XronisR Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, zio10 είπε Όλη η Ιονία έτοιμη είναι. Αλλά όποιος θέλει πάει και από τον παλιό δρόμο που είναι ψιλοάθλιος... Είχα μπει στην Ιονία,,βέβαια παράνομα ,όταν είχαν γίνει τα μπλόκα των αγροτών και είχαν κλείσει το Κεφαλόβρυσο.Από τότε δεν έχω ξαναπεράσει. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2018 από XronisR
zio10 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, XronisR είπε Είχα μπει στην Ιονία,,βέβαια παράνομα ,όταν είχαν γίνει τα μπλόκα των αγροτών και είχαν κλείσει το Κεφαλόβρυσο.Από τότε δεν έχω ξαναπεράσει. Είναι ακριβός δρόμος αλλά πολύ ωραίος και ξεκούραστος. 1
phanispal Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Άμα το θεωρεί σκότωμα ο papous, κατάλαβες.. 1
Γιαούρτι Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) ηλίθιοι σας δουλεύουνε απλά το ανεβάζω για κάτι τυπάκια (που κυκλοφορούνε και σε αυτό το φορουμ) που αν τολμήσεις να κάνεις παράπονα για τα διόδια και τις τιμές τους αμέσως θα σε κράξουνε.. ότι όποιος θέλει δρόμους πληρώνει, κι αν θέλει τζάμπα ας πάει από παράδρομους, ότι η ασφάλεια κοστίζει....και τέτοιες πίπες Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2018 από Γιαούρτι 2
pontez2 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Υπάρχει κόσμος που: -Δεν έχουν μετακινηθεί ποτέ εκτός Ελλάδος για να δουνε πως ειναι ένας πραγματικος αυτοκινητόδρομος -Δεν ξέρουν τα βασικά για το πως πρέπει να ειναι ένας ασφαλης δρόμος -Κάνουν καθαρή σύγκριση του παλιού δρόμου με τον καινουργιο. Eίναι απολυτα λογικο σε τέτοιες περιπτωσεις να θεωρουν καλους τους ιδιωτικους δρόμους μας. Το πρόβλημα στην Ελλάδα ειναι οτι πολλές φορές δεν υπάρχει επιλογή. Πρέπει να πληρωσεις τον ακριβο δρόμο για να πας στον προορισμό σου, διοτι το δημοσιο είτε έχει παραμελήσει τον παλιό, είτε απλώς δεν υπάρχει. Ακόμα και ο Πατρων Κορίνθου, που ειναι ωραίος δρομος, δεν ειναι αυτο που θα περιμενα υστερα απο 10 χρόνια απάτης και καθυστέρησης. Με τοσα λεφτά που έχουν πάρει για να τον φτιάξουν θα περίμενα 10 λωριδες ανα πορεία και γυμνά μοντέλα να μοιράζουν σαμπάνιες
bilya Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 16 λεπτά πριν, pontez2 είπε Υπάρχει κόσμος που: -Δεν έχουν μετακινηθεί ποτέ εκτός Ελλάδος για να δουνε πως ειναι ένας πραγματικος αυτοκινητόδρομος -Δεν ξέρουν τα βασικά για το πως πρέπει να ειναι ένας ασφαλης δρόμος -Κάνουν καθαρή σύγκριση του παλιού δρόμου με τον καινουργιο. Eίναι απολυτα λογικο σε τέτοιες περιπτωσεις να θεωρουν καλους τους ιδιωτικους δρόμους μας. Το πρόβλημα στην Ελλάδα ειναι οτι πολλές φορές δεν υπάρχει επιλογή. Πρέπει να πληρωσεις τον ακριβο δρόμο για να πας στον προορισμό σου, διοτι το δημοσιο είτε έχει παραμελήσει τον παλιό, είτε απλώς δεν υπάρχει. Ακόμα και ο Πατρων Κορίνθου, που ειναι ωραίος δρομος, δεν ειναι αυτο που θα περιμενα υστερα απο 10 χρόνια απάτης και καθυστέρησης. Με τοσα λεφτά που έχουν πάρει για να τον φτιάξουν θα περίμενα 10 λωριδες ανα πορεία και γυμνά μοντέλα να μοιράζουν σαμπάνιες Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη. 1
pontez2 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 5 λεπτά πριν, bilya είπε Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη. Προκυπτει απο κάπου αυτο? Η έκθεση πάντως λέει οτι πληρώσαμε πανάκριβα τον συγκεκριμένο δρόμο. Και γενικά δρόμοι με 2 λωριδες κυκλοφορίας, δε τους θεωρω αυτοκινητόδρομους. Πολύ ακριβοί για τις παροχές τους, τους πληρωνω αναγκαστικά διοτι η εναλλακτική ειναι 10 φορές χειρότερη.
