimised for low power and high performance under all operating conditions. As a result of this development, these technologies, which are already successful in consumer broadcast markets, will now be able to be used in new lower end markets such as digital photo-frames, media streamers/players, printers, toys and connected cameras.
http://www.imgtec.com/News/Release/index.asp?NewsID=496

 

For too long chip designers have stuck to traditional concepts of CPU-based SoC design, which is increasingly not appropriate for the levels of system integration we’re now seeing in SoCs. Embedded processors – whether running applications under Linux or highly optimised DSP algorithms - now need to be much more effective in ensuring every clock cycle counts to minimise power and maximise performance, Based on our years of experience of embedding META processors in many of our SoC IP cores and customer SoC designs, as well as our work with many of the world’s most advanced SoC vendors integrating our high performance multimedia and communications engines with every major CPU architecture, we’ve built on the core strengths of our unique META processor architecture to meet the needs of SoCs far better than traditional CPUs for today’s low power, high performance connected multimedia age.
META cores are capable of up to 1GHz operation on a 40G process, for a synthesised core. All the META cores are fully synthesisable using readily available standard libraries. Imagination is offering all members of the META Series2 family of SoC processors for licensing now.
1GHz σαν μέγιστη συχνότητα το κάνει τερατούργημα από άποψη επάρκειας σαν co-processor σε ένα SoC. Mέχρι στιγμής ούτε τα 200MHz δεν νομίζω να έχει ξεπεράσει λόγω μεγάλης επάρκειας. Σαν general purpose processor κάθεται ουσιαστικά στην καρδιά του USSE (unified scalable shader processor) της SGX GPU τους. Ενδιαφέρουσα είναι η λεπτομέρεια:

 

META HTP has optional double precision IEEE 754-2008 compliant floating point and 64-bit internal buses, loading a 64-bit word in a single cycle.
Οπότε τουλάχιστον θεωρητικά ανοίγει και ο δρόμος για double precision (ναι σε τόσο μικροσκοπικούς πυρήνες για GPGPU) στην μελλοντική γενιά Series6 GPU IP.

 

Και μια λεπτομέρεια ακόμα για SGX543 MP:

 

http://www.imgtec.com/News/Release/index.asp?NewsID=497

 

Imagination reports that three of its partners now have licences for SGX MP technology, which continues to extend Imagination’s leadership of the embedded graphics acceleration market with multi-processor, shader-based solutions which address the rapidly growing demands for high performance graphics in a wide range of consumer electronics segments.
Τρεις άδειες ήδη; Μια θα πρέπει να είναι η SONY, μια η MediaTek και η τρίτη δεν έχω ιδέα. Το μηλαράκι ίσως; ;)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκότωσαν και τον PowerXCell-8i processor http://www.fudzilla.com/content/view/16530/1/ … αυτό πιθανά κάτι να λέει για το επόμενο ps

 

Aφού δεν πήγαινε πουθενά η ιστορία και η ίδια η SONY δεν είδε τρομερά προτερήματα έναντι του XBox360.

 

Tώρα που σκατά βρήκε ο Fudo να συγκρίνει το Cell με τα μελλοντικά SoC μόνο αυτός και η άγνοιά του ξέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Mια που είναι της μόδας το thread revival---> up ;)

 

http://www.xbitlabs.com/news/mobile/display/20100310235603_Imagination_Technologies_You_Will_Have_the_Power_of_PlayStation_3_in_Your_Pocket_in_Three_Years.html

 

Imagination Technologies: You Will Have the Power of PlayStation 3 in Your Pocket in Three Years.
ImgTec Predicts Dramatic Performance Improvements of Mobile Graphics Chips.

Imagination Technologies, the designer of PowerVR multimedia processors used inside portable and consumer electronics, said that in three years from now smartphones and similar devices will pack the same amount of graphics processing horsepower as the Sony PlayStation 3 game console. In addition, they will also feature advanced functionality that PS3 lacks.

At present Imagination is designing technologies for mobile graphics processors that will power cell phones in three years from now, in 2013. Graphics capabilities and horsepower of those chips will be similar to PlayStation 3 and the graphics processors will be able to process three-dimensional graphics in 1280x720 (720p) resolution, Imagination is quoted as saying by Gizmodo web-site.

3 χρόνια από τώρα (=/>2013) είναι αρκετός καιρός.

 

Κάτι μου λέει η Nintendo άλλαξε γνώμη και δεν θα βγάλει τόσο σύντομα next generation handheld όπως υπολογίζαμε πολλοί που σημαίνει ότι δεν υπάρχει και συμβόλαιο για Tegra2 πια για αυτό και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά στο απώτερο μέλλον.

