Moderators GeorgeMan Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Το 306cc παντως, απο φιλο που το εχει, μονο "απροβληματιστο" δε του χει βγει. Αφου πηρε ενα Cinquecento με 500ευρω για τις μετακινησεις στη πολη για να μη μετακινει το 306 για να μη χαλαει συνεχεια
ata1983 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Ούτε βιάζομαι ούτε υπάρχει περίπτωση να πάρω από αγγελία έτσι στην ψύχρα. Στο car.gr όλα τα αυτοκίνητα έχουν από 40 εως 80 χιλ. χιλιόμετρα. Έλεος! Εγώ έχω δυο γνωστούς με αντιπροσωπείες και άλλον έναν με συνεργείο θέλω να τους δώσω μοντέλα που με ενδιαφέρουν και όποτε τους πάει κανένα από αυτά που το έκαναν οι ίδιοι service να το πάρω. Εκτός την περίπτωσης των Rover που τα δίνουν τσάμπα!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Στο car.gr όλα τα αυτοκίνητα έχουν από 40 εως 80 χιλ. χιλιόμετρα. Γιατι ζητας ελεος? Οι περισσοτεροι ανθρωποι σε αυτα τα km πουλανε τα αυτοκινητα τους ('η στο ψυχολογικο οριο των 100000km). Μονο παλια σε εξευτελιστικες τιμες πουλιουνται με πολλα km. Και εννοειται δε θα παρεις ετσι στη ψυχρα αμαξι. Αν μπορεις κανε 4-5 test drive σε αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν για να σχηματισεις οδηγικη αποψη, και μετα αποφασιζεις ποιο θες. Επισης, αν ειναι δυνατον, πηγαινε τα σε ενα συνεργειο για ενα τσεκ απ, και παντα να ζητας βιβλιαρακι σερβις.
doctorkostis Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Εγω παντως προσπαθησα πριν κανα 5μηνο να πουλησω το xsara μου για κανα 4αρι χιλιαρικα χωρις αποτελεσμα.Ειμαι υπερευχαριστημενος μαζι του,σκυλι μου εχει βγει,ειναι και σχετικα γρηγορο με 110 αλογα.Απ'οτι φαινεται επειδη δεν προκειται να πουληθει,θα το κρατησω αλλα 2 χρονακια περιπου και μετα θα αποσυρθει με το κεφαλι ψηλα... Ειναι καλη περιπτωση παντως,αλλα οπωςδηποτε το 1600 με τα 110 αλογα.Το 75αρι σερνεται και το διλιτρο δε λεει στους καιρους που ζουμε...
ata1983 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Γιατι ζητας ελεος? Οι περισσοτεροι ανθρωποι σε αυτα τα km πουλανε τα αυτοκινητα τους ('η στο ψυχολογικο οριο των 100000km). Μονο παλια σε εξευτελιστικες τιμες πουλιουνται με πολλα km. Μακάρι να'ναι έτσι και να μην γυρνάνε τα κοντερ, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν τόσα πολλά αυτοκίνητα 6 χρόνων με 10000km το χρόνο το πολύ. doctorkostis σε μάντρες δοκίμαζες? Τι μοντέλο είναι? Εντύπωση μου κάνει
doctorkostis Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2009 Σε μαντρες δεν εκανα τον κοπο καν.Εδω σε αντιπροσωπειες δοκιμασα για να αγορασω καινουριο και μου ελεγαν "δεν το αγοραζουμε",η μου εδιναν τιμες κατω απο 2 χιλιαρικα.Τοσο χαμηλα ειλικρινα δεν αξιζε να το δωσω,μονο ιμαντες και ζαντολαστιχα που ειχα αλλαξει πριν 4000Km ηταν 700 ευρω.Δεν υπηρχε περιπτωση να το σκοτωσω για 2 χιλιαρικα,αποδειξη οτι το οδηγω ακομα.Γενικα ολοι αυτοι προσπαθουν να αγορασουν κοψοχρονια,να σε βρουν στην αναγκη.Δεν ημουν σε τετοια φαση και ετσι δεν το σκοτωσα.Εμενα μου εκανε εντυπωση που δεν ενδιαφερθηκε καποιος ιδιωτης,εστω για να μου κανει παζαρια,για το γαμωτο.Επεσαν ολοι στα καινουρια μου φαινεται. Εχεις δικιο για τα χιλιομετρα.Οπου βλεπω κατω απο 10 χιλιαδες χλμ το χρονο κατι δε μου παει καλα.Γυρω στα 13-15k το χρονο τα θεωρω νορμαλ.