Προς το περιεχόμενο

Σερβις κινητου sony ericsson


Chris_85

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω ειχα παρει το g900 απο e-shop και μου χαλασε μετα απο 2μηνες πηγα στο e-shop και μου ειπαν οτι δεν θα μου το επισκευασουν αυτοι αλλα ενα αλλο μαγαζι το οmnitech στον πειραια και μου ειπαν οτι μαλλον εχει υγρασια .μετα απο 10 μερες μου στελνουν μνμ και μου λενε να παω στο μαγαζι να παρω το κινητο παω και οπως μου εξηγησαν εκει ειναι οτι η sony ericsson καλυπτει την υγρασια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ενα αλλο sony ericsson που ειχα αγορασει απο wind shop το εστειλαν σε ενα service arvato και μετα μου ζητησαν 200 ευρω στην εγγυηση γιατι ειχε παρει λεει υγρασια.

τωρα με αυτο που αγορασα απο vodafone με εστειλαν και εμενα στην omnitec στον πειραια. τελικα ολα αυτα περι εγγυησεων και νομων στην ελλαδα ειναι κολοκυθια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω αγορασα το σαββατο ενα sony ericcson vivaz απο καταστημα vodafone.

το βαζω σε λειτουργεια και δεν ακουγα τον συνομιλητη μου.

το παω σημερα πρωι στην vodafone και με στελνει στην ericsson.

αυτοι με το που βλεπουν την αποδειξη μου λενε να το πας στο καταστημα που το πηρες με το κουτι του να σου δωσουν καινουργιο.

να μην σας πω τι μου εδωσε το καταστημα vodafone ετσι?

θα το πανε λεει σε δικο τους σερβις και θα το παρω σε 2 εβδομαδες. ενα τηλεφωνο που δεν εχει δουλεψει ουτε ενα λεπτο και για το οποιο εδωσα 330 ευρω.

 

Kακως. Επρεπε να επικαλεστεις τη σχετικη νομοθεσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τους ειπα αυτο που μου ειπαν στο service οτι δηλαδη εντος 7 ημερων πρεπει να μου το αλλαξει το καταστημα και ο πωλητης με υφος καρδιναλιου μου ειπε φερε μου ενα χαρτι που να το λεει αυτο. μαλιστα ειπε οτι πρωτη φορα το ακουει αυτο. και τα κεντρικα της vodafone που πηρε ο πωλητης τα ιδια ειπαν.

στο τελος βρεθηκα να παρακαλαω για ενα τηλεφωνο αντικαταστασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φερε μου ενα χαρτι που να το λεει αυτο.

φιλε μου τετοιο πραγμα εχω δει να συμβαινει-ισχυει μονο σε καταστηματα πλαισιο(χωρις να θελω να κανω και διαφημιση)Το εγραφε πανω η αποδειξη στο κ850 που ειχα αγορασει.Μετα απο 2 μερες το τηλεφωνο τα επαιξε το πηγα πισω και πηρα πιστωτικο με την μια.

 

Τι να πω ρε συ...τοσο δυσκολο τους ειναι να κανουν μια αντικατασταση;;;Προφανως αυτη ειναι η πολιτικη τους απ οτι φαινεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα και εμενα στο πλαισιο στο media στο praktiker και σε αλλα που δεν θυμαμαι τωρα μου τα εχουν αλλαξει αμεσως. αυτο το πραγμα με την vodafone πρωτη φορα μου συμβαινει. και η wind τα ιδια κανει. για τους αλλους στην cosmote δεν γνωριζω γιατι δεν εχω ψωνισε ποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα και εμενα στο πλαισιο στο media στο praktiker και σε αλλα που δεν θυμαμαι τωρα μου τα εχουν αλλαξει αμεσως. αυτο το πραγμα με την vodafone πρωτη φορα μου συμβαινει. και η wind τα ιδια κανει. για τους αλλους στην cosmote δεν γνωριζω γιατι δεν εχω ψωνισε ποτε.

 

είναι εντολές αυτές, μόνο το service έχει εξουσιοδότηση για να πει για αντικατάσταση, ο έρμος ο πωλητής τι να σου κάνει, μόνο αν επικοινωνήσει με κεντρικά κ δώσουν αυτοί το οκ, ή από το service.. . το service είναι τα ζώα μου αργά (2βδομάδες στην καλύτερη) κτλ.. συσκευή χρησιδανεισμού παίζει να μην υπάρχει γιατί εαν έχουν φύγει πολλά κινητά για service να έχουν δώσει τις συσκευές όλες.. :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι εντολές αυτές, μόνο το service έχει εξουσιοδότηση για να πει για αντικατάσταση, ο έρμος ο πωλητής τι να σου κάνει, μόνο αν επικοινωνήσει με κεντρικά κ δώσουν αυτοί το οκ, ή από το service.. . το service είναι τα ζώα μου αργά (2βδομάδες στην καλύτερη) κτλ.. συσκευή χρησιδανεισμού παίζει να μην υπάρχει γιατί εαν έχουν φύγει πολλά κινητά για service να έχουν δώσει τις συσκευές όλες.. :-(

 

ωραια αλλα εμενα με εστειλαν στην omnitech και αυτοι δεν το πηραν για επισκευη και μου το εδωσαν πισω να παω στο μαγαζι που το πηρα να μου το αλλαξουν. αρα κατι δεν παει καλα με την vodafone και τα καταστηματα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...