Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Skyward Sword


GameWorld

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ώπα ρε παιδιά χαλαρώστε. Σιγά μην κλείσω και το wii αν ακούσω το zelda με ομιλία! Μια χαρά καλύτερο θα είναι και θα είμαστε και πιο ζωντανοί στον ρόλο του Λινκ με ήχο. Δεν καταλαβαίνω αυτές τις απόψεις...Ακου εκει αν θέλω HD γραφικά θα παίξω RE. Πολλοί είναι που θέλουν HD Γραφκά και ομιλία στο Zelda. Παράδοση μέχρι ενός σημείου. Εγώ θα το γουσταρα προσωπικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κοίτα για τα HD γραφικά αν και δεν υπάρχει η δυνατότητα όλοι θα το θέλαμε και κάποια στιγμή θα έρθει.Αν και αν έχω καταλάβει καλά αυτό που έχεις στο μυαλό σου δεν πρόκειται να έρθει(Να είναι ο Link σαν άνθρωπος,τα δέντρα και τα σπίτια σε στύλ σαν να βλέπεις real life κτλ κτλ.HD θα έρθει κάποια στιγμή αλλά αυτό δεν πρόκειται να έρθει.Αν έρθει θα είναι και το τέλος του Zelda.)

 

Για την ομιλία τώρα..Ε χαλάρα αν γινόταν θα ήταν από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις.Δηλαδή να τον ακούς να μιλάει αγγλικά πχ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ απλά θέλω το ίδιο καρτουνίστικο στυλ με HD γραφικά όμως, ομιλίες από όλους με ήχο κανονικά. Για ποιό λόγο να είναι το τέλος του Zelda δεν καταλαβαίνω. Ίσα ίσα που πιστεύω ότι θα γίνει πάταγος...Τεσπα, απόψεις είναι αυτές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ απλά θέλω το ίδιο καρτουνίστικο στυλ με HD γραφικά όμως,

 

Ναι, σαφως δεν λεω οχι.

 

ομιλίες από όλους με ήχο κανονικά.

 

ΟΧΙ, ΟΧΙ και παλι κατηγορηματικα ΟΧΙ.

 

Για ποιό λόγο να είναι το τέλος του Zelda δεν καταλαβαίνω. Ίσα ίσα που πιστεύω ότι θα γίνει πάταγος...Τεσπα, απόψεις είναι αυτές...

 

Για τον ιδιο λογο που το Metroid Other M ηταν απογοητευση και ενα βημα πισω για τη σειρα (στον ακουστικο τομεα) ο οποιος ηταν βασικοτατος τομεας. Μην ξεχναμε οτι το Zelda δεν ειναι fast food gaming. Καθε Zelda φτιαχνεται για να αντεχει στο χρονο. Το να μιλανε οι καρικατουρες χαρακτηρες δεν ειναι βημα μπροστα για τη σειρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ συντηρητικοι ειστε ρε παιδια μερικοι. Επειδη συνηθισαμε τον link μουγγο δε σημαινει οτι πιθανη ομιλια θα ειναι ασχημη. Ναι ισως ξενισει στην αρχη, αλλα για μενα επιβαλλονται πλεον τετοιες αλλαγες. Τοσα χρονια τα ιδια και τα ιδια με διαφορετικα dungeons(ολοιδια παρ'ολα αυτα σε λογικη) παιζουμε. Το στορυ οκ, ας μεινει το κλασσικο παραμυθακι, αλλα λιγος εκσυγχρονισμος δε βλαπτει στα υπολοιπα. Να γινει πιο "κινηματογραφικο" το zelda. Να δουμε ομορφα cut-scenes, μικρο-αλλαγες στη φιλοσοφια των dungeon-γριφων, oμιλιες στους χαρακτηρες. να μπει λιγο "δραμα" ρε παιδι μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ιστορια και κινηματογραφικοτητα του Twilight Princess για εμενα ειναι κορυφαια. Επισης το κινηματογραφικο ειναι σχετικο. Για εμενα προσωπικα το ποιο κινηματογραφικο παιχνιδι εβερ ειναι το Super Metroid 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι το TP εκανε δειλα βηματα μπροστα και ειχε μια ομορφη ιστορια αλλα και cut-scenes που εδεναν πολυ ομορφα και προχωρουσαν το στορυ...Μονο που ηταν...μουγγά!

Ειναι κριμα να βλεπεις επιβλητικα cut scenes και να σε διακοπτει ενα *μπλιπ* ενω ταυτοχρονα πεταγεται το παραθυρο διαλογων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνησω με τον ikaruga.οταν βαλουν τους χαρακτηρες να μιλανε στο zelda θα ειναι η καταστροφη της σειρας.Ειδικα αμα εχουν και μιλαει ο link..................οσο για τα HD γραφικα δεν λεω ευπροσδεκτα αλλα δεν ειναι και απαραιτητο για την σειρα.Παντως και με την μουγγαμαρα μια χαρα τα καταφερνει.Ας πουμε στο ocarina οταν φευγει για πρωτη φορα απο το kokiri forest ο link και συνανταει την saria στην γεφυρα,παρολο που δεν εχουμε ομιλια η σκηνη ειναι απλα μαγευτικη και δεν μπορω να καταλαβω πως με ομιλια αυτο θα μπορουσε να ειναι καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι το TP εκανε δειλα βηματα μπροστα και ειχε μια ομορφη ιστορια αλλα και cut-scenes που εδεναν πολυ ομορφα και προχωρουσαν το στορυ...Μονο που ηταν...μουγγά!

