makis_g3 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Τη Μ.Παρασκευή(2/4/2010) κατέθεσα ηλεκτρονική παραγγελία στο Perfect Shop (εχω και το email επιβεβαιωσης) την Samsung P2370HD στα 162.14€. Σημερα (6/4/2010)στις 9:00 τους τηλεφωνώ η τιμή ήταν ακόμα ίδια και μου λένε οκ θα την προχωρήσουμε. Στις 10:30 που το επεξεργαστηκαν μου απαντούν έγινε λάθος καταχώρησης και δεν υπάρχει αυτή η οθόνη σε αυτή τηγ τιμή κτλ. Ποια είναι τα δικαιώματα μου? Πως μπορώ να τους κυνηγήσω?
Paladinos Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Λογικά θα γράφουν στο site τους ότι δεν έχουν καμιά ευθύνη για τυχόν λάθος καταχωρήσεις τιμών. Εφόσον δεν πραγματοποιήθηκε κιόλας η παραγγελία δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι
Super Moderators paredwse Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Τη Μ.Παρασκευή(2/4/2010) κατέθεσα ηλεκτρονική παραγγελία στο Perfect Shop (εχω και το email επιβεβαιωσης) την Samsung P2370HD στα 162.14€.Σημερα (6/4/2010)στις 9:00 τους τηλεφωνώ η τιμή ήταν ακόμα ίδια και μου λένε οκ θα την προχωρήσουμε. Στις 10:30 που το επεξεργαστηκαν μου απαντούν έγινε λάθος καταχώρησης και δεν υπάρχει αυτή η οθόνη σε αυτή τηγ τιμή κτλ. Ποια είναι τα δικαιώματα μου? Πως μπορώ να τους κυνηγήσω? Για ποιό λόγο να τους κυνηγήσεις; Τι ζημιά έπαθες;
makis_g3 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Λογικά θα γράφουν στο site τους ότι δεν έχουν καμιά ευθύνη για τυχόν λάθος καταχωρήσεις τιμών. Δεν έχουν Όρους και πορυποθέσεις στο Site.Ειδικά για αλλαγή τιμών τίποτα. Για ποιό λόγο να τους κυνηγήσεις; Τι ζημιά έπαθες; Πρόκειται για μη εκπλήρωση παραγγελίας.Δεν ξέρω για εσένα,αλλά εμένα δε θέλω να με εξαπατούν με ψευτικες τιμές.
FrankGambale Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Για ποιό λόγο να τους κυνηγήσεις; Τι ζημιά έπαθες; Ενδεχομένως να συμφώνησε να πουλήσει την δικιά του οθόνη. Ούτως η άλλως ο χρόνος που έχασε για να αγοράσει τελικά ένα τίποτα είναι ζημιά.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 [...]Πρόκειται για μη εκπλήρωση παραγγελίας.Δεν ξέρω για εσένα,αλλά εμένα δε θέλω να με εξαπατούν με ψευτικες τιμές. Σου εύχομαι καλή τύχη για να αποδείξεις τη βλάβη σου. Ενδεχομένως να συμφώνησε να πουλήσει την δικιά του οθόνη.Ούτως η άλλως ο χρόνος που έχασε για να αγοράσει τελικά ένα τίποτα είναι ζημιά. 1. Ενδεχομένως. Ενδεχομένως και όχι. Και πάλι, η ζημία του πού έγκειται; 2. Ο χρόνος πόσο κοστολογείται δηλαδή; Αν πάω δικαστικώς, πόσο να κοστολογήσω τα 15 λεπτά που έχασα; Με τι μέτρο σύγκρισης;
FrankGambale Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Η ζημία δεν μετριέται μόνο σε ευρώ. Και δεν είναι ανάγκη πάντα να την μετατρέψουμε σε ευρώ. Έτσι προκύπτει και εύκολα τι ζημιά παθαίνεις όταν πουλάς την οθόνη σου για να πάρεις άλλη η οποία δεν έρχεται ποτέ.
gilardino Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 παραγγελνεις μια οθονη απο αλλου και τελειωνεις...επειδη δεν προκειται να κερδισεις τιποτα,μη χανεις αδικα το χρονο σου...
tempo Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 και εγώ νομίζω ότι άδικα θα χάσεις τον χρόνο σου φίλε μου, πάντως πιστεύω ότι δεν πρέπει να τα μετράμε όλα με την ζημιά που πάθαμε, δηλ. αν καθήσω να φάω και δω στον κατάλογο μπριζόλα 15ευρώ και μετά το φαϊ μου πούνε 20ευρώ είναι κάπως!!!! άλλωστε στα σούπερ-μάρκετ υπάρχει πρόστιμο αν άλλη τιμή έχουν στο ράφι και άλλη στο ταμείο.
Ardov Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Εγώ πάλι που έκανα αναζήτηση στο Σκρουτζ, με κριτήριο αναζήτησης "Samsung P2370HD" έβγαλε όλα τα αποτελέσματα στα άλλα καταστήματα και πρώτο του PerfectShop με μια HP LE2001W στα 163 ΕΥΡΩ. Δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα του Σκρουτζ ή κάποια αλλαγή του Perfect Shop για να καλύψει το λάθος. http://www.skroutz.gr/s/88599/Samsung-SyncMaster-P2370HD.html?keyphrase=Samsung+P2370HD http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?35221
The_Judas Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 Δημοσ. 6 Απριλίου 2010 O paredwse είναι δικηγόρος αν θυμάμαι καλά. Κάτι θα ξέρει! Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μην ξαναγοράσεις από αυτούς εφόσον δεν έμεινες ικανοποιημένος. πάντως πιστεύω ότι δεν πρέπει να τα μετράμε όλα με την ζημιά που πάθαμε, δηλ. αν καθήσω να φάω και δω στον κατάλογο μπριζόλα 15ευρώ και μετά το φαϊ μου πούνε 20ευρώ είναι κάπως!!!! άλλωστε στα σούπερ-μάρκετ υπάρχει πρόστιμο αν άλλη τιμή έχουν στο ράφι και άλλη στο ταμείο. Σε αυτή την περίπτωση όμως δεν χρεώθηκε τίποτα στον πελάτη. Απλά ακυρώσαν την παραγγελία του. Αντιεπαγγελματικό είναι αλλά όχι παράνομο.
sdoup Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Επειδή πρόσφατα τελείωσα ένα ελληνικο eshop στην εταιρία μου και το ψαξαμε απο όλεσ τις πλευρες να είναι σε όλα νόμιμο,το ελληνικό δίκαιο υποχρεώνει όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν όρους χρήσης σε εμφανή σημείο κατα την πλοήγηση αλλα και κατα την παραγγελία. αν το site δεν είχε όρους μπορείς να τουσ κάνεις πολλα.αν έχεις όρεξη να τραβηχτείς με καταγγελίες κτλ... ένα ακόμα που δεν το ήξερα εγώ,η κατάθεση σε λογαριασμό και μετά αποστολή της παραγγελίας δεν είναι νόμιμη. ο πελάτης πρέπει να καταβάλει το αντίτιμο του προϊόντος,μόνο όταν το έχει παραλάβει στα χέρια του..πράγμα που κανείς δεν το γνωρίζει...και άλλα πολλα που δεν τα θυμάμαι τώρα... το αποτέλεσμα ήταν να είμαι χωμένη μέσα σε χαρτούρες,οδηγιες απο τον δικηγορόρο,και να παλεύω να βγάλω άκρη με την τράπεζα και την εταιρία που έφτιαξε το eshop...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.