Απο την αλλη βεβαια εχω ενα φιλο οδοντιατρο με αμαξι του 99 που εχει γυρω στα 40.000χλμ,πρωτο χερι.Θα παει να το πουλησει και δεν θα τον πιστευει κανεις,του το εχω πει... Ειναι του 2001 τριπορτο 1600 110 αλογα.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δοκτωρα, κομπλε ειναι το αμαξακι σου. Μακαρι να μπορουσα να παρω ενα τετοιο σε καλη κατασταση. Εγω δε θα το αλλαζα παρα μονο οταν γινοταν 20ετιας ή οταν πλεον μου ζητουσε συνεργειο πολυ συχνοτερα απο τα σερβις... @ata83: Αυτοκινητα σαν αυτα που ψαχνεις παιζουν συνηθως ρολο "παω για ψωνια/το παιδι φροντιστηριο", δηλαδη ως δευτερα αυτοκινητα σε οικογενειες ή ως πρωτα σε... κοτες, οποτε δικαιολογουνται τα χιλιομετρα. Επισης, πλεον αυτα αναγραφονται ψηφιακα, οποτε πρεπει να κανεις κατι παραπανω απο το να γυρισεις με ενα τρυπανι το οδομετρο... Μη ξεχνας οτι μπορει να πετυχεις κατι σαν αυτο που πετυχα εγω. Fiat Grande Punto 1.4 5d απλο του 2006, σε κατασταση οπως το παιρνεις απο το εργοστασιο, με 7χιλιαρικακια χωρις να υπολογιζω την αποσυρση. Με 37000km. Θα μου πεις "απο το 2006 μεχρι τωρα μονο 37000?". Θα σου πω "Ναι, ηταν απο κατασχεμενο τραπεζας λογω χρεων του ιδιοκτητη. Απο αρχη 2009 μεχρι πριν μερικες βδομαδες ουσιαστικα δεν χρησιμοποιουνταν". Συν τοις αλλοις, ο προηγουμενος -αγνωστος για εμενα- ιδιοκτητης φαινεται να το προσεχε αρκετα, καθως δεν τριζει απολυτως τιποτα, ενω τα ελαστικα που φοραει ειναι κατασκευασμενα αρχες 2008. Δεν ξερω και πολλους να αλλαζουν λαστιχα καθε λιγοτερο απο 2 χρονια. Εκτος αυτων που κανουν απειρα χιλιομετρα ή αυτων που ξεσκιζουν τα αυτοκινητα τους. Και τα δυο δεν ισχυουν ομως λογω των λιγων χιλιομετρων.
iced Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Καλα ακουγονται τα μεταχειρισμενα αλλα αν ηταν "ταλεντο" ο προηγουμενος χωρις να την ψιλιαστειτε ξερετε τι θα πληρωσετε μετα?????????????????? Θελει πολυ προσοχη το θεμα... Ολνων τα μεταχειρισμενα τα ειχε ενας γιατρος-διηγορος ή οι γυναικες τους! Λες και ειναι θετικο αυτο αλλα τεσπα!
adi32 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Εγω παντως προσπαθησα πριν κανα 5μηνο να πουλησω το xsara μου για κανα 4αρι χιλιαρικα χωρις αποτελεσμα.Ειμαι υπερευχαριστημενος μαζι του,σκυλι μου εχει βγει,ειναι και σχετικα γρηγορο με 110 αλογα.Απ'οτι φαινεται επειδη δεν προκειται να πουληθει,θα το κρατησω αλλα 2 χρονακια περιπου και μετα θα αποσυρθει με το κεφαλι ψηλα... Ειναι καλη περιπτωση παντως,αλλα οπωςδηποτε το 1600 με τα 110 αλογα.Το 75αρι σερνεται και το διλιτρο δε λεει στους καιρους που ζουμε... Πολυ ωραιο φαινεται το διλιτρο αλλα μαλλον θα καιει πολυ (Εχω και γω το 1600vts και ειναι μια χαρα, αριστες επιδοσεις, χωροι, εξοπλισμος δεν αξιζει να το δωσεις για τοσο λιγα)
ata1983 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Το Xsara πάντα είναι από τα αυτοκίνητα που με τραβούσαν πάντως. GeorgeMan όντως πολύ καλή ευκαιρία μακάρι να έβρισκα και εγώ κάτι τέτοιο. Τι να πω αν είναι να έχουν βιβλιαράκι και να συμφωνεί και ο εγκέφαλος με τα χλμ δυσκολεύει η κομπίνα φαντάζομαι. Anyway με τα αμαξάκια αυτά πάντως κάνεις δουλειά, μερικά είναι πολύ καλοστημένα εδώ ακόμα και με το fiestάκι μου με 75hp είχα γκαζάκι και καλό setup, κάθε 1,5 χρόνο βέβαια άλλαζα μια τετράδα sportcontact2 και με πόναγε λίγο!