Ειναι κριμα να βλεπεις επιβλητικα cut scenes και να σε διακοπτει ενα *μπλιπ* ενω ταυτοχρονα πεταγεται το παραθυρο διαλογων...

 

Ειχε πει ο Miyamoto (και συμφωνω περα για περα) οτι το Zelda ειναι ετσι σχεδιασμενο ωστε να μην σου "κλειδωνει" την φαντασια. Θελει τοσο να σε βαλει στον κοσμο του και ταυτοχρονα να φανταζεσαι πραγματα καθως παιζεις. Δεν θελει να σε βαλει σε ενα καλουπι. Ο σχεδιασμος του Zelda (λογο της παιχνιδιαρικης φυσης του) ειναι τετοιος που απαιτει να σκεφτεσαι σαν παιδι. Δεν θελει να σε βαλει σε μια γραμμη και να σε οδηγησει στο τελος.

 

Αν το παιχνιδι αποκτησει ηχο στους χαρακτηρες τοτε αυτη γραμμη θα εξαφανιστει μιας και δεν θα σου αφησει πολλα περιθωρια να φανταζεσαι πραγματα μονος σου. Η Midna στο Twilight Princess εχει πολυ περισσοτερο χαρισμα και "λεει" πολλα περισσοτερα με τους ηχους που βγαζει απο οποιονδηποτε χαρακηρα που μιλαει κανονικα. Ειναι η ιδια λογικη που υπαρχουν και οι CGI ταινιες (και που ισχυει και για τον ηχο), απλα δεν μπορουν να γινουν με live ηθοποιους και setting.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα πάντως άλλη είναι η μεγάλη αγωνία για το τίτλο αυτό...

 

Θέλω να πω, πως ΟΚ τα γραφικά του Wii είναι δεδομένα και δεν αναμένουμε σημαντικές εκπλήξεις. Επίσης νομίζω πως εκπλήξεις σαν και αυτές που λέει ο polakis (ρεαλιστικά μιλώντας) δεν είναι ιδιαίτερα πιθανές. Το μεγάλο στοίχημα νομίζω του συγκεκριμένου τίτλου είναι το πόσο καλά θα μπορέσει να ενσωματώσει τα motion controls στο ιδιαίτερο gameplay του.

 

Ξέρω πως είναι πολλοί ακόμα εκεί έξω, που θεωρούν τα motion controls gimmick ή στη καλύτερη casual, παρόλο τον οριστικό τους θρίαμβο (με τα Kinect και Move). Εγώ όμως, έχοντας δει ωραία πραγματάκια από το Wii, στο τομέα αυτό (πχ Red Steel 2, Grand Slam Tennis κλπ) ακόμα ελπίζω πως μια καλή υλοποίηση τους μπορεί να απογειώσει κάποιο τίτλο.

 

Το πρώτο Zelda (το TP) δεν έδωσε κάτι ιδιαίτερο στο τομέα αυτό μιας και ήταν στην ουσία παιχνίδι του GC. Παρόλα αυτά θεωρώ το πάντρεμα της σειράς Zelda με τα motion controls ιδιαίτερα ενδιαφέρον και ελπιδοφόρο τόσο για τη σειρά όσο και για τα ίδια τα motion controls!

 

Κακά τα ψέμματα, τα τελευταία δεν έχουν δώσει ακόμα στο παραδοσιακό gaming όσα θα μπορούσαν και μετά από 5 χρόνια στην αγορά, κινδυνεύουν (σοβαρά πια) να μη τα δώσουν ποτέ και να καταχωρηθούν στην ιστορία ως ικανά μόνο για mini games κλπ. Νομίζω λοιπόν, πως το Zelda αυτό θα είναι η μεγαλύτερη ίσως ευκαιρία για να αποδείξουν πως είναι ικανά και για περισσότερα πράγματα. Οι προϋποθέσεις υπάρχουν όλες. Υψηλά production value, ικανότατο team, και μεγάλη εμπειρία από τη Nintendo σε αυτά. Θέλω να πιστεύω πως μπορεί να βγει κάτι ξεχωριστό από αυτό το πάντρεμα, κάτι που αν γίνει θα είναι σημαντικά ανώτερο από τα HD γραφικά ή τα voice over...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Ευκολα...Μιλαμε για το απολυτο παραμυθι! Το παιζω και ειναι μαγεια...

 

Βλεπω του χρονου-παραχρονου να βγαινει zelda στο wii u με hd γραφικα και ηχο στις συνομιλιες και να γινεται πανικος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εξαιρέσεις τον χειρισμό το δεύτερο μεγαλύτερο ατού του είναι τα γραφικά!

συνδυάσαν cel shade και κίνηση του wind waker με τα ρεαλιστικά του twilight princess και είναι πραγματικά πανέμορφο,

είχα να ευχαριστηθώ γραφικά που προκαλούν έκπληξη απο εποχή playstation 2 όταν εμφανίστηκε το final fantasy x κ φυσικά το μαγευτικό wind waker του gc.

εξαιρετική δουλειά δείχνει να είναι,φτάνει να το δοκιμάσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...