 

Μια και μιλάμε για Tegra2 (GPU) όταν είδα το die area που καταλαμβάνει σκέφτηκα ότι θα έχει τουλάχιστον διπλάσιες μονάδες από το Tegra1.

 

Tegra1 = 2 (FP24), 2VS, 2TMUs@ 120MHz 65LP

 

Υπέθεσα λοιπόν ότι το Τ2 θα είναι κάτι σαν:

 

Tegra2 = 4 (FP24), 2VS, 4TMUs@ 240MHz 45LP

 

Tουναντίον μετά την εμφάνιση της επίσημης ιστοσελίδας του SoC από πλευράς NVIDIA έχουμε το εξής:

 

2x 3D graphics performance of previous generation Tegra
http://www.nvidia.com/object/tegra_250.html

 

Δηλαδή το ίδιο πράγμα, ίδια αρχιτεκτονική ακριβώς μόνο με die shrink διπλάσια συχνότητα. Ακόμα και το SGX535 στο επερχόμενο iPad του ρίχνει στα αυτιά, για SoCs από Samsung ή Texas Instruments (OMAP4) με SGX540 δεν το συζητάμε καν.

Και έρχεται μετά η πορδή Fudo και παπαγαλίζει τα εξής:

 

We however hope that Apple's next generation can do a bit better than A4, as Tegra 2 is obviously far better.
http://www.fudzilla.com/content/view/18053/1/

 

Mε τέτοιες πωλήσεις και ενσωμάτωση ως τώρα:

 

http://www.imgtec.com/News/Release/index.asp?NewsID=540

 

tegra my ass..... ;)

 

ΝVIDIA Tegra: http://en.wikipedia.org/wiki/Tegra

PowerVR MBX/SGX: http://en.wikipedia.org/wiki/PowerVR

 

Eίναι κάπως μεγαλύτερη η λίστα των συσκευών στην δεύτερη περίπτωση ή είναι η ιδέα μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κάτι μου λέει η Nintendo άλλαξε γνώμη και δεν θα βγάλει τόσο σύντομα next generation handheld όπως υπολογίζαμε πολλοί που σημαίνει ότι δεν υπάρχει και συμβόλαιο για Tegra2 πια για αυτό και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά στο απώτερο μέλλον.

 

 

Με μία μεγάλη δόση αλατιού να μη σου πω και πιπεριού :

 

RPAD spent the entire Game Developers Conference trying to dig up information on Nintendo's successor to the wildly-successful DS handheld. His findings? Of interest.

 

According to several third-party developers writer Raymond Padilla spoke with, the next Nintendo handheld sounds a lot like the current Nintendo handheld, only with better screens and better performance. Just like we asked for.

 

Many of the developers said their games would be finished towards the end of the year, suggesting a late 2010 release.

 

And that suggests a reveal of the console at this year's E3 Expo in Los Angeles. It's important to note at this stage that these are all unconfirmed rumours, but then, they do sound awfully sensible, don't they?

 

http://kotaku.com/5493233/rumor-ds-successor-has-nifty-screen-gamecube-power

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μία μεγάλη δόση αλατιού να μη σου πω και πιπεριού :

http://kotaku.com/5493233/rumor-ds-successor-has-nifty-screen-gamecube-power

 

Βάλε ορυχείο αλατιού να είσαι μέσα. Ξέρω από θετική πηγή ότι η εταιρία ξεκίνησε εκ νέου διαπραγματεύσεις για τεχνολογία. Μέχρι να αποφασίσουν μέχρι να υπογράψουν συμβόλαιο και μέχρι να τελειώσει η όλη ιστορία θα υπολογίζεις 4-ετία τουλάχιστον.

 

Η SONY υπέγραψε το Νοέμβριο του 2008: http://www.imgtec.com/News/Release/index.asp?NewsID=412 και οι διαπραγματεύσεις ξεκίνησαν το 2007.

 

The DS successor is rumored to use an Nvidia Tegra chip, while the GameCube and Wii have PowerPC CPUs and ATI GPUs. The people familiar with the dev kit made it sound like there wasn’t much of a learning curve on the new system. I have to admit that I’m not familiar enough with Tegra, but I imagined developing for a system-on-a-chip platform to be different enough from developing for a CPU/GPU system. It could be ignorance on my part or maybe the DS2 uses something other than Tegra.

http://rpad.tv/2010/03/12/nintendo-ds2-information-unearthed-at-gdc-2010/

 

Tegra δεν χρησιμοποιεί σίγουρα. Κανείς δεν έχει ακούσει από που έρχεται το υποτιθέμενο IP ή SoC και ποιά εταιρία το κατασκευάζει;

 