ikaruga24 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Εγω παντως προσπαθησα πριν κανα 5μηνο να πουλησω το xsara μου για κανα 4αρι χιλιαρικα χωρις αποτελεσμα.Ειμαι υπερευχαριστημενος μαζι του,σκυλι μου εχει βγει,ειναι και σχετικα γρηγορο με 110 αλογα.Απ'οτι φαινεται επειδη δεν προκειται να πουληθει,θα το κρατησω αλλα 2 χρονακια περιπου και μετα θα αποσυρθει με το κεφαλι ψηλα... Ειναι καλη περιπτωση παντως,αλλα οπωςδηποτε το 1600 με τα 110 αλογα.Το 75αρι σερνεται και το διλιτρο δε λεει στους καιρους που ζουμε... Πως θα το αποσυρεις αν επιτρεπεται? Ον τοπικ. Κοιτας ανετα και για καμια corolla hatchback απο 2000 ως 2003 μοντελο και φυσικα την 1.3 ή 1.4 γιατι 1.6 θα ανεβει το κοστος αν και ειναι σαφως προτιμοτερη.
doctorkostis Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Πως θα το αποσυρεις αν επιτρεπεται? Αν περασουν 2 χρονια και το εχω ακομα η θα πουληθει κατω απο χιλιαρικο ή θα παει για σιδερα.Αν και κατι διαβαζω δειλα δειλα για επανεξεταση του μετρου της αποσυρσης απο το 2010,με αλλα κινητρα ομως.Εχουμε καιρο μεχρι τοτε,τη δουλεια του την κανει. Μπορει να μην εχει "σαλιγκαρο" πανω,αλλα μεσα στην κινηση δεν εχει και πολλη σημασια. On topic, θα ελεγα να τσεκαρεις κανα punto,206,xsara γιατι εχουν πολυ χαμηλες τιμες και μπορεις να παζαρεψεις ανετα.Δεν εχουν ζητηση αυτα τα αυτοκινητα οποτε αν θελει ο αλλος να το δωσει θα συμβιβαστει και με λιγοτερα λεφτα.Μερικα απο αυτα ειναι πολυ σωστα συντηρημενα.Τα γιαπωνεζικα μπορει να ειναι πιο αξιοπιστα,αλλα μου φαινεται παραλογο να ζητανε περισσοτερα χρηματα για το 1000αρι yaris απο το 1600αρι xsara.Παραδειγματα πολλα...
NickTG Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δεν έχουν ζήτηση τα 206 και Punto; Από πότε;
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Μωρε τα πρωτα σε ζητηση ειναι, αλλα ειναι τα πρωτα και σε προσφορα. Οποτε το ιδιο κανει
minarokeftes Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2009 Ανάκλιση αυτοκινήτων της Fiat Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2009, 12:18 Για προληπτικό έλεγχο λόγω ενδεχόμενου προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης ανακαλεί η η Fiat 6.373 Grande Punto και Grande Punto Abarth από την ελληνική αγορά. Η ανάκληση αφορά Fiat Grande Punto και Grande Punto Abarth που έχουν παραχθεί στο εργοστάσιο Melfi με αριθμό πλαισίου από 24267 έως 412774 και από 1112419 έως 1392261. Kαθώς και τους μεμονωμένους αριθμούς πλαισίων 957556, 1999912, 1977669, 1990000, 1990190, 1459541,1679307, 1921533. Ανακαλούνται επίσης και Grande Punto van, επίσης παραγωγής Melfi, με αριθμό πλαισίου από 157345 έως 412668 και από 1138499 έως 1392058. Η Fiat ανακοίνωσε επίσης πως ανακαλεί και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο 500.000 Grande Punto και Grande Punto Abarth. Οι ιδιοκτήτες αυτού του τύπου των αυτοκινήτων θα ειδοποιηθούν για τεχνικό έλεγχο στα συνεργεία του ομίλου. Μόνο και μόνο που υπάρχει μια μικρή περίπτωση να έχει πρόβλημα εγώ ούτε κάν θα έμπαινα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.