haris_216 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, bilya είπε Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη. Και αυτό προκύπτει από .........? ΥΓ Κι ελπίζω αν μας παραθέσεις κάποιο link σχετικό με αυτό που αναφέρεις, το θέμα της ασφάλειας να τεκμηριώνεται κατασκευαστικά και όχι από "ξερό" αριθμό ατυχημάτων (ή τουλάχιστον διελεύσεις vs ατυχήματα). Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2018 από haris_216
bilya Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, pontez2 είπε Προκυπτει απο κάπου αυτο? Η έκθεση πάντως λέει οτι πληρώσαμε πανάκριβα τον συγκεκριμένο δρόμο. Και γενικά δρόμοι με 2 λωριδες κυκλοφορίας, δε τους θεωρω αυτοκινητόδρομους. Πολύ ακριβοί για τις παροχές τους, τους πληρωνω αναγκαστικά διοτι η εναλλακτική ειναι 10 φορές χειρότερη. Γιατι δεν είναι αυτοκινητόδρομος?? Για να θεωρηθεί ενας δρόμος αυτοκινητόδρομος υπάρχουν κάποια στανταρ ασχετα με τις λωρίδες κτλπ. Επισης μια επιπλέον λωρίδα ανα κατεύθυνση γιατι? Οι λωριδες στον δρόμο προκειπτουν απο συγκεκριμένους παράγοντες κ δεν βαζω καν το οικονομικό γοατι εκεί τονεργο θα ταν μην βιώσιμο για πάνω απο 50 χρόνια. Δεν ξέρω πως φαντάζεστε μερικοί αλλα οι δρόμοι δεν σχεδιάζονται οπως στο sim city κ η συντήρηση τους δεν ειναι καθόλου εύκολη κ οικονομική. 6 λεπτά πριν, haris_216 είπε Και αυτό προκύπτει από .........? ΥΓ Κι ελπίζω αν μας παραθέσεις κάποιο link σχετικό με αυτό που αναφέρεις, το θέμα της ασφάλειας να τεκμηριώνεται κατασκευαστικά και όχι από "ξερό" αριθμό ατυχημάτων (ή τουλάχιστον διελεύσεις vs ατυχήματα). Προκύπτει στο οτι έχουν βάλει ακομα κ crash cushion barrier σε καθε τούνελ οπου εχει εσοχή, προκύπτει στο οτι έχουν βαλει πόρτες σε πολλά σημεία για λογους μελλοντικής συντήρησης κ ατυχημάτων. Εσείς ομως γιατι δεν θεωρείται οτι ο δρόμος ειναι ασφαλής ειναι το θέμα. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2018 από bilya
pontez2 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Kατ΄αρχην δεν νοειτε αυτοκινητοδρομος χωρις ΛΕΑ. Ο Μορέας ας πουμε στο Λευκτρο δεν έχει ΛΕΑ. Ηδη ειναι φάουλ και ηδη πληρωνεις για μπεις εκει. Ευτυχως εκει υπάρχει καλη εναλλακτικη για αυτο και εχει ηδη αποτυχει ως δρομος. Και γενικά αυτο που συγκρινα εγω είναι Ευρωπαικους δρόμους, σε σχέση με την Ελλάδα. Δε μπορει η Ολλανδια που ειναι το 1/3 σε έκταση να έχει καλυτερους αυτοκινητόδρομους. Και δεν με απασχολει αν ειναι επιπεδη. Η Ιταλία δεν ειναι επιπεδη αλλά έχει δρομους. Εμεις οτι φτιάχνουμε που ειναι μεν καλυτερο απ οτι ειχαμε αλλά όχι τόσο καλό οσο σε ευρωπαικές χώρες, το πληρωνουμε πανάκριβα.
