Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία και λανθασμένη τιμή


makis_g3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τη Μ.Παρασκευή(2/4/2010) κατέθεσα ηλεκτρονική παραγγελία στο Perfect Shop (εχω και το email επιβεβαιωσης) την Samsung P2370HD στα 162.14€.

Σημερα (6/4/2010)στις 9:00 τους τηλεφωνώ η τιμή ήταν ακόμα ίδια και μου λένε οκ θα την προχωρήσουμε.

Στις 10:30 που το επεξεργαστηκαν μου απαντούν έγινε λάθος καταχώρησης και δεν υπάρχει αυτή η οθόνη σε αυτή τηγ τιμή κτλ.

 

Ποια είναι τα δικαιώματα μου?

Πως μπορώ να τους κυνηγήσω?

Δημοσ.

Λογικά θα γράφουν στο site τους ότι δεν έχουν καμιά ευθύνη για τυχόν λάθος καταχωρήσεις τιμών.

Εφόσον δεν πραγματοποιήθηκε κιόλας η παραγγελία δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι

  • Super Moderators
Δημοσ.
Τη Μ.Παρασκευή(2/4/2010) κατέθεσα ηλεκτρονική παραγγελία στο Perfect Shop (εχω και το email επιβεβαιωσης) την Samsung P2370HD στα 162.14€.

Σημερα (6/4/2010)στις 9:00 τους τηλεφωνώ η τιμή ήταν ακόμα ίδια και μου λένε οκ θα την προχωρήσουμε.

Στις 10:30 που το επεξεργαστηκαν μου απαντούν έγινε λάθος καταχώρησης και δεν υπάρχει αυτή η οθόνη σε αυτή τηγ τιμή κτλ.

 

Ποια είναι τα δικαιώματα μου?

Πως μπορώ να τους κυνηγήσω?

Για ποιό λόγο να τους κυνηγήσεις; Τι ζημιά έπαθες;

Δημοσ.
Λογικά θα γράφουν στο site τους ότι δεν έχουν καμιά ευθύνη για τυχόν λάθος καταχωρήσεις τιμών.

Δεν έχουν Όρους και πορυποθέσεις στο Site.Ειδικά για αλλαγή τιμών τίποτα.

Για ποιό λόγο να τους κυνηγήσεις; Τι ζημιά έπαθες;

Πρόκειται για μη εκπλήρωση παραγγελίας.Δεν ξέρω για εσένα,αλλά εμένα δε θέλω να με εξαπατούν με ψευτικες τιμές.

Δημοσ.
Για ποιό λόγο να τους κυνηγήσεις; Τι ζημιά έπαθες;

 

Ενδεχομένως να συμφώνησε να πουλήσει την δικιά του οθόνη.

Ούτως η άλλως ο χρόνος που έχασε για να αγοράσει τελικά ένα τίποτα είναι ζημιά.

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

Πρόκειται για μη εκπλήρωση παραγγελίας.Δεν ξέρω για εσένα,αλλά εμένα δε θέλω να με εξαπατούν με ψευτικες τιμές.

 

Σου εύχομαι καλή τύχη για να αποδείξεις τη βλάβη σου. :-)

 

Ενδεχομένως να συμφώνησε να πουλήσει την δικιά του οθόνη.

Ούτως η άλλως ο χρόνος που έχασε για να αγοράσει τελικά ένα τίποτα είναι ζημιά.

1. Ενδεχομένως. Ενδεχομένως και όχι. Και πάλι, η ζημία του πού έγκειται;

 

2. Ο χρόνος πόσο κοστολογείται δηλαδή; Αν πάω δικαστικώς, πόσο να κοστολογήσω τα 15 λεπτά που έχασα; Με τι μέτρο σύγκρισης;

Δημοσ.

Η ζημία δεν μετριέται μόνο σε ευρώ. Και δεν είναι ανάγκη πάντα να την μετατρέψουμε σε ευρώ.

 

Έτσι προκύπτει και εύκολα τι ζημιά παθαίνεις όταν πουλάς την οθόνη σου για να πάρεις άλλη η οποία δεν έρχεται ποτέ.

Δημοσ.

παραγγελνεις μια οθονη απο αλλου και τελειωνεις...επειδη δεν προκειται να κερδισεις τιποτα,μη χανεις αδικα το χρονο σου...

Δημοσ.

και εγώ νομίζω ότι άδικα θα χάσεις τον χρόνο σου φίλε μου,

 

πάντως πιστεύω ότι δεν πρέπει να τα μετράμε όλα με την ζημιά που πάθαμε, δηλ. αν καθήσω να φάω και δω στον κατάλογο μπριζόλα 15ευρώ και μετά το φαϊ μου πούνε 20ευρώ είναι κάπως!!!!

άλλωστε στα σούπερ-μάρκετ υπάρχει πρόστιμο αν άλλη τιμή έχουν στο ράφι και άλλη στο ταμείο.

Δημοσ.

Εγώ πάλι που έκανα αναζήτηση στο Σκρουτζ, με κριτήριο αναζήτησης "Samsung P2370HD"

έβγαλε όλα τα αποτελέσματα στα άλλα καταστήματα και πρώτο του PerfectShop με μια HP LE2001W στα 163 ΕΥΡΩ. Δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα του Σκρουτζ ή κάποια αλλαγή του Perfect Shop για να καλύψει το λάθος.

 

http://www.skroutz.gr/s/88599/Samsung-SyncMaster-P2370HD.html?keyphrase=Samsung+P2370HD

 

http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?35221

Δημοσ.

O paredwse είναι δικηγόρος αν θυμάμαι καλά. Κάτι θα ξέρει!

 

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μην ξαναγοράσεις από αυτούς εφόσον δεν έμεινες ικανοποιημένος.

 

 

πάντως πιστεύω ότι δεν πρέπει να τα μετράμε όλα με την ζημιά που πάθαμε, δηλ. αν καθήσω να φάω και δω στον κατάλογο μπριζόλα 15ευρώ και μετά το φαϊ μου πούνε 20ευρώ είναι κάπως!!!!

άλλωστε στα σούπερ-μάρκετ υπάρχει πρόστιμο αν άλλη τιμή έχουν στο ράφι και άλλη στο ταμείο.

 

Σε αυτή την περίπτωση όμως δεν χρεώθηκε τίποτα στον πελάτη. Απλά ακυρώσαν την παραγγελία του. Αντιεπαγγελματικό είναι αλλά όχι παράνομο.

Δημοσ.

Επειδή πρόσφατα τελείωσα ένα ελληνικο eshop στην εταιρία μου και το ψαξαμε απο όλεσ τις πλευρες να είναι σε όλα νόμιμο,το ελληνικό δίκαιο υποχρεώνει όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν όρους χρήσης σε εμφανή σημείο κατα την πλοήγηση αλλα και κατα την παραγγελία. αν το site δεν είχε όρους μπορείς να τουσ κάνεις πολλα.αν έχεις όρεξη να τραβηχτείς με καταγγελίες κτλ...

ένα ακόμα που δεν το ήξερα εγώ,η κατάθεση σε λογαριασμό και μετά αποστολή της παραγγελίας δεν είναι νόμιμη. ο πελάτης πρέπει να καταβάλει το αντίτιμο του προϊόντος,μόνο όταν το έχει παραλάβει στα χέρια του..πράγμα που κανείς δεν το γνωρίζει...και άλλα πολλα που δεν τα θυμάμαι τώρα...

το αποτέλεσμα ήταν να είμαι χωμένη μέσα σε χαρτούρες,οδηγιες απο τον δικηγορόρο,και να παλεύω να βγάλω άκρη με την τράπεζα και την εταιρία που έφτιαξε το eshop...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...