Ntinaras Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δηλαδη και στην Αττικη οδο θα ειναι τσαμπα? για μερικους?
Typhoon Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2016 Δηλαδη και στην Αττικη οδο θα ειναι τσαμπα? για μερικους? Δεν είναι πολύ εύκολο να μπεις και να βγεις στον ίδιο δήμο στην Αττική οδό...άσε που πληρώνεις στην είσοδο και για να εφαρμοστεί αυτό το σύστημα πρέπει να ξέρουν και που μπήκες και που βγήκες...μάλλον για άπατο το κόβω. 1
mentoras99 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Αθήνα-Πάτρα με ασφάλεια από τον Απρίλιο, αλλά και διπλάσια διόδια http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500120848 Ετσι ειναι στην Ελλαδα. Τα διοδια οχι μονο δεν καταργουνται/μικραινουν, αλλα παντα πολλαπλασιαζονται και αυξανονται.
pontez2 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500120848 Μάλιστα. Μετά από 100άδες θανάτους στον δρόμο που φτιάχνεται εδώ και 10 χρόνια περίπου από εξαιρετικούς επαγγελματίες (ιδιώτες και μάλιστα ξένων συμφερόντων), μετά από χρεοκοπίες κοινοπραξιών, μετά απο πανάκριβα διόδια, είπαν οτι το έργο ΜΑΛΛΟΝ θα παραδοθεί τον Μάρτιο (εκφράζουν τη βεβαιότητα οι κατασκευαστές, λέει το άρθρο) και τα διόδια θα είναι τα διπλάσια απ ότι τώρα. Δεν βρίσκω λόγια. Οι άνθρωποι έπαιρναν λεφτά για έργο που δεν ειχε φτιαχτει. Για έργο που ηταν υπο κατασκευή. 1
haris_216 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Αθήνα-Πάτρα με ασφάλεια από τον Απρίλιο, αλλά και διπλάσια διόδια http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500120848 Ετσι ειναι στην Ελλαδα. Τα διοδια οχι μονο δεν καταργουνται/μικραινουν, αλλα παντα πολλαπλασιαζονται και αυξανονται. Είσαι υπερβολικός αφού υπάρχει κάτι που μικραίνει συνέχεια στα διόδια. Η....απόσταση ανάμεσα στους σταθμούς διοδίων. Κάτι που αυξάνει και τις θέσεις εργασίας
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Πέφτω από τα σύννεφα! trololol...
saxos55 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Οι άνθρωποι έπαιρναν λεφτά για έργο που δεν ειχε φτιαχτει. Για έργο που ηταν υπο κατασκευή. Δεν ήταν διόδια τότε. Ήταν εισιτήριο για να μπεις στο εργοτάξιο. 2
KNSM Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Μη γελατε, τετοιο πλιατσικο σε εκμεταλλευση δρομων πιθανοτατα δεν εχει γινει πουθενα αλλου... plus δωρο τα τελη κυκλοφοριας που ειναι για να... κυκλοφορεις στους δρομους! Και διοδια (πανακριβα και καθε λιγο και λιγακι) και τελη κυκλοφοριας... Πριν καμια 15αρια μερες διαβασα για μια διαμαρτυρια των εργαζομενων των διοδιων γιατι οι εγκεφαλοι σχεδιαζουν ακομα 8 σταθμους... Τωρα μπορειτε να γελασετε. Αθηνα-Θεσσαλονικη συμφερει το αεροπλανο και οχι το αυτοκινητο.
pontez2 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Kαι πριν προλάβει κανέναν να πει οτι "δινουν θέσεις εργασίας", ειναι ήδη σε εξέλιξη τα αυτόματα διόδια που θα πληρώνεις με τη καρτούλα σου και θα ανοίγει η μπάρα. Μιλάμε για πλιάτσικο. Αυτό που δεν ξέρω ειναι αν πηγαίνει πλέον τιποτε στα κρατικά ταμεία με τις συμφωνίες που έκαναν τότε τα φυντάνια μας. Το ερώτημα εδω τωρα ειναι αν υπάρχει ακομα η παλαιά εθνικη Κορίνθου Πατρών που ναι μεν ειχε τα χάλια της αλλά ηταν δωρεαν. Μια εποχή ειχε κλεισει και αυτη.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Το προεκλογικό σανό όμως, καλό. 3
pontez2 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Ε ναι, θα τους δεις τωρα περιχαρείς και τους δυο. "Εμεις παραδώσαμε την εργάρα" οι μεν "οχι εμεις ειχαμε υπογράψει" οι δε :P 2
haris_216 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Kαι πριν προλάβει κανέναν να πει οτι "δινουν θέσεις εργασίας", ειναι ήδη σε εξέλιξη τα αυτόματα διόδια που θα πληρώνεις με τη καρτούλα σου και θα ανοίγει η μπάρα. Μιλάμε για πλιάτσικο. Αυτό που δεν ξέρω ειναι αν πηγαίνει πλέον τιποτε στα κρατικά ταμεία με τις συμφωνίες που έκαναν τότε τα φυντάνια μας. Το ερώτημα εδω τωρα ειναι αν υπάρχει ακομα η παλαιά εθνικη Κορίνθου Πατρών που ναι μεν ειχε τα χάλια της αλλά ηταν δωρεαν. Μια εποχή ειχε κλεισει και αυτη. Εγώ πρόλαβα και το 'πα (εννοείται βέβαια ότι ήταν σαρκαστικό, γι' αυτό και το που το ακολούθησε). 1
Fotis13 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Mια χαρα ειναι τα διοδια και πολυ χαμηλο το κοστος για ενα δρομο που πριν επαιζες κορωνα -γραμματα την ζωη σου αν θα φτασεις.Μεσα στους 2 πιο επικινδυνους μαζι με τα Τεμπη. Το εργο ηταν τεραστιο, εξαιρετικης δυσκολιας με 28 σηραγγες και σερνεται τα τελευταια 40 χρονια ,η ντροπη των Ευρωπαικων εθνικων οδων ηταν .Το οποιο φυσικα εγινε και με κοινοτικα κονδυλια. Τωρα ολοι αυτοι που κραζουν να υποθεσω ηταν του κινηματος "δεν πληρωνω" ετσι? Δεν σας χαλασε εχετε και θρασος να σχολιαζετε ,αγαθιαρηδες... 5
zio10 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2016 ^Συμφωνώ. Προσωπικά ευχαρίστως να πληρώσω για τέτοιο δρόμο. Μόνο και μόνο το αίσθημα ασφάλειες που έχεις φτάνει. Εδώ πληρώναμε στον παλιό! 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις