Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξέρω σε ποια Εθνική κινείσαι αλλά εγώ θα σου πω ότι κάνω το ταξίδι πολύ συχνά από τον παράδρομο για

Εύβοια αλλά κατάγομαι από Γιάννενα.

 

Με τα νέα διόδια μαζί με Αττική οδό για να πάω Γιάννενα και να γυρίσω θα θέλω κοντά στα 80 ευρώ διόδια

συν καύσιμα και άλλα έξοδα,απλά δεν πρόκειται να πάω.

 

Η μόνη επιλογή πλέον είναι μέσω Λαμίας από τον παράδρομο , Δομοκό - Καλαμπάκα και άντε να πληρώσω

τα 2 διόδια της Εγνατίας 5+5 ευρώ επιστροφή  να γλιτώσω τις στροφές της Κατάρας κάτι που έκανα δύο φορές γιατί και

πριν σε τσακίζει η γέφυρα 26 ευρώ πήγαινε έλα.

 

Σίγουρα πολλές ώρες ταξίδι αλλά κάπως πρέπει να αντιδράσουμε σε αυτή τη λαίλαπα των ληστρικών διοδίων.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Οσο πολλοι συμπολιτες βρίσκουν λογική την υπαρξη διοδιων με οποιοδηποτε πρόσχημα, αλλο τοσο θα υποστηριζω φανατικα το "μνημονιο μέχρι να σβήσει ο ηλιος".

 

Η συντήρηση των δρόμων που έχουν διόδια υποτίθεται ότι γίνεται με χρήματα από αυτά ή κάνω λάθος?

  • Like 2
Δημοσ.

Οποιανου του φαινονται ακριβα τα διοδια, εχει αλλεργια με τις ιδιωτικοποιησεις και λατρευει ενα σοβιετ κρατος οπου ολα ανηκουν στο δημοσιο ακομα κι αν τα πληρωνει 10 φορες παραπανω-πολλες φορες και με την ιδια του τη ζωη, ειναι παντα στη διακριτικη του ευχερεια να χρησιμοποιει τις παλαιες εθνικες οδους για τα ταξιδια του. Problem solved.

 

Διοτι κατα τ'αλλα οι τιμες ειναι fair σε σχεση με αυτα που προσφερουν και αυτα που πληρωναμε για δρομους καρμανιολες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή η απάντηση είναι ότι αφού για τα χάλια πληρώναμε 10 για τα καλύτερα να δώσουμε 20; τότε γιατί να μη δώσουμε και 100; μας αρμέγουν και δεν κάνουμε κιχ

  • Like 3
Δημοσ.

Και Αθηνών-Πατρών, και Αθηνών-Λαμίας, περισσότερο τη δεύτερη.

Για τέλος Οκτώβρη που λέω ότι μάλλον θα ταξιδέψω, εννοώ Αθηνών-Λαμίας.

 

Χωρίς Αττική Οδό, το κόστος των διοδίων ανέρχεται στα ~25€ πήγαιν' έλα.

 

Το αν είναι ληστρικά τα διόδια, νομίζω είναι προφανές ότι είναι κάτι για το οποίο οι απόψεις διίστανται.

 

Άλλος θεωρεί ότι είναι κλέφτες μόνο και μόνο επειδή δεν του περισσεύουν.

Άλλος θεωρεί ότι είναι κλέφτες επειδή λέει ότι γνωρίζει εκ των έσω κάποια πράγματα (π.χ. περί μιζών τις τελευταίες δεκαετίες).

Άλλος θεωρεί ότι δεν είναι κλέφτες μόνο και μόνο επειδή δε θα κάτσει ν' ασχοληθεί με πενταροδεκάρες, αν του ζητήσουν 250€ για Αθήνα-Λαμία απλά θα τα δώσει και θα πει «ευχαριστώ για το δρόμο που φτιάξατε» και «ζητήστε περισσότερα για να μην έχω φτωχομπινέδες γύρω μου όσο ταξιδεύω».

Άλλος θεωρεί ότι δεν είναι κλέφτες μόνο και μόνο επειδή δεν του αρέσουν οι θεωρίες συνομωσίας περί μιζών κ.λπ., και πως είναι λογικό να απαιτούνται 50 χρόνια για να κατασκευαστεί ένας δρόμος. Και πως ΤΩΡΑ πρέπει να πληρώσουμε γι' αυτό το δρόμο που πληρώναμε 50 χρόνια, που ΤΩΡΑ ολοκληρώθηκε.

Άλλος θεωρεί ότι δεν είναι κλέφτες, επειδή είναι ένας από αυτούς (τους κλέφτες).

 

Βγάζεις άκρη;

  • Like 1
Δημοσ.

Επι πολλά χρόνια λέγαμε πότε επιτέλους θα κατασκευαστεί ο νέος εθνικός δρόμος Αθηνών-Πατρών και η Ιονία οδός.

 

Είναι φυσιολογικό πλέον να υπάρχουν διόδια μιάς και τα έργα έγιναν και πλέον η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται με ασφάλεια.

 

Σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις τα διόδια έχουν ανεβασμένες τιμές.

 

Καλό είναι όποιος κυκλοφορεί συχνά σε αυτούς τους δρόμους να ψαχτεί για προγράμματα "e-pass"

 

π.χ. Στην γέφυρα Ρίου Αντιρίου αν εκδόσεις το "Γέφυρα e-Pass" αντί για 13.30 Ευρώ ( τιμή Ι.Χ.) θα πληρώνεις απο την πρώτη κιόλας διέλευση 10.60 Ευρώ.

 

Επίσης όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να κάνει μια αναζητήση στο Playstore με την λέξη "διόδια" και να κατεβάσει εφαρμογές που υπολογίζουν τα διόδια της διαδρομής που θέλει να ακουλουθήσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Διοτι κατα τ'αλλα οι τιμες ειναι fair σε σχεση με αυτα που προσφερουν και αυτα που πληρωναμε για δρομους καρμανιολες.

 

Man sorry, αλλά αυτή η λογική είναι απλά ανύπαρκτη, για να μην το θέσω αλλιώς και παρεξηγηθείς, είσαι και επιρρεπής :Ρ

 

Επειδή δηλαδή πληρώναμε για 45 χρόνια για το ΤΙΠΟΤΑ, ας συνεχίσουμε να πληρώνουμε τώρα για το ΚΑΤΙ.

 

Το σωστό θα ήταν να έλεγες ότι δε θα 'πρεπε να πληρώναμε τόσα χρόνια καθόλου, ή τώρα θα 'πρεπε να πληρώνουμε σαφώς λιγότερα, απλά για τη συντήρηση που αναφέρει ο ThReSh.

 

Τώρα τ' άλλα που λες, ότι όποιος (δε) θέλει πάει απ' την παλιά, είναι εκτός θέματος, δεν εξετάζουμε αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.

Το σωστό θα ήταν να έλεγες ότι δε θα 'πρεπε να πληρώναμε τόσα χρόνια καθόλου, ή τώρα θα 'πρεπε να πληρώνουμε σαφώς λιγότερα, απλά για τη συντήρηση που αναφέρει ο ThReSh.

 

Δε νομίζω το κράτος να έβαλε το 100% των χρημάτων.

 

Άρα πρέπει να βγουν και οι αποσβέσεις, λειτουργία, τόκοι και κέρδος, όχι μόνο συντήρηση.

Δημοσ.

Καλό θα είναι οι εταιρίες να τα βρουν μεταξύ τους και να μην χρειάζεται να έχεις διαφορετικά Epass αλλά μόνο ένα που να περνάς από όλα τα διόδια έχοντας και τις ανάλογες εκπτώσεις.

Στην Σιγκαπούρη που είχα πάει πρόσφατα μου είχε κάνει εντύπωση που όλα τα αυτοκίνητα είχαν προεγκατεστημένη από το κράτος μια συσκευή στο παρμπρίζ όπου από εκεί γίνονταν όλες οι πληρωμές σε όλα τα διόδια αλλά και όλα τα πάρκινγκ.

Διόδια βασικά δεν υπήρχαν,υπήρχαν αυτές οι συσκευές που σκανάρουν πάνω από τον αυτοκινητόδρομο και σου τραβούσαν τα χρήματα χωρίς να χρειάζεται να κόβεις ταχύτητα πουθενά.

Μιλάμε βέβαια για ένα από τα πιο προηγμένα κράτη στον κόσμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Δε νομίζω το κράτος να έβαλε το 100% των χρημάτων.

 

Άρα πρέπει να βγουν και οι αποσβέσεις, λειτουργία, τόκοι και κέρδος, όχι μόνο συντήρηση.

 

 

Δε βγήκαν 45 χρόνια τώρα;

 

Πού πήγαν όλ' αυτά που έδιναν οι παπούδες μας και οι γονείς μας;

Δημοσ.

