Προς το περιεχόμενο

Αγορά κιθάρας για αρχάριο

ffseriespower

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά!

Είμαι παντελώς άσχετος από κιθάρα (και γενικώς μουσικά όργανα) αλλά θέλω να μάθω να παίζω ηλεκτρική κιθάρα. Οπότε (προφανώς) χρειάζομαι μια κιθάρα και με λίγο ψάξιμο έμαθα ότι χρειάζομαι και έναν ενισχυτή. Οπότε λέω για αυτό:

http://cgi.ebay.co.uk/Stagg-Surfstar-electric-guitar-amplifier-pack-Black_W0QQitemZ140400099904QQcmdZViewItemQQptZUK_Musical_Instruments_Guitars_CV?hash=item20b07f8240

Το ξέρω ότι μια καλή ηλεκτρική κιθάρα κοστίζει τουλάχιστον 500+ Ευρώ αλλά εδώ μιλάμε για έναν αρχάριο που θέλει να μάθει να παίζει τα βασικά άντε και κανένα τραγουδάκι και μετά βλέπουμε.

Τι λέτε?

Δημοσ.

Γράψου σε ένα ωδείο, τον πρώτο καιρό θα σου δίνουν εκεί κιθάρα...ύστερα από λίγο διάστημα σαφώς και θα αγορασεις δική σου μια κλασσική για εξάσκηση στο σπίτι η οποία είναι και πολύ βασική. Μέτα αγοράζεις και μια ηλεκτρική ίσως μια φτηνή επιλογή θα ήταν Tenson η Bullet...

Δημοσ.

Το σημαντικό είναι να σκεφτείς πόσο σοβαρά θέλεις να ασχοληθείς με την κιθάρα. Αν την γουστάρεις και έχεις όρεξη να μάθεις (που σημαίνει μελέτη πάνω σε τεχνικές και κομμάτια) θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με κάπως καλή κιθάρα για να την αγαπήσεις ευκολότερα (καλύτερος ήχος, πιο άνετο παίξιμο).Αλλά επειδή έχεις να δώσεις και χρήματα για ενισχυτή, θ' ανεβεί πολύ το ποσό.. Γι'αυτό το ιδανικότερο είναι να ξεκινήσει κάποιος με κλασσική να μάθει τα βασικά και έπειτα, αν έχει αποφασίσει να ασχοληθεί να αγοράσει ηλεκτρική.:rolleyes:

Δημοσ.

Κοιτα σε αυτη τη σελιδα για κιθαρες και ενισχυτες http://forum.kithara.gr/index.php?topic=77554.0

Σε αυτο το site θα βρεις γενικα πολλες πληροφοριες για την κιθαρα.