Προς το περιεχόμενο

Μπράβο ΗΣΑΠ


haris_216

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

κατάλαβαμε, σαν το σταθμό του προαστιακού της λεοφόρου Πεντέλης θα καταντήσει...

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Βρίσκετε λογική την "απαίτησή" μου ή υπερβάλω

 

Το μόνο που σκεφτόμουν όσο διάβαζα το #1, ηταν οτι μάλλον έλειπες σε καμιά Ελβετία καμια 20αριά χρόνια, και γι' αυτό "τα πήρες".

Δημοσ.

Το άλλο το ωραίο το είδατε;

 

Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι από την Παρασκευή 25/6/2010 αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία των συρμών του ΗΣΑΠ που ίσχυε για τις Παρασκευές και τα Σάββατα.

 

Η απόφαση αυτή κρίνεται επιβεβλημένη, διότι η ανακαίνιση των γραμμών καθώς και η ενίσχυση της σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και οι εργασίες θα πρέπει να πραγματοποιούνται από 01.00 έως 04.00 (ώρες μη λειτουργίας της γραμμής). Για τους λόγους αυτούς ο χρόνος άφιξης του τελευταίου συρμού στην Κηφισιά και τον Πειραιά θα είναι πλέον η 01.06 πμ. και θα ισχύει για όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και μέσω Internet στη διεύθυνση http://www.oasa.gr

 

πηγή

Δημοσ.

το ωραιο το ξερετε ετσι; το σεπτεμβρη-οκτωβρη του 2009 αφου ειχαν ολοκληρωσει τα εργα στο τμημα Ηρακλειο-Ειρηνη, λογω κατασκευαστικου λαθους, εσπασαν και ξαναεφτιαξαν τις γραμμες.

 

την περιοδο πριν το πασχα φετος και τουλαχιστον για 2 βδομαδες μετα το πασχα ειχαν σταματησει ΤΕΛΕΙΩΣ τα εργα απο τον ακτορα... καποιο θεμα ειχε δημιουργηθει και ειχαν σταματησει τα εργα ενω φυσικα οι γραμμες ηταν κλειστες και το κοινο ταλαιπωρουταν..

Δημοσ.
Το μόνο που σκεφτόμουν όσο διάβαζα το #1, ηταν οτι μάλλον έλειπες σε καμιά Ελβετία καμια 20αριά χρόνια, και γι' αυτό "τα πήρες".

μπααα που τέτοια τύχη. απλά δεν πολυχρησιμοποιώ τον ηλεκτρικό. και εκτός αυτού είναι και κάτι μέρες που ενώ κάποια πράγματα καθημερινά έχεις μάθεις να τα ΄δεχεσαι απλά, σου γυρίζει το μάτι

Δημοσ.

Κοίτα σύμπτωση!!!!!

 

Λοιπόν φίλε μου την ίδια ώρα ήμουν εγώ στον συρμό που ερχότανε από Πειραιά που εγκλωβίστηκε 20 λεπτά και τελικά έκανε οπισθοπορεία πίσω στο Μοσχάτο από τα μέσα Μοσχάτου-Καλλιθέας λόγο βλάβης των γραμμών, το δικό μου εισιτήριο το ακύρωσα στις 11.02! Ήταν 11.40 περίπου όταν κάναμε αναγκαστική αποβίβαση στο Μοσχάτο και μας είπαν να βγούμε στην Πειραιώς να πάρουμε το 0.49 για Ομόνοια!

 

Οπότε βγαίνω στην στάση του 049 περιμένοντας κανα μισάωρο μέχρι να εμφανιστεί το λεωφορείο και φυσικά να μπούμε οι μισοί και οι υπόλοιποι να περιμένουμε το επόμενο. Τελικώς μπαίνω στο επόμενο λεωφορείο γύρω στις 12.30 και 1 παρά κάτι ψιλά φτάνω στην Ομόνοια για να πάρω το μετρό για Σταθμό Λαρίσης!

 

Όπως μπαίνω στο Μετρό είχα την τρομερή ατυχία να πέσω σε ελεγκτές και να προσπαθώ να τους εξηγήσω και να μου λένε τα παπαριλίκια τους μέχρι που πήρα ανάποδες και τους κατέβασα κάτι Παναγίες και προχώρησα κανονικά στον προορισμό μου! Ευτυχώς που δεν είχαν μπάτσο δίπλα τους για να απαιτήσουν το πρόστιμο!

 

Κανονικά θα έπρεπε να με αποζημιώσουν γιατί στις 12 και κάτι έφευγε τραίνο ΟΣΕ από Στ.Λαρίσης με τιμή 8.50€ το οποίο έχασα ενώ αναγκάστηκα να πάρω το επόμενο δρομολόγιο Intercity με τιμή γύρω στα 18€.

Δημοσ.

Κοίτα σύμπτωση!!!!!

 

Λοιπόν φίλε μου την ίδια ώρα ήμουν εγώ στον συρμό που ερχότανε από Πειραιά που εγκλωβίστηκε 20 λεπτά και τελικά έκανε οπισθοπορεία πίσω στο Μοσχάτο από τα μέσα Μοσχάτου-Καλλιθέας λόγο βλάβης των γραμμών, το δικό μου εισιτήριο το ακύρωσα στις 11.02! Ήταν 11.40 περίπου όταν κάναμε αναγκαστική αποβίβαση στο Μοσχάτο και μας είπαν να βγούμε στην Πειραιώς να πάρουμε το 0.49 για Ομόνοια!

 

Οπότε βγαίνω στην στάση του 049 περιμένοντας κανα μισάωρο μέχρι να εμφανιστεί το λεωφορείο και φυσικά να μπούμε οι μισοί και οι υπόλοιποι να περιμένουμε το επόμενο. Τελικώς μπαίνω στο επόμενο λεωφορείο γύρω στις 12.30 και 1 παρά κάτι ψιλά φτάνω στην Ομόνοια για να πάρω το μετρό για Σταθμό Λαρίσης!

 

Όπως μπαίνω στο Μετρό είχα την τρομερή ατυχία να πέσω σε ελεγκτές και να προσπαθώ να τους εξηγήσω και να μου λένε τα παπαριλίκια τους μέχρι που πήρα ανάποδες και τους κατέβασα κάτι Παναγίες και προχώρησα κανονικά στον προορισμό μου! Ευτυχώς που δεν είχαν μπάτσο δίπλα τους για να απαιτήσουν το πρόστιμο!

 

Κανονικά θα έπρεπε να με αποζημιώσουν γιατί στις 12 και κάτι έφευγε τραίνο ΟΣΕ από Στ.Λαρίσης με τιμή 8.50€ το οποίο έχασα ενώ αναγκάστηκα να πάρω το επόμενο δρομολόγιο Intercity με τιμή γύρω στα 18€.

Δημοσ.
το ωραιο το ξερετε ετσι; το σεπτεμβρη-οκτωβρη του 2009 αφου ειχαν ολοκληρωσει τα εργα στο τμημα Ηρακλειο-Ειρηνη, λογω κατασκευαστικου λαθους, εσπασαν και ξαναεφτιαξαν τις γραμμες.

 

Δεν υπήρξε κατασκευαστικό λάθος.

 

Αρχικά ο ΑΚΤΩΡ είχε πείσει τον ΗΣΑΠ στο συγκεκριμένο τμήμα να στρωθεί μη-οπλισμένο σκυρόδεμα, ως καλύτερο. Αυτό όμως έγινε άτυπα. Πέσαν τα «οκ» προφορικά, η αρχική σύμβαση όμως παρέμεινε ως είχε. Η κατασκευή προχώρησε μια χαρά... αλλά στο μεταξύ άλλαξαν τα πρόσωπα της διοίκησης. Η νέα διοίκηση δε συμφωνούσε με αυτό, οπότε και απαίτησε η γραμμή να γίνει όπως όριζε η σύμβαση.

 

Οπότε... αφού «τυπικά» ήταν λάθος του κατασκευαστή, τα σπάσαν όλα και τα ξαναφτιάξαν...

Δημοσ.
το ωραιο το ξερετε ετσι; το σεπτεμβρη-οκτωβρη του 2009 αφου ειχαν ολοκληρωσει τα εργα στο τμημα Ηρακλειο-Ειρηνη, λογω κατασκευαστικου λαθους, εσπασαν και ξαναεφτιαξαν τις γραμμες.

 

Δεν υπήρξε κατασκευαστικό λάθος.

 

Αρχικά ο ΑΚΤΩΡ είχε πείσει τον ΗΣΑΠ στο συγκεκριμένο τμήμα να στρωθεί μη-οπλισμένο σκυρόδεμα, ως καλύτερο. Αυτό όμως έγινε άτυπα. Πέσαν τα «οκ» προφορικά, η αρχική σύμβαση όμως παρέμεινε ως είχε. Η κατασκευή προχώρησε μια χαρά... αλλά στο μεταξύ άλλαξαν τα πρόσωπα της διοίκησης. Η νέα διοίκηση δε συμφωνούσε με αυτό, οπότε και απαίτησε η γραμμή να γίνει όπως όριζε η σύμβαση.

 

Οπότε... αφού «τυπικά» ήταν λάθος του κατασκευαστή, τα σπάσαν όλα και τα ξαναφτιάξαν...

Δημοσ.
Δεν υπήρξε κατασκευαστικό λάθος.

 

Αρχικά ο ΑΚΤΩΡ είχε πείσει τον ΗΣΑΠ στο συγκεκριμένο τμήμα να στρωθεί μη-οπλισμένο σκυρόδεμα, ως καλύτερο. Αυτό όμως έγινε άτυπα. Πέσαν τα «οκ» προφορικά, η αρχική σύμβαση όμως παρέμεινε ως είχε. Η κατασκευή προχώρησε μια χαρά... αλλά στο μεταξύ άλλαξαν τα πρόσωπα της διοίκησης. Η νέα διοίκηση δε συμφωνούσε με αυτό, οπότε και απαίτησε η γραμμή να γίνει όπως όριζε η σύμβαση.

 

Οπότε... αφού «τυπικά» ήταν λάθος του κατασκευαστή, τα σπάσαν όλα και τα ξαναφτιάξαν...

 

Οκ γνωστό το έργο..:X

Δημοσ.
Δεν υπήρξε κατασκευαστικό λάθος.

 

Αρχικά ο ΑΚΤΩΡ είχε πείσει τον ΗΣΑΠ στο συγκεκριμένο τμήμα να στρωθεί μη-οπλισμένο σκυρόδεμα, ως καλύτερο. Αυτό όμως έγινε άτυπα. Πέσαν τα «οκ» προφορικά, η αρχική σύμβαση όμως παρέμεινε ως είχε. Η κατασκευή προχώρησε μια χαρά... αλλά στο μεταξύ άλλαξαν τα πρόσωπα της διοίκησης. Η νέα διοίκηση δε συμφωνούσε με αυτό, οπότε και απαίτησε η γραμμή να γίνει όπως όριζε η σύμβαση.

 

Οπότε... αφού «τυπικά» ήταν λάθος του κατασκευαστή, τα σπάσαν όλα και τα ξαναφτιάξαν...

 

Οκ γνωστό το έργο..:X

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...