Μπορεί να είναι τσιμπημένα τα διόδια αλλά οι δρόμοι είναι πολύ ωραίοι! Υπάρχει πλέον ένα τρίγωνο (Εγνατία, Ιονία, Θεσσαλονίκη - Αθήνα) πολύ καλών δρόμων που μπορείς να πας σχεδόν σε όλη την Ελλάδα με ασφάλεια. Λίγο η Θεσσαλία υστερεί ακόμα νομίζω.

 

Αλλά ότι είναι αρκετά τα χρήματα ειδικά για ένα άτομο είναι. Πχ από Γιάννενα Αθήνα, χωρίς να είναι όλοι οι σταθμοί σε λειτουργία τα διόδια είναι 60€ πήγαινε έλα και θα φτάσει 80€! Αλλά οι τουαλέτες πχ στα parking είναι πεντακάθαρες, με το που σταμάτησα και άνοιξα το καπό ήρθαν να δούνε αν χρειάζομαι τίποτα κλπ.  

 

Αν κάποιος δεν βιάζεται ιδιαίτερα μπορεί να πάρει το καραβάκι στο Ρίο. Κάνει 6.50€ και είναι και μια ωραία στάση για να ξεπιαστείς :) 

Δημοσ.

Man sorry, αλλά αυτή η λογική είναι απλά ανύπαρκτη, για να μην το θέσω αλλιώς και παρεξηγηθείς, είσαι και επιρρεπής :Ρ

 

Επειδή δηλαδή πληρώναμε για 45 χρόνια για το ΤΙΠΟΤΑ, ας συνεχίσουμε να πληρώνουμε τώρα για το ΚΑΤΙ.

 

Το σωστό θα ήταν να έλεγες ότι δε θα 'πρεπε να πληρώναμε τόσα χρόνια καθόλου, ή τώρα θα 'πρεπε να πληρώνουμε σαφώς λιγότερα, απλά για τη συντήρηση που αναφέρει ο ThReSh.

Tι εννοεις οτι πληρωνεις τωρα για το κατι; Ποιο ειναι το κατι και ποιο ειναι το οκ για σενα;

 

Το σωστο ειναι αυτο που λεω. Σε ενα κρατος που πληρωνες δημοσια διοδια για δρομους καρμανιολες, τους οποιους ξαναπληρωνες αλλες 10 φορες οσο ηταν στο δημοσιο (μιζες, αναθεσεις εργων που απλα δεν γινονταν ποτε ή γινονταν υποτυπωδως κλπ κλπ κλπ), δεν γινεται να σου φταιει ο ιδιωτης , ουτε και η τωρινη τιμη τους που ανταποκρινεται πληρως σε αυτο που σου δινει.

 

Αν παρ'ολα αυτα εισαι αυτης της λογικης, ξαναλεω, υπαρχουν οι εναλλακτικες διαδρομες, οι δρομοι δηλαδη απο τους οποιους πηγαινοερχοσουν τοσα χρονια.

Αναφαιρετο δικαιωμα σου.

 

Καταληγοντας. Το προβλημα των περισσοτερων με τα διοδια ειναι ιδεοληπτικο, οτι δηλαδη τα δινουν σε ιδιωτες. Οσο τα διναν στο δημοσιο για τους ανυπαρκτους δρομους, ουδεις διαμαρτυρηθηκε, τουλαχιστον οχι στο βαθμο που γινεται τα τελευταια χρονια απο τοτε που ξεφυτρωσαν κατι γελοια "κινηματα"... Απαιτω λοιπον την ιδια λογικη και αντιμετωπιση απεναντι και στα ιδιωτικα διοδια, μακρια απο σοβιετ ιδεοληψιες. Ειδικα τωρα που τα λεφτα που πληρωνουν πανε σε υπαρκτους αυτοκινητοδρομους και οχι κατ'ευφημισμον. Διαφορετικα δεν προκειται να παψω να αντιμετωπιζω ως ιδεοληψιες τα επιχειρηματα περι ακριβων ιδιωτικων διοδιων κλπ.

