Προς το περιεχόμενο

Nintendo "DS2" vs. SONY "PSP2"


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Βρε μην είναι καιρός να αρχίσουν να ανανεώνουν τις κονσόλες κάθε 2 χρόνια B)

 

Δεν θα το άντεχαν εύκολα οικονομικά. Πουλάνε στην αρχή τις συσκευές με ζημία και το ουσιαστικό κέρδος προέρχεται από τα παιχνίδια. Αν δεν έχεις μια 5-ετία ζωή για μια τέτοια συσκευή δεν θα έχει νόημα και ούτε θα μπορέσουν και οι δημιουργοί παιχνιδιών να το εκμεταλλευτούν στο έπακρο.

 

Να φοβάσαι μάλλον μην πάρουν τα μυαλά στην Apple αέρα (το μετρητό το φτυαρίζουν έτσι κι αλλιώς) και μπουν κάποια στιγμή στον χωρό με τις κονσόλες ή τέλος πάντων πλατφόρμες που να παίρνουν πιο σοβαρά τα παιχνίδια:

 

http://www.xbitlabs.com/news/other/display/20110125232101_High_Prices_and_Lack_of_Games_Main_Reasons_People_Do_Not_Choose_Apple_Macintosh.html

 

Ξέρεις καλύτερα από μένα τι κάνουν οι μεγάλες εταιρείες όταν μεγάλοι ανταγωνιστές μπαίνουν στα "κεκτημένα" τους: http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20110106224200_Sony_Aims_at_No_2_Spot_on_Tablet_Market.html

 

...ανταποδίδουν απλά στου άλλου τα κεκτημένα. Μέχρι όμως να έχουμε σοβαρές ενδείξεις για κάτι τέτοιο, μπορείς όλα αυτά να τα καταχωρίσεις στην κατηγορία wild speculation ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Carmack πάντως για κάποιο λόγο προβλέπει ότι η πλατφόρμα θα είναι δυνατή.

Δεν είμαι σίγουρος εάν αυτό το στηρίζει *μόνο* στο low level API (εδώ έχει απόλυτο δίκιο) ή εάν του έχουν κάνει κάποιο ‘χατίρι’ στα specs ή απλά γιατί βλέπει άλλη μια πλατφόρμα στην οποία θα επενδύσει.

Από την άλλη η έφραση ‘Generation Beyond’ τεριάζει γάντι στην σπόντα του Ailourou.

http://twitter.com/ID_AA_Carmack

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Carmack πάντως για κάποιο λόγο προβλέπει ότι η πλατφόρμα θα είναι δυνατή.

Δεν είμαι σίγουρος εάν αυτό το στηρίζει *μόνο* στο low level API (εδώ έχει απόλυτο δίκιο) ή εάν του έχουν κάνει κάποιο ‘χατίρι’ στα specs ή απλά γιατί βλέπει άλλη μια πλατφόρμα στην οποία θα επενδύσει.

Από την άλλη η έφραση ‘Generation Beyond’ τεριάζει γάντι στην σπόντα του Ailourou.

http://twitter.com/ID_AA_Carmack

 

Προβλέπω να επενδύει σε αμφότερες πλατφόρμες. Από το iOS για τα σημερινά δεδομένα έτσι κι αλλιώς τα έσοδα είναι περιορισμένα γιατί μιλάμε για παιχνίδια μέχρι και $10 από τα οποία τι να περιμένεις ακριβώς;

 

Kαι έρχομαι εγώ λοιπόν και ρωτάω: με τόση εμπειρία που έχει η Apple με λογισμικό γενικά πόσο δύσκολο πια θα ήταν να γράψει ένα δικό της low level API; Το iOS μπορεί να βασίζεται σε linux kernel αλλά είναι πιθανόν το λειτουργικό με την μεγαλύτερη επικέντρωση στο τρισδιάστατο σε όλη την αγορά. Επίσης ουσιαστικός πατέρας και δημιουργός του OpenCL είναι το μηλαράκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1517416&postcount=136

 

I can't reveal the clocks but you can't count ATi ALUs as single units, you have to count them in blocks of 4 or 5 depending on the architecture used. At a comparable 800x600 resolution C-50 performs very poorly on games like WoW and CoD4.

 

Power draw is probably the most important aspect of embedded devices, the A9+SGX543MP+ SoC consumes 50% less power than the C-50 while yielding more impressive results. There are downsides and trade-offs, but by avoiding x86 like the plague we will get battery life in the order of 5-6 hours vs 1-2 hours.

 

I still don't think you can compare the two directly, they offer different experiences and Fusion isn't designed for embedded products. I'm sure if AMD made a Fusion product directed at embedded devices then we can make a proper comparison.

 

Το C50 που αναφέρει είναι χρονισμένο στα 280MHz και όχι στα 500ΜΗz όπως το Ε350: http://www.anandtech.com/show/4134/the-brazos-review-amds-e350-supplants-ion-for-miniitx/5

 

Στο Wow στα 1024*768 το Ε350@500ΜΗz βγάζει 29,9fps. Στα 280MHz δεν θέλω να φανταστώ πόσο θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

ST Ericsson announces first PowerVR Series6 license.

 

http://www.stericsson.com/press_releases/NovaThor.jsp

 

The Nova A9600 will be the first platform announced to incorporate Imagination Technologies next generation of graphics processors, codenamed Rogue, which will set a new performance bar for GPUs at mobile power consumption levels. The Nova A9600 will bring more than a 20-fold improvement in graphics performance compared with the U8500 platform.

 

The Nova A9600, built in 28nm, will deliver groundbreaking multimedia and graphics performance, featuring a dual-core ARM Cortex- A15-based processor running up to up to 2.5 GHz breaking the 20k DMIPS barrier, and a POWERVR Rogue GPU that delivers in excess of 210 GFLOPS. The graphics performance of the A9600 will exceed 350 million ‘real’ polygons per second and more than 5 gigapixels per second visible fill rate (which given POWERVR’s deferred rendering architecture results in more than 13 gigapixels per second effective fill rate). Thanks to Rogue Nova will support all existing APIs such as OpenGL, OpenGL ES 2.0/1.1, OpenVG and OpenCL as well as the next generation of OpenGL ES, codenamed ‘Halti’ and Microsoft DirectX. The Nova A9600 is sampling in 2011.

 

Το ερώτημα είναι αν αυτό το μωρό είναι μονοπύρηνο ή πολυπύρηνο αν και προσωπικά τείνω προς το δεύτερο. Αν πάρει κανείς το πολυπύρηνο στο SONY NGP (4 πυρήνες στα 200MHz) για να φτάσει κανείς θεωρητικά αυτές τις επιδόσεις θέλει 16 πυρήνες στα 400MHz για τα GFLOPs/s, 6 πυρήνες στα 400 για την γεωμετρία και 7 πυρήνες στα <400 για τον ρυθμό πλήρωσης.

 

Λογικά ο χώρος που καταλαμβάνει μια τέτοια GPU σε ένα SoC δεν μπορεί να είναι μεγάλος μιας και θα έχει ήδη tape out μέσα στο 2011 (τέλη; ) κάτω από 28nm.

 

Το λέγανε οι καρμίρηδες στην IMG ότι το 2013 τα κινητά θα φτάσουν επιδόσεις μιας PS3 κονσόλας αλλά το θεωρούσα υπερβολή/τυπικό marketing. Φυσικά έχουν αγοράσει άδειες και άλλοι συνήθεις ύποπτοι όπως π.χ. Intel, Apple και δεν συμμαζεύεται αλλά οι ανακοινώσεις θα πάρουν τον χρόνο τους. Σκούρα τα πράγματα όντως τελικά για τις φορητές κονσόλες με τέτοιες επιδόσεις στα κινητά ήδη προς το τέλος του 12'.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσα SoC, λύσεις και εξελίξεις (WMC ) έχω αρχίσει να το χάνω :D Ailoure αναμένουμε recap :-)

 

Ξεχώρισα μια λίγο διαφορετική εξέλιξη που δύσκολα να ενδιαφέρει και πολλούς αλλά είπα να τη βάλω σε αυτό το topic.

 

Διακριτό τσιπάκι audio interface & dsp από τη wolfson ! μπορεί να ακούγετε παράξενο την εποχή που όλοι θέλουν ένα SoC to rule them all. Αλλά βλέπω ότι έχουν ανακοινώσει μια πολύ ιδιαίτερη λύση με καλές μετρήσεις ποιότητας ήχου, μεγάλο buffer, εύκολο Integration και ακόμα και προβλέψεις-api για χαμηλή κατανάλωση του CPU την ώρα που το διακριτό κάνει από μόνο του τη δουλειά του. Η wolfson δεν είναι καθόλου τυχαία εταιρία - έχει μεγάλη ιστορία στον ποιοτικό ήχο, ας δούμε εάν έχουν μαγειρέψει καλά.

 

http://www.wolfsonmicro.com/ja/media_centre/item/Wolfsons_DSP_and_software_suite_provides_world-leading_HD_Audio_solution/

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2026540/mwc-decoupling-audio-chips-socs-future

http://www.electronicsweekly.com/Articles/2011/02/10/50467/wolfson-offers-stand-alone-tensilica-dsp-for-audio.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημειώνω recap όταν βρω τον ανάλογο χρόνο.

 

Αν και δεν έχει καμία σχέση με το θέμα εδώ χαίρομαι όταν βλέπω τέτοιες προσπάθειες από ελληνικά πανεπιστήμια: http://www.pmavridis.com/ewa.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...