Το SoC του μελλοντικού "PSP2" έχει κωδική ονομασία Hydra και κατασκευάζεται από τον "συνήθης ύποπτο" που ξεκινάει από Τ με δεύτερο κατασκευαστή άλλο ιαπωνικό κατασκευαστή που ξεκινάει από Ν ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλουν 4 χρόνια (που δεν αμφιβάλλω για αυτό) σημαίνει ότι πάμε για ...2014. Δεν είναι λίγο μακριά τη στιγμή που το PSP2 ψήνεται ήδη? Μου φαίνεται κάπως δύσκολο να το αφήσουν ανενόχλητο για 2-3 χρόνια στην αγορά μόνο του χωρίς ανταγωνισμό όσο και αν η Nintendo έχει δείξει μέχρι σήμερα πως ποντάρει στους τίτλους και όχι στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Μήπως ετοιμάζουν κανά ...φλιπεράκι με την ArtX/ATI τώρα που τα έχουν πρόχειρα από τα Gamecube/Wii (λέω εγώ τώρα...) ή δε παίζει κάτι τέτοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλουν 4 χρόνια (που δεν αμφιβάλλω για αυτό) σημαίνει ότι πάμε για ...2014. Δεν είναι λίγο μακριά τη στιγμή που το PSP2 ψήνεται ήδη? Μου φαίνεται κάπως δύσκολο να το αφήσουν ανενόχλητο για 2-3 χρόνια στην αγορά μόνο του χωρίς ανταγωνισμό όσο και αν η Nintendo έχει δείξει μέχρι σήμερα πως ποντάρει στους τίτλους και όχι στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Μήπως ετοιμάζουν κανά ...φλιπεράκι με την ArtX/ATI τώρα που τα έχουν πρόχειρα από τα Gamecube/Wii (λέω εγώ τώρα...) ή δε παίζει κάτι τέτοιο?

 

Πριν το 2011 δεν το βλέπω το PSP2. Ωστόσο τα σχέδια της SONY δεν είναι τόσο απλά:

http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20100304162939_Sony_to_Enable_PlayStation_Portable_Games_on_Other_Devices_Report.html

 

H AMD πούλησε πριν λίγο καιρό το τμήμα handheld (βλέπε Imageon) στην Qualcolmm. ΄Ισως προσπαθήσουν να ξαναμπούνε στην αγορά των smartphones/handhelds με το Fusion (βλέπε Ontario) ωστόσο δεν ακούγεται κάτι προς το παρών για ενεργές διαπραγματεύσεις με την Nintendo. Πιθανοί υποψήφιοι είναι η ARM, Imagination Technologies & Qualcolmm.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20100317083738_250_Million_of_PowerVR_Graphics_Cores_Shipped_Imagination_Technologies.html

 

Imagination Technologies, a leading designer of multimedia processing cores, said recently that its PowerVR graphics acceleration technology has an installed base of over 250 million devices across the mobile phone, media player and embedded markets. Theoretically, this makes PowerVR the most popular graphics accelerating core in the consumer electronics segment.
There are over 25 000 games running on PowerVR platforms and, as an opportunity, the market size is now significantly larger than the current generation handheld console market, the company stated. PowerVR Insider, the ecosystem for developers of PowerVR enabled hardware and software products, now has over 16 000 members and a thriving online community.
Ο κόσμος λογικά δεν έχει επίγνωση πόσο εξαπλωμένοι είναι στην πραγματικότητα. Δεν υπάρχει καλό 3D smartphone (συμπεριλαμβανομένων iPhone, iPod & iPad) από όλους τους μεγάλους κατασκευαστές κινητών, MIDs κλπ. που να μην έχει ένα PowerVR μέσα. Οι 250 εκατομμύρια μονάδες δεν είναι υπερβολή.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανακοινώθηκε επίσημα από τη Nintendo Ιαπωνίας το καινούργιο DS το οποίο θα φέρει το προσωρινό όνομα 3DS! Η κυκλοφορία του τοποθετήθηκε από τη nintendo για το Q1/2011 (Jan-Mar). Το καινούργιο φορητό θα περιέχει κάποια τεχνολογία η οποία σύμφωνα με την ανακοίνωση θα μπορεί να αναπαράγει 3D effects χωρίς τη χρήση ειδικών γυαλιών. Κάποιοι εικάζουν ότι αυτό έχει να κάνει με τεχνικές head tracking ωστόσο ακόμα τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει. Τεχνικά χαρακτηριστικά και υπόλοιπες λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά. Η ίδια η Nintendo επιφυλάχθηκε για την φετινή Ε3. Ελπίζω να να διαρρεύσουν πράγματα και να τα μάθουμε νωρίτερα.

 

Link

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...