bilya Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, pontez2 είπε Kατ΄αρχην δεν νοειτε αυτοκινητοδρομος χωρις ΛΕΑ. Ο Μορέας ας πουμε στο Λευκτρο δεν έχει ΛΕΑ. Ηδη ειναι φάουλ και ηδη πληρωνεις για μπεις εκει. Ευτυχως εκει υπάρχει καλη εναλλακτικη για αυτο και εχει ηδη αποτυχει ως δρομος. Και γενικά αυτο που συγκρινα εγω είναι Ευρωπαικους δρόμους, σε σχέση με την Ελλάδα. Δε μπορει η Ολλανδια που ειναι το 1/3 σε έκταση να έχει καλυτερους αυτοκινητόδρομους. Και δεν με απασχολει αν ειναι επιπεδη. Η Ιταλία δεν ειναι επιπεδη αλλά έχει δρομους. Εμεις οτι φτιάχνουμε που ειναι μεν καλυτερο απ οτι ειχαμε αλλά όχι τόσο καλό οσο σε ευρωπαικές χώρες, το πληρωνουμε πανάκριβα. Ο Μορέας δεν ανήκει στην Ολυμπία οδό αν λεμε το ίδιο σημείο. Στειλε λινκ εδω απο maps αν θες γιατί υπάρχουν περιπτώσεις οπου λεα δεν πρέπει να υπάρχει για λόγους ασφαλείας. Για δείξε μου ποιον δρόμο στην Ολλανδία κ την Ιταλία θεωρείς ανώτερους κ γιατί. Μην πεις εχει 3 λωρίδες κ φωτα γιατί δεν ξέρεις γιατί μιλάς. Στο uk πχ δεν θα έκαναν ποτε την Ιόνια οδό γιατι η καθημερινή διέλευση δεν δικαιολογεί κλειστό αυτοκινητόδρομο.
haris_216 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 33 λεπτά πριν, bilya είπε Εσείς ομως γιατι δεν θεωρείται οτι ο δρόμος ειναι ασφαλής ειναι το θέμα. Προσωπικά δεν είπα ότι δεν είναι ασφαλής. Απλά η περιγραφή σου " Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη." δείχνει σα να περιγράφεις κάποια υπέρτατη και τεκμηριωμένη αλήθεια ενώ τελικά βλέπω ότι είναι μάλλον η προσωπική σου εκτίμηση. Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, το "πιο σύγχρονοι και ασφαλείς στην Ευρώπη" θα το δεχτώ μέσα από τεκμηριωμένες μελέτες και όχι στο πως φαντάζει στα μάτια του καθενός από εμάς. 1
bilya Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, haris_216 είπε Προσωπικά δεν είπα ότι δεν είναι ασφαλής. Απλά η περιγραφή σου " Η Ιονια οδός κ η Ολυμπία είναι απο τους πιο σύγχρονους κ ασφαλείς αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη." δείχνει σα να περιγράφεις κάποια υπέρτατη και τεκμηριωμένη αλήθεια ενώ τελικά βλέπω ότι είναι μάλλον η προσωπική σου εκτίμηση. Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, το "πιο σύγχρονοι και ασφαλείς στην Ευρώπη" θα το δεχτώ μέσα από τεκμηριωμένες μελέτες και όχι στο πως φαντάζει στα μάτια του καθενός από εμάς. Καμία προσβολή συζήτηση κάνουμε. Το πιο ασφαλή κ σύγχρονο το λεω ως μηχανικός που εχει δουλέψει σε αντίστοιχα έργα στο uk κ περνώντας μια φορά παρατήρησα πράγματα που εμείς δεν κάναμε εδω πχ τις πόρτες. Παντα στους δρόμους ακολουθαγαμε το γερμανικό μοντέλο σε συνδυασμό με νομοθεσίες της εε οποτε οι καινούριοι δρόμοι είναι υπερσυγχρονοι. Υγ δεν αναφέρω καν δομοστατικα κ γεωτεχνικα μιας κ εκεί υπάρχουν οι Ευρωκώδικες. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2018 από bilya
papoys1 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2018 Στις 30/1/2018 στις 7:37 ΠΜ, phanispal είπε Άμα το θεωρεί σκότωμα ο papous, κατάλαβες.. Το Θήβα Λεβαδειά Ιτέα Ναύπακτο το έχω κάνει στο παρελθόν δύο φορές.Δεν το ξανακάνω.Όχι απλά σκότωμα.Απελπισία.Όλο στροφές ανηφόρα - κατηφόρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις