Προς το περιεχόμενο

Έφτασε το πρώτο modchip για PS3(;)


Tigran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πραγματικά, αδυνατώ να το κατανοήσω ρε παιδιά αυτό.

Πως γίνεται να έμπαινε μέσα σε κάθε κονσόλα?

Πως έβγαζε χρήματα με τόσες κονσόλες?

 

Με το PSX και PS2, το ίδιο γινόταν?

 

Μέχρι το 2009, απλά δεν έβγαζε χρήματα, για την ακρίβεια είχε μπει μέσα κάτι δις, παρόλα τα games που πουλούσε. Μια εταιρεία σαν την sony μπορεί να κάνει μια τέτοια θυσία :

 

1) Ξέρωντας ότι σύντομα θα αναπληρώσει διπλάσια και τριπλάσια τα χαμένα κέρδη και θα βγάλει αρκετά λεφτά από αυτό

2) Θέλωντας να μην χάσει την μεγάλη αγορά των 120 εκατομμυρίων που αγόρασε το ps2 και είναι υποψήφιοι αγοραστές του ps3...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συν τον οδηγό BluRay, συν κάμποσα άλλα.

 

Αυτή είναι η πάγια τακτική των κατασκευαστών κονσολών. Ξεκινάνε γνωρίζοντας ότι για κάμποσο καιρό θα πουλάνε το hardware πολύ κάτω από το κόστος κατασκευής, περιμένοντας να "ρεφάρουν" από τις πωλήσεις software* αλλά και έμμεσα από το brand name το οποιο δημιουργούν στην αγορά (διεκδικώντας μερίδιο στη μάχη του "digital living room").

 

Για παράδειγμα όταν η Microsoft έβγαλε το Xbox One γνώριζε από την αρχή ότι θα έχανε πολλά λεφτά, αλλά δεν είχαν άλλη επιλογή (η άλλη "επιλογή" θα ήταν να αφήσουν την Sony να κυριαρχήσει ολοκληρωτικά και για πολλά χρόνια στο digital living room entertainment). Απλώς η MS δεν περίμενε ότι θα έχανε τόσα πολλά λεφτά, γιατί: α) είχαν υπολογίσει σε κάποια ετήσια μείωση κόστους κατασκευής του hardware, η οποια ήταν μικρότερη από αυτή που περίμεναν λόγω του ενσωματωμένου σκληρού δίσκου (που πρακτικά "κλείδωσε" σε μία τιμή και δεν έπεφτε άλλο) και β) δεν είχαν υπολογίσει στην τεράστια πειρατεία που έπληξε την κονσόλα και τους κόστισε δισεκατομμύρια.

 

Χρόνο με το χρόνο τα -ακριβά- components της κονσόλας γίνονται φθηνότερα, επανασχεδιάζονται, συμπυκνώνονται σε μικρότερο χώρο ή επιφάνεια κλπ. Έτσι η εκάστοτε εταιρεία έχει ένα business plan που μέσες-άκρες υπολογίζει τη μείωση του κόστους κατασκευής και ξέρουν πότε πρέπει να κάνουν μειώσεις στο βασικό πακέτο.

 

 

* υπενθύμιση σε όσους πιστεύουν ότι οι ίδιες οι εταιρείες προωθούν την πειρατεία για να πουλήσουν κονσόλες, όπως λεγόταν ευρέως για τα 2 πρώτα Playstation. Ναι, είναι δυνατόν μια εταιρεία σε απελπισμένη κατάσταση να ακολουθήσει αυτή την τακτική, με την ελπίδα ότι θα αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο και αναγνωρισιμότητα στην αγορά ώστε στην επόμενη γενιά κονσολών να έχει το πάνω χέρι. Όμως η πειρατεία είναι ανεξέλεγκτη και ποτέ κανένας δεν μπορεί να προβλέψει πόσο θα εξαπλωθεί (κλασικό παράδειγμα η ευκολία εγκατάστασης των παιχνιδιών του Xbox One απευθείας σε μεγαλύτερο σκληρό δίσκο, χωρίς καν να χρειάζεται δισκάκι, αυτό πραγματικά ήταν το τελειωτικό πλήγμα στο software της κονσόλας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επεξεργαστή του 2009-2010 το 2006 :P

Οι πιο παλιές κονσόλες δεν είχαν CPU του "μέλλοντος".

 

Συν τον οδηγό BluRay, συν κάμποσα άλλα.

Όταν βγήκε το PS2, ήταν από τα καλύτερα DVD Players. Το DVD ήταν και τότε μπροστά όσο το BluRay στο PS3.

 

 

Αυτή είναι η πάγια τακτική των κατασκευαστών κονσολών. Ξεκινάνε γνωρίζοντας ότι για κάμποσο καιρό θα πουλάνε το hardware πολύ κάτω από το κόστος κατασκευής, περιμένοντας να "ρεφάρουν" από τις πωλήσεις software* αλλά και έμμεσα από το brand name το οποιο δημιουργούν στην αγορά (διεκδικώντας μερίδιο στη μάχη του "digital living room").

 

Για παράδειγμα όταν η Microsoft έβγαλε το Xbox One γνώριζε από την αρχή ότι θα έχανε πολλά λεφτά, αλλά δεν είχαν άλλη επιλογή (η άλλη "επιλογή" θα ήταν να αφήσουν την Sony να κυριαρχήσει ολοκληρωτικά και για πολλά χρόνια στο digital living room entertainment). Απλώς η MS δεν περίμενε ότι θα έχανε τόσα πολλά λεφτά, γιατί: α) είχαν υπολογίσει σε κάποια ετήσια μείωση κόστους κατασκευής του hardware, η οποια ήταν μικρότερη από αυτή που περίμεναν λόγω του ενσωματωμένου σκληρού δίσκου (που πρακτικά "κλείδωσε" σε μία τιμή και δεν έπεφτε άλλο) και β) δεν είχαν υπολογίσει στην τεράστια πειρατεία που έπληξε την κονσόλα και τους κόστισε δισεκατομμύρια.

 

Χρόνο με το χρόνο τα -ακριβά- components της κονσόλας γίνονται φθηνότερα, επανασχεδιάζονται, συμπυκνώνονται σε μικρότερο χώρο ή επιφάνεια κλπ. Έτσι η εκάστοτε εταιρεία έχει ένα business plan που μέσες-άκρες υπολογίζει τη μείωση του κόστους κατασκευής και ξέρουν πότε πρέπει να κάνουν μειώσεις στο βασικό πακέτο.

 

 

* υπενθύμιση σε όσους πιστεύουν ότι οι ίδιες οι εταιρείες προωθούν την πειρατεία για να πουλήσουν κονσόλες, όπως λεγόταν ευρέως για τα 2 πρώτα Playstation. Ναι, είναι δυνατόν μια εταιρεία σε απελπισμένη κατάσταση να ακολουθήσει αυτή την τακτική, με την ελπίδα ότι θα αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο και αναγνωρισιμότητα στην αγορά ώστε στην επόμενη γενιά κονσολών να έχει το πάνω χέρι. Όμως η πειρατεία είναι ανεξέλεγκτη και ποτέ κανένας δεν μπορεί να προβλέψει πόσο θα εξαπλωθεί (κλασικό παράδειγμα η ευκολία εγκατάστασης των παιχνιδιών του Xbox One απευθείας σε μεγαλύτερο σκληρό δίσκο, χωρίς καν να χρειάζεται δισκάκι, αυτό πραγματικά ήταν το τελειωτικό πλήγμα στο software της κονσόλας).

Έτσι το καταλαβαίνω κάπως...

 

 

Καλό θα ήταν να μεταφερθούν οι απαντήσεις, αν το θεωρούν απαραίτητο οι Mods στο θέμα PS3 topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλασικό παράδειγμα η ευκολία εγκατάστασης των παιχνιδιών του Xbox One απευθείας σε μεγαλύτερο σκληρό δίσκο, χωρίς καν να χρειάζεται δισκάκι, αυτό πραγματικά ήταν το τελειωτικό πλήγμα στο software της κονσόλας

Καλά η ευκολία με την οποία χακάρονταν το xbox1 είχε καταντήσει ανέκδοτο. Το μόνο που χρειαζόσουν ήταν ένα save backup manager για pc (δηλ αυτές οι συσκευές που που επιτρέπουν να φορτώσεις saves από και προς την κάρτα μνήμης) και ενα "ειδικο" save game για ένα γνωστό παιχνίδι. Μόλις πήγαινες να κανεις load το ειδικο save μεσα απο το παιχνίδι, μπαμ, είχες αμεσως τη δυνατότητα να τρέξεις homebrew dash (dash = το λειτουργικό του xbox1).

Καθολου περιεργο, μιας και το xbox ηταν στην ουσια ενα pc (περιπου) με κλειδωμενο bios και μια εκδοση των windows nt για dash. Ακομα και ο ελεγχος αυθεντικοτητας των παιχνιδιων σε επιπεδο dash γινονταν :lol:

 

Απο την αλλη στο ps3, αμα δεν ξεκαθαρισει το τοπιο στο χακαρισμα, μακρια και αγαπημενοι. Επισης, μεγαλη απορια το εχω, οσοι μεινουν στο παλιο firmware, τι θα κάνουν με το bluray οταν θα χρειαστει update για να παίξει καινούργιες ταινίες; Άλλος ένας συμβιβασμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου βρισκεις παιχνιδια απο 15 ευρώ, γιατι να μπεις σε τετοιες διαδικασιες? συν οτι σε πολλα καταστηματα μπορεις να ανταλλαξεις παιχνιδια, οποτε το κοστος για να παρεις καποιο καινουργιο ειναι μικρο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πιο παλιές κονσόλες δεν είχαν CPU του "μέλλοντος".

 

 

Όταν βγήκε το PS2, ήταν από τα καλύτερα DVD Players. Το DVD ήταν και τότε μπροστά όσο το BluRay στο PS3.

 

 

Έτσι το καταλαβαίνω κάπως...

 

 

Καλό θα ήταν να μεταφερθούν οι απαντήσεις, αν το θεωρούν απαραίτητο οι Mods στο θέμα PS3 topic.

 

Και όμως ισχύει, ο cell μόλις φέτος μπαίνει εμπορικά σε προιόντα για τα οπόια σχεδιάστηκε (3DTVs), το να μπει στο ps3 ήταν συμφωνία Sony - Toshiba οπότε ήταν cpu του μέλλοντος :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...