 

Δηλαδή η απάντηση είναι ότι αφού για τα χάλια πληρώναμε 10 για τα καλύτερα να δώσουμε 20; τότε γιατί να μη δώσουμε και 100; μας αρμέγουν και δεν κάνουμε κιχ

Επειδη κι εσυ και ο phanispal δυσκολευεστε να κατανοησετε τι γραφω, ξαναπαραθετω οτι εγραψα και σε bold το κομματακι που προσπερασατε και οι δυο και βγαλατε τα συμπερασματα σας:

 

Οποιανου του φαινονται ακριβα τα διοδια, εχει αλλεργια με τις ιδιωτικοποιησεις και λατρευει ενα σοβιετ κρατος οπου ολα ανηκουν στο δημοσιο ακομα κι αν τα πληρωνει 10 φορες παραπανω-πολλες φορες και με την ιδια του τη ζωη, ειναι παντα στη διακριτικη του ευχερεια να χρησιμοποιει τις παλαιες εθνικες οδους για τα ταξιδια του. Problem solved.

 

Διοτι κατα τ'αλλα οι τιμες ειναι fair σε σχεση με αυτα που προσφερουν και αυτα που πληρωναμε για δρομους καρμανιολες.

 

 

Το τι πληρωνες ειναι το 2ο σκελος της επιχειρηματολογιας μου και ναι, φυσικα αποτελει επιχειρημα διοτι το δεχοσουν αδιαμαρτυρητα. Προεχει ομως αυτο που γραφω στα bold.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει και η θετική πλευρά πάντως στο θέμα.

Αρχίζει να καταλαβαίνει στην τσέπη του ο Έλληνας (που είναι δυστυχώς ο μόνος τρόπος που τον ξυπνάει, μιας και από παραδείγματα άλλων χωρών δεν μαθαίνει) ότι το μεγάλο κράτος είναι το πιο ακριβό σπορ στον κόσμο.

Απλά όσο μετακυλούσε τα βάρη στις επόμενες γενιές δεν τον ένοιαζε (μιας και δεν νοιάζεται για τις επόμενες γενιές).

Τώρα που δεν μπορεί να το κάνει αρχίζει να ξυπνάει, αλλά με τόσο αργούς ρυθμούς που προς το παρόν δεν γλυτώνει την καταστροφή.


Tι εννοεις οτι πληρωνεις τωρα για το κατι; Ποιο ειναι το κατι και ποιο ειναι το οκ για σενα;

Το σωστο ειναι αυτο που λεω. Σε ενα κρατος που πληρωνες δημοσια διοδια για δρομους καρμανιολες, τους οποιους ξαναπληρωνες αλλες 10 φορες οσο ηταν στο δημοσιο (μιζες, αναθεσεις εργων που απλα δεν γινονταν ποτε ή γινονταν υποτυπωδως κλπ κλπ κλπ), δεν γινεται να σου φταιει ο ιδιωτης , ουτε και η τωρινη τιμη τους που ανταποκρινεται πληρως σε αυτο που σου δινει.

Αν παρ'ολα αυτα εισαι αυτης της λογικης, ξαναλεω, υπαρχουν οι εναλλακτικες διαδρομες, οι δρομοι δηλαδη απο τους οποιους πηγαινοερχοσουν τοσα χρονια.
Αναφαιρετο δικαιωμα σου.

Καταληγοντας. Το προβλημα των περισσοτερων με τα διοδια ειναι ιδεοληπτικο, οτι δηλαδη τα δινουν σε ιδιωτες. Οσο τα διναν στο δημοσιο για τους ανυπαρκτους δρομους, ουδεις διαμαρτυρηθηκε, τουλαχιστον οχι στο βαθμο που γινεται τα τελευταια χρονια απο τοτε που ξεφυτρωσαν κατι γελοια "κινηματα"... Απαιτω λοιπον την ιδια λογικη και αντιμετωπιση απεναντι και στα ιδιωτικα διοδια, μακρια απο σοβιετ ιδεοληψιες. Ειδικα τωρα που τα λεφτα που πληρωνουν πανε σε υπαρκτους αυτοκινητοδρομους και οχι κατ'ευφημισμον. Διαφορετικα δεν προκειται να παψω να αντιμετωπιζω ως ιδεοληψιες τα επιχειρηματα περι ακριβων ιδιωτικων διοδιων κλπ.
 

Επειδη κι εσυ και ο phanispal εχετε θεματακι με την κατανοηση γραπτου λογου, ξαναπαραθετω οτι εγραψα και σε bold το κομματακι που προσπερασατε και οι δυο και βγαλατε τα συμπερασματα σας:
 

 

Δεν είναι κακοί οι ιδιώτες Padre?

Αφού αυτό μου λένε κάθε μία ώρα από τότε που γεννιέμαι σε αυτή τη χώρα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...